quote:Luister, brodda, ik zeg je dit
Ik rapporteer deze modderfokking shit
Ik ben in staat tot zelfmoord, okee
Dus cono, leef fokking met me mee
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat was het spel? Toch geen dwergwerpen he?
Wat gezellig dat jij je gezicht na de finale toch nog een keer laat zien. Je moet ons gemist hebbenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:05 schreef riri het volgende:
en dat men het hier goed vind dat users van fok,op andere fora,users en oudbewoners beledigen,en dan ook nog eens vol trots de berichtjes hier gaan posten,en users die er wat van zeggen daarvan worden de postings door de moderator verwijderd
Kijk jij betaalde streams? Ik vind die 5 minuten gratis streams zo rommelig en de reclames tussendoor überirritant.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
Net niet! Ze werd afgeschoten in een kanon. Een dwergkanonskogel![]()
Je bedoelt Travis, bizar hè?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:19 schreef STAP01 het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!! Die stem van die ene jongen!!!!!!!!!! Dat moet toch nep zijn!!! Misschien wordt hij gedwongen.
quote:Weet niemant amanda ze email? of moet ik dan eerst inloggen dat ik ook van de fanclup ben ? en wie weet waar amanda ze haar gekocht heeft? pliessss?
kissy van kimmy!!!
Ik lig in een deuk......vertel, wie is poekieroekie?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:21 schreef agter het volgende:
"
doedeledokie
Op: 25-05-2008 16:11:36
de paardenclub op Texel is heel erg leuk. ik blijf er ook slapen. Ik hoop dat Brian en Amanda daar gaan optreden als ik er ben.
Robin(meisje)
Op: 25-05-2008 16:11:32
Voor de mensen die het niet begrijpen, even voor de duidelijkheid:
-- het gaat niet over een PAARDENCLUB, maar over een ''parenclub''
Sommige weten misschien niet wat het is, maar het heeft dus niets met paarden te maken.
poekieroekie
Op: 25-05-2008 16:10:45
ow maar een paardenclub is toch niet ordinair? Daar mag ik vast wel heen van me moeder en die hebben we hier in Brabant ook.
quote:moeder van Doedeledokie
Op: 25-05-2008 16:23:22
Ja, sorry hoor, ik kan mijn dochter toch niet uit gaan leggen wat een parenclub is? Ik ben al tig keer bezig geweest om te zeggen dat ze een tent onder de dekens aan het bouwen zijn in plaats van dat ze sex hebben.
Nee, ik download streams en tvafleveringen van de nieuwsgroepen.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij betaalde streams? Ik vind die 5 minuten gratis streams zo rommelig en de reclames tussendoor überirritant.
Riri..of is dat geen Fokker?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:26 schreef agter het volgende:
Wil de echte Fokker opstaan die dit geschreven heeft:
[..]
Dankje had het nog niet gezienquote:
Heb je misschien een linkje naar de hidiho streams?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef Desii het volgende:
COS = commentaar op de streams
Wel lastig want we hebben verschillende soorten streams.......
Zo genieten we op de Hidiho streams van Africam en beelden & geluid van 3 FM
[ afbeelding ]
Dan zijn er nog een zooitje verslaafden overgestapt op BB Australie
waar je als member per dag 3x 5minuten stream mag kijken
---------still progressing--------
Charmian is lief, wat is dit nu weer voor jokkebrokkerij?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
Fok ! you
Op: 25-05-2008 16:24:11
Blijft dat kinderachtige gedoe van Fok! users nog lang doorgaan hier?
Ga ergens anders spelen of nog beter : GET A LIFE
ps geldt ook voor jou B&A lover aka Charmian van Fok!
Deze post is vast van irir
Zal me niks verbazen, riri de ramptoeristquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef blomst het volgende:
Fok ! you
Op: 25-05-2008 16:24:11
Blijft dat kinderachtige gedoe van Fok! users nog lang doorgaan hier?
Ga ergens anders spelen of nog beter : GET A LIFE
ps geldt ook voor jou B&A lover aka Charmian van Fok!
Deze post is vast van irir
Heb hem, speciaal voor jou, in de OP gezetquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje naar de hidiho streams?
Geen idee wat ze er mee bedoelen hoor, ik zat daar alleen maar een beetje mee te lezen krijg ik dit aan m'n pantysokje geslingerdquote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Charmian is lief, wat is dit nu weer voor jokkebrokkerij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |