quote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef cuall het volgende:
Ben bang dat je een lonely ranger blijft Petertje
Maar haar dealer zal wel blij zijn als ze wint en met een grote zak geld terugkeert naar haar trailer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Trainspotter het volgende:
Hup Tanja, cold turkey is echt de beste remedie!
Lees z'n cu2 site maar, zo wanhopig als die kerel is, en je analyse klopt aardig Gertquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
Wat ben jij precies van haar dan? Familie? Ex-klant? Beide?
Nah, cuall..quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Lees z'n cu2 site maar, zo wanhopig als die kerel is
Ik denk dat ze dan in ieder geval erg goed begeleid moet worden hoor, en dat een groot deel van het geld echt voor het kindje gereserveerd moet worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mocht Tanja winnen wat ik natuurlijk hoop dan zijn er wel twee winnaars.
Toch wel lullig voor haar dat ze dan de prijs moet delen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordeel voor ons allen als Tanja wint hoeven wij haar financieel niet meer te supporten, ik neem aan dat ze met dat sommetje op haar rekening geen WW zal krijgen en zonder die prijs ben ik bang dat de gemeenschap nog heel lang voor haar zal moeten dokken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef regenworm het volgende:
Mocht Tanja winnen wat ik natuurlijk hoop dan zijn er wel twee winnaars.
Toch wel lullig voor haar dat ze dan de prijs moet delen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verkeerde topicquote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef Darklight het volgende:
Ben je familie ofzo van haar
Kan me niet voorstellen waarom je anders Tanja support
Ik vrees het wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:02 schreef phileine het volgende:
ben ik de enige die denkt wat ironie te lezen in de postjes van Peter6000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |