Je raakt er niets door kwijt hoor, het is puur een soort van filter waar je dan doorheen gaat, zegmaar. Hoe het werkt weet ik niet maar dat het werkt weet ik wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens te proberen, wacht wel tot Vic thuiskomst. Straks ben ik alles kwijt.
Hij heeft mensen naar kingjaap.nl geleid door in de titel van een bericht te zetten dat de finalisten bekend waren.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pracht verhaal, maar ik begrijp nog steeds niet hoe je daar sms-jes voor
Jaap mee genereert ?
En die mensen die daar op klikten dachten dan "hahaha, die Jaap neemt me in het ootje wat een gezellige beer is het toch laat ik toch maar even bellen voor hem"? Is dat het idee?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik ook pas na die tijd achter gekomen, wat voor inpackt ( schrijf je dat zo?) het heeft gehad.
Ik dacht ook dat ik onderbroekenlol aan het schrijven was op een site waar iets van 3000 mensen per dag kwamen.
Ik las de fora door en "dacht" te weten waar mensen op zouden reageren.
Pure manipulatie en een goede TT hebben.
Ik zal je een voorbeeld geven.
Bij de halve finale werd er heel veel gespeculeerd op de fora.
Over en weer over Brian zou lieverdje zijn van JdM en Huub weer de slechterik.
Daar heeft kingjaap.nl niet aan meegedaan. die dacht.... "Waar twee vechten om een been.... gaat de derde ermee heen"
Toen kwam ik op het idee een topic te openen... "Finalisten bekend"
Dat komt vervolgens weer op de fora te staan en mensen klikken erop.
En op tweede deel stond alleen maar.... "Hier komen binnenkort de finalisten te staan"
Daarmee kleineer je niemand en manipuleer je ook geen tegenspelers van Jaap. Geen agressie en geen dreigementen, puur een tekst die op waarheid is berust.
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:34 schreef markvanrinsum het volgende:
heb meteen een ban gehad
Stabiel brother, stabiel!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ryannah
Op: 25-05-2008 15:44:10
Ja, Brian, het leek net of Kennet op je geld gerekend had. Zo vond ik het wel een beetje overkomen! Het gaat toch wel goed met hem?
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ryannah
Ja, Brian, het leek net of Kennet op je geld gerekend had. Zo vond ik het wel een beetje overkomen! Het gaat toch wel goed met hem?
http://www.clipser.com/watch_video/249415quote:Op zondag 25 mei 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje van Brian met kenniet aan de telefoon na de finale?
Hratc heeft de sneer niet door in dat berichtje want ik mag nog steeds posten....quote:quote:
Ryannah
http://www.clipser.com/watch_video/249415quote:Op zondag 25 mei 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje van Brian met kenniet aan de telefoon na de finale?
Genietenquote:Op zondag 25 mei 2008 15:53 schreef chelsepels het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/249415
Tuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
+ netty (die hoort er gewoon bij)quote:Op zondag 25 mei 2008 15:53 schreef chelsepels het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/249415
Voor zover ik weet is dit algemeen bekend.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:47 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Emma
Op: 25-05-2008 15:46:51
Amanda ik lees dit op NL
Klopt dit??
met maar drie keer 5 min. kunnen jullie beter achter elkaar streamenquote:Op zondag 25 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
Nog een stukje BB Australie.... was net wel leuk, ze kregen bericht van BB en ze zeiden constant goodmorning op allemaal verschillende manieren....
5 minuten is wel erg kort....... dus heb me suf gecapt...
Speciaal voor Akveor..... Brigitte
[ afbeelding ]
Renee (voorlopig nog mijn favo)
[ afbeelding ]
Travis.... hij praat als een meisje (echt niet normaal, zo'n hoog stemmetje)
[ afbeelding ]
Rory..... met de gejatte pruik van Amanda
[ afbeelding ]
Nobbi.... slaapt in een bus en mag niet in het huis komen
[ afbeelding ]
Alice..... volgens mij is zij nu huis-oudste (of zoiets)
[ afbeelding ]
Rima of Bianca ???? ben ik nog niet achter
[ afbeelding ]
ECHT WAAR SWA, ECHT WAAR GI.......quote:Op zondag 25 mei 2008 15:57 schreef Dementor het volgende:
Die telefoongesprekken zijn toch hilarisch.
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:57 schreef Dementor het volgende:
ECHT WAAR, SWA!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:57 schreef Dementor het volgende:
als je 24/7 gewent ben is een kwartier ook nog erg kortquote:Op zondag 25 mei 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
[..]
met maar drie keer 5 min. kunnen jullie beter achter elkaar streamen
Dat gaat de goeie kant opquote:Op zondag 25 mei 2008 15:58 schreef vipergts het volgende:
Ook verbannen dan doe ik 20 euro in de pot
quote:Esmeralda
Op: 25-05-2008 15:59:38
Ja Robin dat weet ik wel en ik denk ook wel dat Brian Amanda zou beschermen als er iemand stom tegen haar zou doen ofzo. maar ik vindt gewoon de idee van optreden in parenclubs een beetje ordinar (sorry!!!!!)
simone
Op: 25-05-2008 15:56:42
hahha "paardenclub"hahaha sorry hoor, vin t wel grappig:P
Robin(meisje)
Op: 25-05-2008 15:56:35
Esmeralda,
amanda doet het alleen als brian mee gaat.
-- x van mij
Robin(meisje)
Op: 25-05-2008 15:54:54
Doedelidokie ofzo snapt het nog niet helemaal..
maar oke, voor jou zullen we ''paardenclub'' zeggen
-- x van mij
Esmeralda
Op: 25-05-2008 15:53:10
Ja ik was tog een beetje te ongeduldig denk ik bastiaan hahaha. en b&alover ik vindt een parenclub een beetje ja ordinar of zo. playboy vindt ik bevoorbeeld dan wel leuk, dat is ook wel met sex enzo maar niet zo als in parenclubs. en er zijn tog in heel nederland wel van die clubs dus ook wel in brabant denk ik hoor!!!
maar dat moet amanda natuurlijk helemaal zelf beslissen of ze dat gaat doen of niet :hearteyes
doedeledokie
Op: 25-05-2008 15:52:47
In welke paardenclub gaan Brian en Amanda optreden? Mijn buurvrouw is Anky van Grunsven, Zei vind Brian niet zo aardig om hoe hij met paarden omgaat maar als hij daar gaat optreden zal hij best wel van paarden houden
Geen woord gelogen in dit artikel, maar ik bleef kijken....rara.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef MargrietV het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)vooral-hypocriet.ece
Het leven ging gewoon door hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik had dit gesprek nog niet gehoord
Wat erggggggggggggggg
Volgens Brian zei de witte MLK nog net niet: I have a dream.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:00 schreef Dementor het volgende:
G, kom naar huis!
HIj zei nog net niet "voel fokking met me meeee!".
Zeg jankerd dat word al jarenlang op fok gedaan, bijvoorbeeld auto onderdelen uit een vreemd land bestellen terwijl ze niet shippen naar Nederland.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:05 schreef riri het volgende:
en dat men het hier goed vind dat users van fok,op andere fora,users en oudbewoners beledigen,en dan ook nog eens vol trots de berichtjes hier gaan posten,en users die er wat van zeggen daarvan worden de postings door de moderator verwijderd
Ik zeg, ik hou dur fan zo op een lomige zondagmiddag!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:05 schreef riri het volgende:
en dat men het hier goed vind dat users van fok,op andere fora,users en oudbewoners beledigen,en dan ook nog eens vol trots de berichtjes hier gaan posten,en users die er wat van zeggen daarvan worden de postings door de moderator verwijderd
Alice is nu Head of Household.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
Nog een stukje BB Australie.... was net wel leuk, ze kregen bericht van BB en ze zeiden constant goodmorning op allemaal verschillende manieren....
5 minuten is wel erg kort....... dus heb me suf gecapt...
Alice..... volgens mij is zij nu huis-oudste (of zoiets)
[ afbeelding ]
Teri en Rima of Bianca ???? ben ik nog niet achter
[ afbeelding ]
Dus datte.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:06 schreef Dementor het volgende:
Zeg jankerd dat word al jarenlang op fok gedaan, bijvoorbeeld auto onderdelen uit een vreemd land bestellen terwijl ze niet shippen naar Nederland.
Het lijkt wel een pop.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:07 schreef mazaru het volgende:
Dit is Rima
Als ik het goed heb, dan haalde zij de 1 meter niet.
[ afbeelding ]
Zij is er uit gegaan omdat ze een been brak tijdens de spellenavond
Wat was het spel? Toch geen dwergwerpen he?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alice is nu Head of Household.
Op Vrijdagavond is er een spellenavond, wie dat wint wordt Head of Household. En de nominatiestemmen van de winnaar worden verdubbelt.
De dame op de foto is Bianca
Dit is Rima
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg jankerd dat word al jarenlang op fok gedaan, bijvoorbeeld auto onderdelen uit een vreemd land bestellen terwijl ze niet shippen naar Nederland.
thanx......... hoe is die Renee in het echie???quote:Op zondag 25 mei 2008 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alice is nu Head of Household.
Op Vrijdagavond is er een spellenavond, wie dat wint wordt Head of Household. En de nominatiestemmen van de winnaar worden verdubbelt.
De dame op de foto is Bianca
Dit is Rima
[ afbeelding ]
Zou dat lukken, vechten tegen de windmolens op een hobbelpaard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |