da's niet goed joh......quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mijmaar heb niets te klagen thats 4 sure!
Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank, heb net dekentje over haar heen gelegd en een kusje gegeven, het is zo een schatje
Lieke was het leukste toen ze nog personeel was en Huub er als een klein kind achteraan hobbelde voor aandacht.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg Lieke was best leuk gedurende DGK hoor, dat ze daarna in een paal ging hangen was minder.
Lieke was gewoon een paard. Een geen mooi paard.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg Lieke was best leuk gedurende DGK hoor, dat ze daarna in een paal ging hangen was minder.
Ojee we zijn het voor het eerst niet met elkaar eensquote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Lieke was gewoon een paard. Een geen mooi paard.![]()
Enge groet was dat . Wees maar zuinig op je Claire hoor Huub
Claire
Nee nee, ben uitgepamperd vandaag Ruud....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog steeds aan het "pamperen" NMNS
Ja hallo het weekend is voorbij hoor!!!! Doordeweeks is het toch koffie en een glaasje fris?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Huubdgk het volgende:
huub kijkt links en ziet fles bacardi limoen, kijkt rechts en ziet lekker koud grolschje,
nee geen koffie
claire ookquote:Op maandag 14 juli 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nee, ben uitgepamperd vandaag Ruud....
Veren Honey, hij heeft veren en een cloacaquote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, op zn vanrinsums:
aanranddebiel
![]()
Zo, ook weer gehad.
Maar verder weet iedereen dat amanda niet is aangerand. Dus klaar ermee.
Wil jij niet komen strippen Eendje? Krijg je tussen de 0 en 150 euro voor! Ligt even aan de hoeveelheid lichaamsbeharing
Hahaha, een kopje om mee te gooien pannenkoek....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
huub kijkt links en ziet fles bacardi limoen, kijkt rechts en ziet lekker koud grolschje,
nee geen koffie
Ga je dat nu als argument gebruiken? Dat iemand niet met een inhoudelijke post komt, omdat je er geen antwoord op hebt?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja, ik wil best met je in discussie gaan maar kom dan met inhoudelijke posts en geen kansloos geroep met feitelijke onjuistheden.... ik maak mijzelf imo belachelijk door hier inhoudelijk op in te gaan dus lach ik je maar even verder uit hahahahahaha
Van mij wel hoor, ze is mij te sociaal wenselijk, maar zo erg is dat ook weer niet. En het duurt immers maar een kwartiertje als je goed je best doet.....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
Ik mag Lieke dus niet leuk vinden!
Als strip-eend heb ik mijn grootste successen behaaldquote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil jij niet komen strippen Eendje? Krijg je tussen de 0 en 150 euro voor! Ligt even aan de hoeveelheid lichaamsbeharing
Ik ook hoor, vind Mart geweldig!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hebben we een meningsverschil, ik vind de man geweldig
Overigens vanmiddag ook genoten vd verslaggeving, de twee heren waren zelden met elkaar eens en dat maakt het leuk.
* HoneyBunny bedenkt wat ze met een stripper met veren kanquote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Veren Honey, hij heeft veren en een cloaca
Tuurlijk mag jij dat! IKvind het alleen een verschrikkelijk nare, betweterige, onaantrekkelijke, dominante, arroogante griet! (met enge kuiten)quote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
Ik mag Lieke dus niet leuk vinden!
Gelukkig, zucht.......medestanders zijn prettig anders krijg ik zo'n 6 tot 2 gevoelletjequote:
Man laat me niet lachen.Jaap ging eerst 20 keer bellen of zijn Bassie grapje wel kon.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je dat nu als argument gebruiken? Dat iemand niet met een inhoudelijke post komt, omdat je er geen antwoord op hebt?
Was inhoudelijk genoeg. In de kooi zorgde je altijd voor backup en deed NOOIT iets alleen.
Jaap daarintegen deed wel dingen alleen. ZONDER backup van iemand anders.
http://www.kingjaap.nl/20(...)aps_en_filmpjes.html
Vooral het eerste filmpje was hilarisch. Maar het is wel een verschil tussen jou en Jaap.
Als ie het goed doet, dan steek je die in z'n reet.....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny bedenkt wat ze met een stripper met veren kan
[..]
Ze is wel errug jong hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als strip-eend heb ik mijn grootste successen behaald
[ afbeelding ]
Nu weer over huub
Maar ik waardeer jou mening altijd enorm (omdat je zo fucking vaak gelijk hebt).quote:Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny bedenkt wat ze met een stripper met veren kan
[..]
Tuurlijk mag jij dat! IKvind het alleen een verschrikkelijk nare, betweterige, onaantrekkelijke, dominante, arroogante griet! (met enge kuiten)
Komt ie weer aan met die reclame voor die kudtsite....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je dat nu als argument gebruiken? Dat iemand niet met een inhoudelijke post komt, omdat je er geen antwoord op hebt?
Was inhoudelijk genoeg. In de kooi zorgde je altijd voor backup en deed NOOIT iets alleen.
Jaap daarintegen deed wel dingen alleen. ZONDER backup van iemand anders.
http://www.kingjaap.nl/20(...)aps_en_filmpjes.html
Vooral het eerste filmpje was hilarisch. Maar het is wel een verschil tussen jou en Jaap.
Ik heb die post niet eens gezien. Was dat een spoilerquote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met die reclame voor die kudtsite....
Het boeit hem niet eens of je er op klikt of niet zolang hij maar die url kan spammen, dat is goed voor de google quality rating van zijn site.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ie het goed doet, dan steek je die in z'n reet.....
Ik vraag me af of Jaap wel heeft gebeld of hij die patatjes in zijn neus mocht doenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Man laat me niet lachen.Jaap ging eerst 20 keer bellen of zijn Bassie grapje wel kon.
Ja Jaap schrijft niks meer,die moet de kermissen af.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Joh voor een nachtje zal je er geen last van hebben hoor. (als ze smorgens maar weer is opgerot met die klotestem. Lijkt me vreselijk als man zijnde om dat als eerste te horen 's ochtends)quote:Op maandag 14 juli 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar ik waardeer jou mening altijd enorm (omdat je zo fucking vaak gelijk hebt).
Dus ik zal er wel naast zitten, ja Lieke is een golddigger maar zolang je dat weet is het toch okay?
mooie uitzending weer? ik kijk zo de herhaling met vriendlief maar vandaag een TOPetappe, letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
mocht ik hem posten, heb ik gewoon gedaan, zei tegen Juud gister en ga morgen foto op fok posten en dan zeggen dat jij in de rij stond om met mij op de foto te gaanwant ze wilde niet op de foto,
Juud was geloof ik gisteren de enige die IK heb gevraagd of ze met mij op de foto wilde, maar was toen al een aardig eindje heen
enne ja ik ben ook mart smeets aan het kijken, tour de france is cool
naked duck........ de beelden zijn niet mooiquote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Oke, een strippende eend is nutteloos...
Er zijn ergere dingen hoor (zoals een wekker!).quote:Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh voor een nachtje zal je er geen last van hebben hoor. (als ze smorgens maar weer is opgerot met die klotestem. Lijkt me vreselijk als man zijnde om dat als eerste te horen 's ochtends)
Hey!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Joh voor een nachtje zal je er geen last van hebben hoor. (als ze smorgens maar weer is opgerot met die klotestem. Lijkt me vreselijk als man zijnde om dat als eerste te horen 's ochtends)
Als ze het zelf zo leuk vond, dan zal het wel goed zijn. Niks mis ook met die foto.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
mocht ik hem posten, heb ik gewoon gedaan, zei tegen Juud gister en ga morgen foto op fok posten en dan zeggen dat jij in de rij stond om met mij op de foto te gaanwant ze wilde niet op de foto,
Juud was geloof ik gisteren de enige die IK heb gevraagd of ze met mij op de foto wilde, maar was toen al een aardig eindje heen
Huub heeft het nummer!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het mag, het mag!
* Dementor gaat boeken!
Lieve Schatje, wil je Commotie om Huub #25 dicht gooien, niet deze , maar die ik opende,quote:Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef schatje het volgende:
Het was geen aanranding nee. Dat heeft Amanda de volgende dag zelf in bad tegen Brian gezegd.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Juud79 het volgende:
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....
[ afbeelding ]
Hee, da's Huub met een groupie.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Juud79 het volgende:
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |