Kon er ook maar 1 zijnquote:
Heul niet, LUMC is coolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...
Deze wordt door de verzekering vergoedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...
Als je regelmatig drugs/alcohol gebruikt moeten ze dat weten ivm de hoeveelheid narcose en de mogelijkheid op een ademstilstand als je gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou dat was nog best een drama bij de gast... Een week voor m'n operatie moest ik m'n laatste controles, m'n pa ging mee. En dus ook een intakegesprek bij de anesthesist. Paps gezellig mee naar binnen...
Krijg je echt de vraag: "Meneer 't Mannetje: heeft u drugs gebruikt de afgelopen 3 maanden en zoja wat?"![]()
Ik heb heel ff getwijfeld en toen heb ik maar heel snel de hele riedel eruit geratelt. Ik voelde dat m'n pa z'n hoofd naar me toedraaide, en z'n wenkbrauwen fronste... Best genant, maar hij heeft er nooit meer iets over gezegd
Ik ben die BB aan het teruglezen.... hilarisch...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
Er was toen nog een Tanja-fantopic.![]()
![]()
Het grote Tanja support topic - deel 01
Tanja schreeuwde als Natasia, dus wat denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon er ook maar 1 zijn
Maar was hij voor tanja dan
Was hij uberhaupt wel hier toen
Wat zou Huub trouwens van Tanja vinden
Dat weet ik ook wel, maar 't was gewoon genant dat m'n pa er naast zat en ik meer dan 5 verschillende soorten opnoemdequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je regelmatig drugs/alcohol gebruikt moeten ze dat weten ivm de hoeveelheid narcose en de mogelijkheid op een ademstilstand als je gebruikt.
Gewoon voorzorg.
Zullen we bij de volgende RLS gezellig samen fan worden van het meest weerzinwekkende figuur dat eraan meedoet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben die BB aan het teruglezen.... hilarisch...
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1
Jij post vorig topic door het slot heenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was toen... nu ben ik braaf.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij post vorig topic door het slot heen
Palma ziet er goed uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:21 schreef DGK-Eric het volgende:
zo, ff een fotootje van afgelopen nacht (uurtje of 3) voor jullie:
[ afbeelding ]
OMG.. m'n pupillen
Ik vond dat felle persoonlijk leuker, maar ze zag er idd goed uit (alhoewel op het moment van de foto iets minder goed dan daarvoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palma ziet er goed uitMooie haarkleur nu, in de kooi vond ik het te oranje.
Kan ik me voorstellen, ik zou nog getwijfeld hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar 't was gewoon genant dat m'n pa er naast zat en ik meer dan 5 verschillende soorten opnoemde
Ik kan hem ook wel een goede reis wensen, maar hij wou rellen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef irma45 het volgende:
nou pc eend waar slaat dat nou weer op
Was die foto voor of na de shoarmabar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond dat felle persoonlijk leuker, maar ze zag er idd goed uit (alhoewel op het moment van de foto iets minder goed dan daarvoor)
Alweer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zullen we bij de volgende RLS gezellig samen fan worden van het meest weerzinwekkende figuur dat eraan meedoet?
Ik 20 jaar vrij van gebruik?!?! Hmm... ik hoop dat ik dan nog leefquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik zou nog getwijfeld hebben.
Die informatie gaat naar je huisarts, waar je 20 jaar later nog mee geconfronteerd word als
er om wat voor reden ook een verwijsbrief moet worden geschreven.
Zo van: patient heeft in die periode dat en dat regelmatig gebruikt.
En daar wordt je weer op beoordeelt, ook al ben je 20 jaar vrij van gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |