Zo fijn voor Huub dat Claire nu bij hem is om hem te troosten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Huub: Herinneringen kun je niet in een koffer stoppen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Druk even op je spatiebalk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie ook die radiozender er tussen ....ik versta niks hoor!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Delen, echt niet. Ze eisen echt alles voor zichzelf op en denken niet eens aan J/C of H.
Laat staan Claire of Cora, die zou ik ook wel een aandenken uit de kooi gunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Delen, echt niet. Ze eisen echt alles voor zichzelf op en denken niet eens aan J/C of H.
3x raden waarom ik zodra mijn vriendin klaar is met studeren de randstad uit wil!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
3x raden waarom ik een baan in de Randstad geweigerd heb, ondanks dat ik daar iets meer kon verdienen.
even op spatiebalk tikken en het is weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie ook die radiozender er tussen ....ik versta niks hoor!!!!!!!!!!!!!!
Skattie, Huub komt er wel. Die was de absolute sfeermaker in dat hok. Zelfs tegen die walgelijke mensen, bleef hij aardig doen, supersociaalvaardig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Toch had ik het Huub gegund, van harte.
En zoals hij gisteren in die uitzending voor de laatste keer weer neergezet is vind ik ronduit walgelijk.
Iedereen kreeg leuke filmpjes en er werd met de familie gezellig gepraat, maar de familie van Huub werd meteen aangevallen met de vraag of het aan de opvoeding lag dat Huub zó geworden was. Bah, om je kapot te ergeren.
Maar goed, liever Jaap dan Brian.
Ik zie Huub en Claire echt niks meenemen, alleen hun eigen spullen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef avonne het volgende:
Ze mogen alles verdelen, geloof ik.
Jaap heeft al beddegoed en handdoeken mee, bijv.
Soort van debriefing?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij wel, die geruchten gingen hier gisteren ook al. Cora spreekt over 20 kilo en een vliegtuig.....Een paar dagen in de luwte?
Dat was ook de bedoeling geloof ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef Prospera het volgende:
Ze heeft genoeg spullen om een eigen beautysalon te beginnen
[ afbeelding ]
Sociaal reintegratiekamp?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Kinga het volgende:
Ze gaat niet naar huis. Huub zegt net, dit is de koffer waar ik de komende week uit moet leven....
Cora krijgt een bed en het bankstel, joh !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat staan Claire of Cora, die zou ik ook wel een aandenken uit de kooi gunnen.
Jaap zei dat er vanavond ook iets was maar dat kon hij nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen nu nog niet weg, morgen staan ze in Kaatsheuvel.
Zou dat bankstel wel in hun huisje passen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Cora krijgt een bed en het bankstel, joh !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |