Ik zit ook al te wachten.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:18 schreef Lobasca het volgende:
En we eindigden met een cliffhanger...2 Llive kommermaarin![]()
![]()
Speciaal voor Smash-it.quote:
Ik niet, hij heeft het voor zichzelf vet verprutst. (Ik was ooit fan van hem)quote:
Waarom!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
Duurde lang...ik twijfelde al om een COS te openen eerlijk gezegd
Mja, meestal als ik er eentje open staat er al een anderquote:Op zondag 25 mei 2008 21:24 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom!
De Cossen lopen nog goed toch!
Die kunnen ook nog heeeel lang mee, er blijft vast nog lang iets om over de praten, wat met de Gouden Kooi te maken heeft.
sweet memoriesquote:Op zondag 25 mei 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor Smash-it.![]()
[ afbeelding ]
Dat begin is wel heel raar.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:27 schreef agter het volgende:
Blijft een raar filmpje, van Amanda's moeder...
"Mama houdt niet van publiciteit"
Je tikte kutquote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
Thanks Ruudemans![]()
Ik hoorde Engelsen (althans, gasten die Engels spraken) aan de poort van DGK, die hebben echt moeite gedaan om dat hok te vinden. Kut je nagaan.
Ja, he. Vind ik ook.quote:
Wat je zegt, een van de vreemdste telefoongesprekken ooit in dat hok. WTF is Peter, Mamanda's pimp?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:27 schreef agter het volgende:
Blijft een raar filmpje, van Amanda's moeder...
"Mama houdt niet van publiciteit"
Ohhquote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef Lady-night het volgende:
Tuinfluiter ik heb je quote gelezen, maar topic voor Brian was cynisch bedoeld.......meer een "welkomsttopic" waar we nog even onze frustraties kwijt kunnen, mocht hij mee gaan lezen
Kut je nagaan, totaal DGK gedeformeerd.quote:
Wordt nog een naam van een persoon/ bedrijf genoemt waarmee Mamanda naar Amerika gaat.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat je zegt, een van de vreemdste telefoongesprekken ooit in dat hok. WTF is Peter, Mamanda's pimp?
Amanda zegt dat hij ooit in dat hok is geweest, ik ken geen Peter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |