de piano, werd hier gedacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Claire echt niks meenemen, alleen hun eigen spullen.
SL?
Ik ben daar ook niet bang voor hoor, Huub heeft heel veel van zichzelf laten zien ( ja, ja, ook zijn slechte kant, maar wie heeft die niet?) Denk echt wel dat hij iets met tv gaat doen, hij is hardstikke mediageniek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Lobasca het volgende:
Skattie, Huub komt er wel. Die was de absolute sfeermaker in dat hok. Zelfs tegen die walgelijke mensen, bleef hij aardig doen, supersociaalvaardig!
Ze krijgen een nieuw bed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat bankstel wel in hun huisje passen?![]()
Maar een bed gaat wel lukken denk ik, die uit de MB.
Inderdaad bijna 3000 eur aan spullenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet dat niet 1 van de Miljonairs direct naar de Chill is gerend om die CD-spelers en mengpaneel weg te klauwen.
de rest had me dan niks kunnen verrotten.!!
Was ook maar een geintje, nu is de hype nog op zijn hoogst, natuurlijk moeten ze nog meedoen aan het uitmelken van het concept, het ijzer smeden als het heet is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel heen en weer reizen, Oldenzaal, Tilburg, Maastricht, Apeldoorn.
nee, dat nieuwe bankstel in de tuin.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cora heeft opgemeten hoe groot de bank mag zijn, en het pastquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft ie gisteravond al opgedronken, joh!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef feit het volgende:
heeft huub niet al de flessen alcohol meegenomen??
Huub heeft dan ook niet verloren van zijn medespelers maar van de redaktie.... als ie de TV uitzendingen terug zal zien zal weerom het zinnetje 'Zij bepalen niet de winnaar maar wel degene die niet kan winnen' door het hoofd spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef Kaat38 het volgende:
Huub heeft vette pech gehad.
1. de manier waarop hij in de media werd neergezet
2. de stemmen in de halve finale.
Ik denk als hij ook wat positiever was neergezet op tv dat hij had gewonnen.
Oh mooi zo!quote:
Daarna heeft hij een nieuw bed kunnen regelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh mooi zo!Ik refereerde eigenlijk aan Jaap die on-stream toen een keertje riep dat hij het bed wilde houden, omdat hij er zelf nog geen had.
Hé, sluit het noorden niet uit!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel heen en weer reizen, Oldenzaal, Tilburg, Maastricht, Apeldoorn.
dat is denk ik ook de enigste.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef blomst het volgende:
Huub neemt volgens mij niets mee, wat niet van hem is.
Zou ik leuk vinden voor Huub, als dat echt zo is. Hij wilde, als hij gewonnen had, een vleugel kopen maar dat zit er voorlopig niet in.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat nieuwe bankstel in de tuin.
Daar waren Jaap en Cora al eerder helemaal weg van.
Mooi zo, laat B&A dan maar de kleine spulletjes meeroven, dat maakt dan ook niets meer uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora heeft opgemeten hoe groot de bank mag zijn, en het past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |