Ik ben tevreden met de uitleg van Huub. Wat niet wil zeggen dat ik vind hij het had moeten doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou daar inderdaad geen spelletjes mee moeten spelen. Maar stel je voor, één situatie die voor meerdere uitleg vatbaar is aan de ene kant, een miljoenenproductie aan de andere kant. Ik kan mijn voorstellen dat, als ze het er over gehad heeft, ze een enorme druk op haar schouders heeft gevoelt. Aangifte had echt het einde betekend van DGK....what to do, what to do.....
JdM had wel wat anders aan zijn hoofd dan Amanda en/of Huub. Die wilde voor miljoenen een programma verkopen. Die ligt niet wakker van een ietwat niet lekkere omstandigheid.
Ik kan niet in het hoofd van Amanda kijken, hoor of zie niets meer van haar. Maar, getuige het rumoer, destijds en nu weer, is het niet een volledig schone zaak.
Ik zei toch dat het volgens mij geen aanranding wasquote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja want Amanda hield haar handjes ook niet thuis en zat ook heerlijk aan die van mij
Ik ben wel zo, maar dan nog, ik loop hier jou ook niet voor aanrander uit te maken, randdebiel.
Huub. ons eendje heeft je nu precies waar hij je wil hebben, in de verdediging, je zei net zelf big deal, lach er om, doet hij ook veilig van achter z'n PC-tje.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja want Amanda hield haar handjes ook niet thuis en zat ook heerlijk aan die van mij
Ik ben wel zo, maar dan nog, ik loop hier jou ook niet voor aanrander uit te maken, randdebiel.
Sorry hoor, maar vond je haar niet vies dan? Ik zou denken dat ze een uur in de wind stinkt. Bah, wat was zij snel met douchen zeg. Om dan nou met je tong in d'r (ongestelde) doos te gaan zitten. Mij niet gezien.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
5kon met Amanda in bed liggen, en los van haar gedrag, het blijft in mijn ogen een aantrekkelijke vrouw,
20 negers die 1 onschuldig lief Eendje nemen, dat kan toch niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het volgens mij geen aanranding was![]()
Ik vond het meer een gevalletje daterape![]()
Maar het is niet waar, ik zou eigenlijk door 20 negers genomen moeten worden, dus maak je niet zo druk om wat een nobody als ik zeg
Omdat hij geen aanrander is, jij wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vond je haar niet vies dan? Ik zou denken dat ze een uur in de wind stinkt. Bah, wat was zij snel met douchen zeg. Om dan nou met je tong in d'r (ongestelde) doos te gaan zitten. Mij niet gezien.
Sinds wanneer heb jij het voorrecht een user uit te mogen schelden?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nou, d'r was d'r vanmiddag eentje die vertelde dat het jammer was dat Brian en Amanda niet vaker naar jou hadden gekeken en niet wat meer van jou geleerd hadden. Dit in het kader van voortreffelijke sex die volgens haar Amanda en Brian nooit hadden.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
goed, dat was dit onderwerp...iemand een leuke volgende?
Nou, de persoonlijke hygiene van Amanda bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
zucht, ach ja APK fijn dat je ff mengt in de discussie met zo een enorm goeie post..
oke voor iedereen die dat wil...ik ben een aanrander!
Ah daar hebben we jankzak nr.zoveel, hoe vaak ben jij al niet over de schreef gegaan hier ?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sinds wanneer heb jij het voorrecht een user uit te mogen schelden?
Het wordt eens tijd dat je een waarschuwing krijgt. Als je even een beetje wordt tegengesproken, denk je het met iemand uit te schelden kan oplossen.
Mooi 1-0quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,
ik denk dat iedere user die mij hier voor aanrander uitmaakt (indirect of direct) een man is en gewoon stikjaloers dat ik net 1,5 jaar lang met iedereen hebben kunnen rotzooien die ik wilde en er nog mee wegkwam ook. Daar zou ik ook wel jaloers op zijn als posten op FOK het hoogtepunt van mijn dag was,
dag in, dag uit, week in week uit, maand in maand uit, jaar in jaar uit...
het geeft niet jongens, ben blij dat jullie je frustaties zo afreageren ipv op straat:D
Tuurlijk is dat achteraf gelul. Ik was diehard streamer en zag steeds meer de gevolgen. Overigens staat er zover ik me kan herinneren al vrij snel in de COS dat ik hier moeite mee had. Wat niet wil zeggen dat ik het niet begrijp.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
te makkelijk, achteraf gelul
op dat moment
1 maakte goede tv (los wat je de morele waarde ervan vind)
2 kon mijn grootste tegenstander er mee over de zeik krijgen
3 kon mijn image van rokkenjager er mee vestigen, bevestigen
4 ik was geil en had zin
5kon met Amanda in bed liggen, en los van haar gedrag, het blijft in mijn ogen een aantrekkelijke vrouw,
6 eerst Nena daarna Amanda, het was te mooi voor hetzelfde geld had Amanda of Brian een exit gekregen
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond het 6-2 gebeuren echt veel erger...
Ja, ik denk dat je dat goed ziet. Je welbespraaktheid en je durf, en dat voor zo'n onderdeurtje... kleine mannetjes hebben zich gewoon bescheiden op te stellenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,
ik denk dat iedere user die mij hier voor aanrander uitmaakt (indirect of direct) een man is en gewoon stikjaloers dat ik net 1,5 jaar lang met iedereen hebben kunnen rotzooien die ik wilde en er nog mee wegkwam ook. Daar zou ik ook wel jaloers op zijn als posten op FOK het hoogtepunt van mijn dag was,
het geeft niet jongens, ben blij dat jullie je frustaties zo afreageren ipv op straat:D
Ik heb nog liever dat ze mijn lul er af hakken dan dat ik op commando van de regie met zo'n paard als Lieke zou moeten neuken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,
Ik maak je dan wel niet uit voor aanrander, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Daar is ie weer, afgunst. Dementor, kom er maar in.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,
dag in, dag uit, week in week uit, maand in maand uit, jaar in jaar uit...:D
Hoe kom je daar nu bij? Heb je wel alles teruggelezen?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij het voorrecht een user uit te mogen schelden?
Het wordt eens tijd dat je een waarschuwing krijgt. Als je even een beetje wordt tegengesproken, denk je het met iemand uit te schelden kan oplossen.
Ja, wat klopt er hier niet? Zoek de verschillen:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
zucht, ach ja APK fijn dat je ff mengt in de discussie met zo een enorm goeie post..
oke voor iedereen die dat wil...ik ben een aanrander!
hahaha en dit zijn posts waarom ik je dan ook wel weer heel graag mag hier op FOKquote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, d'r was d'r vanmiddag eentje die vertelde dat het jammer was dat Brian en Amanda niet vaker naar jou hadden gekeken en niet wat meer van jou geleerd hadden. Dit in het kader van voortreffelijke sex die volgens haar Amanda en Brian nooit hadden.
Concreet: wat hadden Brian en Amanda van jou manier van sex bedrijven kunnen leren?
Hoi Elcastel!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah daar hebben we jankzak nr.zoveel, hoe vaak ben jij al niet over de schreef gegaan hier ?
Leuk topic is dit geworden overigens.
wat weet jij nu over de hoogtepunten van users.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,
Ik zei nog zo dat je je niet zo druk moet maken om die zielige fokkers met straatvrees, je laat je zo kennen op deze manierquote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Huubdgk het volgende:
toch nog heel ff,
huh, ik zeg alleen dat ik het begrijp dat mensen jaloers op mijn sexleven zijn als ze zich daarover uitspreken in negatieve zin op fora....niet meer niet minder...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Daaronder bevinden zich ook jouw grootste aanhangers.....die je altijd zo roemde op de streams omdat ze zo begaan waren met o.a. jou.
En verder heb je natuurlijk wel een punt, veel op Fok zitten is meestal niet een teken van een enorm sociaal leven....
Het is op Fok overigens wel een goede gewoonte niet te gaan schelden.... als iemand mag dan mag iedereen...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:35 schreef Huubdgk het volgende:
he ik zeg wat ik wil, en als ik dat hier niet mag dan ben ik ook zo pleitte,
het is niet zo dat ik mijn "sukkels" "randebielen" e.d. niet back met inhoudelijke argumenten,
waar ik vandaan kom en je noemt iemand een aanrander krijg je een klap op je kop, waarschijnlijk met een klomp, dus vergeef mij mijn platvoerse boersheid die ik met vlagen vertoon, oh heilige lekker simpel
Haha hij is net weer losquote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah daar hebben we jankzak nr.zoveel, hoe vaak ben jij al niet over de schreef gegaan hier ?
Waar al dat gezanik al niet goed voor is hequote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
allemaal slim genoeg?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is op Fok overigens wel een goede gewoonte niet te gaan schelden.... als iemand mag dan mag iedereen...
Vandaar dat je gevraagd wordt daar rekening mee te houden. We zijn op Fok allemaal slim genoeg om je argumenten te begrijpen zonder krachttermen.
Hier is het meer negeren als posters je irriteren of de manier waarop gepost word te negeren.
En let op er zijn mensen die erop kicken als ze je over de schreef kunnen laten gaan. Er zijn er die er een sport van hebben gemaakt.![]()
Hastikke mee eens hoor blomst.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:39 schreef blomst het volgende:
wat weet jij nu over de hoogtepunten van users.![]()
en nee ik beschuldig je niet van aanranding of verkrachting, maar deze post slaat ook nergens op.
Waar jij vandaan komt weet ik. Je net zo als in de kooi verschuilen achter anderen en zelf niets ondernemen, alleen maar zuipen. En als er dan een opstandje was, dan stond jij achteraan.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:35 schreef Huubdgk het volgende:
he ik zeg wat ik wil, en als ik dat hier niet mag dan ben ik ook zo pleitte,
het is niet zo dat ik mijn "sukkels" "randebielen" e.d. niet back met inhoudelijke argumenten,
waar ik vandaan kom en je noemt iemand een aanrander krijg je een klap op je kop, waarschijnlijk met een klomp, dus vergeef mij mijn platvoerse boersheid die ik met vlagen vertoon, oh heilige lekker simpel
Op foto 2 zijn de tieten op vakantie!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, wat klopt er hier niet? Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Elcastel!
Ja, we hebben weer een heerlijk druk topic, alsof we nog volop aan het streamen zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar jij vandaan komt weet ik. Je net zo als in de kooi verschuilen achter anderen en zelf niets ondernemen, alleen maar zuipen. En als er dan een opstandje was, dan stond jij achteraan.
Zie je hier ook weer terug. Zolang ze maar positief over je praten is alles goed, maar oweee als iemand iets negatiefs over je zegt.
Vergeet niet dat je met streamers te maken hebt die alles hebben gezien. (voor zover mogelijk)
Die denigrerende houding van jou valt me tegen. Positieve is wel dat je tenminste nog reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |