Who cares! Ben in conclaaf met stripper die 185,- euries vraagt om een dansje voor ons te komen doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeker weten Honey!
Is je stripper gelukt?
O sorry, is niet het onderwerp.
Eend kom er maar in.
ik merk het soms nog in discussies, altijd tegenstellingen in argumentatie van mijn gesprekspartners proberen aan te tonen, ipv door het uitwisselen van verschillende mening tot een betere mening komen...dat is wel apart. Soms als ik erge dingen hoor dan wil k er harde grapjes over maken om shockerend te zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Huub,
Na 1,5 jaar dgk ben ik benieuwd of er nog bepaalde (misschien voor ons vermakelijke) tics zIjn blijven hangen. Ik bedoel patronen kosten tijd om te ontwikkelen, maar vaak ook om ze af te leren. Ik kan me voorstellen dat je niet meer steeds je zender checkt, en ook dat je niet wakker wordt met het idee, shit heb ik de paarden gisteravond wel gevoerd? Maar zijn er dingen die je nog steeds mee neemt? Wat ik me kan voorstellen is bijv dat als je alles wat je de afgelopen anderhalf jaar op een is-dit-mooi-voor-tv weegschaal hebt gewogen, dit nog steeds in je systeem zit.
Mijn vraag is dus, welk dgk-aangeleerd gedrag ben jij nog niet kwijt?
eerder een helm op dit moment, de patsen vliegen je om de orenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb jij die nodig bij het Fok!ken?
Lieke geeft een goede stripact toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Who cares! Ben in conclaaf met stripper die 185,- euries vraagt om een dansje voor ons te komen doen.
Ben het daar niet helemaal mee eens, dus ben in onderhandeling. Wel leuke bezigheid hoor![]()
Zitten lelijke gasten tussen, dat wil je niet weten.
En ik wil niet zo'n debiel dwaas als die toen voor Lieke heeft gedanst! Vind zo'n gast in indianenoutfit maar eng! Moet dan altijd aan die aflevering van Sex voor de Buch denken (je weet wel, dat programma waar niemand naar keek maar waarvan iedereen wist wat er was gebeurt)
Weet jij nog een goede stripper Huub?
Lieke mag dan wel op een vent lijken, maar ik zoek er een met nog net iets meer spier!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Lieke geeft een goede stripact toch?
ze heeft nog boekingen nodig geloof ik,
jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
Nee, denk het nietquote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
De day after...als je aangerand bent, ga je dan zo met je aanrander zitten?
[ afbeelding ]
Geef anders claire een paar stompenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
kan niet dan wordt je gewistquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Mag ik je wel een randdebiel noemen Eendje?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef anders claire een paar stompen![]()
Of beter nog, rand haar aan
Ach je moet je schjmoel houwe JONGUH! Wat dan! WAT DAN!! Kutkabouter.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat aanranden is haar ook aangepraat en de kracht zit hem uiteindelijk in herhaling, dan geloven mensen het vanzelf.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Darn, als ik dat had geweten had ik er een HooliganTopic van gemaakt. Misschien heeft Claire zin in een stevige ruzie? De goedmaakseks leek prima. Maakt ze nog steeds zoveel lawaai?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Doen we dan toch even! Jij betrapt Lieke met Brian in bed, trekt de dekens van ze af en slaat Lieke 2 blauwe ogen en kickt Brian in wat edele delen, vervolgens smijt je alle foto's door de slaapkamer en gebruikt alle scheldwoorden die je kent (hoeveel zijn dat er ongeveer?) Brian hangt nu aan de telefoon, jankt kono mama of zoiets en trekt het niet meer want je hebt ook zijn prachtige Bonaire schilderij (poster ikea 19,95) gemolt....quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nou, dan zit je goed hier vanavond Huub!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Het schijnt niet te kunnen hierquote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mag ik je wel een randdebiel noemen Eendje?
Amanda zit daar in de foetushouding, volgens Mart Smeets ben je dan bijna dood.....quote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Dat probeerde ik je net duidelijk te maken. Alleen kan je het niet af. Nu verlang je al weer naar de beveiliging.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Maak er ook eigenlijk maar aanranddebiel vanquote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mag ik je wel een randdebiel noemen Eendje?
Nee hoor, je kan ook in de foetushouding liggen door allerlei andere oorzaken, maar die ga ik je niet vertellen hier.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda zit daar in de foetushouding, volgens Mart Smeets ben je dan bijna dood.....
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda zit daar in de foetushouding, volgens Mart Smeets ben je dan bijna dood.....
Je bent in geval weer uitgeslapen en bijgekomen van je kater, gelukkig is dit de Huub die we ook graag zien, so be my guest...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mijmaar heb niets te klagen thats 4 sure!
Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank, heb net dekentje over haar heen gelegd en een kusje gegeven, het is zo een schatje
sorry hoor, maar was er in die kooi uberhaupt iemand die alleen iets durfde? Huub was nog degene die het meeste initieerde, Brian liep alleen maar te verkondigen dat hij iemand ging breken, maar deed ondertussen slechts 2x een "deurtje". Jaap durfde helemaal niks zonder zekerheid te hebben over zijn financiele toestand.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik je net duidelijk te maken. Alleen kan je het niet af. Nu verlang je al weer naar de beveiliging.
Waarom los je niet een keer zelf je zaakjes op? Bij het rellen dirigeerde je ook altijd anderen. En als je eens recalsitrant was, dan wist je dat de beveiliging wel achter de deur stond.
Wees eens een vent en doe eens iets alleen. Altijd maar terugvallen op een ander.
ja, ik wil best met je in discussie gaan maar kom dan met inhoudelijke posts en geen kansloos geroep met feitelijke onjuistheden.... ik maak mijzelf imo belachelijk door hier inhoudelijk op in te gaan dus lach ik je maar even verder uit hahahahahahaquote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik je net duidelijk te maken. Alleen kan je het niet af. Nu verlang je al weer naar de beveiliging.
Waarom los je niet een keer zelf je zaakjes op? Bij het rellen dirigeerde je ook altijd anderen. En als je eens recalsitrant was, dan wist je dat de beveiliging wel achter de deur stond.
Wees eens een vent en doe eens iets alleen. Altijd maar terugvallen op een ander.
Ademt ze nog?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mijmaar heb niets te klagen thats 4 sure!
Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank, heb net dekentje over haar heen gelegd en een kusje gegeven, het is zo een schatje
Ik kan zo bij DGK-redactie gaan werkenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe geen uitspraken over het sexleven van Claire en mijmaar Claire ligt helemaal uitgeteld op de bank
Oef, ruik ik hier een Mart Smeets anex tourliefhebber? Ja, dat waren geen mooie beelden die houdingquote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:04 schreef Dementor het volgende:
Lieke mag al mijn chakra's los komen maken hoor.
Wat moest je vanmiddag ook alweer? Iets met d;r studio? Is dat gelukt?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef Huubdgk het volgende:
Oke, op zn vanrinsums:quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak er ook eigenlijk maar aanranddebiel van
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, ruik ik hier een Mart Smeets anex tourliefhebber? Ja, dat waren geen mooie beelden die houding
huub kijkt links en ziet fles bacardi limoen, kijkt rechts en ziet lekker koud grolschje,quote:Op maandag 14 juli 2008 23:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je bent in geval weer uitgeslapen en bijgekomen van je kater, gelukkig is dit de Huub die we ook graag zien, so be my guest...
*Juud reikt Huub een Koffiekopje aan*
Ach LS is best lief. Hij zorgt erg veel voor zn oma en heeft zo af en toe een uitlaadklep nodig.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja, ik wil best met je in discussie gaan maar kom dan met inhoudelijke posts en geen kansloos geroep met feitelijke onjuistheden.... ik maak mijzelf imo belachelijk door hier inhoudelijk op in te gaan dus lach ik je maar even verder uit hahahahahaha
Hebben we een meningsverschil, ik vind de man geweldigquote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat Mart Smeets vandaag nog in die houding liggen.....
Nog steeds aan het "pamperen" NMNSquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitgeteld
Je hebt Eend's advies opgevolgd en haar een hoek verkocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |