Als hij er niet een dikke bonus voor heeft gekregen, dat zou me ook niets verbazen, hij bleef zo rustig gisteravond dat ik denk dat er een addertje onder het gras zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als het feestje van zaterdag.... Zelf had ik een enorme leuke zaterdagavond... vond dat Huub het ook leuk deed met Nathalie en zo.... was gewoon een leuke ontspannen sfeer maar door het vele knip en plakwerk werd dat geheel anders neergezet. Nee zoals ik gisteren ook al zei.... Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.
als dat nou ok geldt voor de hoofd huishoudingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk helemaal opnieuw ingericht worden voor deel 2, ze kunnen het niet maken om 2 keer hetzelfde decor te gebruiken.
Hij zal het gemist hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Kinga het volgende:
Huub is tussendoor bier aan het drinken
Onzin. Ik heb die avond alles gezien en het zijn en blijven al zijn woorden en acties. Hij was overduidelijk aan het flirten met dat meisje zei iedereen toen ook. Het zijn en blijven Huubs acties en, als mensen dit niet waarderen, Huubs fouten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
Bridget zei gisteravond dat er dagelijkse afleveringen zijn tot aan 31 meiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.
gek hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Marrije het volgende:
Brian is allerminst spraakzaam
Ik had er voorheen bamboe verkoper staan maar de verkoop liep niet meer zo lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat je verkeerde uitspraken doet!
Ik kijk er naar uit vond het altijd wel leuk om de streams te volgen en mee te lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk helemaal opnieuw ingericht worden voor deel 2, ze kunnen het niet maken om 2 keer hetzelfde decor te gebruiken.
Zaterdag is de laatste reguliere, maandag een terugblik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Marrije het volgende:
geen idee, ik heb geen tvgids, dus kan ook niet ff kijken, maaaaaar
ooooooo ze zijn terug!
Jij bedankt voor je mooie analyses, heb er van genoten. Prachtig als mensen dingen zo mooi kunnen verwoorden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft afscheid genomen van de piano, zoals hij afscheid neemt van de muren, van het huis. Zelfs het boekje laat hij op de piano staan.
Nooit begrepen eigenlijk waar zijn geblaat over geld vandaan kwam. Want ik vind hem allerminst materialistisch.
Ik hoop dat John de Mol nog enig fatsoen in zijn verdorvenheid kent en de piano bij Huub en Claire laat afleveren. Dat is het minste ( een echte Steinway was uiteraard normaler geweest, maar dit ding kan ook)
Huub heeft het goed gedaan, de rest komt wel.
Dat is nu eenmaal TVquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Kinga het volgende:
"Huub je toont wel weinig affectie naar Claire toe" Stond gewoon op de autocue
HOE KROM IS DAT
Ik denk dat Palma hard aan een sabbatical toe isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
als dat nou ok geldt voor de hoofd huishouding
En de volgende wordt 'bomendokter'?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Dementor het volgende:
Ik had er voorheen bamboe verkoper staan maar de verkoop liep niet meer zo lekker.
We kunnen het ook gaan kraken tot de volgende kooi of whatever.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef wie.. het volgende:
Benieuwd wat ze met de villa gaan doen all die tijd lijkt me dat ze het gaan huuren of dat flens erin trekt ...
Ja, dat feest bedoelde ik ook. Kwaadaardig en suggestief knip- en plakwerk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als het feestje van zaterdag.... Zelf had ik een enorme leuke zaterdagavond... vond dat Huub het ook leuk deed met Nathalie en zo.... was gewoon een leuke ontspannen sfeer maar door het vele knip en plakwerk werd dat geheel anders neergezet. Nee zoals ik gisteren ook al zei.... Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.
Bridget is een dom schaap dat zelf geen snedigheden kan verzinnen, dat het op de cue moet is toch al een teken aan de wand toch? Letterlijk en figuurlijk in dit geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Smash-it het volgende:
Huub heeft het er wel over dat hij op de autocue zag dat Bridget moest zeggen dat er weinig affectie tussen hem en Claire was!
H: Had ik haar dan een beurt moeten geven op het podium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |