Lijkt me wel handig bij een operatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordt
Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordt
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mn avatar is Nena![]()
Nena is hier nog populairder dan Tanja toen van BB nogwat, en Tanja gaf ons
dagelijks recepten van wat ze ging koken![]()
Nena willen we terug.
(niet voor haar recepten trouwens)
Dag Ruudje, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er nou echt van tussen. Prettige nacht(rust) en tot de volgende keer![]()
I knowww, ik ben daar zo'n beetje opgegroeidquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Denk dat ze hier liever iemand anders met de billen bloot zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hier
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.
Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hier
Wél herkend op DanceValley, maar niet veel... was echt een verademing!! Lang leve de petjes en zonnebrillen!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat is tenminste een weekend.... niet herkend?
En waarom hoor ik toch altijd een dag later dat er een fandag was....?![]()
Dita en ZsaZsa heb ik nog nooit van gehoord.
Uhm, Tanja kon je ook hier niet zonder handschoenen aanpakken hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...
Die van Gertquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....
Je vergeet de letters illquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Lang leve de petjes en zonnebrillen!!
Zo mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo mooikan er geen afscheid van nemen...
Verander eens van onderwerp. Ik moet naar mijn nest
Hoezo? Neem aan dat ze hier enorm veel fans had.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhm, Tanja kon je ook hier niet zonder handschoenen aanpakken hoor
LOLquote:
Slaap lekker Ruudquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okay... Nena is even passe...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Damn waar was je toen ik je nodig hadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!quote:
Tanja had helemaal geen fans hier, totdat ze hier kwam en enkele vaste posters haar gingen stalkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Neem aan dat ze hier enorm veel fans had.
Dam wat heb in nu zin om die BB terug te kijken. Helaas zijn die TV uitzendingen ook van de Tien site afgehaald.
Jpinte erbij en het is zo weer ochtend.
Ze hebben gebrek aan sexquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!
stelletje perverts!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!
stelletje perverts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |