Zo, nu jij nog. Vuile aanrander.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Trusten ventje!!!![]()
Kusje voor Claire!!
Lief zijn!
O vandaar, ik begreep het al niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ruud moet rond 5ven op, half negen is al een halve werkdag verder.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil liever weten wanneer Butler Tommy eens komt kijken
Zullen interesante post worden.... hmmm, tja, weet ik niet...quote:
Leiden is een heerlijke stad en het LUMC is nog beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
officieel wel, maar ben er weinig....
Over Tommy gesproken, die had ik gister ook wel verwacht en Ricardo ook wel. Eric, heb je enig idee waarom die er niet waren?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil liever weten wanneer Butler Tommy eens komt kijken
Tenzij ze hier weleens komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb jij meer gelegenheid toe dan ik.
Jahaaa! Ben er hoor! Wat een drukte: FOK, NowLive én Radio tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef akveor het volgende:
Nou waar bljift die relnicht?
Zeker nog half wous van Plensvalley...
Hoe was het?
Mn avatar is Nenaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mn avatar is Nena![]()
Nena is hier nog populairder dan Tanja toen van BB nogwat, en Tanja gaf ons
dagelijks recepten van wat ze ging koken![]()
Nena willen we terug.
(niet voor haar recepten trouwens)
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leiden is een heerlijke stad en het LUMC is nog beter![]()
beetje beroepsdeformatie
Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hierquote:
Zo dat is tenminste een weekend.... niet herkend?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jahaaa! Ben er hoor! Wat een drukte: FOK, NowLive én Radio tegelijk![]()
PlensValley was TOP! superdag gehad! Wat ee ngezelligheid, mooie pics, leuke mensen! Eenmaal uit kostuum maar incognito met pet en zonnebril gaan rondrennen en -springen... Helemaal lekker!!
Gister was nog 10x heftiger en leuker: Palma d'r fandag, hapje eten met Huub, Claire en Marielle, stappen met bovengenoemden en Palma, Tilly, Mayday, Anita Doth, Dita, ZsaZsa, etc etc etc...
Goeie afterparty gedaan nog én om 6 uur maar 'ns slapen... Om 10 uur weer wakker, dus aardig kapot nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |