quote:Janeke
Op: 25-05-2008 12:06:05
weet je wat ik niet snap van vele haters
ze mogen brian en amanda niet maar gaan ze wel achtervolgen om fotos van ze te maken .
wat zijn er veel zielige mensen zeg en wat zijn ze jaloers
ben net op die site geweest en gelezen . ik denk dan laat ze toch met rust als je ze zoveel haat
amanda kan met haar paal dansen , meer verdienen ,dan die kleuterklas visagie van claire dussss.
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
informatie voor als je Huub, Jaap of wie dan ook van de goudenkooi op je verjaardag wilt
.. Copycat op het briljante idee om een hoedje rond te laten gaan..quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
Ik zou hem wel een uurtje in willen huren om hem vervolgens een uur lang uit te lachen.
Is Kenneth ook in te huren?
Oh wacht, die krijg je er standaard bij.
* noteert:Brian inhuren voor de straatbarbeque.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik wel wat geld voor over. Niet dik 2000 Euro, maar een tientje. Als er nog 199 gelijkgestemden zijn, hebben we een uitlachfeestje.
En volgens mij waren er nu al zo'n 10 gegadigden. Sommigen wilden ook wel meer dan 20 euro doneren, ik zie serieus potentie in dit plan.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
De prijs is omhoog gegaan naar 20 PP, dus dan hebben we honderd lachliefhebbers nodig.
Volgens mij zitten we nu op zes.
famielie en vrienden?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
Over sarcasme gesproken................Is 'Super' ook een fokker ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
Mariska stookt het vuur daar vast een beetje op
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al af. Met geen mogelijkheid kun je dat tafereeltje vertalen naar 'echt blij'.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
Over sarcasme gesproken................Is 'Super' ook een fokker ?![]()
[ afbeelding ]
En het is super gezelliequote:
Iemand van ons moet gewoon onder een 'vreemde naam' hem inhurenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef Lobasca het volgende:
Geweldig!!!![]()
Maar ze zullen vast niet durven komenLooosers!!!
Die gozert met die lamlendige puch, stel ik voorquote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Iemand van ons moet gewoon onder een 'vreemde naam' hem inhuren
PM me je adres en je krijgt écht een Fok! limited edition t-shirt bij je in de bus.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En het is super gezellie![]()
Komt er nu een prijsvraag, Noekje, wanneer B en A uit elkaar zullen zijn?
ik wil ook een FOK!-T-shirt
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gozert met die lamlendige puch, stel ik voor
met handtekening van de juf?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef noekje het volgende:
[..]
PM me je adres en je krijgt écht een Fok! limited edition t-shirt bij je in de bus.
*gaat op zoek naar de textielstiften*
Zou ik niet doen. Die gaat er met de Fok!-Pot vandoor richting Alphen a/d Rijn ben ik bang....quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gozert met die lamlendige puch, stel ik voor
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef noekje het volgende:
[..]
PM me je adres en je krijgt écht een Fok! limited edition t-shirt bij je in de bus.
*gaat op zoek naar de textielstiften*
Lijkt een beetje op een scarecrow zo. Of bedoel je die niet met coupe tornado?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:39 schreef PeterNB het volgende:
LekkerDingAlert in Australie:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een goede match voor Mikeyquote:Op zondag 25 mei 2008 12:43 schreef PeterNB het volgende:
Ze heeft het ook echt naar haar zin daar in dat huis
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |