Niet slecht tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft ongeveer ¤ 92,- per uur verdiend daar.......uitgaande van 450 dagen x 24 uur werken
Jaap en Cora... is dat echt wat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:27 schreef Scandalous het volgende:
Vind het wel heel leuk voor Jaap en Cora, dat gun ik ze wel![]()
Je kijkt geen streams?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef svann het volgende:
[..]
Jaap en Cora... is dat echt wat?
Of zou het gaan als bij BBJoost en zijn vriendin?
Toch had ik het Huub gegund, van harte.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het had niet beter terecht kunnen komen (naast Huub en Claire).
Ze kenden elkaar voor de kooi nog maar een week of 6, maar Cora heeft nu ook wel echt ALLE slechte kanten van Jaap gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef svann het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Smash-it het volgende:
Jaap jat de schaakstukken van de schoorsteenmantel. Cora wijst op de 100 camera's.
J: Hou je mond, gek. Ik ga ze verstoppen in mijn koffer
Nee, maar ook niet om nutteloos kapitaal te bezitten.....hij moet er iets mee gaan doen.......anders weten de blauwe enveloppen je brievenbus wel te vinden.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, bovendien is het belastintechnisch helemaal niet voordelig om een huis helemaal vrij op naam te hebben.
Ja, echt "verfrissend"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Prospera het volgende:
Als toegift nog een charming beavershot![]()
[ afbeelding ]
Juist beter Jaap dan brian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Toch had ik het Huub gegund, van harte.
En zoals hij gisteren in die uitzending voor de laatste keer weer neergezet is vind ik ronduit walgelijk.
Iedereen kreeg leuke filmpjes en er werd met de familie gezellig gepraat, maar de familie van Huub werd meteen aangevallen met de vraag of het aan de opvoeding lag dat Huub zó geworden was. Bah, om je kapot te ergeren.
Maar goed, liever Jaap dan Brian.
waar dat dan? voor 4 ton heb ik hier een mooi gigantisch vrijstaand huis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje 2 onder 1 kap kost al een ton of 4.
Ze gaan om 14u weg, ik denk dat we het vertrek ook nog wel zien ja. Nu zijn ze nog aan het inpakken (lees: alles jatten was los én vast zit).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:34 schreef Kinga het volgende:
lol. zijn er nog streams?
Het is een heel leuk stel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef svann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |