abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 22:53:03 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60108942
Vervolg van: Commotie om Huub # 24

Dit is hét Topic waar ex-wannabee Huub regelmatig even langs komt.
Hier kun je terecht met je vragen, theorien en complotten.

Owww ja DGK (de Gouden Kooi) was ooit eens een programma op de Nederlandse buis.
Was het een spel? Was het een soap? Nee, het was een drama....

Be Nice and have Fun!

[ Bericht 65% gewijzigd door akveor op 14-07-2008 23:01:10 ]
  maandag 14 juli 2008 @ 22:54:31 #2
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60108987
Nieuw topic, nieuwe kansen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_60108990
Mooie eyecatcher van een TT
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60109000
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Eend kom er maar in.
Zal ik een condoom pakken?
pi_60109009
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Zeker weten Honey!
Is je stripper gelukt?
O sorry, is niet het onderwerp.
Eend kom er maar in.
Who cares! Ben in conclaaf met stripper die 185,- euries vraagt om een dansje voor ons te komen doen.
Ben het daar niet helemaal mee eens, dus ben in onderhandeling. Wel leuke bezigheid hoor
Zitten lelijke gasten tussen, dat wil je niet weten.
En ik wil niet zo'n debiel dwaas als die toen voor Lieke heeft gedanst! Vind zo'n gast in indianenoutfit maar eng! Moet dan altijd aan die aflevering van Sex voor de Buch denken (je weet wel, dat programma waar niemand naar keek maar waarvan iedereen wist wat er was gebeurt)

Weet jij nog een goede stripper Huub?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:55:42 #6
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109023
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Huub,

Na 1,5 jaar dgk ben ik benieuwd of er nog bepaalde (misschien voor ons vermakelijke) tics zIjn blijven hangen. Ik bedoel patronen kosten tijd om te ontwikkelen, maar vaak ook om ze af te leren. Ik kan me voorstellen dat je niet meer steeds je zender checkt, en ook dat je niet wakker wordt met het idee, shit heb ik de paarden gisteravond wel gevoerd? Maar zijn er dingen die je nog steeds mee neemt? Wat ik me kan voorstellen is bijv dat als je alles wat je de afgelopen anderhalf jaar op een is-dit-mooi-voor-tv weegschaal hebt gewogen, dit nog steeds in je systeem zit.
Mijn vraag is dus, welk dgk-aangeleerd gedrag ben jij nog niet kwijt?
ik merk het soms nog in discussies, altijd tegenstellingen in argumentatie van mijn gesprekspartners proberen aan te tonen, ipv door het uitwisselen van verschillende mening tot een betere mening komen...dat is wel apart. Soms als ik erge dingen hoor dan wil k er harde grapjes over maken om shockerend te zijn

(zat de eerste week bij Claire thuis samen met Eric, vertelde ze aan de eettafel dat een vriendin der moeder een hersentumor had, ik wilde de oneliners al over tafel gooien, kon dit net inhouden, keek naar Eric en die had het meteen door en schoot toen wel in de lach. Maar dacht wel auch,,tikkeltje gedeformeerd. Gelukkig kon ik het dus inhouden anders was ik echt nooit meer geaccepteerd in de familie recourt)

idd, zender checken en zo doe ik niet meer, alhoewel soms na het douchen zoek ik hem nog
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60109041
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb jij die nodig bij het Fok!ken?
pi_60109047
De day after...als je aangerand bent, ga je dan zo met je aanrander zitten?
Hangplek voor vrije gedachten
pi_60109104
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Heb jij die nodig bij het Fok!ken?
eerder een helm op dit moment, de patsen vliegen je om de oren

maandag 14 juli 2008 @ 22:58:20 #10
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109111
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Who cares! Ben in conclaaf met stripper die 185,- euries vraagt om een dansje voor ons te komen doen.
Ben het daar niet helemaal mee eens, dus ben in onderhandeling. Wel leuke bezigheid hoor
Zitten lelijke gasten tussen, dat wil je niet weten.
En ik wil niet zo'n debiel dwaas als die toen voor Lieke heeft gedanst! Vind zo'n gast in indianenoutfit maar eng! Moet dan altijd aan die aflevering van Sex voor de Buch denken (je weet wel, dat programma waar niemand naar keek maar waarvan iedereen wist wat er was gebeurt)

Weet jij nog een goede stripper Huub?

Lieke geeft een goede stripact toch?

ze heeft nog boekingen nodig geloof ik,

jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
Nil Volentibus Arduum
pi_60109148
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja, doe maar
pi_60109176
wilde net wat aardigs zeggen,wacht nu even,tot de streamlock
pi_60109189
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
Lieke mag dan wel op een vent lijken, maar ik zoek er een met nog net iets meer spier!

Misschien wil ze nog wat wortelchakra's komen losmaken. Zou dat leuk zijn op een vrijgezellenfeest?
pi_60109201
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, denk het niet
  maandag 14 juli 2008 @ 23:02:14 #15
2018 PC eend
relativist
pi_60109219
quote:

[..]
Geef anders claire een paar stompen

Of beter nog, rand haar aan
pi_60109235
quote:

[..]

kan niet dan wordt je gewist

geen voortrekkerij hier,

verder alles goed met je?

heb je mijn filmpje gezien van jiskefet? speciaal gepost vanmiddag om de boel op te vrolijken
wat dus niet gelukt is zie ik nu

nah ik heb het geprobeerd in ieder geval.........
pi_60109240
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Geef anders claire een paar stompen

Of beter nog, rand haar aan
Mag ik je wel een randdebiel noemen Eendje?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:03:20 #18
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60109248
quote:

[..]

Ach je moet je schjmoel houwe JONGUH! Wat dan! WAT DAN!! Kutkabouter.
be nice or go away
  maandag 14 juli 2008 @ 23:03:35 #19
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60109253
quote:
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk niet, dat aanranden is haar ook aangepraat en de kracht zit hem uiteindelijk in herhaling, dan geloven mensen het vanzelf.

"muslims are bad mmmkay!?"
  maandag 14 juli 2008 @ 23:03:43 #20
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60109260
quote:

[..]

Darn, als ik dat had geweten had ik er een HooliganTopic van gemaakt. Misschien heeft Claire zin in een stevige ruzie? De goedmaakseks leek prima. Maakt ze nog steeds zoveel lawaai?
later kwam pas dat zotte verhaal.
pi_60109269
quote:

[..]

Doen we dan toch even! Jij betrapt Lieke met Brian in bed, trekt de dekens van ze af en slaat Lieke 2 blauwe ogen en kickt Brian in wat edele delen, vervolgens smijt je alle foto's door de slaapkamer en gebruikt alle scheldwoorden die je kent (hoeveel zijn dat er ongeveer?) Brian hangt nu aan de telefoon, jankt kono mama of zoiets en trekt het niet meer want je hebt ook zijn prachtige Bonaire schilderij (poster ikea 19,95) gemolt....
pi_60109281
quote:

[..]

Nou, dan zit je goed hier vanavond Huub!
  One tough cookie maandag 14 juli 2008 @ 23:04:23 #24
169210 liesje1979
pi_60109289
Hahahaha nou ik ben blij dat je ondanks alles toch je plekkie hebt gevonden naast oom hummer Twan. Maar wat je schrijft over het zwakke plekken vinden in de mening van een ander, dat herken ik wel, ik heb nooit in dgk gezeten, en had het ook al voor mijn streamverslaving. (dus helaas, ik kan een een schadeclaim van het verspesten van mijn karakter op mijn buik schrijven) Is dit niet iets wat in veel mensen zit? ik kan gewoon slecht tegen mijn ongelijk, en zie discussies soms wel als een strijd. Ik geniet ook wel van een mooie discussie hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als de ander aan het eind zegt, nou op bepaalde punten heb je gelijk, dan vind ik het ook makkelijker om mijn ongelijk toe te geven.

Oneliners bij slecht nieuwsgesprekken zijn ook niet perse heel verkeerd (het kan erg verkeerd overkomen, dat is een feit!) maar voor de maker van die grapjes (vaak zwarte humor) is het een manier van relativeren.
Sorry dit moest ik ff kwijt, nu toepassend op iemand die wel 1,5 jaar lang het heeft moeten hebben van het verbaal lynchen van je huisgenoten: ik begrijp dat je bedoelt, dat je de behoefte soms voelt, niet om te relativeren, maar om af te maken?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:04:46 #25
2018 PC eend
relativist
pi_60109298
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Het schijnt niet te kunnen hier
Dus doe vooral
pi_60109305
Lieke mag al mijn chakra's los komen maken hoor.
pi_60109314
quote:
[ afbeelding ]
Amanda zit daar in de foetushouding, volgens Mart Smeets ben je dan bijna dood.....
pi_60109315
quote:

[..]

Dat probeerde ik je net duidelijk te maken. Alleen kan je het niet af. Nu verlang je al weer naar de beveiliging.
Waarom los je niet een keer zelf je zaakjes op? Bij het rellen dirigeerde je ook altijd anderen. En als je eens recalsitrant was, dan wist je dat de beveiliging wel achter de deur stond.

Wees eens een vent en doe eens iets alleen. Altijd maar terugvallen op een ander.
pi_60109316
Zo, hier verder.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:06:03 #30
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109341
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mij maar heb niets te klagen thats 4 sure!

Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank, heb net dekentje over haar heen gelegd en een kusje gegeven, het is zo een schatje
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 23:06:26 #31
2018 PC eend
relativist
pi_60109351
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Maak er ook eigenlijk maar aanranddebiel van
pi_60109372
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Amanda zit daar in de foetushouding, volgens Mart Smeets ben je dan bijna dood.....
Nee hoor, je kan ook in de foetushouding liggen door allerlei andere oorzaken, maar die ga ik je niet vertellen hier.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:07:16 #33
2018 PC eend
relativist
pi_60109376
quote:

[..]

maandag 14 juli 2008 @ 23:07:51 #34
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60109394
quote:

[..]

Je bent in geval weer uitgeslapen en bijgekomen van je kater, gelukkig is dit de Huub die we ook graag zien, so be my guest...

*Juud reikt Huub een Koffiekopje aan*
pi_60109407
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mij maar heb niets te klagen thats 4 sure!

Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank, heb net dekentje over haar heen gelegd en een kusje gegeven, het is zo een schatje
Uitgeteld Je hebt Eend's advies opgevolgd en haar een hoek verkocht...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:08:38 #36
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60109415
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat probeerde ik je net duidelijk te maken. Alleen kan je het niet af. Nu verlang je al weer naar de beveiliging.
Waarom los je niet een keer zelf je zaakjes op? Bij het rellen dirigeerde je ook altijd anderen. En als je eens recalsitrant was, dan wist je dat de beveiliging wel achter de deur stond.

Wees eens een vent en doe eens iets alleen. Altijd maar terugvallen op een ander.
sorry hoor, maar was er in die kooi uberhaupt iemand die alleen iets durfde? Huub was nog degene die het meeste initieerde, Brian liep alleen maar te verkondigen dat hij iemand ging breken, maar deed ondertussen slechts 2x een "deurtje". Jaap durfde helemaal niks zonder zekerheid te hebben over zijn financiele toestand.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:09:05 #37
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109433
quote:

[..]

ja, ik wil best met je in discussie gaan maar kom dan met inhoudelijke posts en geen kansloos geroep met feitelijke onjuistheden.... ik maak mijzelf imo belachelijk door hier inhoudelijk op in te gaan dus lach ik je maar even verder uit hahahahahaha
Nil Volentibus Arduum
pi_60109437
quote:

Ademt ze nog?
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 23:09:13 #39
184769 crew  Deisyy
pi_60109438
quote:
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mij maar Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank
Ik kan zo bij DGK-redactie gaan werken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_60109447
quote:

[..]

Oef, ruik ik hier een Mart Smeets anex tourliefhebber? Ja, dat waren geen mooie beelden die houding
pi_60109465
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef Dementor het volgende:
Lieke mag al mijn chakra's los komen maken hoor.
gadver meen je dat nou ?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:10:29 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60109468
quote:

Wat moest je vanmiddag ook alweer? Iets met d;r studio? Is dat gelukt?
Ik neem aan dat Amanda de zaak komt openen? lol
Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maak er ook eigenlijk maar aanranddebiel van
Oke, op zn vanrinsums:

aanranddebiel

Zo, ook weer gehad.

Maar verder weet iedereen dat amanda niet is aangerand. Dus klaar ermee.

Wil jij niet komen strippen Eendje? Krijg je tussen de 0 en 150 euro voor! Ligt even aan de hoeveelheid lichaamsbeharing
pi_60109494
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Oef, ruik ik hier een Mart Smeets anex tourliefhebber? Ja, dat waren geen mooie beelden die houding
Wat mij betreft gaat Mart Smeets vandaag nog in die houding liggen.....
pi_60109497
Ben ik erg als ik een brandende peuk in de asbak leg, textje tiep en de volgende gelijk pak?
pi_60109499
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

gadver meen je dat nou ?
Zeg Lieke was best leuk gedurende DGK hoor, dat ze daarna in een paal ging hangen was minder.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:11:35 #47
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109506
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:07 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Je bent in geval weer uitgeslapen en bijgekomen van je kater, gelukkig is dit de Huub die we ook graag zien, so be my guest...

*Juud reikt Huub een Koffiekopje aan*
huub kijkt links en ziet fles bacardi limoen, kijkt rechts en ziet lekker koud grolschje,

nee geen koffie
Nil Volentibus Arduum
pi_60109518
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ja, ik wil best met je in discussie gaan maar kom dan met inhoudelijke posts en geen kansloos geroep met feitelijke onjuistheden.... ik maak mijzelf imo belachelijk door hier inhoudelijk op in te gaan dus lach ik je maar even verder uit hahahahahaha
Ach LS is best lief. Hij zorgt erg veel voor zn oma en heeft zo af en toe een uitlaadklep nodig.
LS
pi_60109529
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaat Mart Smeets vandaag nog in die houding liggen.....
Hebben we een meningsverschil, ik vind de man geweldig
Overigens vanmiddag ook genoten vd verslaggeving, de twee heren waren zelden met elkaar eens en dat maakt het leuk.
pi_60109534
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Uitgeteld Je hebt Eend's advies opgevolgd en haar een hoek verkocht...
Nog steeds aan het "pamperen" NMNS
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60109536
quote:

da's niet goed joh...... ze had rond moeten springen van plezier vervult met nieuwe energie

je hebt haar al het werk laten doen Huub

of eh.... ze in gewoon uitgeteld, kan

godsamme weer drie keer edit voordat het er goed stond
herstel 4x
  maandag 14 juli 2008 @ 23:13:01 #52
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60109551
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:

[..]

Zeg Lieke was best leuk gedurende DGK hoor, dat ze daarna in een paal ging hangen was minder.
Lieke was het leukste toen ze nog personeel was en Huub er als een klein kind achteraan hobbelde voor aandacht.
pi_60109555
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:

[..]

Lieke was gewoon een paard. Een geen mooi paard.
Enge griet was dat . Wees maar zuinig op je Claire hoor Huub
Claire
pi_60109586
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Lieke was gewoon een paard. Een geen mooi paard.
Enge groet was dat . Wees maar zuinig op je Claire hoor Huub
Claire
Ojee we zijn het voor het eerst niet met elkaar eens
pi_60109589
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nog steeds aan het "pamperen" NMNS
Nee nee, ben uitgepamperd vandaag Ruud....
  maandag 14 juli 2008 @ 23:15:55 #56
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60109640
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Huubdgk het volgende:

huub kijkt links en ziet fles bacardi limoen, kijkt rechts en ziet lekker koud grolschje,

nee geen koffie
Ja hallo het weekend is voorbij hoor!!!! Doordeweeks is het toch koffie en een glaasje fris?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60109648
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee nee, ben uitgepamperd vandaag Ruud....
claire ook

iedereen is uitgeteld

goh in één keer goed geen spelfouten
pi_60109651
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Oke, op zn vanrinsums:

aanranddebiel

Zo, ook weer gehad.

Maar verder weet iedereen dat amanda niet is aangerand. Dus klaar ermee.

Wil jij niet komen strippen Eendje? Krijg je tussen de 0 en 150 euro voor! Ligt even aan de hoeveelheid lichaamsbeharing
Veren Honey, hij heeft veren en een cloaca
  maandag 14 juli 2008 @ 23:16:27 #59
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60109653
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nee geen koffie
Hahaha, een kopje om mee te gooien pannenkoek....
Bac. limoen is nice...

Heb je nou als je mail gecheckt, of lees je mijn berichten hier selectief
pi_60109660
Ik mag Lieke dus niet leuk vinden!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:17:22 #61
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109680

ja ik heb hem Juud!
Nil Volentibus Arduum
pi_60109700
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
Waarom niet
pi_60109702
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ga je dat nu als argument gebruiken? Dat iemand niet met een inhoudelijke post komt, omdat je er geen antwoord op hebt?
Was inhoudelijk genoeg. In de kooi zorgde je altijd voor backup en deed NOOIT iets alleen.
Jaap daarintegen deed wel dingen alleen. ZONDER backup van iemand anders.
http://www.kingjaap.nl/20(...)aps_en_filmpjes.html

Vooral het eerste filmpje was hilarisch. Maar het is wel een verschil tussen jou en Jaap.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:18:20 #64
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60109705
quote:
Nee want ze is niet leuk
Snooker is top!!!
pi_60109710
quote:
tuurlijk wel alles mag

maar ik kon haar niet uitstaan geeft niks verder
pi_60109716
quote:
Van mij wel hoor, ze is mij te sociaal wenselijk, maar zo erg is dat ook weer niet. En het duurt immers maar een kwartiertje als je goed je best doet.....
pi_60109717
Hoor je dat Huub je hebt een slechte smaak!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:19:00 #68
2018 PC eend
relativist
pi_60109730
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Als strip-eend heb ik mijn grootste successen behaald

Nu weer over huub
pi_60109731
quote:
jawel hoor, als ik haar maar niet leuk hoef te vinden
pi_60109732
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Hebben we een meningsverschil, ik vind de man geweldig
Overigens vanmiddag ook genoten vd verslaggeving, de twee heren waren zelden met elkaar eens en dat maakt het leuk.
Ik ook hoor, vind Mart geweldig!
pi_60109769
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Veren Honey, hij heeft veren en een cloaca
* HoneyBunny bedenkt wat ze met een stripper met veren kan
quote:
Tuurlijk mag jij dat! IKvind het alleen een verschrikkelijk nare, betweterige, onaantrekkelijke, dominante, arroogante griet! (met enge kuiten)
  One tough cookie maandag 14 juli 2008 @ 23:20:23 #72
169210 liesje1979
pi_60109775
Huub wil je mijn vorige post nog ff lezen (ik heb inmiddels een avatar) ik ben zo benieuwd of je het bedoelde als in relativeren of als in neerhalen?
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 23:20:41 #73
137949 Disana
pi_60109788
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef Huubdgk het volgende:
[ afbeelding ]

ja ik heb hem Juud!
Mocht je hem posten?

Leuke foto.
pi_60109793
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik ook hoor, vind Mart geweldig!
Gelukkig, zucht.......medestanders zijn prettig anders krijg ik zo'n 6 tot 2 gevoelletje
Ga straks nog ff naar de herhaling kijken en baal morgen geen tour.
pi_60109827
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ga je dat nu als argument gebruiken? Dat iemand niet met een inhoudelijke post komt, omdat je er geen antwoord op hebt?
Was inhoudelijk genoeg. In de kooi zorgde je altijd voor backup en deed NOOIT iets alleen.

Vooral het eerste filmpje was hilarisch. Maar het is wel een verschil tussen jou en Jaap.
Man laat me niet lachen.Jaap ging eerst 20 keer bellen of zijn Bassie grapje wel kon.
pi_60109829
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

[..]
Als ie het goed doet, dan steek je die in z'n reet.....
pi_60109831
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als strip-eend heb ik mijn grootste successen behaald

[ afbeelding ]

Nu weer over huub
Ze is wel errug jong hoor
pi_60109837
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk mag jij dat! IKvind het alleen een verschrikkelijk nare, betweterige, onaantrekkelijke, dominante, arroogante griet! (met enge kuiten)
Maar ik waardeer jou mening altijd enorm (omdat je zo fucking vaak gelijk hebt).
Dus ik zal er wel naast zitten, ja Lieke is een golddigger maar zolang je dat weet is het toch okay?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:22:28 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60109842
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Komt ie weer aan met die reclame voor die kudtsite....
Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb die post niet eens gezien. Was dat een spoiler
  maandag 14 juli 2008 @ 23:24:22 #81
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109901
mocht ik hem posten, heb ik gewoon gedaan, zei tegen Juud gister en ga morgen foto op fok posten en dan zeggen dat jij in de rij stond om met mij op de foto te gaan want ze wilde niet op de foto,

Juud was geloof ik gisteren de enige die IK heb gevraagd of ze met mij op de foto wilde , maar was toen al een aardig eindje heen

enne ja ik ben ook mart smeets aan het kijken, tour de france is cool
Nil Volentibus Arduum
pi_60109905
quote:

[..]

Het boeit hem niet eens of je er op klikt of niet zolang hij maar die url kan spammen, dat is goed voor de google quality rating van zijn site.
pi_60109925
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ie het goed doet, dan steek je die in z'n reet.....

Oke, een strippende eend is nutteloos...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:26:08 #84
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60109954
Ik vond Lieke best een leuke meid, ook als huishoudster, pas toen zij een beauty-uitje kreeg
met Brian 18 december 2007 van de dames van Dreams Of Beauty naar de Oude Steeg bij Arhem
kwam zij compleet anders terug, trok naar Brian toe, ze werd anti-Huub, genoot om Huub voor lul
te zetten in het bijzijn van anderen, vertelde dingen door, die hij in vertrouwen had verteld,
ging stoken en werd na de premiere Moordwijven hartsvriendinnnen met Amanda.

Ik wil geen discussie over Lieke oproepen,
want ik zie het toch niet helemaal helder en neutraal,
door mijn aversie voor Lieke, ben ook een hoop vergeten.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 23:26:12 #85
184769 crew  Deisyy
pi_60109957
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Man laat me niet lachen.Jaap ging eerst 20 keer bellen of zijn Bassie grapje wel kon.
Ik vraag me af of Jaap wel heeft gebeld of hij die patatjes in zijn neus mocht doen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_60109969
quote:

[..]

Ja Jaap schrijft niks meer,die moet de kermissen af.
Jaap leek net Dennis,hij zou steeds knallen maar moest eerst weer iets afdealen of weten.
Jaap knalde pas op de laatste dag
  maandag 14 juli 2008 @ 23:26:47 #87
16715 Mylene
*schatje*
pi_60109974
Het was geen aanranding nee. Dat heeft Amanda de volgende dag zelf in bad tegen Brian gezegd.
pi_60109975
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

Maar ik waardeer jou mening altijd enorm (omdat je zo fucking vaak gelijk hebt).
Dus ik zal er wel naast zitten, ja Lieke is een golddigger maar zolang je dat weet is het toch okay?
Joh voor een nachtje zal je er geen last van hebben hoor. (als ze smorgens maar weer is opgerot met die klotestem. Lijkt me vreselijk als man zijnde om dat als eerste te horen 's ochtends)
pi_60109989
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
mocht ik hem posten, heb ik gewoon gedaan, zei tegen Juud gister en ga morgen foto op fok posten en dan zeggen dat jij in de rij stond om met mij op de foto te gaan want ze wilde niet op de foto,

Juud was geloof ik gisteren de enige die IK heb gevraagd of ze met mij op de foto wilde , maar was toen al een aardig eindje heen

enne ja ik ben ook mart smeets aan het kijken, tour de france is cool
mooie uitzending weer? ik kijk zo de herhaling met vriendlief maar vandaag een TOPetappe, letterlijk en figuurlijk
pi_60110012
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Oke, een strippende eend is nutteloos...
naked duck........ de beelden zijn niet mooi

http://www.flickr.com/photos/7389692@N08/1495284626/
pi_60110015
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Joh voor een nachtje zal je er geen last van hebben hoor. (als ze smorgens maar weer is opgerot met die klotestem. Lijkt me vreselijk als man zijnde om dat als eerste te horen 's ochtends)
Er zijn ergere dingen hoor (zoals een wekker!).
pi_60110016
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Hey!

* tipsch steekt vingertje op
pi_60110029
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hey!
Het mag, het mag!
* Dementor gaat boeken!

maandag 14 juli 2008 @ 23:29:38 #94
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60110046
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....en Huub ik ben blij dat je even de eerlijke verklaring erbij geeft. Grin, volgens mij was ik echt de enige, die niet op de foto met je wou en waarvan je het ook van te voren al wist. Te grappig....

maandag 14 juli 2008 @ 23:29:52 #95
130755 Kinga
versier hier
pi_60110053
Weet ik nog steeds niet hoe oud Amanda echt is.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 23:30:12 #96
137949 Disana
pi_60110067
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:

Als ze het zelf zo leuk vond, dan zal het wel goed zijn. Niks mis ook met die foto.
pi_60110073
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het mag, het mag!
* Dementor gaat boeken!

Huub heeft het nummer!
  maandag 14 juli 2008 @ 23:30:47 #98
162917 tuinfluiter
pi_60110080
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef schatje het volgende:
Het was geen aanranding nee. Dat heeft Amanda de volgende dag zelf in bad tegen Brian gezegd.
Lieve Schatje, wil je Commotie om Huub #25 dicht gooien, niet deze , maar die ik opende,
ik zag na de was binnenhalen, dat nummer 24 de diepte in lag en opende 25, zag daarna deze open.

Heb dit Gert doorgegeven, maar hij is er niet.
pi_60110099
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Juud79 het volgende:
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....

[ afbeelding ]
Juud

Leuke foto hoor!
pi_60110113
quote:
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....

[ afbeelding ]
Hee, da's Huub met een groupie.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:33:38 #102
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110155
quote:
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....en Huub ik ben blij dat je even de eerlijke verklaring erbij geeft. Grin, volgens mij was ik echt de enige, die niet op de foto met je wou en waarvan je het ook van te voren al wist. Te grappig....

[ afbeelding ]
Leuke foto... waarom thumbs down?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:35:48 #103
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110217
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het boeit hem niet eens of je er op klikt of niet zolang hij maar die url kan spammen, dat is goed voor de google quality rating van zijn site.
Hij staat bij mij tussen mijn geblokkeerde sites voor het geval ik er per ongeluk toch op mocht klikken.
Je weet ook maar nooit wat ze daar met je IP adres doen... al die hackers daar enzo...
Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hee, da's Huub met een groupie.
Jij bent gewoon jaloers
  maandag 14 juli 2008 @ 23:38:10 #105
162917 tuinfluiter
pi_60110283
(fandag Palma)
Wat een leuke foto van Juud en Huub,
lekker ontspannen sfeertje bij de Toren,
lijkt me een pracht locatie en leuk om
elkaar te ontmoeten.

Huub wat doe jij met je Smiley's?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:38:33 #106
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60110290
thumbs down om haar niet te veel op een groupie te laten lijken.....

wat ze wel is natuurlijk

love ya juud :D:D:D
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 23:41:33 #107
16715 Mylene
*schatje*
pi_60110379
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:

wat ze wel is natuurlijk

Thumbs down ? voor mij is het over een minuut of vijf eyelids down

Huub, als je Eric nog spreekt een dezer dagen doe hem de groeten van mij.

Hopelijk herinnert hij zich nog iets
  maandag 14 juli 2008 @ 23:42:26 #109
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110382
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
Commotie om Huub # 25: Huub is GEEN aanrander... next...

Heb ik dicht gegooid.
Echt niet...
  maandag 14 juli 2008 @ 23:42:45 #110
162917 tuinfluiter
pi_60110390
quote:

Hahaha, die andere moet het zijn.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:45:02 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110462
Jeee het is al bijna 0.00u en nog geenh blow gerookt..... denk dat ik het ook maar op een zuipen ga zetten...
Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef HoneyBunny het volgende:
Jij bent gewoon jaloers
Absoluut, Dementor, hoor je dat?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:45:37 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60110484
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:

wat ze wel is natuurlijk

Jij bent ook wel aardig hoor Huub....
pi_60110510
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef tipsch het volgende:

[..]

Absoluut, Dementor, hoor je dat?
Wat heeft Dementor met Juud te maken?

Akveor, schenk je voor ons ook wat in?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:47:30 #115
16715 Mylene
*schatje*
pi_60110533
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Hahaha, die andere moet het zijn.
Ja, deze bedoelde ik: Commotie om Huub# 25
  maandag 14 juli 2008 @ 23:47:35 #116
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60110536
Nil Volentibus Arduum
pi_60110586
Bij de weg, hebben jullie de lijst "gesloten topics" in dit subforum gezien? Hoe heet het hier ook alweer? SHO?
pi_60110611
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij de weg, hebben jullie de lijst "gesloten topics" in dit subforum gezien? Hoe heet het hier ook alweer? SHO?
Dankzij ons heeft SHO bestaansrecht
pi_60110615
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat heeft Dementor met Juud te maken?
Niets, denk ik.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:50:36 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_60110618
Wat ik frapant vind, sorry voor het opnieuw aanhalen, is dat Jaap helemaal niet wordt beschuldigd van aanranden terwijl dit overduidelijk wel het geval was. Hij was die meisjes toen in bad aan het betasten terwijl ze een paar keer nee hadden gezegd.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:51:44 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60110644
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
(fandag Palma)
Wat een leuke foto van Juud en Huub,
lekker ontspannen sfeertje bij de Toren,
lijkt me een pracht locatie en leuk om
elkaar te ontmoeten.

Huub wat doe jij met je Smiley's?
Het was ook wel relaxed, toen Huub en Claire ten tonele verschenen was het even wat druk, maar na 45 minuten foto's maken en handtekeningen uitdelen kon Huub zijn gang gaan en overal een praatje maken.
En het is idd lachen om elkaar eens gewoon te spreken ipv alleen via tekstberichten te communiceren.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:52:17 #122
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60110659
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
Jeee het is al bijna 0.00u en nog geenh blow gerookt.....
Wat een puike tip. Kijken of ik er tegen kan (buikgriep ofzo).
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_60110668
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Wat ik frapant vind, sorry voor het opnieuw aanhalen, is dat Jaap helemaal niet wordt beschuldigd van aanranden terwijl dit overduidelijk wel het geval was. Hij was die meisjes toen in bad aan het betasten terwijl ze een paar keer nee hadden gezegd.
Ik meen daar vanvond toch wat over gelezen te hebben !
  maandag 14 juli 2008 @ 23:53:05 #124
130755 Kinga
versier hier
pi_60110679
quote:
Laten we vooral niet vergeten hoe hij Lieke de jurk van het lijf scheurde.
pi_60110682
quote:
Goed punt hoor schatje. Jaap was de enige échte aanrander.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:53:28 #126
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60110692
lieve schatje,

die meisjes (weet niet wie je bedoelde) vonden het allemaal prima want dan hadden ze hun minutes of fame, ik bedoel je gaat de Gouden Kooi in en je gaat met Jaap in bad zitten, hallo! Ze bleven toch zitten?

weet je wat erg is, Rietk Schagen is dood

dat is pas erg!
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 23:53:43 #127
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60110699
quote:

[..]

Lieke is een beetje klaar met het show-bizz wereldje.. ze vindt het een enorm lege en oppervlakkige wereld.. (las ik op hyves) is de AIVD niets voor haar?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 14 juli 2008 @ 23:54:06 #128
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60110709
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:

deze is grappig
Daar is ook nog ergens een langere versie van, wil ik die opzoeken? Te ranzig, maar zooo geestig....
  maandag 14 juli 2008 @ 23:54:10 #129
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110712
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:

deze is grappig
Even in het kader van en misschien heb je die vraag ook wel beantwoord.
Dat gedoe met Eric toen je lag te slapen... had je daar niet en raar gevoel over? Je leek te slapen.
Als er ergens sprake van aanranding was dacht ik dat het die nacht in de MB was gebeurd.
De dag erna leek je niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt was.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:54:17 #130
16715 Mylene
*schatje*
pi_60110716
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik meen daar vanvond toch wat over gelezen te hebben !
Okay, dan heb ik niets gezegd.

Daar zal door sommigen wel snel overheen gelezen zijn .
  maandag 14 juli 2008 @ 23:54:52 #131
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60110731
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:

dat is pas erg!
ehhh wie?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:55:40 #132
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60110748
quote:

[..]

LS is ook weer los
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:56:12 #133
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60110763
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ehhh wie?

Saartje van Swiebertje
  maandag 14 juli 2008 @ 23:56:28 #134
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60110771
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef akveor het volgende:

[..]

Even in het kader van en misschien heb je die vraag ook wel beantwoord.
Dat gedoe met Eric toen je lag te slapen... had je daar niet en raar gevoel over? Je leek te slapen.
Als er ergens sprake van aanranding was dacht ik dat het die nacht in de MB was gebeurd.
De dag erna leek je niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt was.
ach, shit happens, uitgesproken, zand erover klaar Eric is mijn vriend toen, en nog steeds!
Nil Volentibus Arduum
pi_60110795
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ehhh wie?
Hoeveel jonger ben jij dan Huub dat jij dat niet weet
  maandag 14 juli 2008 @ 23:57:33 #136
130755 Kinga
versier hier
pi_60110798
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ach, shit happens, uitgesproken, zand erover klaar Eric is mijn vriend toen, en nog steeds!
Hoe oud is Amanda nou werkelijk, jij had haar paspoort toch gezien ofzo iets?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:57:35 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_60110799
quote:
lieve schatje,

die meisjes (weet niet wie je bedoelde) vonden het allemaal prima want dan hadden ze hun minutes of fame, ik bedoel je gaat de Gouden Kooi in en je gaat met Jaap in bad zitten, hallo! Ze bleven toch zitten?
Uhm, ze konden geen kant op haar. Jaap hield dat ene meisje in bedwang .

Maar goed, kennelijk mocht je ongevraagd betast worden als je de kooi in ging.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:58:47 #138
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60110827
In welke categorie mensen zitten je meeste fans?
man/vrouw/oud/jong?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:59:05 #139
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60110832
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef schatje het volgende:

[..]

niet zo hypocriet, bah bah,
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:00:00 #140
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60110853
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Ah joh, ik geloof dat ze graag betast wilden worden.
pi_60110858
quote:
lieve schatje,

dat is pas erg!
Zielige saartje,maar die is minstens wel over de 100.Toen ik het keek vond ik haar al oud
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:00:20 #142
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60110864
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoeveel jonger ben jij dan Huub dat jij dat niet weet
ik ben van 1984..
pi_60110876
Als je in DGK komt en je in bad gaat zitten met Jaap kun je zulke dingen verwachten.
Klaar.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:00:47 #144
16715 Mylene
*schatje*
pi_60110886
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Lieke is een beetje klaar met het show-bizz wereldje.. ze vindt het een enorm lege en oppervlakkige wereld.. (las ik op hyves) is de AIVD niets voor haar?
Ja, eerst voor en achter de schermen jezelf omhoog neuken om een baantje bij JDM te krijgen en uiteindelijk jezelf hoereren aan een paal. Dat moet een vreselijke domper zijn.

Vies min wijf .
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:01:00 #145
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60110891
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Prospera het volgende:

[..]

Saartje van Swiebertje
er gaat nog steeds geen belletje rinkelen
pi_60110894
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zielige saartje,maar die is minstens wel over de 100.Toen ik het keek vond ik haar al oud
94
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:01:10 #147
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60110897
Heb je al gezien dat mijn ava eentje van Nena is, gekregen van Akveor
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:02:07 #148
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110922
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Dat vind ik het mooie van jullie. Je mag fouten maken. En met het uitspreken is het rechtgezet.
Ik heb het er met Eric ook over gehad waarom ik zo'n hekel aan hem had. Dit was een van de redenen.
Maar uh de enige die dus aangerand is was jij.....:Y)
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:02:33 #149
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60110931
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
In welke categorie mensen zitten je meeste fans?
man/vrouw/oud/jong?
heel eerlijk gezegd, heel allround, gisteren sta ik 10 minuten buiten bij de fandag te roken stoppen er 3 auto's en krijg ik 5 reacties van passerende mensen

marokanen in een auto,
surinaamse straatvegers
een ouder nederlands stel

echt het is heel divers
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:02:53 #150
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60110941
Valt hier nog wat te RELLUHHH?!?!?!
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_60110947
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

er gaat nog steeds geen belletje rinkelen
Kijk daar heb je... een heel jong ventje (Dat hoor je zeker graag hè )
pi_60110969
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
Hands off baby!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:05:14 #153
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60110982
Zeg Huub, dit heb je vast al honderd keer beantwoord, maar heb je nou nog last gehad van je controversiele uitspraken in de kooi ? Over bv Marokanen enzo.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:05:32 #154
130755 Kinga
versier hier
pi_60110989
Laat maar zitten ook.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:05:49 #155
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60110995
quote:
Ja, ik begreep net dat je Huub hebt aangerand.....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:05:54 #156
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60110996
Wees welkom Eric, al weer bijgekomen van t weekend?
pi_60110997
quote:
Heee Eric
pi_60111010
quote:
Heb je die flikker ook weer
pi_60111012
quote:
Je bent aan de late kant Eric, jammer!
pi_60111021
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef Huubdgk het volgende:

Alles wat daar binnenkwam was hoer, zoiets?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:09:07 #161
16715 Mylene
*schatje*
pi_60111062
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ik stoor me aan die selectieve verontwaardiging. Alles wat jij hebt gedaan wordt op een vergrootglas gelegd.
pi_60111069
Eric? Heb je nog bijverdiend met APK-keuring van taxi's voor die bodum dit weekend???
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:10:02 #163
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60111076
he die Eric!
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:10:15 #164
DGK-Eric
pi_60111088
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Je bent aan de late kant Eric, jammer!
Laat waarvóór?!?!

Ik ben een nachtvlindertje he
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:10:59 #165
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111103
Volgens mij zijn ze ze hier allemaal onder invloed van iets
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:11:14 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_60111109
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

Behalve Lieke dan hè? Dat was gewoon een hoer.
pi_60111115
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Heb je die flikker ook weer
Weer tactvol bezig LS
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:12:01 #168
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60111122
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Ik ben nog aan het draaien apie.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:12:13 #169
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60111124
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

dinsdag 15 juli 2008 @ 00:12:18 #170
DGK-Eric
pi_60111126
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja, ik begreep net dat je Huub hebt aangerand.....
Daar is mij niks van bekend
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:12:29 #171
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111128
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Laat waarvóór?!?!

Hey Eric, ben ook ex Leidenaar, de stad met het laagste iq van Nederland
pi_60111129
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Weer tactvol bezig LS
Hij weet wie het zegt
pi_60111143
Zo Huub en Eric weer aan het rellen hier lol
pi_60111145
quote:

[..]

Laat waarvóór?!?!

Ja, ik eigenlijk ook, maar ik moet altijd zo vroeg op
pi_60111151
quote:

[..]

Laat waarvóór?!?!

Ja, dat is waar, maar ja, ik moet morgen weer vroeg uit de veren, en om half 9 op het werk verschijnen.
Bummer.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:13:55 #176
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111161
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Never mind, er loopt hier een hoop testosteron rond, die zich allemaal willen bewijzen.
pi_60111165
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Allemaal moppies onder de 20.
pi_60111171
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Ik niet hoor Prospera, heb gewoon slaap.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:14:35 #179
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_60111178
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Dementor het volgende:
Als je in DGK komt en je in bad gaat zitten met Jaap kun je zulke dingen verwachten.
Klaar.
en niks was wat het leek
het lijkt allemaal om 'keuzes' te draaien vanavond!

laat je je wel of niet aanranden/vollopen/misbruiken voor tv
was (hoe toepasselijk) ook de ondertitel van de kooi..

Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_60111182
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, maar ja, ik moet morgen weer vroeg uit de veren, en om half 9 op het werk verschijnen.
Bummer.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:14:52 #181
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60111185
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef elcastel het volgende:
Zeg Huub, dit heb je vast al honderd keer beantwoord, maar heb je nou nog last gehad van je controversiele uitspraken in de kooi ? Over bv Marokanen enzo.
weet je dat ik de meest positieve reacties krijg uit de allochtone hoek?

vooral antilianen en surinamers die hun excuses aanbieden voor brian en natasia,

daarnaast zeggen de meeste marokanen dat ik brian op zijn bek had moeten slaan (maar ze zullen hetzelfde zeggen tegen Brian over mij)

he maar ik ga ermee nokken voor vandaag, weer lang genoeg gepost hiero

bedankt voor de discussies en ruzies en mooie vragen en mooie discussies, ik kom hier graag en zie jullie morgen!
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:16:21 #182
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60111210
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:

vooral antilianen en surinamers die hun excuses aanbieden voor brian en natasia,

daarnaast zeggen de meeste marokanen dat ik brian op zijn bek had moeten slaan (maar ze zullen hetzelfde zeggen tegen Brian over mij)

bedankt voor de discussies en ruzies en mooie vragen en mooie discussies, ik kom hier graag en zie jullie morgen!
Tof.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:16:29 #183
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60111215
hahaha Claire heeft de fles Cola gejat en ik vraag haar jij hebt de cola,

zegt ze ja ik ben jou aan het lokken, zometeen pak ik de fles bacardi,

thats my que,

love to you all

Huub
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:16:29 #184
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111216
quote:

[..]

Slaap lekker
pi_60111219
quote:

[..]

LOOP MAAR WEER WEG!!!!!!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:17:18 #186
162917 tuinfluiter
pi_60111226
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:

Riek Schagen is van 15 november 1913

Margriet, wanneer ik jou zie, denk ik dat het Huub is.
pi_60111230
Zoveel mensen, zoveel meningen toch!
pi_60111237
quote:

[..]

Tot morgen
pi_60111244
quote:

[..]

Kom nu niet te vaak, voor je het weet is je uurtje Fok ook het hoogtepunt van je dagelijks bestaan
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:18:38 #190
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111253
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ruud moet rond 5ven op, half negen is al een halve werkdag verder.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:19:05 #191
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_60111260
was weer leuk hier iedereen en Huub!
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_60111271
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kom nu niet te vaak, voor je het weet is je uurtje Fok ook het hoogtepunt van je dagelijks bestaan
NMNS, hij gaat het niet uit de weg
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:20:24 #193
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60111283
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef MargrietV het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen toch!
dooddoener van de eeuw
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:20:42 #194
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60111289
Hoi Huub, het leek me eens leuk om je te schrijven hoe ik en mensen in mijn omgeving De Gouden Kooi beleefd hebben en vooral jouw optreden daarin.
Ik zal me even voorstellen, ik ben , woon sinds 5 jaar in Portugal. In Nederland was ik ambtenaar bij de gemeente en deed daar kwijtschelding gemeentelijke belastingen, heel iets anders dus. Ook werkte ik als free-lance journaliste. Samen hebben we 4 zoons en 1 dochter, die niet allemaal in Nederland wonen of verblijven. De oudste woont in Spanje en de jongste gaat deze maand op uitzending naar Afghanistan.
Dat even ter introductie.
Een van mijn zoons maakte me attent op De Gouden Kooi op het moment dat jij er weer in terug kwam. Mijn zoon zei letterlijk: "mam, je moet eens naar De Gouden Kooi kijken. Ik keek zelf voor die Huub, die is echt leuk, maar ze hadden hem er uit gegooid. Maar Talpa is ook niet gek, want die Huub maakte het hele programma, dus wat denk je, hij komt terug! Je moet echt even kijken!"
Nou Huub, dat ben ik dus gaan doen. Op de streams wel te verstaan, want de tv-uitzendingen vond ik een te vertekend beeld geven.
Nu ben ik nog nooit in mijn leven fan van wie dan ook geweest, misschien als kind wel eens van de een of andere filmster, maar dat is het dan ook wel. Ik heb gekeken naar de streams, niet elke dag, maar wanneer het zo uitkwam. Ik vond je met kop en schouders boven het hele spul uitsteken, mijn zoon had gelijk: jij MAAKTE het programma. Natuurlijk weet ik dat "de buren" veel invloed hadden op het hele gebeuren, maar heus Huub, ik heb zo ontzettend genoten van je. Ik zie je nog zo die keukenkasten leeghalen en alles overal neerzetten, tot op de rand van het zwembad toe. Die avond kon ik echt niet naar bed gaan, ik heb zo vreselijk gelachen. Ook de gouden tijd met Sylvia en Eric was zo speciaal, zo´n geweldige vriendschap zag je daar opbloeien. Tranen over mijn wangen heb ik gelachen toen Eric midden in de nacht achter de stofzuiger liep. Het is te veel om op te noemen. Natuurlijk waren er mindere dingen, maar ook die hoorden er bij.
De tijd met Lieke was ook een aparte tijd. Jullie waren een prachtig plaatje samen, maar sorry, door haar gezeur stopte ik vaak met kijken. Ik vond het erg dat Eric wegging en hoopte dat hij terug zou komen. Toen brak er een tijd aan dat alles gedaan was wat er gedaan kon worden. Het werd steeds moeilijker voor jullie om iets nieuws te verzinnen en dat was zo begrijpelijk. DE Gouden Kooi stopte en niemand maar nog het minste ikzelf kon vermoeden wat ik daarbij zou voelen. Begrijp me goed Huub, ik ben een nuchter mens die met beide benen stevig op de grond staat, ik verzamel geen handtekeningen van zogenaamde sterren, ik schrijf geen brieven (nu dus wel haha), doe normaal niets van dat al. Daarom begreep ik niet dat ik zo ondersteboven kon zijn van het stoppen van De Gouden Kooi. Ik had er een gewoonte van gemaakt om ´s-avonds via een koptelefoon te luisteren en genieten van je pianospel bij het bezig zijn met de administratie van de praktijk op de computer. Of onderwijl te luisteren naar sommige gesprekken van jullie. Ineens was dat afgelopen. Ik herinner me dat ik naar jullie vertrek heb gekeken en daarna met een vreemd verloren gevoel naar de hekken van het huis heb zitten staren. Het was alsof ik een stel goede vrienden had verloren. Op de een of andere manier dacht ik dat er toch iets van een vervolg moest komen, dat jullie niet zomaar uit ons leven konden stappen, waar jullie steeds meer deel van waren gaan uitmaken. Je zult misschien je hoofd schudden of het niet begrijpen, maar heus, dat is de impact van dit programma geweest, maar het meeste van jouw persoon. Ik was een poosje verstoken van nieuws over jullie, buiten de komkommer-berichten uit de krant. Nu zie ik vertrouwde berichten en gezichten op Hyves en ik ben daar blij mee. Dat wilde ik je gewoon eens even schrijven, op gevaar af dat het bij de talloze berichten terecht zal komen, die je waarschijnlijk dagelijks zult ontvangen.
Ik heb van je genoten en met mij veel mensen die ik ken. Lieve groet, ook aan mooie lieve Claire van

dit kreeg ik zojuist op mijn hyves,

zonder sentimenteel te worden, maar dit zijn toch verschrikkelijk leuke reacties?

heb er even een aantal dingen uit weggehaald om de privacy van deze fan te waarborgen, maar wilde jullie deze toch niet onthouden,

liefs Huub
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:21:35 #195
DGK-Eric
pi_60111301
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha Claire heeft de fles Cola gejat en ik vraag haar jij hebt de cola,

zegt ze ja ik ben jou aan het lokken, zometeen pak ik de fles bacardi,

thats my que,

love to you all

Huub
Trusten ventje!!!

Kusje voor Claire!!

Lief zijn!
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:21:42 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60111304
Trusten Huub, groet aan Claire! X
pi_60111306
slaap lekker huub
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:22:07 #198
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111313
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het draaien apie.
Te laat
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:22:13 #199
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111315
quote:

[..]

Die verrekte drank ook steeds....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:23:06 #200
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111330
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Trusten ventje!!!

Kusje voor Claire!!

Lief zijn!
Zit je ook nog op gay.nl?
pi_60111334
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Trusten ventje!!!

Kusje voor Claire!!

Lief zijn!
Zo, nu jij nog. Vuile aanrander.
pi_60111336
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ruud moet rond 5ven op, half negen is al een halve werkdag verder.
O vandaar, ik begreep het al niet.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:23:32 #203
16715 Mylene
*schatje*
pi_60111338
Ja, het was gezellig.

Trusten kleine Huub .
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:24:02 #204
DGK-Eric
pi_60111350
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:

[..]

Zit je ook nog op gay.nl?
officieel wel, maar ben er weinig....
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:24:12 #205
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111355
Komt Nena ook wel eens hier kijken?
pi_60111373
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:
Ja, wil ik ook wel eens weten
pi_60111392
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:23 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O vandaar, ik begreep het al niet.

Blurkie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:26:24 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111394
Nou waar bljift die relnicht?
Zeker nog half wous van Plensvalley...
Hoe was het?
Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ja, wil ik ook wel eens weten
Wil liever weten wanneer Butler Tommy eens komt kijken
pi_60111416
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Zo hebben we allemaal wat
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:29:00 #211
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111442
quote:
Zullen interesante post worden.... hmmm, tja, weet ik niet...
Ach foto's zullen veel goedmaken....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:29:08 #213
DGK-Eric
pi_60111447
quote:
Moet je Nena vragen
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:30:09 #214
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111469
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

officieel wel, maar ben er weinig....
Leiden is een heerlijke stad en het LUMC is nog beter
beetje beroepsdeformatie
pi_60111473
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Moet je Nena vragen
Daar heb jij meer gelegenheid toe dan ik.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:30:30 #216
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60111476
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Over Tommy gesproken, die had ik gister ook wel verwacht en Ricardo ook wel. Eric, heb je enig idee waarom die er niet waren?
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 00:33:06 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60111527
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daar heb jij meer gelegenheid toe dan ik.
Tenzij ze hier weleens komt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:33:32 #218
DGK-Eric
pi_60111531
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef akveor het volgende:
Nou waar bljift die relnicht?
Zeker nog half wous van Plensvalley...
Hoe was het?
Jahaaa! Ben er hoor! Wat een drukte: FOK, NowLive én Radio tegelijk

PlensValley was TOP! superdag gehad! Wat ee ngezelligheid, mooie pics, leuke mensen! Eenmaal uit kostuum maar incognito met pet en zonnebril gaan rondrennen en -springen... Helemaal lekker!!

Gister was nog 10x heftiger en leuker: Palma d'r fandag, hapje eten met Huub, Claire en Marielle, stappen met bovengenoemden en Palma, Tilly, Mayday, Anita Doth, Dita, ZsaZsa, etc etc etc...

Goeie afterparty gedaan nog én om 6 uur maar 'ns slapen... Om 10 uur weer wakker, dus aardig kapot nu
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:33:49 #219
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111543
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Moet je Nena vragen
Mn avatar is Nena
Nena is hier nog populairder dan Tanja toen van BB nogwat, en Tanja gaf ons
dagelijks recepten van wat ze ging koken

Nena willen we terug.
(niet voor haar recepten trouwens )
pi_60111548
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Gertje, je bent er weer
pi_60111581
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Prospera het volgende:

[..]

Mn avatar is Nena

Nena willen we terug.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:35:40 #222
DGK-Eric
pi_60111592
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef Prospera het volgende:

[..]

Leiden is een heerlijke stad en het LUMC is nog beter
beetje beroepsdeformatie
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordt
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:36:21 #223
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111610
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hier
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:36:59 #224
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111627
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Jahaaa! Ben er hoor! Wat een drukte: FOK, NowLive én Radio tegelijk

PlensValley was TOP! superdag gehad! Wat ee ngezelligheid, mooie pics, leuke mensen! Eenmaal uit kostuum maar incognito met pet en zonnebril gaan rondrennen en -springen... Helemaal lekker!!

Gister was nog 10x heftiger en leuker: Palma d'r fandag, hapje eten met Huub, Claire en Marielle, stappen met bovengenoemden en Palma, Tilly, Mayday, Anita Doth, Dita, ZsaZsa, etc etc etc...

Goeie afterparty gedaan nog én om 6 uur maar 'ns slapen... Om 10 uur weer wakker, dus aardig kapot nu
Zo dat is tenminste een weekend.... niet herkend?
En waarom hoor ik toch altijd een dag later dat er een fandag was....?
Dita en ZsaZsa heb ik nog nooit van gehoord.
pi_60111647
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordt
Lijkt me wel handig bij een operatie.
pi_60111655
Moet er nou echt van tussen. Prettige nacht(rust) en tot de volgende keer
pi_60111670
quote:

[..]

Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:39:34 #229
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111686
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Prospera het volgende:

[..]

Mn avatar is Nena

Nena willen we terug.
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...
Op dinsdag 15 juli 2008 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er nou echt van tussen. Prettige nacht(rust) en tot de volgende keer
Dag Ruudje, slaap lekker
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:39:52 #231
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111689
quote:

[..]

I knowww, ik ben daar zo'n beetje opgegroeid
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 00:39:59 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60111694
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:

[..]

Denk dat ze hier liever iemand anders met de billen bloot zien.

En ik heb geen idee of ze hier weleens komt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60111701
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:40:49 #234
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111708
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:

[..]

Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:41:58 #235
DGK-Eric
pi_60111727
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Zo dat is tenminste een weekend.... niet herkend?
En waarom hoor ik toch altijd een dag later dat er een fandag was....?
Dita en ZsaZsa heb ik nog nooit van gehoord.
Wél herkend op DanceValley, maar niet veel... was echt een verademing!! Lang leve de petjes en zonnebrillen!!

Euuhmm...ik denk dat je wat beter moet opletten akveor!!
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:43:02 #236
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111742
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...
Uhm, Tanja kon je ook hier niet zonder handschoenen aanpakken hoor
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:44:01 #237
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111757
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Die van Gert
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 00:44:04 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60111761
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
Lang leve de petjes en zonnebrillen!!
Je vergeet de letters ill
pi_60111777
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Zo mooi kan er geen afscheid van nemen...

Verander eens van onderwerp. Ik moet naar mijn nest
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 00:46:04 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60111800
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik ook.
Sweet dreams, Ruud.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:46:18 #241
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111804
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:

[..]

Uhm, Tanja kon je ook hier niet zonder handschoenen aanpakken hoor
Hoezo? Neem aan dat ze hier enorm veel fans had.
Dam wat heb in nu zin om die BB terug te kijken. Helaas zijn die TV uitzendingen ook van de Tien site afgehaald.
Jpinte erbij en het is zo weer ochtend.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:46:20 #242
DGK-Eric
pi_60111805
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Je vergeet de letters ill
LOL

Ik had maar een kwartje: was meer dan genoeg

andere kwartje gister maar genomen (de rest weggegeven: geen onder-de-taxi-toestanden voor mij meer... )
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:46:34 #243
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111813
quote:

[..]

Slaap lekker Ruud
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:46:51 #244
2018 PC eend
relativist
pi_60111818
quote:

[..]

En nicolaas?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:48:40 #245
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111849
quote:

[..]

Okay... Nena is even passe...
Het onderwerp is nu billen.... slaap lekker....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:49:01 #246
2018 PC eend
relativist
pi_60111857
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Damn waar was je toen ik je nodig had
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:50:03 #247
DGK-Eric
pi_60111872
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

En nicolaas?
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!

stelletje perverts!
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:50:22 #248
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111878
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Hoezo? Neem aan dat ze hier enorm veel fans had.
Dam wat heb in nu zin om die BB terug te kijken. Helaas zijn die TV uitzendingen ook van de Tien site afgehaald.
Jpinte erbij en het is zo weer ochtend.
Tanja had helemaal geen fans hier, totdat ze hier kwam en enkele vaste posters haar gingen stalken
en ze aan ons elke dag haar avondeten doorgaf
LS was haar trouwste stalker, die zelfs haar familie ging bellen, om contact met Tanja te krijgen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:52:08 #249
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111903
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

stelletje perverts!
Ze hebben gebrek aan sex
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:52:10 #250
2018 PC eend
relativist
pi_60111905
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

stelletje perverts!
pi_60111910
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Okay... Nena is even passe...
Het onderwerp is nu billen.... slaap lekker....
[ afbeelding ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:52:35 #252
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60111914
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Damn waar was je toen ik je nodig had
Was je de enige?
Jee wat heb ik die mensen gek gemaakt op die Tienchat (Ja ja daar bivakeerde ik toen... ben daar zelfs de volgende BB nog Mod geweest.... wat een hondebaan)... heerlijk hoe die zich kon laten gaan en heerlijk dwars.... Die hadden ze ook zo DGK in kunnen stoppen....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:53:08 #254
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111923
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Eendje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:53:33 #255
2018 PC eend
relativist
pi_60111929
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:

[..]

Tanja had helemaal geen fans hier
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:53:56 #256
DGK-Eric
pi_60111931
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ohww.. de laatste keer.. ik word altijd hartstikke ziek van narcoses. Maar nu was er een ontzettend leuk wijffie die me eerst half onder zeil maakte (ik lag echt te spacen (net als gister en eergister)) en daarna helemaal weg maakte...

Ik werd toch een partij lekker wakker! (Toen, gister en vanochtend.. )
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:55:06 #257
2018 PC eend
relativist
pi_60111947
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Was je de enige?
Jee wat heb ik die mensen gek gemaakt op die Tienchat (Ja ja daar bivakeerde ik toen... ben daar zelfs de volgende BB nog Mod geweest.... wat een hondebaan)... heerlijk hoe die zich kon laten gaan en heerlijk dwars.... Die hadden ze ook zo DGK in kunnen stoppen....
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LS
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:56:40 #258
2018 PC eend
relativist
pi_60111975
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef irma45 het volgende:
er is helemaal niemand aangerand
Eric komt net binnen en is bovendien een beetje moe
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:56:41 #259
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60111976
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou vóórdat ze hier kwam niet toch?
Daarna sopte jij ook.
pi_60111978
Weg, nest in _-_-_-_______________________________________
pi_60111984
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ohww.. de laatste keer.. ik word altijd hartstikke ziek van narcoses. Maar nu was er een ontzettend leuk wijffie die me eerst half onder zeil maakte (ik lag echt te spacen (net als gister en eergister)) en daarna helemaal weg maakte...

Ik werd toch een partij lekker wakker! (Toen, gister en vanochtend.. )
Lekker is dat he?
En dan krijg je nog morfine, kortom, het is verrukkelijk om geopereerd te worden.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:58:47 #262
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112008
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:00:20 #263
DGK-Eric
pi_60112026
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:57 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Lekker is dat he?
En dan krijg je nog morfine, kortom, het is verrukkelijk om geopereerd te worden.
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgen Maar ik ben ECHT fan van de anesthesist
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:01:07 #264
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60112033
Zweven jullie fijn verder, ik ga slapen en fijn dromen, tenminste dat hoop ik. Trusten allemaal!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:01:25 #265
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112036
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:

[..]

Tanja had helemaal geen fans hier, totdat ze hier kwam en enkele vaste posters haar gingen stalken
en ze aan ons elke dag haar avondeten doorgaf
LS was haar trouwste stalker, die zelfs haar familie ging bellen, om contact met Tanja te krijgen.
Wat mij enorm verbaasde aan mezelf.... op die chat site was het ook erg negatief over haar waar ikzelf aan meeded. Voor de grap nam ik een pro Tanja houding aan... toen begon ik haar veel meer te mogen en begon haar echt leuk te vinden. Vond ik zo vreemd van mezelf dat mijn gevoel toen ook helemaal omsloeg.

Toen ze vertrok was ik voor de onzekere duimenzuigende Haags Blonde Schone Ingrid. Heerlijk wat had dat mens een humor.
Op dinsdag 15 juli 2008 00:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weg, nest in _-_-_-_______________________________________
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:02:46 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112062
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Tering... nou maar goed dat ik hier niet was... zoiets schept dan toch een band....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:03:24 #268
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112070
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgen Maar ik ben ECHT fan van de anesthesist
Hoe heette hij ook alweer
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:03:38 #269
2018 PC eend
relativist
pi_60112075
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Prospera het volgende:

[..]

Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.
Geen idee
In mijn beleving waren we met z'n 3en
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:04:45 #270
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112094
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Prospera het volgende:

[..]

Versabommie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:04:57 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112101
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef irma45 het volgende:
er is helemaal niemand aangerand
We moeten nog ex wannabees aan een streng verhoor onderwerpen... momenteel spelen we de Good Cop.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:06:46 #272
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112126
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Geen idee
In mijn beleving waren we met z'n 3en
Jah, je bent Manu zeker vergeten
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:06:52 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112129
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 01:08:00 #274
128220 Peter6000
pi_60112140
Er was toen nog een Tanja-fantopic.

Het grote Tanja support topic - deel 01
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:08:15 #275
DGK-Eric
pi_60112145
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef Prospera het volgende:

[..]

Hoe heette hij ook alweer
Nou dat was nog best een drama bij de gast... Een week voor m'n operatie moest ik m'n laatste controles, m'n pa ging mee. En dus ook een intakegesprek bij de anesthesist. Paps gezellig mee naar binnen...

Krijg je echt de vraag: "Meneer 't Mannetje: heeft u drugs gebruikt de afgelopen 3 maanden en zoja wat?"

Ik heb heel ff getwijfeld en toen heb ik maar heel snel de hele riedel eruit geratelt. Ik voelde dat m'n pa z'n hoofd naar me toedraaide, en z'n wenkbrauwen fronste... Best genant, maar hij heeft er nooit meer iets over gezegd
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:08:46 #276
2018 PC eend
relativist
pi_60112154
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:04 schreef Prospera het volgende:

[..]

Versabommie
Kon er ook maar 1 zijn
Maar was hij voor tanja dan
Was hij uberhaupt wel hier toen

Wat zou Huub trouwens van Tanja vinden
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:09:09 #277
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112158
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...
Heul niet, LUMC is cool
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:10:03 #278
DGK-Eric
pi_60112172
quote:

[..]

Deze wordt door de verzekering vergoed
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:14:05 #279
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112216
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Nou dat was nog best een drama bij de gast... Een week voor m'n operatie moest ik m'n laatste controles, m'n pa ging mee. En dus ook een intakegesprek bij de anesthesist. Paps gezellig mee naar binnen...

Krijg je echt de vraag: "Meneer 't Mannetje: heeft u drugs gebruikt de afgelopen 3 maanden en zoja wat?"
Ik heb heel ff getwijfeld en toen heb ik maar heel snel de hele riedel eruit geratelt. Ik voelde dat m'n pa z'n hoofd naar me toedraaide, en z'n wenkbrauwen fronste... Best genant, maar hij heeft er nooit meer iets over gezegd
Als je regelmatig drugs/alcohol gebruikt moeten ze dat weten ivm de hoeveelheid narcose en de mogelijkheid op een ademstilstand als je gebruikt.

Gewoon voorzorg.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:15:12 #280
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112233
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
Er was toen nog een Tanja-fantopic.

Het grote Tanja support topic - deel 01
Ik ben die BB aan het teruglezen.... hilarisch...
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:16:19 #281
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112245
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kon er ook maar 1 zijn
Maar was hij voor tanja dan
Was hij uberhaupt wel hier toen

Wat zou Huub trouwens van Tanja vinden
Tanja schreeuwde als Natasia, dus wat denk je?
Oh en ze rookte/dronk ook tijdens d'r zwangerschap
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:16:32 #282
DGK-Eric
pi_60112248
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:

[..]

Als je regelmatig drugs/alcohol gebruikt moeten ze dat weten ivm de hoeveelheid narcose en de mogelijkheid op een ademstilstand als je gebruikt.

Gewoon voorzorg.
Dat weet ik ook wel, maar 't was gewoon genant dat m'n pa er naast zat en ik meer dan 5 verschillende soorten opnoemde
IG
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 01:19:02 #283
128220 Peter6000
pi_60112286
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ben die BB aan het teruglezen.... hilarisch...
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1
Zullen we bij de volgende RLS gezellig samen fan worden van het meest weerzinwekkende figuur dat eraan meedoet?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:21:08 #284
DGK-Eric
pi_60112317
zo, ff een fotootje van afgelopen nacht (uurtje of 3) voor jullie:

[ Bericht 9% gewijzigd door DGK-Eric op 15-07-2008 01:27:55 ]
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:21:26 #285
2018 PC eend
relativist
pi_60112323
quote:

[..]

Jij post vorig topic door het slot heen
pi_60112333
leuke foto eric
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:26:07 #287
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112376
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij post vorig topic door het slot heen
Dat was toen... nu ben ik braaf.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:27:39 #288
2018 PC eend
relativist
pi_60112387
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:26 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat was toen... nu ben ik braaf.
Kloon van Gert
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:28:26 #289
84524 Morwen
I got life
pi_60112398
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:21 schreef DGK-Eric het volgende:
zo, ff een fotootje van afgelopen nacht (uurtje of 3) voor jullie:

[ afbeelding ]

OMG.. m'n pupillen
Palma ziet er goed uit Mooie haarkleur nu, in de kooi vond ik het te oranje.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 01:29:02 #290
128220 Peter6000
pi_60112409
Of de opvolger van Gert.

Bij Avonne begon het toen ook met door slotjes heenposten.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:29:49 #291
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60112416
Eric ik wens je alvast een hele fijne reis en veel plezier bij Syl, groetjes aan Mariël en eenspetterende verjaardag. Ik zal een toost op je uitbrengen zaterdag.
Snooker is top!!!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:30:18 #292
DGK-Eric
pi_60112423
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef Morwen het volgende:

[..]

Palma ziet er goed uit Mooie haarkleur nu, in de kooi vond ik het te oranje.
Ik vond dat felle persoonlijk leuker, maar ze zag er idd goed uit (alhoewel op het moment van de foto iets minder goed dan daarvoor )
IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:30:19 #293
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112424
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar 't was gewoon genant dat m'n pa er naast zat en ik meer dan 5 verschillende soorten opnoemde
Kan ik me voorstellen, ik zou nog getwijfeld hebben.
Die informatie gaat naar je huisarts, waar je 20 jaar later nog mee geconfronteerd word als
er om wat voor reden ook een verwijsbrief moet worden geschreven.

Zo van: patient heeft in die periode dat en dat regelmatig gebruikt.
En daar wordt je weer op beoordeelt, ook al ben je 20 jaar vrij van gebruik.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:31:24 #294
2018 PC eend
relativist
pi_60112433
Eric, ik hoop dat je neerstort
pi_60112442
nou pc eend waar slaat dat nou weer op
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:33:43 #296
2018 PC eend
relativist
pi_60112459
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef irma45 het volgende:
nou pc eend waar slaat dat nou weer op
Ik kan hem ook wel een goede reis wensen, maar hij wou rellen he
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:34:39 #297
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60112469
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik vond dat felle persoonlijk leuker, maar ze zag er idd goed uit (alhoewel op het moment van de foto iets minder goed dan daarvoor )
Was die foto voor of na de shoarmabar?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:34:44 #298
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60112470
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:19 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Zullen we bij de volgende RLS gezellig samen fan worden van het meest weerzinwekkende figuur dat eraan meedoet?
Alweer?
Anderhalf jaar gaat je niet in de koude kleren zitten hoor....
Ik houd wel van uitgesproken personen. Bij Tanja voelde ik dat er een verhaal achterzat.. ik kan haar dwarsheid wel begrijpen en daardoor waarderen.
Maar ik kan niet wachten op een nieuwe BB. Dit jaar CBML iets met stelletjes.... dat vond ik nu net de grootste ergernis in die BB's... Lieke/Huub, Amanda/Brian en Nadia/Dennis vond ik ook dramatisch.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:35:31 #299
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:35:38 #300
DGK-Eric
pi_60112486
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef Prospera het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ik zou nog getwijfeld hebben.
Die informatie gaat naar je huisarts, waar je 20 jaar later nog mee geconfronteerd word als
er om wat voor reden ook een verwijsbrief moet worden geschreven.

Zo van: patient heeft in die periode dat en dat regelmatig gebruikt.
En daar wordt je weer op beoordeelt, ook al ben je 20 jaar vrij van gebruik.
Ik 20 jaar vrij van gebruik?!?! Hmm... ik hoop dat ik dan nog leef

Enne... je moet me nu niet bang maken, anders kan ik niet meer slapen zo

weet je wa't ee nenge film is?!?! The Eye! Eergister gezien, echt GE-WEL-DIG!

IG
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:36:18 #301
DGK-Eric
pi_60112491
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:

[..]

Was die foto voor of na de shoarmabar?
Ervoor