Dat dus.quote:
Ik heb geen zomervakantie, ik werk doorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén dagje maar![]()
Da's een lekkere zomervakantie dan.....
niet terug boeken he.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben overtuigd ik heb me bedacht ik ga ook![]()
![]()
![]()
Geen schilderijen verpatsen hé......quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat leuk Yvonne is vrij.quote:
bananenpureequote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
Ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik vind zelfs Flens lief
Wie slaat me even?
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogalquote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
nee hoor flens is ook liefquote:Op zondag 6 juli 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Ben je nou helemaal gek geworden.
![]()
Dat wijf maninupeert alleen maar.
Zal ik Amanda nog adopteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Ben je nou helemaal gek geworden.
![]()
Dat wijf maninupeert alleen maar.
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
Ik wil met Sly op de foto!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.
Slaai is daar "de pisang", iedereen mag op hem gaan zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaai is daar "de pisang", iedereen mag op hem gaan zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |