abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 23:45:12 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60086828
Commotie om Huub #24 is het gevolg van:

commotie rondom huub
Commotie over Huub # 19, of 19,8 of toch 23?
Commode voor Huub # 22
Commotie om Huub# 20

Huub en Claire kwamen vrijdagochtend om 04:15 terug van huwelijksreis op het eiland rhodos.

Gingen niet naar een toeristencentra, sterker nog , de wens was geen Nederlanders
te treffen, maar Nederlanders zitten overal , ook op dit heerlijke eiland troffen zij een
leuk koppeltje , dat nog meer gezelligheid bracht in het appartement , na een paar drankjes
daarna was toch echt tijd voor de huwelijks nacht op zijn Grieks.

Zelfs op Huwelijksreis kan je nog open brieven ontvangen, de volgende dag kwam er 1 note van dichtbij.

Zie op weblog van Huub, http://www.rocketmiljonairs.nl

Een van de buren op Rhodes schreef ook op Huub zijn hyves, maar ik zag dat dit bericht weg is.
http://dgkhuub.hyves.nl/

(Drukker dan druk de komende maand en herfst.)
Deze week is stilte voor de storm, vanaf zaterdag 19 juli treden Jaap en Huub
5 keer op bij Torremolinos in de wijk Carihuela.
Cora en Claire gaan ook mee naar Spanje, aan de Costa Del Sol.

In Discotheek VoomVoom. http://www.discovoomvoom.com/

Daarna eind juli een eigen pilot opnemen, de hoge bazen zien er wel brood in.
Huub: De pilot wordt echt heel gaaf, ga nog geen details over vertellen, maar het wordt super.

(Per 1 augustus)
En dan werken in het productieteam bij de nieuwe reallife Cant't Buy Me Love,

Velen denken dat producent Deborah Flens in de tijd van DGK een hekel aan Huub had,
Huub denkt wel zeker van niet, anders ging hij toch niet voor Talpa werken waar
producent Deborah Flens directeur is? Hij is niet Gekkkkkkkk, zij ook niet.

(3 augustus Jaap en Huubfandag)
Fandag van Jaap en Huub, op zondag 3 augustus,
dgk-Eric zou graag willen komen, maar de fandag is 1 dag na de Gaypride in Amsterdam.
http://www.amsterdampride.nl/
En dat kan weleens laat worden of zoals vorig jaar uit de hand lopen met duizenden mensen uit
Nederland en vele landen die op deze dag speciaal naar Amsterdam komen om dit samen te vieren
in een van de vele cafe's en bootjes.

(Terug naar de fandag van Jaap en Huub, zondag 3 augustus locatie Het Blauwe Meer, in Loon Op Zand)
Kaarten fandag zijn te bestellen via http://www.rocketmiljonairs.nl,
een onkostenvergoeding van 7.50 per persoon, betalen bij aankomst

Voor de 7.50 :
Een unieke en leuke dag .
Op de foto met een van de DGK-"sterren" .
Op een banaan zitten.
Optreden van Jaap en Huub .
Aan de kinderen is ook gedacht.
Inclusief 1 drankje, meer drankjes en eventueel hapjes voor eigen rekening.
Voor hen die met het openbaar vervoer komen? Gratis pendelbus van station Tilburg.

(Prille Vader Dennis)
Dennis komt misschien ook een liedje zingen.

Wanneer Nadia wat sterker is, komt Dennis ook, het is nog niet zeker,
want hun dochtertje Jaycee Lynn Bax is nog maar kort geleden geboren.

(Verder op de fandag)
Vele streamers en fora bezoekers ontmoeten .
Wanneer er een piano staat, kan Huub een stukje spelen.

(Er is zelfs een strandje op de fandag-locatie Blauwe Meer Op Loon Op Zand)
Zonnig en warm ? Bikini , zwempak , string of verdere zon-kleding kan je meenemen,
er is ook een strandje met een plas, PC-eend had het over een vieze alg in het water,
kijk dan maar eerst of er borden en blauwe vlaggen staan met schoon water of onreinwater.
http://www.experience-island.nl/

(Waarom een fandag samen met Jaap? )
Huub: Jaap en ik houden samen de fandag omdat we vrienden zijn en dat in de kooi
ook altijd waren, mensen die dat niet begrijpen...ja, sorry, moet ik dan nog een aparte
fandag voor die mensen organiseren?

(DGK, waar het begon)
Mocht je nog wat willen nalezen in het gesloten DGK-forum?
De Gouden Kooi

(Voor vele topics voor DGK, leende ik DGK-films )
460 films van ijverige filmmakers petermarjan zijn weg bij Youtube.
Helaas, snap er niets van, duizenden films van Talpafan had Youtube
weggehaald, gelukkig heeft hij ze maandenlang er gedeeltelijk 1 voor 1 weer teruggezet.

DGK -Eric leest graag oude cossen , ik ook , deze cossen zag ik in het archief, de laatste cossen van DGK.
[COS #3785] Waar Kenneth door het lint gaat!
[COS#3806] De kooi is leeg
[COS 3793] Waar het einde nu echt in zicht is.
[COS # 3796] Bye bye bewoners

(DGK 20 maanden lang, is nog dagelijks het gespreksonderwerp in dit topic)
Huub: Tv maken stond op 1, altijd, zonder tv geen kijkcijfers, zonder kijkcijfers met zijn allen naar huis.

(Stond de winnaar al vast in het draaiboek? Zondag 13 juli, 12:42 uur)
Huub: Jongens, er was geen gewenste winnaar, waarom?
Als die er was, was ik het geweest, want ik was het goedkoopst !

(DJ in lente 2007 voor de nachtbrakers op de fora? Huub-vrijdag 11 juli, 14:19 2008)
Huub: Wereldreiziger (was grote man DGK) was klaar met werken (s'nachts)
en ik was nog in het kantoor wakker als enige, toen kwam hij ff langs en vertelde
dat hij op Fok ging en ik moest roepen op de streams dat ik verzoekjes deed,
hebben dat een tijd gedaan, toen het afgelopen was, vertelde hij dat ik de slechtste
presentator sinds mensenheugenis was, maar dat we wel hebben gelachen.

http://radio.fok.nl

(Vrijdag 11 juli 2008 om 20:09)
Huub: De lijn tussen zelfverzekerheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hen met wisselend succes.

(Dgk Eric elders in het commotietopic )
User: Jij bepaalt niet de vorm van de discussie.
Eric: Ik bepaal niet de vorm van de discussie, maar ik bepaal wel of ik met je in discussie gaat .
User: Ik hoef mij verder niet te overtuigen van mijn gelijk.

(Terugblik naar DGK , 8 september 2007)
Amanda: Huub zo'n vriendin als mij zal je nooit kunnen krijgen.
Huub: Ik zou niet willen.

(Kan me niet herinneren dat ex-BB's zo muzikaal waren ? DGK lijkt vol met artiesten te zitten)

(Tegen wie heb je het nu?, quoten doe je zo ! Tikfoutje door de haast , lamme knop op het toetstenbord? )
23 juni 2008, 00:18 uur.
Huub: Ben hier nog nooit kwaad geworden, ik hou van discussieren , weet je nog?
als ik wil kan ik echt een enorme taalpurist zijn, maar typ zoals ik praat.

(Na DGK, middenin de EK, het moest allemaal nog even opgestart worden, 12 juni, 00:58)
User: Volkomen inwisselbaar, derde rangs reality soap sterretje !!
Huub: Reality "Sterren" zijn er inwisselbaar, daarom ga ik mijjn eigen pilot opnemen,
mocht het mij niet lukken, dan ga ik wat anders proberen, but you can't blame me for trying !

(12 juni, 20:05)
Poster: Waarom werd alles op tv van jou negatief en dat van Brian positief weergegeven,
tot aan de voiceover die van alles insinueerde?
Huub: Het is gegaan hoe het is gegaan, waarom sommige zoveel positiever zijn neergezet (vermeend)
weet je , het is gegaan hoe het is gegaan, ik stelde me heel vaak recalcitrant en provocerend op,
het is voorbij, wat ga ik veranderen dan?

(12 juni, 20:33 uur)
Huub: Jongens vergeet niet, ik heb veel over gehouden aan de kooi en dan heb ik het niet alleen
over financieel en boekingen, ik ga mijn eigen pilot opnemen, mocht dat niet lukken, ga ik achter de
schermen werken, ben in contact gekomen en heb vrienden gemaakt in de tv-wereld,
en hoe raar die wereld ook werkt, het is een wereld waarin ik thuishoor, wist 2 jaar geleden niet wat
ik met mijn leven aanmoest, had het gevoel dat ik mijn leven aan het verspillen was, omdat ik nog niet
had gevonden wat ik zocht, en dat weet ik nu wel...weet je wel hoeveel dat waard is ?

(Zondag 13 juli 2008, fandag van Palma)
Naar de fandag van Palma in de Schreierstoren, auto in de parkeergarage bij de Stopera neergezet,
waren alleen het laatste uurtje bij de fandag, het vloog voorbij, foto's , handtekeningen, een biertje hier,
een sigaretje daar. De fandag van Palma was enorm leuk, en vooral leuk om de trouwste fans eens
in de ogen te kunnen kijken en een praatje te kunnen maken. Echt een succes en hoopt iedereen
te zien op de fandag De Blauwe Meer op 3 augustus Jaap en Huub.

(Maandag 14 juli, Claire wil een eigen beautysalon openen)
Claire is met haar vader in de stad aan het praten over haar nieuwe zaak en daar gaat Huub
ook zo naar toe, want ze hebben om 14:00 uur een afspraak bij de makelaar voor het pandje.

Dit is Commotie om Huub#24, laat je maar lekker gaan in dit topic, het kan nu, zaterdag zijn Claire, Huub
Cora en Jaap op 5, 6 dagen op reis voor optredens in Spanje.

Huub: Ik vind het zwaar oke hier !

[ Bericht 3% gewijzigd door tuinfluiter op 14-07-2008 17:57:03 (AANGEVULD) ]
pi_60086939
Bewerkte foto's Huub en Claire
Hangplek voor vrije gedachten
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 23:50:37 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60086951
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60086958
En deze van het prille begin...
[ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
pi_60086996
Tuinfluiter de puntenverdeling was als volgt.

Brian Amanda 10 punten Amanda Brian 10 punten
Jaap 7 punten Claire 7 punten
Claire 3 punten Jaap 3 punten
Huub 0 punten Huub 0 punten

Huub Claire 10 punten Claire Huub 10 punten
Jaap 7 punten Jaap 7 punten
Amanda 3 punten Amanda 3 punten
Brian 0 punten Brian 0 punten.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:04:44 #7
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60087248
Lady, Gert en Rooie3 wat een pracht posten.

Wat foto's van ex-miljonairs, een liedje van de Zangeres zonder naam,
alle cossen op een rij, puntenverdeling en zelf de COMMOTIE weer terug in kleine letters.

Ik hoop dat jullie allemaal Can't Buy Me Love gaan volgen in het nieuwe subforum,
lekker samen de herfstavonden en nachten door.

Misschien komt het groene hokje ook wel af en toe langs.

(Woensdag 2 juli 2008, 22:17 uur )
Lady-night: Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren?
Want dan ga ik iniedergeval niet kijken.

Lady-night, ik hoop dat je hier blijft in september en af en toe wat schrijft,
want o.a. jouw dagverslagen trokken honderden gasten naar Vol, het was regelmatig,
ja, maar dat heb ik gelezen bij de dagverslagen bij Vol.
pi_60087344
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Lady, Gert en Rooie3 wat een pracht posten.

Wat foto's van ex-miljonairs, een liedje van de Zangeres zonder naam,
alle cossen op een rij, puntenverdeling en zelf de COMMOTIE weer terug in kleine letters.

Ik hoop dat jullie allemaal Can't Buy Me Love gaan volgen in het nieuwe subforum,
lekker samen de herfstavonden en nachten door.

Misschien komt het groene hokje ook wel af en toe langs.

(Woensdag 2 juli 2008, 22:17 uur )
Lady-night: Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren?
Want dan ga ik iniedergeval niet kijken.

Lady-night, ik hoop dat je hier blijft in september en af en toe wat schrijft,
want o.a. jouw dagverslagen trokken honderden gasten naar Vol, het was regelmatig,
ja, maar dat heb ik gelezen bij de dagverslagen bij Vol.
Dank voor deze post....heb heel veel beelden gemist....zat vaak te typen....leuk om nu alles nog eens terug te zien op beelden...alleen jammer dat veel filmpjes verdwenen zijn....heb toen zoveel gemist door de verslagen
Ook deze site....bijn alle filmpjes niet meer te zien
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
pi_60087405
  maandag 14 juli 2008 @ 00:21:16 #10
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60087545
Jemig, ik dacht ik heb wel wat bij te lezen, maar blijkbaar heeft iedereen genoten van t mooie weer vandaag, heel goed.

Het was gezellig in Amsterdam, heel gezellig. Het is toch altijd fijn als het positieve beeld dat je van iemand hebt, die je niet persoonlijk kent, blijkt te kloppen.

Ow en Tuinfluiter, je OP is weer leuk...ik vind dat je dat maar moet blijven doen...
  maandag 14 juli 2008 @ 00:31:19 #11
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60087710
He Juud ook weer op honk. Precies wat je zegt, mijn beeld klopte ook. Was leuk je te ontmoeten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60087759
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:31 schreef sunny16947 het volgende:
He Juud ook weer op honk. Precies wat je zegt, mijn beeld klopte ook. Was leuk je te ontmoeten.
Vertel vertel ,Huub was er ook las ik.Ben nieuwsgierig dus barst maar los
pi_60087762
Compilatie van de stoel amanda/palma
  maandag 14 juli 2008 @ 00:38:20 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60087806
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vertel vertel ,Huub was er ook las ik.Ben nieuwsgierig dus barst maar los
Hahaha, ja daar had ik het ook over.. Nu kan ik natuurlijk roepen, had je er maar bij moeten zijn en goed tussen de regels door moeten lezen Maar zo ben ik niet, wat wil je weten?
  maandag 14 juli 2008 @ 00:40:21 #15
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60087837
Ja domme doos die ik ben geloofde echt dat hij naar Oldenzaal ging en niet kon. Maar nee hoor, ik denk het laatste uurtje kwamen Huub en Claire toch nog even aanwaaien. Het feest kon beginnen want Huub en Claire waren binnen. Met iedereen een praatje, op de foto, fotokaarten uitdelen. Gezellig tussen de meute buiten gezeten. Gewoon leuk gezellig.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60087844
pi_60087946
pi_60087975
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:38 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Hahaha, ja daar had ik het ook over.. Nu kan ik natuurlijk roepen, had je er maar bij moeten zijn en goed tussen de regels door moeten lezen Maar zo ben ik niet, wat wil je weten?
Gewoon wie er waren,is Huub echt leuk enz enz
  maandag 14 juli 2008 @ 01:12:20 #19
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60088231
Palma, Eric, Tilly, Stanley, Elly, Huub, Claire, ik hoop dat ik niemand vergeet... Er was tussen de 80 en 100 man, schat ik zo. Er waren wat optredens van Amsterdamse artiesten, wel lachen. Palma, Elly, Tilly en Stanley waren er bijna de hele middag en avond, Huub, Claire en Eric kwamen tegen half acht en om half tien moest iedereen naar huis. Allemaal gezellig ongedwongen, wel veel fans die foto's, handtekening en dan later toch nog maar een keer op de foto willen. Grin, allemaal prima, ik begrijp daar alleen niet zoveel van, maar ieder zijn ding...ik kijk dat dan graag van een afstandje aan. De mensen van de Kooi die er waren namen voor iedereen de tijd en dat siert ze..

En Huub is lachen, aardige kerel...
pi_60088264
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:12 schreef Juud79 het volgende:
Palma, Eric, Tilly, Stanley, Elly, Huub, Claire, ik hoop dat ik niemand vergeet... Er was tussen de 80 en 100 man, schat ik zo. Er waren wat optredens van Amsterdamse artiesten, wel lachen. Palma, Elly, Tilly en Stanley waren er bijna de hele middag en avond, Huub, Claire en Eric kwamen tegen half acht en om half tien moest iedereen naar huis. Allemaal gezellig ongedwongen, wel veel fans die foto's, handtekening en dan later toch nog maar een keer op de foto willen. Grin, allemaal prima, ik begrijp daar alleen niet zoveel van, maar ieder zijn ding...ik kijk dat dan graag van een afstandje aan. De mensen van de Kooi die er waren namen voor iedereen de tijd en dat siert ze..

Fijn dat je het zo naar je zin heb gehad en Sunny ook.Leuk om die mensen eens in het echt te zien.
pi_60088392
tvp

maandag 14 juli 2008 @ 01:42:05 #22
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60088516
quote:
Tingeling
Zo heet mijn kat ook
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 14 juli 2008 @ 02:41:50 #23
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60088934
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:12 schreef Juud79 het volgende:

Aardige kerel?? Hij zoende me vol opm'n bek....overdreven ha ha ,logisch,ik rook te veel hi hi ,maar knuffel van huubbieb was lekkerrrrr,dus dat
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_60089090
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Aardige kerel?? Hij zoende me vol opm'n bek....overdreven ha ha ,logisch,ik rook te veel hi hi ,maar knuffel van huubbieb was lekkerrrrr,dus dat
Ben blij dat het iid je zoon niet is hihi
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 07:45:16 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60089424
quote:
Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Aardige kerel?? Hij zoende me vol opm'n bek....
doet Claire dat ook? Ga ik anders ook naar de fandag
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')