quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zaterdag is de laatste reguliere, maandag een terugblik.
Komt Suzan dan ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We kunnen het ook gaan kraken tot de volgende kooi of whatever.
Lekker poedelen, chillen in de sauna en we betalen Palma gezamenlijk voor de huishouding en Tommy om te butleren.
Heb de uitzending niet gezien, maar mén, wat is Claire een lief mensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
Als dat zo is, waarom denk jij dan dat dit gedaan is?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We kunnen het ook gaan kraken tot de volgende kooi of whatever.
Lekker poedelen, chillen in de sauna en we betalen Palma gezamenlijk voor de huishouding en Tommy om te butleren.
Fantastisch, Amanda aan het relativeren, mooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Smash-it het volgende:
A: Oh, ik kan je nu natuurlijk gewoon een ram geven!
H: Ja, nu mag het, haha.
Ze gaan straks geld pakken tijdens optredens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef JackyO het volgende:
Oooh, we hebben nog streams wat leuk! Gisteravond was onverwachts nog een heerlijke streamavond na de finale.
Zijn B+A over de schok heen?
Ach weet je ik zag het al aankomen... De TV uitzendingen hebben Huub de winst ontnomen. Ik was dus al voorbereid.... ik heb dan ook zo goed als niet ge-smst...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, trek je het nog?![]()
Mooie caps. Streams weer terug.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
Weten ze wel dat dit nog op internet te zien is?
Ja, iedereen is lekker aan het keuvelen en grapjes aan het maken met elkaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef JackyO het volgende:
Zijn B+A over de schok heen?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..
Jammer bezet, heb ik al met Tommyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt Suzan dan ook?
Ik neem de master bedroom!
en danseres Nathalie???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt Suzan dan ook?
Ik neem de master bedroom!
Niemand had ook rekening gehouden met Jaap als winnaar, H&B werden steeds vooruitgeschoven als de kanshebbers, Jaap was de underdog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom denk jij dan dat dit gedaan is?
Ik vond gisteren ook dat ze Huub slecht neerzetten, Jaap ook btw.....die kwam er ook niet geheel positief van af....
Ja Claire zei net nog we zijn nog op de streams.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
Weten ze wel dat dit nog op internet te zien is?
Maar Huub wel overdréven slecht hoor, het was gewoon genant.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom denk jij dan dat dit gedaan is?
Ik vond gisteren ook dat ze Huub slecht neerzetten, Jaap ook btw.....die kwam er ook niet geheel positief van af....
Nou dat valt dan niet tegen. Net bij de kapper had iedereen het over DGK, mensen gunden het Huub en Brian alletwee niet, vanwege het geweld dat ze gebruikt hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, iedereen is lekker aan het keuvelen en grapjes aan het maken met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |