En Cora die Cora van Mora opsluit in een vriezer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaap in een Mora frikandellen reclame
meesterlijk ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Cora die Cora van Mora opsluit in een vriezer?
Uitlokken was datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
Precies, wie relativeert daar nu?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef RSie het volgende:
Ik kan me Huub's gevoel zo goed voorstellen.
je hebt er toch meer dan een jaar lief en leed gedeeld, je moet afscheid nemen van mensen waarvan je niet beter weet dan dat ze er altijd zijn,.. best wel ff een gemis wat je erna zal krijgen!
denk dat je je enorm leeg voelt, en dat gevoel lijkt mij nog zwaarder dan het niet winnen van een miljoen!
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lobasca het volgende:
Je wordt steeds lolligerZit er nog een vervolg tussen jou en SMash aan te komen?
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.
Cryptisch is het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..
Ouwe shitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.
geen idee, ik heb geen tvgids, dus kan ook niet ff kijken, maaaaaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |