abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 22:23:27 #251
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60108172
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je zou daar inderdaad geen spelletjes mee moeten spelen. Maar stel je voor, één situatie die voor meerdere uitleg vatbaar is aan de ene kant, een miljoenenproductie aan de andere kant. Ik kan mijn voorstellen dat, als ze het er over gehad heeft, ze een enorme druk op haar schouders heeft gevoelt. Aangifte had echt het einde betekend van DGK....what to do, what to do.....

JdM had wel wat anders aan zijn hoofd dan Amanda en/of Huub. Die wilde voor miljoenen een programma verkopen. Die ligt niet wakker van een ietwat niet lekkere omstandigheid.

Ik kan niet in het hoofd van Amanda kijken, hoor of zie niets meer van haar. Maar, getuige het rumoer, destijds en nu weer, is het niet een volledig schone zaak.
Ik ben tevreden met de uitleg van Huub. Wat niet wil zeggen dat ik vind hij het had moeten doen.
Ik kan niet geloven dat Flens, ook een vrouw naar ik mag aannemen, dit over haar kant kan laten gaan als er werkelijk wat aan de hand was geweest. Daarnaast heeft iedereen het zien gebeuren en alles stond op band.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:23:55 #252
2018 PC eend
relativist
pi_60108184
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ja want Amanda hield haar handjes ook niet thuis en zat ook heerlijk aan die van mij

Ik ben wel zo, maar dan nog, ik loop hier jou ook niet voor aanrander uit te maken, randdebiel.
Ik zei toch dat het volgens mij geen aanranding was
Ik vond het meer een gevalletje daterape

Maar het is niet waar, ik zou eigenlijk door 20 negers genomen moeten worden, dus maak je niet zo druk om wat een nobody als ik zeg
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:23:56 #253
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60108186
quote:

[..]

ja want Amanda hield haar handjes ook niet thuis en zat ook heerlijk aan die van mij

Ik ben wel zo, maar dan nog, ik loop hier jou ook niet voor aanrander uit te maken, randdebiel.
Huub. ons eendje heeft je nu precies waar hij je wil hebben, in de verdediging, je zei net zelf big deal, lach er om, doet hij ook veilig van achter z'n PC-tje.
be nice or go away
pi_60108205
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
5kon met Amanda in bed liggen, en los van haar gedrag, het blijft in mijn ogen een aantrekkelijke vrouw,
Sorry hoor, maar vond je haar niet vies dan? Ik zou denken dat ze een uur in de wind stinkt. Bah, wat was zij snel met douchen zeg. Om dan nou met je tong in d'r (ongestelde) doos te gaan zitten. Mij niet gezien.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:25:09 #255
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60108217
Ik vond het 6-2 gebeuren echt veel erger...
Hangplek voor vrije gedachten
pi_60108234
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zei toch dat het volgens mij geen aanranding was
Ik vond het meer een gevalletje daterape

Maar het is niet waar, ik zou eigenlijk door 20 negers genomen moeten worden, dus maak je niet zo druk om wat een nobody als ik zeg
20 negers die 1 onschuldig lief Eendje nemen, dat kan toch niet?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:26:05 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_60108235
quote:

Omdat hij geen aanrander is, jij wel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60108267
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:24 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar vond je haar niet vies dan? Ik zou denken dat ze een uur in de wind stinkt. Bah, wat was zij snel met douchen zeg. Om dan nou met je tong in d'r (ongestelde) doos te gaan zitten. Mij niet gezien.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:27:49 #259
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60108277
Jezus krijgen we dat gezanik weer ....
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:30:14 #260
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108333
zucht, ach ja APK fijn dat je ff mengt in de discussie met zo een enorm goeie post..

oke voor iedereen die dat wil...ik ben een aanrander!

goed, dat was dit onderwerp...iemand een leuke volgende?
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:30:45 #261
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60108349
pi_60108366
quote:

[..]

Sinds wanneer heb jij het voorrecht een user uit te mogen schelden?
Het wordt eens tijd dat je een waarschuwing krijgt. Als je even een beetje wordt tegengesproken, denk je het met iemand uit te schelden kan oplossen.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:31:38 #263
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60108374
  maandag 14 juli 2008 @ 22:32:33 #264
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108391
toch nog heel ff,

ik denk dat iedere user die mij hier voor aanrander uitmaakt (indirect of direct) een man is en gewoon stikjaloers dat ik net 1,5 jaar lang met iedereen hebben kunnen rotzooien die ik wilde en er nog mee wegkwam ook. Daar zou ik ook wel jaloers op zijn als posten op FOK het hoogtepunt van mijn dag was,

dag in, dag uit, week in week uit, maand in maand uit, jaar in jaar uit...

het geeft niet jongens, ben blij dat jullie je frustaties zo afreageren ipv op straat

:D
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:32:37 #265
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_60108392
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]

Moet dat nu
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_60108412
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:

Nou, d'r was d'r vanmiddag eentje die vertelde dat het jammer was dat Brian en Amanda niet vaker naar jou hadden gekeken en niet wat meer van jou geleerd hadden. Dit in het kader van voortreffelijke sex die volgens haar Amanda en Brian nooit hadden.

Concreet: wat hadden Brian en Amanda van jou manier van sex bedrijven kunnen leren?
pi_60108414
quote:
zucht, ach ja APK fijn dat je ff mengt in de discussie met zo een enorm goeie post..

Nou, de persoonlijke hygiene van Amanda bijvoorbeeld?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:33:21 #268
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60108417
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het wordt eens tijd dat je een waarschuwing krijgt. Als je even een beetje wordt tegengesproken, denk je het met iemand uit te schelden kan oplossen.
Ah daar hebben we jankzak nr.zoveel, hoe vaak ben jij al niet over de schreef gegaan hier ?

Leuk topic is dit geworden overigens.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:33:36 #269
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60108423
Wel gek dat Jaap nooit van aanranding is beticht. Die zat ongevraagd maar aan alle tieten die hij zag. En wat dacht je van een Amanda die in het hotel Jaap ging wassen met haar blote borsten boven hem zwabberend. Maar neeeeeeeeee dat was allemaal grappig.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 22:33:43 #270
185670 Poezewoes
pi_60108429
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,

ik denk dat iedere user die mij hier voor aanrander uitmaakt (indirect of direct) een man is en gewoon stikjaloers dat ik net 1,5 jaar lang met iedereen hebben kunnen rotzooien die ik wilde en er nog mee wegkwam ook. Daar zou ik ook wel jaloers op zijn als posten op FOK het hoogtepunt van mijn dag was,

het geeft niet jongens, ben blij dat jullie je frustaties zo afreageren ipv op straat

Mooi 1-0
  maandag 14 juli 2008 @ 22:33:50 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60108434
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

te makkelijk, achteraf gelul

op dat moment

1 maakte goede tv (los wat je de morele waarde ervan vind)
2 kon mijn grootste tegenstander er mee over de zeik krijgen
3 kon mijn image van rokkenjager er mee vestigen, bevestigen
4 ik was geil en had zin
5kon met Amanda in bed liggen, en los van haar gedrag, het blijft in mijn ogen een aantrekkelijke vrouw,
6 eerst Nena daarna Amanda, het was te mooi voor hetzelfde geld had Amanda of Brian een exit gekregen
Tuurlijk is dat achteraf gelul. Ik was diehard streamer en zag steeds meer de gevolgen. Overigens staat er zover ik me kan herinneren al vrij snel in de COS dat ik hier moeite mee had. Wat niet wil zeggen dat ik het niet begrijp.
Maar goed... als ik Claire vol drank giet en zelf ook een paar alcoholische versnaperingen achterover sla en d'r zover kan krijgen dan is het dus okay.
Wijntje Claire?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:34:38 #272
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60108453
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond het 6-2 gebeuren echt veel erger...

Lady, ik zat niet in de kooi, maar om dit filmpje te zien, ik heb het uit moeten zetten,
wat een tuig, zelf vriend Jaap houdt Huub vast, de bibbers en rillingen lopen over mijn lichaam.

Ik heb er genoeg van om Huub voor onderdeurtje en kut kabouter uit te maken,
ook al gebeurt dit met een knipoog.
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 22:34:39 #273
137949 Disana
pi_60108454
quote:
toch nog heel ff,

Ja, ik denk dat je dat goed ziet. Je welbespraaktheid en je durf, en dat voor zo'n onderdeurtje... kleine mannetjes hebben zich gewoon bescheiden op te stellen
  maandag 14 juli 2008 @ 22:35:19 #274
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108474
he ik zeg wat ik wil, en als ik dat hier niet mag dan ben ik ook zo pleitte,

het is niet zo dat ik mijn "sukkels" "randebielen" e.d. niet back met inhoudelijke argumenten,

waar ik vandaan kom en je noemt iemand een aanrander krijg je een klap op je kop, waarschijnlijk met een klomp, dus vergeef mij mijn platvoerse boersheid die ik met vlagen vertoon, oh heilige lekker simpel
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:35:27 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60108479
Huub, check your gmail.... :-)
  maandag 14 juli 2008 @ 22:35:39 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_60108485
quote:
toch nog heel ff,

Ik heb nog liever dat ze mijn lul er af hakken dan dat ik op commando van de regie met zo'n paard als Lieke zou moeten neuken.

Dream on.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60108486
quote:
Ik maak je dan wel niet uit voor aanrander, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Daar is ie weer, afgunst. Dementor, kom er maar in.
Je hebt volkomen gelijk, natuurlijk.
pi_60108497
quote:
toch nog heel ff,

Daaronder bevinden zich ook jouw grootste aanhangers.....die je altijd zo roemde op de streams omdat ze zo begaan waren met o.a. jou.

En verder heb je natuurlijk wel een punt, veel op Fok zitten is meestal niet een teken van een enorm sociaal leven....
  maandag 14 juli 2008 @ 22:36:32 #279
185670 Poezewoes
pi_60108507
Ik vraag mij af waarom Huub zich nu nog moet verantwoorden op iets wat al zo lang geleden is ?
Weet toch ook niet wat al die fokkers doen als ze niet achter hun pctjes zitten?
pi_60108515
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij? Heb je wel alles teruggelezen?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:37:01 #281
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60108527
quote:

Ja, wat klopt er hier niet? Zoek de verschillen:

be nice or go away
  maandag 14 juli 2008 @ 22:38:17 #282
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108559
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou, d'r was d'r vanmiddag eentje die vertelde dat het jammer was dat Brian en Amanda niet vaker naar jou hadden gekeken en niet wat meer van jou geleerd hadden. Dit in het kader van voortreffelijke sex die volgens haar Amanda en Brian nooit hadden.

Concreet: wat hadden Brian en Amanda van jou manier van sex bedrijven kunnen leren?
hahaha en dit zijn posts waarom ik je dan ook wel weer heel graag mag hier op FOK

weet ik niet, sex in de kooi was toch een drama met die kutdekens, echt te warm niet normaal, de eerste keer viel het dan nog wel mee maar na een paar keer was de "nieuwigheid" ervan af, normaal ga je dan uitgebreid de tijd nemen om te vrijen, ik hield het onder die dekens nooit langer vol dan 20 minuten of een half uur ofzo, heb niet zo heel veel echt super sex gehad in de kooi
Nil Volentibus Arduum
pi_60108589
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ah daar hebben we jankzak nr.zoveel, hoe vaak ben jij al niet over de schreef gegaan hier ?

Hoi Elcastel!
Ja, we hebben weer een heerlijk druk topic, alsof we nog volop aan het streamen zijn.
pi_60108591
quote:
toch nog heel ff,

wat weet jij nu over de hoogtepunten van users.
en nee ik beschuldig je niet van aanranding of verkrachting, maar deze post slaat ook nergens op.
Goedemorgen :W
  maandag 14 juli 2008 @ 22:40:21 #285
2018 PC eend
relativist
pi_60108605
quote:
toch nog heel ff,

Ik zei nog zo dat je je niet zo druk moet maken om die zielige fokkers met straatvrees, je laat je zo kennen op deze manier
  maandag 14 juli 2008 @ 22:41:45 #286
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108630
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Daaronder bevinden zich ook jouw grootste aanhangers.....die je altijd zo roemde op de streams omdat ze zo begaan waren met o.a. jou.

En verder heb je natuurlijk wel een punt, veel op Fok zitten is meestal niet een teken van een enorm sociaal leven....
huh, ik zeg alleen dat ik het begrijp dat mensen jaloers op mijn sexleven zijn als ze zich daarover uitspreken in negatieve zin op fora....niet meer niet minder...

als je iets probeert te impliceren, doe het dan goed. Nice try, maar je moet toch met iets beters komen......
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:41:55 #287
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60108637
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:35 schreef Huubdgk het volgende:

het is niet zo dat ik mijn "sukkels" "randebielen" e.d. niet back met inhoudelijke argumenten,

waar ik vandaan kom en je noemt iemand een aanrander krijg je een klap op je kop, waarschijnlijk met een klomp, dus vergeef mij mijn platvoerse boersheid die ik met vlagen vertoon, oh heilige lekker simpel
Het is op Fok overigens wel een goede gewoonte niet te gaan schelden.... als iemand mag dan mag iedereen...
Vandaar dat je gevraagd wordt daar rekening mee te houden. We zijn op Fok allemaal slim genoeg om je argumenten te begrijpen zonder krachttermen.
Hier is het meer negeren als posters je irriteren of de manier waarop gepost word te negeren.
En let op er zijn mensen die erop kicken als ze je over de schreef kunnen laten gaan. Er zijn er die er een sport van hebben gemaakt.
pi_60108683
quote:

[..]

Haha hij is net weer los
  maandag 14 juli 2008 @ 22:45:10 #290
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108724
nou ben ik niet met je eens,

ik vind woorden als randdebiel of sukkel meer inhoudelijk slaan op iemands geestelijke gesteldheid, heb gewoon een uitgebreid vocabulair en soms moet je mensen in hun eigen taal aanspreken......

want als ik echt iemand zijn huid volscheld bedien ik mij van iets andere termen, maar dan ben ik ook echt boos en neemt emotie de overhand, en zit hier eigenlijk altijd met een grote smile op mijn gezicht te posten.

Maar goed, als er hier idd tere kinderzieltjes zijn zal ik er op letten (iig op de spelling van die woorden dan, heeft het nog iets pedagogisch)
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:47:17 #291
2018 PC eend
relativist
pi_60108771
quote:

[..]

Waar al dat gezanik al niet goed voor is he
  maandag 14 juli 2008 @ 22:47:30 #292
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108778
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is op Fok overigens wel een goede gewoonte niet te gaan schelden.... als iemand mag dan mag iedereen...
Vandaar dat je gevraagd wordt daar rekening mee te houden. We zijn op Fok allemaal slim genoeg om je argumenten te begrijpen zonder krachttermen.
Hier is het meer negeren als posters je irriteren of de manier waarop gepost word te negeren.
En let op er zijn mensen die erop kicken als ze je over de schreef kunnen laten gaan. Er zijn er die er een sport van hebben gemaakt.
allemaal slim genoeg?

granted lopen hier genoeg figuren rond met behoorlijk tot veel inhoud en kom daarom hier ook graag....voor en tegenstanders van mij, ik kom hier graag. Ben hier tenslotte ook meerdere keren per dag,

maar.....allemaal slim genoeg? Zijn hier ook genoeg echte idioten

maar dat geeft niets, ik ben zelf ook een intelligente idioot
Nil Volentibus Arduum
pi_60108785
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:39 schreef blomst het volgende:
wat weet jij nu over de hoogtepunten van users.
en nee ik beschuldig je niet van aanranding of verkrachting, maar deze post slaat ook nergens op.
Hastikke mee eens hoor blomst.
  One tough cookie maandag 14 juli 2008 @ 22:47:47 #294
169210 liesje1979
pi_60108787
Heej Huub,

Na 1,5 jaar dgk ben ik benieuwd of er nog bepaalde (misschien voor ons vermakelijke) tics zIjn blijven hangen. Ik bedoel patronen kosten tijd om te ontwikkelen, maar vaak ook om ze af te leren. Ik kan me voorstellen dat je niet meer steeds je zender checkt, en ook dat je niet wakker wordt met het idee, shit heb ik de paarden gisteravond wel gevoerd? Maar zijn er dingen die je nog steeds mee neemt? Wat ik me kan voorstellen is bijv dat als je alles wat je de afgelopen anderhalf jaar op een is-dit-mooi-voor-tv weegschaal hebt gewogen, dit nog steeds in je systeem zit.
Mijn vraag is dus, welk dgk-aangeleerd gedrag ben jij nog niet kwijt?
pi_60108801
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:35 schreef Huubdgk het volgende:

Waar jij vandaan komt weet ik. Je net zo als in de kooi verschuilen achter anderen en zelf niets ondernemen, alleen maar zuipen. En als er dan een opstandje was, dan stond jij achteraan.
Zie je hier ook weer terug. Zolang ze maar positief over je praten is alles goed, maar oweee als iemand iets negatiefs over je zegt.
Vergeet niet dat je met streamers te maken hebt die alles hebben gezien. (voor zover mogelijk)
Die denigrerende houding van jou valt me tegen. Positieve is wel dat je tenminste nog reageert.
pi_60108818
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
Zozo, tis gezellie hier
Zeker weten Honey!
Is je stripper gelukt?
O sorry, is niet het onderwerp.
Eend kom er maar in.
pi_60108821
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ja, wat klopt er hier niet? Zoek de verschillen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Op foto 2 zijn de tieten op vakantie!

Blijf het een vreemde foto vinden
  maandag 14 juli 2008 @ 22:49:00 #298
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60108830
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Elcastel!
Ja, we hebben weer een heerlijk druk topic, alsof we nog volop aan het streamen zijn.
.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:50:26 #299
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60108868
oke ik meldt me dat was ik dus.
Met de beperkingen van dekbed etc, maakte je er toch wel werk van. En had er iig erg veel lol bij.

Kijk sex begint al met voorspel. Leuk doen een beetje rommelen voor het bed etc. en daarbij een actief acterende of reagerende partner.

Brian dook na het sudokupuzzeltje in 1x onder het dekbed. Werkte zijn verplichte nummer af, kwam 9 van de 10 keer moeizaam aan zijn trekken. Amanda bleef een strijkplank. zo d'r zo klaar. En maakte daarna zijn puzzeltje af.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 22:50:55 #300
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108882
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Waar jij vandaan komt weet ik. Je net zo als in de kooi verschuilen achter anderen en zelf niets ondernemen, alleen maar zuipen. En als er dan een opstandje was, dan stond jij achteraan.
Zie je hier ook weer terug. Zolang ze maar positief over je praten is alles goed, maar oweee als iemand iets negatiefs over je zegt.
Vergeet niet dat je met streamers te maken hebt die alles hebben gezien. (voor zover mogelijk)
Die denigrerende houding van jou valt me tegen. Positieve is wel dat je tenminste nog reageert.

hahahahah, ik heb mij verscholen achter anderen in de kooi? hahahahhahaha, stond achteraan bij opstootjes hahahahhahahhaha als iemand iets zegt waar ik het niet mee eens ben, ga ik er gewoon tegen in,

denigrerende houding, tja beetje aard van het beestje. Kijk gewoon altijd een beetje neer op mensen die een niet realistisch beeld hebben van bepaalde situaties, maar ja 1,5 jaar met Brian in een huis, krijg je dat vanzelf
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')