SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommigen welquote:
Van de "Raad van Bestuur"?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van de "Raad van Bestuur"?Als je Yvonne zo wilt bestempelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Nouja, dat is ze toch wel een beetje gezien haar lange tijd op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
Parima.quote:
Hallo Christel,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:18 schreef chrispy81 het volgende:
De focus van mijn scriptie ligt op de kijker. Ik onderzoek de band die een kijker opbouwt met een bewoner.
Onder de deelnemers kan ik een zogehete gouden kooi gadget verloten, zoals een kalender van de bewoners of een kaart met handtekening.
Christel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |