Commotie om Huub #24 is het gevolg van:
commotie rondom huubCommotie over Huub # 19, of 19,8 of toch 23?Commode voor Huub # 22Commotie om Huub# 20Huub en Claire kwamen vrijdagochtend om 04:15 terug van huwelijksreis op het eiland rhodos.
Gingen niet naar een toeristencentra, sterker nog , de wens was geen Nederlanders
te treffen, maar Nederlanders zitten overal , ook op dit heerlijke eiland troffen zij een
leuk koppeltje , dat nog meer gezelligheid bracht in het appartement , na een paar drankjes
daarna was toch echt tijd voor de huwelijks nacht op zijn Grieks.
Zelfs op Huwelijksreis kan je nog open brieven ontvangen, de volgende dag kwam er 1 note van dichtbij.
Zie op weblog van Huub,
http://www.rocketmiljonairs.nlEen van de buren op Rhodes schreef ook op Huub zijn hyves, maar ik zag dat dit bericht weg is.
http://dgkhuub.hyves.nl/(Drukker dan druk de komende maand en herfst.)
Deze week is stilte voor de storm, vanaf zaterdag 19 juli treden Jaap en Huub
5 keer op bij Torremolinos in de wijk Carihuela.
Cora en Claire gaan ook mee naar Spanje, aan de Costa Del Sol.
In Discotheek VoomVoom.
http://www.discovoomvoom.com/Daarna eind juli een eigen pilot opnemen, de hoge bazen zien er wel brood in.

Huub: De pilot wordt echt heel gaaf, ga nog geen details over vertellen, maar het wordt super.
(Per 1 augustus)
En dan werken in het productieteam bij de nieuwe reallife Cant't Buy Me Love,
Velen denken dat producent Deborah Flens in de tijd van DGK een hekel aan Huub had,
Huub denkt wel zeker van niet, anders ging hij toch niet voor Talpa werken waar
producent Deborah Flens directeur is? Hij is niet Gekkkkkkkk, zij ook niet.
(3 augustus Jaap en Huubfandag)
Fandag van Jaap en Huub, op zondag 3 augustus,
dgk-Eric zou graag willen komen, maar de fandag is 1 dag na de Gaypride in Amsterdam.
http://www.amsterdampride.nl/En dat kan weleens laat worden of zoals vorig jaar uit de hand lopen met duizenden mensen uit
Nederland en vele landen die op deze dag speciaal naar Amsterdam komen om dit samen te vieren
in een van de vele cafe's en bootjes.
(Terug naar de fandag van Jaap en Huub, zondag 3 augustus locatie Het Blauwe Meer, in Loon Op Zand)
Kaarten fandag zijn te bestellen via
http://www.rocketmiljonairs.nl,
een onkostenvergoeding van 7.50 per persoon, betalen bij aankomst
Voor de 7.50 :
Een unieke en leuke dag .
Op de foto met een van de DGK-"sterren" .
Op een banaan zitten.
Optreden van Jaap en Huub .
Aan de kinderen is ook gedacht.
Inclusief 1 drankje, meer drankjes en eventueel hapjes voor eigen rekening.
Voor hen die met het openbaar vervoer komen? Gratis pendelbus van station Tilburg.
(Prille Vader Dennis)
Dennis komt misschien ook een liedje zingen.
Wanneer Nadia wat sterker is, komt Dennis ook, het is nog niet zeker,
want hun dochtertje Jaycee Lynn Bax is nog maar kort geleden geboren.
(Verder op de fandag)
Vele streamers en fora bezoekers ontmoeten .
Wanneer er een piano staat, kan Huub een stukje spelen.
(Er is zelfs een strandje op de fandag-locatie Blauwe Meer Op Loon Op Zand)
Zonnig en warm ? Bikini , zwempak , string of verdere zon-kleding kan je meenemen,
er is ook een strandje met een plas, PC-eend had het over een vieze alg in het water,
kijk dan maar eerst of er borden en blauwe vlaggen staan met schoon water of onreinwater.
http://www.experience-island.nl/(Waarom een fandag samen met Jaap? )
Huub: Jaap en ik houden samen de fandag omdat we vrienden zijn en dat in de kooi
ook altijd waren, mensen die dat niet begrijpen...ja, sorry, moet ik dan nog een aparte
fandag voor die mensen organiseren?
(DGK, waar het begon)
Mocht je nog wat willen nalezen in het gesloten DGK-forum?
De Gouden Kooi(Voor vele topics voor DGK, leende ik DGK-films )
460 films van ijverige filmmakers petermarjan zijn weg bij Youtube.
Helaas, snap er niets van, duizenden films van Talpafan had Youtube
weggehaald, gelukkig heeft hij ze maandenlang er gedeeltelijk 1 voor 1 weer teruggezet.
DGK -Eric leest graag oude cossen , ik ook , deze cossen zag ik in het archief, de laatste cossen van DGK.
[COS #3785] Waar Kenneth door het lint gaat![COS#3806] De kooi is leeg[COS 3793] Waar het einde nu echt in zicht is.[COS # 3796] Bye bye bewoners(DGK 20 maanden lang, is nog dagelijks het gespreksonderwerp in dit topic)
Huub: Tv maken stond op 1, altijd, zonder tv geen kijkcijfers, zonder kijkcijfers met zijn allen naar huis.
(Stond de winnaar al vast in het draaiboek? Zondag 13 juli, 12:42 uur)
Huub: Jongens, er was geen gewenste winnaar, waarom?
Als die er was, was ik het geweest, want ik was het goedkoopst !
(DJ in lente 2007 voor de nachtbrakers op de fora? Huub-vrijdag 11 juli, 14:19 2008)
Huub: Wereldreiziger (was grote man DGK) was klaar met werken (s'nachts)
en ik was nog in het kantoor wakker als enige, toen kwam hij ff langs en vertelde
dat hij op Fok ging en ik moest roepen op de streams dat ik verzoekjes deed,
hebben dat een tijd gedaan, toen het afgelopen was, vertelde hij dat ik de slechtste
presentator

sinds mensenheugenis was, maar dat we wel hebben gelachen.
http://radio.fok.nl(Vrijdag 11 juli 2008 om 20:09)
Huub: De lijn tussen zelfverzekerheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hen met wisselend succes.
(Dgk Eric elders in het commotietopic )
User: Jij bepaalt niet de vorm van de discussie.
Eric: Ik bepaal niet de vorm van de discussie, maar ik bepaal wel of ik met je in discussie gaat .
User: Ik hoef mij verder niet te overtuigen van mijn gelijk.
(Terugblik naar DGK , 8 september 2007)
Amanda: Huub zo'n vriendin als mij zal je nooit kunnen krijgen.
Huub: Ik zou niet willen.
(Kan me niet herinneren dat ex-BB's zo muzikaal waren ? DGK lijkt vol met artiesten te zitten)
(Tegen wie heb je het nu?, quoten doe je zo ! Tikfoutje door de haast , lamme knop op het toetstenbord? )
23 juni 2008, 00:18 uur.
Huub: Ben hier nog nooit kwaad geworden, ik hou van discussieren , weet je nog?
als ik wil kan ik echt een enorme taalpurist zijn, maar typ zoals ik praat.
(Na DGK, middenin de EK, het moest allemaal nog even opgestart worden, 12 juni, 00:58)
User: Volkomen inwisselbaar, derde rangs reality soap sterretje !!
Huub: Reality "Sterren" zijn er inwisselbaar, daarom ga ik mijjn eigen pilot opnemen,
mocht het mij niet lukken, dan ga ik wat anders proberen, but you can't blame me for trying !
(12 juni, 20:05)
Poster: Waarom werd alles op tv van jou negatief en dat van Brian positief weergegeven,
tot aan de voiceover die van alles insinueerde?
Huub: Het is gegaan hoe het is gegaan, waarom sommige zoveel positiever zijn neergezet (vermeend)
weet je , het is gegaan hoe het is gegaan, ik stelde me heel vaak recalcitrant en provocerend op,
het is voorbij, wat ga ik veranderen dan?
(12 juni, 20:33 uur)
Huub: Jongens vergeet niet, ik heb veel over gehouden aan de kooi en dan heb ik het niet alleen
over financieel en boekingen, ik ga mijn eigen pilot opnemen, mocht dat niet lukken, ga ik achter de
schermen werken, ben in contact gekomen en heb vrienden gemaakt in de tv-wereld,
en hoe raar die wereld ook werkt, het is een wereld waarin ik thuishoor, wist 2 jaar geleden niet wat
ik met mijn leven aanmoest, had het gevoel dat ik mijn leven aan het verspillen was, omdat ik nog niet
had gevonden wat ik zocht, en dat weet ik nu wel...weet je wel hoeveel dat waard is ?
(Zondag 13 juli 2008, fandag van Palma)
Naar de fandag van Palma in de Schreierstoren, auto in de parkeergarage bij de Stopera neergezet,
waren alleen het laatste uurtje bij de fandag, het vloog voorbij, foto's , handtekeningen, een biertje hier,
een sigaretje daar. De fandag van Palma was enorm leuk, en vooral leuk om de trouwste fans eens
in de ogen te kunnen kijken en een praatje te kunnen maken. Echt een succes en hoopt iedereen
te zien op de fandag De Blauwe Meer op 3 augustus Jaap en Huub.
(Maandag 14 juli, Claire wil een eigen beautysalon openen)
Claire is met haar vader in de stad aan het praten over haar nieuwe zaak en daar gaat Huub
ook zo naar toe, want ze hebben om 14:00 uur een afspraak bij de makelaar voor het pandje.
Dit is Commotie om Huub#24, laat je maar lekker gaan in dit topic, het kan nu, zaterdag zijn Claire, Huub
Cora en Jaap op 5, 6 dagen op reis voor optredens in Spanje.
Huub: Ik vind het zwaar oke hier !
[ Bericht 3% gewijzigd door tuinfluiter op 14-07-2008 17:57:03 (AANGEVULD) ]