en de rest praat NOOOOOOOIT over sexquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef vw_caddy het volgende:
En dan klaagt Tanja 'mag ik een trekje' dat Lieske te snel over seks praatErg snel moven dit wijf.
![]()
Er heerst wel een gevoel dat BB alles er aan doet om haar in het huis te laten. Een vrouw die een baby uitpoept is namelijk zeer spectaculair en nog nooit eerder vertoont op de Nederlandse televisiequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Martijn31 het volgende:
Wat ik me afvroeg, is het niet een beetje oneerlijk om zo iemand in het huis te zetten ? Je hebt toch wel een voorsprong met al die mensen die haar er alleen al in willen laten om die bevalling mee te maken ?
Ok, het lijkt erop dat de meeste mensen haar nu al haten maar vroeg het me toch af
Ik weet niet wat voor kabelexploitant of schotel jij hebt, maar ik heb meer babies geboren zien worden op de diverse NL kanalen (commercieel en publiek) dan me lief is. Je hoeft op een gemiddelde avond maar te zappen en de nageboorten vliegen je om de orenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Er heerst wel een gevoel dat BB alles er aan doet om haar in het huis te laten. Een vrouw die een baby uitpoept is namelijk zeer spectaculair en nog nooit eerder vertoont op de Nederlandse televisie![]()
Dat bedoelde ( ->quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:45 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kabelexploitant of schotel jij hebt, maar ik heb meer babies geboren zien worden op de diverse NL kanalen (commercieel en publiek) dan me lief is. Je hoeft op een gemiddelde avond maar te zappen en de nageboorten vliegen je om de oren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach waarom zou je Tanja er persé in willen houden. Als je bevallingen wil zien zijn daar genoeg programma's voor op TV. Laat die muts alsjeblieft optieven. Ze kan nog niet eens voor zichzelf zorgen, laat staan straks voor haar kindje. In het BB huis leert ze dat zeker niet, dus hups naar huis met die slet en dan heeft ze nog een paar weken de tijd om haar eigen leven op poten te zetten.
Tanja, jij bent de zwakste schakel
Je ziet gewoon aan die venijnige kop dat ze weer ligt te broeden op plannetjes om die vieze slet van een Lieske zwart te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
haha, die wilde ik ook net posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |