Je wordt steeds lolligerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan niet streamers besteed ik geen tijd, mensen die opeens tijdens en na de finale opduiken met de meest simpele spelvragen (kunnen ze dat huis winnen bijvb).
Ten tweede heb je geen zender om, ik praat alleen met mensen die een zender om hebben![]()
Ik bedoelde eigenlijk naar hun familie, Carla, Theo, ouders, Jorisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Marrek het volgende:
[..]
Hé, sluit het noorden niet uit!![]()
TERROR JAAP
Datum 24-05-2008
Open 23.00-04.30
Prijs ¤ 6,00
Ledenprijs ¤ 4,00
Bron: http://www.jenm.nl/
Hij heeft afscheid genomen van de piano, zoals hij afscheid neemt van de muren, van het huis. Zelfs het boekje laat hij op de piano staan.quote:
Dat denk ik ook wel, op zijn minst een paar reclames met de winnaar van DGK en de daarbij behorende free-bees.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarna heeft hij een nieuw bed kunnen regelen.
En nu Jaap gewonnen heeft zullen er wel meer dingen zijn kant opkomen.
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je wordt steeds lolligerZit er nog een vervolg tussen jou en SMash aan te komen?
Nee hoor, dan waren we wel op zwart gezet,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef Kinga het volgende:
Of willen ze het afscheid bewaren voor de uitzendingen..... dan is dit het.
Ja, dat is hij ook Lobascaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie, Huub komt er wel. Die was de absolute sfeermaker in dat hok. Zelfs tegen die walgelijke mensen, bleef hij aardig doen, supersociaalvaardig!
Ik dacht dat het CDJ 800 warenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef RSie het volgende:
[..]
zullen we dat bedrag verdubbelen? die spelers kosten je al gauw 2000
Top, je bedient me op mijn wenken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
voor de niet NLers http://clipser.com/watch_video/249283
(ik heb m nog open staan van vannacht)
Huubje is verdrietig, hij wil nog niet weg.
Jaap in een Mora frikandellen reclamequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, op zijn minst een paar reclames met de winnaar van DGK en de daarbij behorende free-bees.
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Marrije het volgende:
Dit gaan ze toch niet echt menen he. Zo'n abrupt einde. Ik verwacht een einde met fontein en bordes.
Hmm, als JdM een beetje fatsoen in zijn donder heeft dan laat hij de families en de ex-miljonairs een paar nachten samen in een hotel zitten, hij heeft er tenslotte voldoende aan verdiend en de kalenders van J,H,A en B zitten ook goed vol de komende tijd, al lijkt het me handig om de familie van Brian en die van Huub en Claire in een ander hotel onder te brengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk naar hun familie, Carla, Theo, ouders, Joris
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft dan ook niet verloren van zijn medespelers maar van de redaktie.... als ie de TV uitzendingen terug zal zien zal weerom het zinnetje 'Zij bepalen niet de winnaar maar wel degene die niet kan winnen' door het hoofd spelen.
De manier waarop Huub in de TV uitzendingen werd neergezet was voor mij ook de reden om zo goed als niet voor hem te SMS-en (8 stuks).... Daarna hebben alle beelden in de finale mbt Huub voor mij bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan door me niet te laten meeslepen in deze geldklopperij.
hij zei: ik vind het helemaal nixquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef Smash-it het volgende:
A: We gaan gewoon naar huis toe
H: Ja.. met helemaal niks (pruilt)
A: Neee, dat is niet waar!
En Cora die Cora van Mora opsluit in een vriezer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaap in een Mora frikandellen reclame
meesterlijk ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Cora die Cora van Mora opsluit in een vriezer?
Uitlokken was datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
Precies, wie relativeert daar nu?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef RSie het volgende:
Ik kan me Huub's gevoel zo goed voorstellen.
je hebt er toch meer dan een jaar lief en leed gedeeld, je moet afscheid nemen van mensen waarvan je niet beter weet dan dat ze er altijd zijn,.. best wel ff een gemis wat je erna zal krijgen!
denk dat je je enorm leeg voelt, en dat gevoel lijkt mij nog zwaarder dan het niet winnen van een miljoen!
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lobasca het volgende:
Je wordt steeds lolligerZit er nog een vervolg tussen jou en SMash aan te komen?
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.
Cryptisch is het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..
Ouwe shitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.
geen idee, ik heb geen tvgids, dus kan ook niet ff kijken, maaaaaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.
Net als het feestje van zaterdag.... Zelf had ik een enorme leuke zaterdagavond... vond dat Huub het ook leuk deed met Nathalie en zo.... was gewoon een leuke ontspannen sfeer maar door het vele knip en plakwerk werd dat geheel anders neergezet. Nee zoals ik gisteren ook al zei.... Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
En met leeuwentemmer schrik je ze natuurlijk af. Ik begrijp het..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:
Cryptisch is het wel.
Ik zet niet alle info neer omdat ook ik wel eens uitspraken doe waar niet iedereen even blij mee is
gammaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Dementor het volgende:
Huub: we mochten niet aan de streamers vertellen dat we volgende week weer terugkomen.
Die moet natuurlijk helemaal opnieuw ingericht worden voor deel 2, ze kunnen het niet maken om 2 keer hetzelfde decor te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef wie.. het volgende:
Benieuwd wat ze met de villa gaan doen all die tijd lijkt me dat ze het gaan huuren of dat flens erin trekt ...
En, trek je het nog?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
Haha mijn klanten bellen me al of ik het nog wel trek.....
Maar hier nog een paar nagekomen caps.
Schrik ik wie af?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En met leeuwentemmer schrik je ze natuurlijk af. Ik begrijp het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |