abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 22:01:06 #226
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60107586
Vals en berekenend is misschien wat erg hard of overdreven, maar een meisje wat bij teasers werkte, dat dus dondersgoed weet hoe ze mannen op kan hitsen en geld uit de zak kan kloppen. En getuige haar foto's ook dondersgoed weet hoe zij haar lichaam het beste kan verkopen. En een leugentje niet uit de weg gaat. Of haar eigen ingebeelde waarheid verkondigd. Denk daarbij aan het Nathanaël incident. Zelfs na de beelden nog volhouden dat zij het zelf heeft gezien.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60107634
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:00 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Brian het eigenlijk wel jammer vond dat jullie niet geneukt hebben, dan had hij het mooi "verkrachting" kunnen noemen. "Zit jij Amanda tussen haar benen te neuken?"
  maandag 14 juli 2008 @ 22:03:24 #228
2018 PC eend
relativist
pi_60107640
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik heb de beelden gemaakt en vond ze niet zo lelijk (maar ja das dan live en niet gemonteerd dus das anders he)
Jij maakte show en de regie de beelden volgens mij
In de uitzendingen hadden ze het nee zeggen eruit gemonteerd idd.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60107675
quote:

[..]

ik heb de beelden gemaakt en vond ze niet zo lelijk (maar ja das dan live en niet gemonteerd dus das anders he)
Ik heb me kostelijk vermaakt die nacht.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:04:43 #230
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60107682
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Amanda gaat altijd op haar gevoel af en mocht ze lezen dat mensen (en vooral huub) maar blijven zeggen dat het de grootst mogelijke onzin is om dit aanranding te noemen, zie ik haar alsnog in staat om er werk van te maken, dus laten we het er vooral nog even over hebben
Tja als d'r gevoel nu altijd gelijk zou hebben zou het een betrouwbare bron zijn. Maar haar beleving strookte wel eens vaker niet et de werkelijkheid.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:05:44 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60107706
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef sunny16947 het volgende:
Vals en berekenend is misschien wat erg hard of overdreven, maar een meisje wat bij teasers werkte, dat dus dondersgoed weet hoe ze mannen op kan hitsen en geld uit de zak kan kloppen. En getuige haar foto's ook dondersgoed weet hoe zij haar lichaam het beste kan verkopen. En een leugentje niet uit de weg gaat. Of haar eigen ingebeelde waarheid verkondigd. Denk daarbij aan het Nathanaël incident. Zelfs na de beelden nog volhouden dat zij het zelf heeft gezien.
Daar heb ik eigenlijk ook nog steeds mijn twijfels over.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:07:40 #232
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60107751
quote:

[..]
"Zit jij Amanda tussen haar benen te neuken?"
Eigenlijk wel een grappige opmerking. Want waar moet je dat anders doen
Snooker is top!!!
pi_60107756
quote:

[..]

Ik denk dat Brian het eigenlijk wel jammer vond dat jullie niet geneukt hebben, dan had hij het mooi "verkrachting" kunnen noemen. "Zit jij Amanda tussen haar benen te neuken?"
Uhuh
Ja, dus die morele verontwaardiging van hem lijkt dan meteen een beetje ehhh hypocriet he?
pi_60107769
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef sunny16947 het volgende:
Eigenlijk wel een grappige opmerking. Want waar moet je dat anders doen
Bij Amanda? Opties te over.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:08:32 #235
2018 PC eend
relativist
pi_60107772
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Tja als d'r gevoel nu altijd gelijk zou hebben zou het een betrouwbare bron zijn. Maar haar beleving strookte wel eens vaker niet et de werkelijkheid.
Gevoel is in het algemeen sowieso een van de meest onbetrouwbare bronnen die je maar kan bedenken.
Lees de Cossen er maar op na
  maandag 14 juli 2008 @ 22:09:31 #236
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60107808
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij maakte show en de regie de beelden volgens mij
In de uitzendingen hadden ze het nee zeggen eruit gemonteerd idd.
het nee zeggen? Het enige wat er was dat ze niet wilde neuken en daar heb ik naar geluisterd, niet meer of minder. Maar ja, types zoals jij floreren bij het constateren van dingen die er niet zijn vanachter hun computer, waarschijnlijk typisch gevalletje van straat en plein vrees, en in jouw geval verdenk ik ook een zekere mate van autisme en syndroom van asperge.

Ach weet je pc eend, maak mij lekker voor alles en nog wat uit, het zal je wel een goed gevoel geven,
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60107840
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:00 schreef akveor het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het van een arrogantie getuigen die niet passend is. Juist omdat ik daarvoor zeg dat een discussie bedoelt is tot uitwisselen van standpunten en inzichten daardoor kunnen veranderen.
Daanaast zei ik dat het moreel verwerpelijk zou zijn als dit zo gebeurt is. In dat geval zou Amanda nu meteen een advocaat in de arm moeten nemen en Febo en Huub moeten aanklagen. Iets wat ze waarschijnlijk nooit zal winnen omdat haar aandeel van dezelfde orde was. In de situatie die jij schets zou je niet de andere wannabees op hen afsturen maar een streamlock doen lijkt me. Het is iig niet iets waar je spelletjes mee speelt lijkt me.
Je zou daar inderdaad geen spelletjes mee moeten spelen. Maar stel je voor, één situatie die voor meerdere uitleg vatbaar is aan de ene kant, een miljoenenproductie aan de andere kant. Ik kan mijn voorstellen dat, als ze het er over gehad heeft, ze een enorme druk op haar schouders heeft gevoelt. Aangifte had echt het einde betekend van DGK....what to do, what to do.....

JdM had wel wat anders aan zijn hoofd dan Amanda en/of Huub. Die wilde voor miljoenen een programma verkopen. Die ligt niet wakker van een ietwat niet lekkere omstandigheid.

Ik kan niet in het hoofd van Amanda kijken, hoor of zie niets meer van haar. Maar, getuige het rumoer, destijds en nu weer, is het niet een volledig schone zaak.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:11:15 #238
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60107852
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef sunny16947 het volgende:
quote:

Hey, y'all!

Kijk Sunny, ik denk dat je helemaal gelijk hebt, het was niet echt een onbeschreven blaadje en als het echt aanranding was dan denk ik niet dat de FEBO dit had kunnen verkopen, de waarheid van Amanda is in deze hetgeen haar vriendje haar in fluistert en niet haar beleving imo.

Huub, het zegt al veel dat je zegt dat je de situatie niet lelijk vind, volgens mij vond Amanda het helemaal niet erg dat je haar ongestelde bloed hebt gelikt.
Grappig dat het van een dronken bij elkaar in bed rollen een aanranding is geworden en heel vreemd dat ze ineens nog ongesteld was ook.
be nice or go away
  maandag 14 juli 2008 @ 22:13:55 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60107916
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef Huubdgk het volgende:
nog 1 keer over dat aanrandingsverhaal,

wij waren beiden dronken,

wij voelden elkaar al weken tot elkaar aangetrokken en hadden daar verschillende keren uiting aan gegeven (ook nuchter!)

we hadden in de dagen daarvoor verschillende malen met elkaar gezoend, een keer zelfs op een zaterdagmorgen naast haar in bed gekropen, en lekker met haar gefrunnikt en geknuffeld,

die avond van de douche vond ik het niet kunnen omdat ze dronken was en ik niet,

toen ik ook dronken was en ik naast haar kroop was die grens voor mij er niet, want dat is wat alchohol doet,grenzen wegnemen,

we hebben een hele tijd in bed gelegen en gezoend en gerotzooid, en ze heeft nergens gezegd dat ze het niet wilde, zij zat ook aan mij net zoals ik aan haar....

ja we waren dronken, ja het spel element speelde mee, maar ik was ook gewoon een jongen die dronken was net zoals zij een meisje was die dronken was, en we waren allebei geil en hadden er zin in.

goed tot zover het FEITEN RELAAS

nu hier mijn mening

Aanranding is pas later gekomen, doordat Brian anders het niet kon rechtvaardigen voor zichzelf dat hij nog verder ging met Amanda...

aanranding aangifte tegengehouden? misschien dat ze gezegd hebben tegen haar, he amanda dat brian en jij dat willen volhouden in het programma prima, maar ga ons geen verhaaltjes vertellen,

ofzo
Ik kan alleen maar zeggen dat dit gebeurd is in kennelijke staat.... die verdomde drank ook altijd.
Het spel speelde ook mee... dat kan maken dat je de schijn tegen hebt. Wat mij betrefd had je het niet moeten doen, dat zijn mijn normen en waarden. Het was ook de definitieve breuk, al dan niet opgehitst door Brian, tussen jou en Amanda. In mijn ogen was dat het niet waard. Het was wat waard geweest als Brian had moeten vertrekken.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:15:25 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60107951
luister, weken lang was er geen sprake van aanranding,

ik gebruikte dit onderwerp zo vaak om Brian te dissen dat ze er dit verhaal van hebben gemaakt, om mijn argument te verkrachten (leuke woordspeling he): "hou je bek Brian ik heb vorige week/maand nog je vriendin lopen beffen"

als je maar iets vaak genoeg roept gaan mensen het vanzelf geloven,

aanranding...pfff donder toch op

ze was wakker (ken daar ook nog wel verhalen over) ze wilde het en ik ook,

nog big deal, toen ik nuchter was en zij niet deed ik het niet, want dat voelde niet goed, dit voelde prima, ze wilde alleen niet neuken omdat we geen condoom hadden, dus ik zei ach wat maakte het uit, en toen zei ze nee dat kunnen we beter niet doen, zoiets. Toen duwde ze mij naar beneden en heb ik er lekker gelikt, toen kwam brian binnen....
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:15:50 #241
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60107962
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gevoel is in het algemeen sowieso een van de meest onbetrouwbare bronnen die je maar kan bedenken.
Precies.... onderzoeken wijzen uit dat hoe de mensen het opgeslagen in hun hoofd vaak niet strookt met de werkelijkheid.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:16:28 #242
2018 PC eend
relativist
pi_60107980
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

het nee zeggen? Het enige wat er was dat ze niet wilde neuken en daar heb ik naar geluisterd, niet meer of minder. .
Ik vraag me af of je haar echt niet geneukt zou hebben als Brian iets later zou zijn gekomen, je onderbroek hing al op half elf
quote:
Maar ja, types zoals jij floreren bij het constateren van dingen die er niet zijn vanachter hun computer, waarschijnlijk typisch gevalletje van straat en plein vrees, en in jouw geval verdenk ik ook een zekere mate van autisme en syndroom van asperge
Klopt allemaal, een 10 voor je mensenkennis
quote:
Ach weet je pc eend, maak mij lekker voor alles en nog wat uit, het zal je wel een goed gevoel geven
Gelukkig ben jij niet zo
pi_60107987
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je zou daar inderdaad geen spelletjes mee moeten spelen. Maar stel je voor, één situatie die voor meerdere uitleg vatbaar is aan de ene kant, een miljoenenproductie aan de andere kant. Ik kan mijn voorstellen dat, als ze het er over gehad heeft, ze een enorme druk op haar schouders heeft gevoelt. Aangifte had echt het einde betekend van DGK....what to do, what to do.....

JdM had wel wat anders aan zijn hoofd dan Amanda en/of Huub. Die wilde voor miljoenen een programma verkopen. Die ligt niet wakker van een ietwat niet lekkere omstandigheid.

Ik kan niet in het hoofd van Amanda kijken, hoor of zie niets meer van haar. Maar, getuige het rumoer, destijds en nu weer, is het niet een volledig schone zaak.
Alsof je als je aangerand wordt denkt aan het voortbestaan van DGK, kom op zeg. Dat is wel het laatste waar je aan denkt in zo'n situatie.
Nogmaals, ze waren lekker een beetje geil en de hele week al, en dat kwam tot een soort ontlading, niets mis mee toch? Dat bedoel ik met dat je het zo opblaast, heb je niet gelezen wat Huub net schreef?
pi_60108025
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

maandag 14 juli 2008 @ 22:18:08 #245
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60108027
Hier staat de lange versie van die nacht....bij DGK_Tegengas
Duurt wel even voor die geladen is. Toen A&B dat gesprek hadden in de kapsalon zei Amanda toch heel duidelijk dat het geen aanranding was....Brian is op haar in blijven praten en later dat verhaal gaan verkondigen bij de paardenbak...later pas is Amanda daar in mee gegaan...
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 14 juli 2008 @ 22:18:47 #246
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60108046
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef sunny16947 het volgende:

1: Weet jij wat ze bedoelde met dat "niet doen"? Wilde ze alleen vingerwerk, kon ze niet tegen kietelen of wat?
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:27 schreef sunny16947 het volgende:

Daarom kon Amanda in 1e instantie ook gewoon zeggen dat ze helemaal geen sex met Huub had gehad. Ze leed toen nog aan het Bill Clinton syndroom.
Dat was dus mijn interpretatie, wat nu min of meer door Huub bevestigd wordt.
Snooker is top!!!
pi_60108052
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Huubdgk het volgende:

ik gebruikte dit onderwerp zo vaak om Brian te dissen dat ze er dit verhaal van hebben gemaakt, om mijn argument te verkrachten (leuke woordspeling he): "hou je bek Brian ik heb vorige week/maand nog je vriendin lopen beffen"

nog big deal, toen ik nuchter was en zij niet deed ik het niet, want dat voelde niet goed, dit voelde prima, ze wilde alleen niet neuken omdat we geen condoom hadden, dus ik zei ach wat maakte het uit, en toen zei ze nee dat kunnen we beter niet doen, zoiets. Toen duwde ze mij naar beneden en heb ik er lekker gelikt, toen kwam brian binnen....

Precies, lekker likken, heerlijk toch?
  maandag 14 juli 2008 @ 22:19:05 #248
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108053
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar zeggen dat dit gebeurd is in kennelijke staat.... die verdomde drank ook altijd.
Het spel speelde ook mee... dat kan maken dat je de schijn tegen hebt. Wat mij betrefd had je het niet moeten doen, dat zijn mijn normen en waarden. Het was ook de definitieve breuk, al dan niet opgehitst door Brian, tussen jou en Amanda. In mijn ogen was dat het niet waard. Het was wat waard geweest als Brian had moeten vertrekken.
te makkelijk, achteraf gelul

op dat moment

1 maakte goede tv (los wat je de morele waarde ervan vind)
2 kon mijn grootste tegenstander er mee over de zeik krijgen
3 kon mijn image van rokkenjager er mee vestigen, bevestigen
4 ik was geil en had zin
5kon met Amanda in bed liggen, en los van haar gedrag, het blijft in mijn ogen een aantrekkelijke vrouw,
6 eerst Nena daarna Amanda, het was te mooi voor hetzelfde geld had Amanda of Brian een exit gekregen
Nil Volentibus Arduum
  maandag 14 juli 2008 @ 22:20:58 #249
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60108112
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Huubdgk het volgende:

is dat niet lastig lopend?
quote:

Dat werd het pas toen het serieus werd tussen Bri en Mannie, eerder niet, meneer voelde zich blijkbaar in zijn kruis getast omdat jij en zij met elkaar in bed hebben gelegen. Het was heel duidelijk dat zij ook wilde imo want ze is heel goed in staat om van zich af te bijten, ik kan me nog vaag iets herinneren met een beker koffie en haar sla-bek is inmiddels ook legendarisch.
quote:

Precies, big deal, het werd op de fora pas een big deal toen Brian het een aanranding noemde, niet eerder, en vanaf dat moment is de HuubHuubHuubHuubHuub mantra van het gouden stel ook begonnen.
be nice or go away
  maandag 14 juli 2008 @ 22:21:15 #250
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60108119
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je haar echt niet geneukt zou hebben als Brian iets later zou zijn gekomen, je onderbroek hing al op half elf
[..]

Klopt allemaal, een 10 voor je mensenkennis
[..]

Gelukkig ben jij niet zo
ja want Amanda hield haar handjes ook niet thuis en zat ook heerlijk aan die van mij

Ik ben wel zo, maar dan nog, ik loop hier jou ook niet voor aanrander uit te maken, randdebiel.
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')