Dat dus.quote:
Ik heb geen zomervakantie, ik werk doorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén dagje maar![]()
Da's een lekkere zomervakantie dan.....
niet terug boeken he.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben overtuigd ik heb me bedacht ik ga ook![]()
![]()
![]()
Geen schilderijen verpatsen hé......quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat leuk Yvonne is vrij.quote:
bananenpureequote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
Ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik vind zelfs Flens lief
Wie slaat me even?
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogalquote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
nee hoor flens is ook liefquote:Op zondag 6 juli 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Ben je nou helemaal gek geworden.
![]()
Dat wijf maninupeert alleen maar.
Zal ik Amanda nog adopteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Ben je nou helemaal gek geworden.
![]()
Dat wijf maninupeert alleen maar.
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
Ik wil met Sly op de foto!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.
Slaai is daar "de pisang", iedereen mag op hem gaan zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaai is daar "de pisang", iedereen mag op hem gaan zitten![]()
Je krijgt Brian er gratis bij, ben ja dan nog zo gretig?quote:
Sooo is datquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
amanda is ook lief
![]()
topwijf, klassegriet![]()
Oeh, de Deventer boekenmarkt is wel leuk.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef yvonne het volgende:
Ja! Grmbl, het is die dag ook Deventer boekenmarkt
Gaan er meer van FOK!?
Oooooh, en dan komt Netty zeker ook?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt Brian er gratis bij, ben ja dan nog zo gretig?
Ik weet het niet. Ik voelde het zo onder in mijn buik omhoog kriebelen. Ik baal er zelf ook van.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromJe bent echt wel de enige dan......
Ga jij tuinfluiter?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
In de buurt van locatie 't Nieuwe Meer is
ook Cafetaria Het Pleintje en
Cafe 't Loonskwartier.
Je kunt wel een Deventer boekenmarkt volschrijven over d'r.......quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon eens ergens een meet organiseren? Met muziek, wijn enzo en dan gaan we met jou op de foto. Onze FOK!moeder voor ¤ 2,=
Ja! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien mogen Huub en Jaap dan ook wel komenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, de Deventer boekenmarkt is wel leuk.
Kunnen we niet gewoon eens ergens een meet organiseren? Met muziek, wijn enzo en dan gaan we met jou op de foto. Onze FOK!moeder voor ¤ 2,=
Ja hallo, B en A gaan op de foto voor ¤ 1,- Meer dok ik echt niet hoor..quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
Oeh, de Deventer boekenmarkt is wel leuk.
ik vond hem ook wel lachequote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromJe bent echt wel de enige dan......
Nah, ik reken het je voor deze keer niet aan........maar niet weer doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik voelde het zo onder in mijn buik omhoog kriebelen. Ik baal er zelf ook van.
Met z'n tweeën voor 1 hele euro? Da's geen geld. Kijk, nu baal ik omdat ik toch niet heen ben geweest.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hallo, B en A gaan op de foto voor ¤ 1,- Meer dok ik echt niet hoor..
Nou hup, je krijgt kortingquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor een euro doe ik het nietquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
pffffffffff gelukkigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bloemetje......het zij je vergeven....
Nou Mazaru, als jij die dag de foto's maakt wil ik wel wat méér betalen hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor een euro doe ik het niet
Die vind ik wel ergens op straat. Ze zullen flink meer moeten dokken
Leuk, deze keer bewegende gifjes van onszelfquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Mazaru, als jij die dag de foto's maakt wil ik wel wat méér betalen hoor
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef Musje456 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NMNS is weer terug en de topics vliegen weer (en ehm, las net het vorige topic: wat heeft Mark geschonken vanavond???)
Welkom terug NMNS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |