abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30231707
Wat een achterbakse hoer zeg

Allerlei dingen volhouden over Lieske en Rikkert en Roel. De ene opmerking na de andere terwijl ze zelf op de eerste nacht met een of andere kerel zwanger is geraakt.

Ze rookt door als de neten, ze is vervelend en voegt niks toe.

Pfoei.
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:04:55 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30231734
Ik heb eigenlijk meer medelijden dan haat met haar, maar ze mag er wat mij betreft snel uit. Al is met haar vanwege een soort van zelfbescherming.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30231742
Wat een dom wicht
Nu mag ze helemaal oprotten van mij
pi_30231759
zeg dat wel..
ik zei al...
straks gaan de bewoners hekel aan haar krijgen..gezien het feit zij overal van wordt uitgezonderd enzo..dat gaat.als het straks moeilijk wordt, veel bewoners in het verkeerde keelgat schieten..
pi_30231763
hoe sneller ze weg is hoe beter... ze is nu gewoon zo tactisch bezig om de de mensen eruit te gooien die wat meer aandacht krijgen dan tanja zelf ... hoe triest is dat
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:06:45 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30231780
Ja ik ben er nu zeker van. Die bevalling gebeurt niet in het BB-huis. Let op mijn woorden!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30231862
En dan klaagt Tanja 'mag ik een trekje' dat Lieske te snel over seks praat Erg snel moven dit wijf.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30231893
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef vw_caddy het volgende:
En dan klaagt Tanja 'mag ik een trekje' dat Lieske te snel over seks praat Erg snel moven dit wijf.
en de rest praat NOOOOOOOIT over sex
pi_30232052
En dat ze de hele tijd "bezorgd" over de buik aait, word ik ook strontziek van.
pi_30232077
Wat ik me afvroeg, is het niet een beetje oneerlijk om zo iemand in het huis te zetten ? Je hebt toch wel een voorsprong met al die mensen die haar er alleen al in willen laten om die bevalling mee te maken ?

Ok, het lijkt erop dat de meeste mensen haar nu al haten maar vroeg het me toch af
pi_30232211
Tanja
pi_30232291
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Martijn31 het volgende:
Wat ik me afvroeg, is het niet een beetje oneerlijk om zo iemand in het huis te zetten ? Je hebt toch wel een voorsprong met al die mensen die haar er alleen al in willen laten om die bevalling mee te maken ?

Ok, het lijkt erop dat de meeste mensen haar nu al haten maar vroeg het me toch af
Er heerst wel een gevoel dat BB alles er aan doet om haar in het huis te laten. Een vrouw die een baby uitpoept is namelijk zeer spectaculair en nog nooit eerder vertoont op de Nederlandse televisie
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30232504
Precies dat bedoel ik...vraag me af of die gevoelens ook onder de andere bewoners leven...
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 16:44:14 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30232749
Ach waarom zou je Tanja er persé in willen houden. Als je bevallingen wil zien zijn daar genoeg programma's voor op TV. Laat die muts alsjeblieft optieven. Ze kan nog niet eens voor zichzelf zorgen, laat staan straks voor haar kindje. In het BB huis leert ze dat zeker niet, dus hups naar huis met die slet en dan heeft ze nog een paar weken de tijd om haar eigen leven op poten te zetten.

Tanja, jij bent de zwakste schakel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30232758
Tot ziens
pi_30232785
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Er heerst wel een gevoel dat BB alles er aan doet om haar in het huis te laten. Een vrouw die een baby uitpoept is namelijk zeer spectaculair en nog nooit eerder vertoont op de Nederlandse televisie
Ik weet niet wat voor kabelexploitant of schotel jij hebt, maar ik heb meer babies geboren zien worden op de diverse NL kanalen (commercieel en publiek) dan me lief is. Je hoeft op een gemiddelde avond maar te zappen en de nageboorten vliegen je om de oren
pi_30232826
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:45 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor kabelexploitant of schotel jij hebt, maar ik heb meer babies geboren zien worden op de diverse NL kanalen (commercieel en publiek) dan me lief is. Je hoeft op een gemiddelde avond maar te zappen en de nageboorten vliegen je om de oren
Dat bedoelde ( -> ) ik er ook mee
pi_30234395
*Meldt*

* TheVulture ergert zich nog meer aan zwangerschapsteef Tanja dan aan manke Rob

En dat mag een prestatie van formaat genoemd worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30234535
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach waarom zou je Tanja er persé in willen houden. Als je bevallingen wil zien zijn daar genoeg programma's voor op TV. Laat die muts alsjeblieft optieven. Ze kan nog niet eens voor zichzelf zorgen, laat staan straks voor haar kindje. In het BB huis leert ze dat zeker niet, dus hups naar huis met die slet en dan heeft ze nog een paar weken de tijd om haar eigen leven op poten te zetten.

Tanja, jij bent de zwakste schakel

Dit kan verder allemaal makkelijk in het Tanja topic natuurlijk
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:55:37 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30234860
wat een achterbakse streek van die zwangere zeug bah.. Lieske is (regelmatig) heel irritant.. maar wij willen verdomme sex zien,. gaat die zeug dat een beetje lopen sabotteren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2005 @ 18:18:00 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_30235569
Hallo modjes mag het allemaal iets centraler

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30235848
Tanja mag er alleen in blijven zodat wij ons meer aan haar kunnen irriteren. Dat is dan ook de enige reden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 18:39:11 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30236162

I rest my case.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:40:47 #24
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30236202
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]

I rest my case.
haha, die wilde ik ook net posten
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 18:44:01 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30236271
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Molluck het volgende:

[..]

haha, die wilde ik ook net posten
Je ziet gewoon aan die venijnige kop dat ze weer ligt te broeden op plannetjes om die vieze slet van een Lieske zwart te maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')