Huub mocht niet winnen dat is duidelijk. Maar als er ooit weer een DGK komt dan zullen we misschien eerder de redaktie moeten aanspreken op de suggestieve beelden. We zijn weggelopen bij de reguliere en dat heeft de redaktie de macht gegeven. Ten we daar mee op de proppen kwamen was het leed al geschiedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat feest bedoelde ik ook. Kwaadaardig en suggestief knip- en plakwerk.
Hij komt er nog wel achter hoor, als hij buiten gaat luisteren en lezen.
Ik hoor hem net zeggen dat er zelfs een rotopmerking die Bridget maakte op de autocue stond. Wat moeten ze daar een hekel aan hem hebben gehad.
Ik vind toch dat Brian weleens relaxter is geweest. Die zit nog niet lekker in zn velletje hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, iedereen is lekker aan het keuvelen en grapjes aan het maken met elkaar.
Dat komt speltechnisch op dit moment beter uit, maar je mag wel met mij trouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben alweer ingeruild voor Suzan de paaldanseres, zie ik. In de masterbedroom nog wel!
Dan had hij moeten zeggen: Komt het gewenste antwoord ook op de autocue of moet ik mijn teksten wel zelf verzinnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Kinga het volgende:
"Huub je toont wel weinig affectie naar Claire toe" Stond gewoon op de autocue
HOE KROM IS DAT
Helemaal mee eens, kutFEBO.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef akveor het volgende:
Ach weet je ik zag het al aankomen... De TV uitzendingen hebben Huub de winst ontnomen. Ik was dus al voorbereid.... ik heb dan ook zo goed als niet ge-smst...
Jammer vond ik dat ik de laatste week weinig van de sociale Huub mocht zien. Het bezoekje van Claire maakte al veel goed. Ook de streams van afgelopen avond waren okay. Waar ik Kenneth het toefje slgroom op het toetje vond.
Jaap was voor mij de op 1 na beste keuze.... helaas kan ik Jaap niet anders zien als de meest politiek correcte keuze. Maar iets anders mag je ook niets verwachten van het nederlands TV kijkend publiek als grootste gemene deler.
En jij? Trek jij het nog? Waarschijnlijk wel... dus Febo heeft z'n doel bereikt.
Inderdaad, maar goed beschouwd is bijna 3800 COS-sen voor 1 soap bizar veel.quote:
In dr blote reetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Smash-it het volgende:
H: A en ik konden 's nachts zoveel drinken dat we dan uren door het huis liepen en dan was zij Janine en ik was Ludo. Heeft volgens mij nooit tv gehaald.
Amanda was echt wel leuk
Straks Cold Turkeyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, kutFEBO.![]()
We hebben nog streams, dus ik trek het nog wel even.
dat is waar dat hebben we toch maar goed gedaan met zn allenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed beschouwd is bijna 3800 COS-sen voor 1 soap bizar veel.![]()
Thnx Prospera!
Maar het is leuk geblèr voor de verandering! Over Ludo en Janine!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
Godsamme zeg... het is mooi geweest ook. Dat geblèr van slabek. MUTE! Nee... UIT !!
Nu snap ik dat gezeur van Brian over haar drankgebruik en haar buikpijn ook een beetje beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Smash-it het volgende:
H: A en ik konden 's nachts zoveel drinken dat we dan uren door het huis liepen en dan was zij Janine en ik was Ludo. Heeft volgens mij nooit tv gehaald.
Amanda was echt wel leuk
Huubquote:
Echt niet! Jij hebt meer inhoud, advocaatje in de dop!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben alweer ingeruild voor Suzan de paaldanseres, zie ik. In de masterbedroom nog wel!
Dat is niet genoeg. Als dezelfde redactie aanblijft, krijgen we weer een vereenzelviging met een tweede Brian en/of Amanda. Gewoon omdat ze van hetzelfde slag zijn. De bezem erdoor en wat intelligenter volk aannemen, dat is de enige oplossing (waar ik weinig fiducie in heb).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef akveor het volgende:
Thanks Prospera
[..]
Huub mocht niet winnen dat is duidelijk. Maar als er ooit weer een DGK komt dan zullen we misschien eerder de redaktie moeten aanspreken op de suggestieve beelden. We zijn weggelopen bij de reguliere en dat heeft de redaktie de macht gegeven. Ten we daar mee op de proppen kwamen was het leed al geschied
Stel je voor, Huub en Amanda halen leuke herinneringen op. Wat is het toch een eikel.quote:
Nee toch? Methadon in de vorm van de verslagen van de optredens toch? Het zou hier nog even open blijven.quote:
Begint ze opeens mijn rechten voor te lezen in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet! Jij hebt meer inhoud, advocaatje in de dop!
Jups, dat het genant was ben ik met je eens.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Huub wel overdréven slecht hoor, het was gewoon genant.
Geen idee waarom. Ik denk omdat "een klein opdondertje met een grote bek" het meestal niet zo goed doet bij de powers that be. Daar wordt instinctief toch een soort nederigheid van verwacht.
Waarschijnlijk iemand die binnenkort gestalkt wordtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is de winnaar al bekend?
Joh, hij snapt nog steeds niet dat het spel over is en dat hij heeft verloren, het dringt niet door geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel je voor, Huub en Amanda halen leuke herinneringen op. Wat is het toch een eikel.
Blijf nou nog ff, favomodje... doe het voor onsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
Godsamme zeg... het is mooi geweest ook. Dat geblèr van slabek. MUTE! Nee... UIT !!
Cold Turkey ineensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja hè, kicken we morgen maar collectief af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |