quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay... Nena is even passe...
Het onderwerp is nu billen.... slaap lekker....
[ afbeelding ]
Was je de enige?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Damn waar was je toen ik je nodig had
Ohww.. de laatste keer.. ik word altijd hartstikke ziek van narcoses. Maar nu was er een ontzettend leuk wijffie die me eerst half onder zeil maakte (ik lag echt te spacen (net als gister en eergister)) en daarna helemaal weg maakte...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LSquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Was je de enige?
Jee wat heb ik die mensen gek gemaakt op die Tienchat (Ja ja daar bivakeerde ik toen... ben daar zelfs de volgende BB nog Mod geweest.... wat een hondebaan)... heerlijk hoe die zich kon laten gaan en heerlijk dwars.... Die hadden ze ook zo DGK in kunnen stoppen....
Eric komt net binnen en is bovendien een beetje moequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef irma45 het volgende:
er is helemaal niemand aangerand
Nou vóórdat ze hier kwam niet toch?quote:
Lekker is dat he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohww.. de laatste keer.. ik word altijd hartstikke ziek van narcoses. Maar nu was er een ontzettend leuk wijffie die me eerst half onder zeil maakte (ik lag echt te spacen (net als gister en eergister)) en daarna helemaal weg maakte...
Ik werd toch een partij lekker wakker! (Toen, gister en vanochtend..)
Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LS
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
En dan krijg je nog morfine, kortom, het is verrukkelijk om geopereerd te worden.
Wat mij enorm verbaasde aan mezelf.... op die chat site was het ook erg negatief over haar waar ikzelf aan meeded. Voor de grap nam ik een pro Tanja houding aan... toen begon ik haar veel meer te mogen en begon haar echt leuk te vinden. Vond ik zo vreemd van mezelf dat mijn gevoel toen ook helemaal omsloeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tanja had helemaal geen fans hier, totdat ze hier kwam en enkele vaste posters haar gingen stalken
en ze aan ons elke dag haar avondeten doorgaf![]()
LS was haar trouwste stalker, die zelfs haar familie ging bellen, om contact met Tanja te krijgen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:56 schreef ruudpuntenel het volgende:Weg, nest in _-_-_-_______________________________________
![]()
Tering... nou maar goed dat ik hier niet was... zoiets schept dan toch een band....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LS
Hoe heette hij ook alweerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgenMaar ik ben ECHT fan van de anesthesist
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.
Versabommiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.
We moeten nog ex wannabees aan een streng verhoor onderwerpen... momenteel spelen we de Good Cop.quote:
Jah, je bent Manu zeker vergetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen idee
In mijn beleving waren we met z'n 3en
Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgenMaar ik ben ECHT fan van de anesthesist
![]()
![]()
![]()
Nou dat was nog best een drama bij de gast... Een week voor m'n operatie moest ik m'n laatste controles, m'n pa ging mee. En dus ook een intakegesprek bij de anesthesist. Paps gezellig mee naar binnen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |