Brian heeft haar in de weken erna flink bewerkt, zo is dat gegaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
Volgens mij begon dat aanrandingsverhaal later pas echt vorm te krijgen.... toen ze allang en breed in een relasie zaten. Daarom vraag ik me ook af wat er allemaal tijdens die 'golflessen' bekokstoofd is.
Ja, dat begrijp ik ook niet goed. Als je iemand zo verwerpelijk vindt, wil je toch niet praten met zo'n persoon?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo boos,ze gaan zomaar Huub beschuldigen van aanranding en daarna zoete broodjes met Huub bakken.Wat er toen hier werd geschreven over Huub was niet normaal.Een aanrander hoort opgepakt te worden en iemand zomaar van aanranding beschuldigen is zeer fout..
Je spoort echt niet. Ik bak geen zoete broodjes, vermoedelijk heb je niet alle teksten van mij gelezenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo boos,ze gaan zomaar Huub beschuldigen van aanranding en daarna zoete broodjes met Huub bakken.Wat er toen hier werd geschreven over Huub was niet normaal.Een aanrander hoort opgepakt te worden en iemand zomaar van aanranding beschuldigen is zeer fout..
Overigens ben ik benieuwd hoe Huub dat pijp en trekwerk van Eric vond. Iets wat ik, toen ik het live zag, ook niet vond kunnen. Het verschil zat er hem in dat Huub leek te slapen. Als er iemand verkracht is dan is het Huub....quote:Op maandag 14 juli 2008 20:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is dat toch voor voor rare redenatiequote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet goed. Als je iemand zo verwerpelijk vindt, wil je toch niet praten met zo'n persoon?
Ze vertelde dit toen wel te willen doen, maar daar vanaf gehouden is door achterquote:Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
Gezellig hier.
Maar het gaat nu weer over het incident zélf dus: mooi zo.
Mijn mening: als het volgens Amanda écht aanranding was, dan had ze natuurlijk aangifte moeten doen.
Ik 'praat' toch ook met jouquote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet goed. Als je iemand zo verwerpelijk vindt, wil je toch niet praten met zo'n persoon?
Ik vind dat onzin.... juist omdat Huub hier nu post. Discusseren is het uitwisselen van standpunten. En volgens Huub is het veranderen van je mening je geboorterecht. Vaak heb je de zienswijzen van anderen nodig om je mening te kunnen bijstellen. Dit is gewoon niet welles niets oftewel zwart-wit. Er zit een heel stuk grijs.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien ontgaat het jullie. Maar er zijn mensen die pas maanden, zo niet jaren later aangifte doen, omdat ze op het moment zelf, en daarna uit een soort van drempelvrees. dat niet aandurven.
Ook staat mij bij dat Amanda wel eens refereerde aan het feit dat er dankzij "achter" geen werk van is gemaakt.
Anyway, voor mij is het een nu een waardeloze discussie om die in het Huub topic te voeren. Het is te confronterend voor hem, hij zal altijd zeggen dat het niet zo was, dus het schiet totaal niet op. Je verzandt in exact hetzelfde geneuzel als destijds, de één zegt welles, de ander zegt nietes.
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien ontgaat het jullie. Maar er zijn mensen die pas maanden, zo niet jaren later aangifte doen, omdat ze op het moment zelf, en daarna uit een soort van drempelvrees. dat niet aandurven.
Nou Amanda is ook niet in haar 1e leugen gestikt. Zou het geweldig vinden als die "achter" dat hier zou kunnen beamen of ontkennen.quote:Ook staat mij bij dat Amanda wel eens refereerde aan het feit dat er dankzij "achter" geen werk van is gemaakt.
Ik spoor best en je neemt het wel letterlijk zeg,misschien sloeg dat zoete broodjes wel op Amandaquote:Op maandag 14 juli 2008 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je spoort echt niet. Ik bak geen zoete broodjes, vermoedelijk heb je niet alle teksten van mij gelezen
Ja dat gaan ze vast en zeker doenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef sunny16947 het volgende:
Nou Amanda is ook niet in haar 1e leugen gestikt. Zou het geweldig vinden als die "achter" dat hier zou kunnen beamen of ontkennen.
Nee denk het ook niet, maar zou toch geweldig zijn?quote:
Natuurlijk heb je altijd een stuk grijs. Maar in dit geval zal Huub altijd zeggen dat het niet zo was. Zou ik ook doen als ik hem was, sterker nog, ik zou iedereen voor gek uitmaken en vertellen dat ze anaal genomen moesten worden door 20 negersquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat onzin.... juist omdat Huub hier nu post. Discusseren is het uitwisselen van standpunten. En volgens Huub is het veranderen van je mening je geboorterecht. Vaak heb je de zienswijzen van anderen nodig om je mening te kunnen bijstellen. Dit is gewoon niet welles niets oftewel zwart-wit. Er zit een heel stuk grijs.
De Febo vond het vermoedelijk een grijzig schemergebied (anders hadden ze immers direct wel ingegrepen). Ruimte laten voor een aangifte zou dan ook betekenen dat de FEBO iets toe had gestaan wat buiten het betamelijke ging en zich daarmee zelf ook schuldig verklaren. Het zou direct het einde van DGK betekend hebben. Wetend dat er zo veel op het spel staat, is het gelaten voor wat het was. (denk ik)quote:Als er dankszij de Febo geen werk van is gemaakt zou dat moreel verwerpelijk zijn. We zullen dat wel nooit te wten komen net als de eventuel argumenten die destijds zijn gebruikt.
Sorry....ik zit in een beetje de "defence modus"quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik spoor best en je neemt het wel letterlijk zeg,misschien sloeg dat zoete broodjes wel op Amanda
Als je écht aangerand bent, dan laat je je daar niet vanaf houden. Het is geen bellletje trekken, het is een misdrijf waar je gevangenisstraf voor kunt krijgen.Zowel het aanrandingsverhaal als haar blijkbaar gemaakte opmerking dat ze geen aangifte heeft gedaan omdat achter dit niet wilde, is straatje schoonvegen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze vertelde dit toen wel te willen doen, maar daar vanaf gehouden is door achter
Overigens vond ik het geen aanranding
hear hear!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef sunny16947 het volgende:
Was me trouwens ook een raadsel waarom Brian en Amanda de exen, de hoeren de familie van Huub het spel binnen mochten halen. Zelfs ex miljonair Lieke en Nadia alles voor 0,0 cp om Huub maar te dissen en over de schreef te laten gaan, terwijl alles van Huub afgeblazen werd, of cp voor moest betalen.
Gebeurt anders vaak genoeg. Mensen die zich, vanwege bijvoorbeeld ook teveel drinken en flirten, ook schuldig voelen (maar niet zijn). Mensen die echt jarenlang rondlopen met dat gevoel dat er iets niet in de haak was. De feiten weerspreken dat wat je schrijft.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je écht aangerand bent, dan laat je je daar niet vanaf houden. Het is geen bellletje trekken, het is een misdrijf waar je gevangenisstraf voor kunt krijgen.
Volgens mij ben jij een type dat het Amanda zou aanpraten. "Meisje, je bent verkracht, snap dat dan."quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gebeurt anders vaak genoeg. Mensen die zich, vanwege bijvoorbeeld ook teveel drinken en flirten, ook schuldig voelen (maar niet zijn). Mensen die echt jarenlang rondlopen met dat gevoel dat er iets niet in de haak was. De feiten weerspreken dat wat je schrijft.
Als ik me niet vergis, vond jij Amanda te dom om voor de duvel te dansen, dus dan riekt dit beetje naar een gelegenheids argument.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je écht aangerand bent, dan laat je je daar niet vanaf houden. Het is geen bellletje trekken, het is een misdrijf waar je gevangenisstraf voor kunt krijgen.
Het was aanranding, dus Amanda ging niet vreemd. En ze wilde echt wel aangifte doen, maar dat mocht niet. Uuh.![]()
Ze zou er ook de kans op een miljoen mee vergooien, daar kan je best een goede bezem van kopenquote:Zowel het aanrandingsverhaal als haar blijkbaar gemaakte opmerking dat ze geen aangifte heeft gedaan omdat achter dit niet wilde, is straatje schoonvegen.
Het gebeurt niet zo héél vaak hoor, dat iemand voor 100 camera's keer op keer roept dat ze aangerand is, maar géén aangifte doet. Waarbij er niet slechts een "gevoel" was dat er "iets niet in de haak was", maar videobeelden vanuit verschilldende hoeken.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gebeurt anders vaak genoeg. Mensen die zich, vanwege bijvoorbeeld ook teveel drinken en flirten, ook schuldig voelen (maar niet zijn). Mensen die echt jarenlang rondlopen met dat gevoel dat er iets niet in de haak was. De feiten weerspreken dat wat je schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |