En ze zouden alles eerlijk delen, of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Haha B&A zijn alles uit de kapsalon in dozen aan het gooien. Alles!
hoezo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
t-lex geeft de meesten hier een dikke middenvinger geloof ik
Volgens mij wel, die geruchten gingen hier gisteren ook al. Cora spreekt over 20 kilo en een vliegtuig.....Een paar dagen in de luwte?quote:
3x raden waarom ik een baan in de Randstad geweigerd heb, ondanks dat ik daar iets meer kon verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Mag ik U uitnodigen om eens een kijkje op Funda te nemen, regio Randstad!
hier betaal je gemiddeld 2 ton voor een appartementje.
Vrijstaand mag je het x3 doen!
Tsjonge jonge, en maar graaien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Wie is de dader?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Smash-it het volgende:
Lijkt me echt surreal, om in een huis te lopen en alles maar in te pakken wat je kan dragen.
J: Ah balen, de vriezer is al leeg!
Volgende week te koop in Beverwijk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Op naar dames in de dop met die SILLICONENSNOL!!!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Prospera het volgende:
Als toegift nog een charming beavershot![]()
[ afbeelding ]
Hoorde Jaap net zeggen dat hij (ze?) zaterdag een drukke dag hebben, 4 optredens.quote:
Even op je spatiebalk drukken, dan is het weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie ook die radiozender er tussen ....ik versta niks hoor!!!!!!!!!!!!!!
Delen, echt niet. Ze eisen echt alles voor zichzelf op en denken niet eens aan J/C of H.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Dementor het volgende:
En ze zouden alles eerlijk delen, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |