Als je het beetje gevolgd hebt, dan vond ik juist dat dit onderwerp maar moest blijven waar het was, in het verleden. Maar goed, Gert en vele anderen vinden het fijn om er over te spreken, ik voel mij dan ook vrij om er iets over te zeggen en om mijn mening te geven.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een type dat het Amanda zou aanpraten. "Meisje, je bent verkracht, snap dat dan."
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, vond jij Amanda te dom om voor de duvel te dansen, dus dan riekt dit beetje naar een gelegenheids argument.
Ik vond Amanda een van de minst valse van die hele kliek en zeker niet zo berekenend als jij wil doen voorkomenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dit soort vals gekonkel , daar zie ik haar wel toe in staat hoor.
Het alfabet of een rekensom, dát wordt wat lastiger.
We hebben Huub die zegt van niet, we hebben Amanda die zegt van wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gebeurt niet zo héél vaak hoor, dat iemand voor 100 camera's keer op keer roept dat ze aangerand is, maar géén aangifte doet. Waarbij er niet slechts een "gevoel" was dat er "iets niet in de haak was", maar videobeelden vanuit verschilldende hoeken.
Dus de draai die je eraan geeft door dit te vergelijken met de anoniemen die zijn aangerand door hun baas of door een "vriend" maar niet naar het bureau durven: bullshit.
Sorry hoor, maar is dat niet precies wat jij maandenlang hebt lopen verkondigen? Beetje flauw, vind je ook niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens kan ik jouw argument net zo gemakkelijk omdraaien door tegen alle anderen te zeggen "Volgens mij zijn jullie de types die alles wat Huub gedaan heeft schoon proberen te praten". Beetje flauw, vind je ook niet?
Amanda gaat altijd op haar gevoel af en mocht ze lezen dat mensen (en vooral huub) maar blijven zeggen dat het de grootst mogelijke onzin is om dit aanranding te noemen, zie ik haar alsnog in staat om er werk van te maken, dus laten we het er vooral nog even over hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het beetje gevolgd hebt, dan vond ik juist dat dit onderwerp maar moest blijven waar het was, in het verleden. Maar goed, Gert en vele anderen vinden het fijn om er over te spreken, ik voel mij dan ook vrij om er iets over te zeggen en om mijn mening te geven.
Reken maar dat ze wel vals was af en toe, en maar roepen dat mensen aan het ´draaien´ waren en ondertussen ´verdraaide´ madame de boel...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond Amanda een van de minst valse van die hele kliek en zeker niet zo berekenend als jij wil doen voorkomen
Ja toen was ook het hele forum over de zeik....Brian pakte water, wat dienst moest doen als glijmiddel...zie forum677:quote:Op maandag 14 juli 2008 21:43 schreef blomst het volgende:
Amanda is volgens mij wel een keer aangerand, in het begin toen ze een seksrelatie met Brian had is hij 's morgensvroeg eens oer haar heen gegaan.
Amanda weet dit niet omdat ze sliep.
Waarom een onafhankelijke derde? Ik hoor of lees nergens dat Amanda er problemen mee heeft hoor. Die papagaaide alleen maar Brian na.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben Huub die zegt van niet, we hebben Amanda die zegt van wel.
We hebben streamers die zeggen van niet, we hebben ze die zeggen van wel.
En we hebben beelden met geluid......
Eend plaatste ooit eens een videofragment waarop te horen was dat Amanda het er niet mee eens was. Zo zit het ook in mijn geheugen, zo was het ook in mijn beleving.
Er moet maar een onafhankelijk derde in het leven worden geroepen die die finale uitspraak doet, hier leidt het tot niets, zoals het altijd tot niets geleidt heeft....
Ik ben er zelf wel een paar tegen gekomen die er echt mee zaten en niet wisten wat te doen. Die spraken er ook veel over zonder concrete stappen te zetten.
Ja, en die inhoud van die lappen (inhoudelijke) teksten komen voort uit wat ik werkelijk vind. Niet vanuit het feit dat ik het type ben die het nodig vind om iemand over de drempel te helpen om aangifte te doen......quote:Op maandag 14 juli 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb jij dat eigenlijk niet maandenlang gezegd?
Mijn opmerking was vooral gebaseerd op de inhoud van jouw voorgaande lappen tekst.
Clever van je Eend, om de discussie te stoppen zeker he?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda gaat altijd op haar gevoel af en mocht ze lezen dat mensen (en vooral huub) maar blijven zeggen dat het de grootst mogelijke onzin is om dit aanranding te noemen, zie ik haar alsnog in staat om er werk van te maken, dus laten we het er vooral nog even over hebben
Cossen zijn de beste bronquote:Op maandag 14 juli 2008 21:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja toen was ook het hele forum over de zeik....Brian pakte water, wat dienst moest doen als glijmiddel...zie forum677:
[COS # 677] Vandaag mag kleuter Huub weer zuipen
Prima, dan hebben we meteen die onafhankeijke derde partij: de rechterlijke macht.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda gaat altijd op haar gevoel af en mocht ze lezen dat mensen (en vooral huub) maar blijven zeggen dat het de grootst mogelijke onzin is om dit aanranding te noemen, zie ik haar alsnog in staat om er werk van te maken, dus laten we het er vooral nog even over hebben
WTFquote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Clever van je Eend, om de discussie te stoppen zeker he?
Ik heb de beelden gezien en ze waren niet mooiquote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, dan hebben we meteen die onafhankeijke derde partij: de rechterlijke macht.
Dat wordt lachen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En een uurtje geleden vond je het nog geen aanranding? Mmm, snel veranderd van mening zeg
Volgens mij was ik vanmiddag en vanavond de enige die zei dat het beter was om het te laten rusten, omdat je er niets mee kunt. Hoezo blaas ik het opquote:
ik heb de beelden gemaakt en vond ze niet zo lelijk (maar ja das dan live en niet gemonteerd dus das anders he)quote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien en ze waren niet mooi
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens kan ik jouw argument net zo gemakkelijk omdraaien door tegen alle anderen te zeggen "Volgens mij zijn jullie de types die alles wat Huub gedaan heeft schoon proberen te praten". Beetje flauw, vind je ook niet?
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
Sorry hoor, maar is dat niet precies wat jij maandenlang hebt lopen verkondigen? Beetje flauw, vind je ook niet?
Ik denk dat Brian het eigenlijk wel jammer vond dat jullie niet geneukt hebben, dan had hij het mooi "verkrachting" kunnen noemen. "Zit jij Amanda tussen haar benen te neuken?"quote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef Huubdgk het volgende:
Aanranding is pas later gekomen, doordat Brian anders het niet kon rechtvaardigen voor zichzelf dat hij nog verder ging met Amanda...
Sorry, maar ik vind het van een arrogantie getuigen die niet passend is. Juist omdat ik daarvoor zeg dat een discussie bedoelt is tot uitwisselen van standpunten en inzichten daardoor kunnen veranderen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je altijd een stuk grijs. Maar in dit geval zal Huub altijd zeggen dat het niet zo was. Zou ik ook doen als ik hem was, sterker nog, ik zou iedereen voor gek uitmaken en vertellen dat ze anaal genomen moesten worden door 20 negersHet is té confronterend voor hem, hij kan daar logischerwijs niets van toegeven of in gaan schuiven. Een vraag over 8000 euro is minder lastig te beantwoorden.
[..]
De Febo vond het vermoedelijk een grijzig schemergebied (anders hadden ze immers direct wel ingegrepen). Ruimte laten voor een aangifte zou dan ook betekenen dat de FEBO iets toe had gestaan wat buiten het betamelijke ging en zich daarmee zelf ook schuldig verklaren. Het zou direct het einde van DGK betekend hebben. Wetend dat er zo veel op het spel staat, is het gelaten voor wat het was. (denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |