abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 22:53:03 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60108942
Vervolg van: Commotie om Huub # 24

Dit is hét Topic waar ex-wannabee Huub regelmatig even langs komt.
Hier kun je terecht met je vragen, theorien en complotten.

Owww ja DGK (de Gouden Kooi) was ooit eens een programma op de Nederlandse buis.
Was het een spel? Was het een soap? Nee, het was een drama....

Be Nice and have Fun!

[ Bericht 65% gewijzigd door akveor op 14-07-2008 23:01:10 ]
  maandag 14 juli 2008 @ 22:54:31 #2
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60108987
Nieuw topic, nieuwe kansen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_60108990
Mooie eyecatcher van een TT
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60109000
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Eend kom er maar in.
Zal ik een condoom pakken?
pi_60109009
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Zeker weten Honey!
Is je stripper gelukt?
O sorry, is niet het onderwerp.
Eend kom er maar in.
Who cares! Ben in conclaaf met stripper die 185,- euries vraagt om een dansje voor ons te komen doen.
Ben het daar niet helemaal mee eens, dus ben in onderhandeling. Wel leuke bezigheid hoor
Zitten lelijke gasten tussen, dat wil je niet weten.
En ik wil niet zo'n debiel dwaas als die toen voor Lieke heeft gedanst! Vind zo'n gast in indianenoutfit maar eng! Moet dan altijd aan die aflevering van Sex voor de Buch denken (je weet wel, dat programma waar niemand naar keek maar waarvan iedereen wist wat er was gebeurt)

Weet jij nog een goede stripper Huub?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:55:42 #6
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109023
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Huub,

Na 1,5 jaar dgk ben ik benieuwd of er nog bepaalde (misschien voor ons vermakelijke) tics zIjn blijven hangen. Ik bedoel patronen kosten tijd om te ontwikkelen, maar vaak ook om ze af te leren. Ik kan me voorstellen dat je niet meer steeds je zender checkt, en ook dat je niet wakker wordt met het idee, shit heb ik de paarden gisteravond wel gevoerd? Maar zijn er dingen die je nog steeds mee neemt? Wat ik me kan voorstellen is bijv dat als je alles wat je de afgelopen anderhalf jaar op een is-dit-mooi-voor-tv weegschaal hebt gewogen, dit nog steeds in je systeem zit.
Mijn vraag is dus, welk dgk-aangeleerd gedrag ben jij nog niet kwijt?
ik merk het soms nog in discussies, altijd tegenstellingen in argumentatie van mijn gesprekspartners proberen aan te tonen, ipv door het uitwisselen van verschillende mening tot een betere mening komen...dat is wel apart. Soms als ik erge dingen hoor dan wil k er harde grapjes over maken om shockerend te zijn

(zat de eerste week bij Claire thuis samen met Eric, vertelde ze aan de eettafel dat een vriendin der moeder een hersentumor had, ik wilde de oneliners al over tafel gooien, kon dit net inhouden, keek naar Eric en die had het meteen door en schoot toen wel in de lach. Maar dacht wel auch,,tikkeltje gedeformeerd. Gelukkig kon ik het dus inhouden anders was ik echt nooit meer geaccepteerd in de familie recourt)

idd, zender checken en zo doe ik niet meer, alhoewel soms na het douchen zoek ik hem nog
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60109041
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb jij die nodig bij het Fok!ken?
pi_60109047
De day after...als je aangerand bent, ga je dan zo met je aanrander zitten?
Hangplek voor vrije gedachten
pi_60109104
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Heb jij die nodig bij het Fok!ken?
eerder een helm op dit moment, de patsen vliegen je om de oren

maandag 14 juli 2008 @ 22:58:20 #10
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60109111
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Who cares! Ben in conclaaf met stripper die 185,- euries vraagt om een dansje voor ons te komen doen.
Ben het daar niet helemaal mee eens, dus ben in onderhandeling. Wel leuke bezigheid hoor
Zitten lelijke gasten tussen, dat wil je niet weten.
En ik wil niet zo'n debiel dwaas als die toen voor Lieke heeft gedanst! Vind zo'n gast in indianenoutfit maar eng! Moet dan altijd aan die aflevering van Sex voor de Buch denken (je weet wel, dat programma waar niemand naar keek maar waarvan iedereen wist wat er was gebeurt)

Weet jij nog een goede stripper Huub?

Lieke geeft een goede stripact toch?

ze heeft nog boekingen nodig geloof ik,

jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60109148
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja, doe maar
pi_60109176
wilde net wat aardigs zeggen,wacht nu even,tot de streamlock
pi_60109189
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
Lieke mag dan wel op een vent lijken, maar ik zoek er een met nog net iets meer spier!

Misschien wil ze nog wat wortelchakra's komen losmaken. Zou dat leuk zijn op een vrijgezellenfeest?
pi_60109201
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, denk het niet
  maandag 14 juli 2008 @ 23:02:14 #15
2018 PC eend
relativist
pi_60109219
quote:

[..]
Geef anders claire een paar stompen

Of beter nog, rand haar aan
pi_60109235
quote:

[..]

kan niet dan wordt je gewist

geen voortrekkerij hier,

verder alles goed met je?

heb je mijn filmpje gezien van jiskefet? speciaal gepost vanmiddag om de boel op te vrolijken
wat dus niet gelukt is zie ik nu

nah ik heb het geprobeerd in ieder geval.........
pi_60109240
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Geef anders claire een paar stompen

Of beter nog, rand haar aan
Mag ik je wel een randdebiel noemen Eendje?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:03:20 #18
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60109248
quote:

[..]

Ach je moet je schjmoel houwe JONGUH! Wat dan! WAT DAN!! Kutkabouter.
be nice or go away
  maandag 14 juli 2008 @ 23:03:35 #19
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60109253
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk niet, dat aanranden is haar ook aangepraat en de kracht zit hem uiteindelijk in herhaling, dan geloven mensen het vanzelf.

"muslims are bad mmmkay!?"
  maandag 14 juli 2008 @ 23:03:43 #20
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60109260
quote:

[..]

Darn, als ik dat had geweten had ik er een HooliganTopic van gemaakt. Misschien heeft Claire zin in een stevige ruzie? De goedmaakseks leek prima. Maakt ze nog steeds zoveel lawaai?
later kwam pas dat zotte verhaal.
pi_60109269
quote:

[..]

Doen we dan toch even! Jij betrapt Lieke met Brian in bed, trekt de dekens van ze af en slaat Lieke 2 blauwe ogen en kickt Brian in wat edele delen, vervolgens smijt je alle foto's door de slaapkamer en gebruikt alle scheldwoorden die je kent (hoeveel zijn dat er ongeveer?) Brian hangt nu aan de telefoon, jankt kono mama of zoiets en trekt het niet meer want je hebt ook zijn prachtige Bonaire schilderij (poster ikea 19,95) gemolt....
pi_60109281
quote:

[..]

Nou, dan zit je goed hier vanavond Huub!
  One tough cookie maandag 14 juli 2008 @ 23:04:23 #24
169210 liesje1979
pi_60109289
Hahahaha nou ik ben blij dat je ondanks alles toch je plekkie hebt gevonden naast oom hummer Twan. Maar wat je schrijft over het zwakke plekken vinden in de mening van een ander, dat herken ik wel, ik heb nooit in dgk gezeten, en had het ook al voor mijn streamverslaving. (dus helaas, ik kan een een schadeclaim van het verspesten van mijn karakter op mijn buik schrijven) Is dit niet iets wat in veel mensen zit? ik kan gewoon slecht tegen mijn ongelijk, en zie discussies soms wel als een strijd. Ik geniet ook wel van een mooie discussie hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als de ander aan het eind zegt, nou op bepaalde punten heb je gelijk, dan vind ik het ook makkelijker om mijn ongelijk toe te geven.

Oneliners bij slecht nieuwsgesprekken zijn ook niet perse heel verkeerd (het kan erg verkeerd overkomen, dat is een feit!) maar voor de maker van die grapjes (vaak zwarte humor) is het een manier van relativeren.
Sorry dit moest ik ff kwijt, nu toepassend op iemand die wel 1,5 jaar lang het heeft moeten hebben van het verbaal lynchen van je huisgenoten: ik begrijp dat je bedoelt, dat je de behoefte soms voelt, niet om te relativeren, maar om af te maken?
  maandag 14 juli 2008 @ 23:04:46 #25
2018 PC eend
relativist
pi_60109298
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Mag ik je wel een randdebiel noemen Eendje?
Het schijnt niet te kunnen hier
Dus doe vooral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')