Zo, nu jij nog. Vuile aanrander.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Trusten ventje!!!![]()
Kusje voor Claire!!
Lief zijn!
O vandaar, ik begreep het al niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ruud moet rond 5ven op, half negen is al een halve werkdag verder.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil liever weten wanneer Butler Tommy eens komt kijken
Zullen interesante post worden.... hmmm, tja, weet ik niet...quote:
Leiden is een heerlijke stad en het LUMC is nog beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
officieel wel, maar ben er weinig....
Over Tommy gesproken, die had ik gister ook wel verwacht en Ricardo ook wel. Eric, heb je enig idee waarom die er niet waren?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil liever weten wanneer Butler Tommy eens komt kijken
Tenzij ze hier weleens komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb jij meer gelegenheid toe dan ik.
Jahaaa! Ben er hoor! Wat een drukte: FOK, NowLive én Radio tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef akveor het volgende:
Nou waar bljift die relnicht?
Zeker nog half wous van Plensvalley...
Hoe was het?
Mn avatar is Nenaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mn avatar is Nena![]()
Nena is hier nog populairder dan Tanja toen van BB nogwat, en Tanja gaf ons
dagelijks recepten van wat ze ging koken![]()
Nena willen we terug.
(niet voor haar recepten trouwens)
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leiden is een heerlijke stad en het LUMC is nog beter![]()
beetje beroepsdeformatie
Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hierquote:
Zo dat is tenminste een weekend.... niet herkend?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jahaaa! Ben er hoor! Wat een drukte: FOK, NowLive én Radio tegelijk![]()
PlensValley was TOP! superdag gehad! Wat ee ngezelligheid, mooie pics, leuke mensen! Eenmaal uit kostuum maar incognito met pet en zonnebril gaan rondrennen en -springen... Helemaal lekker!!
Gister was nog 10x heftiger en leuker: Palma d'r fandag, hapje eten met Huub, Claire en Marielle, stappen met bovengenoemden en Palma, Tilly, Mayday, Anita Doth, Dita, ZsaZsa, etc etc etc...
Goeie afterparty gedaan nog én om 6 uur maar 'ns slapen... Om 10 uur weer wakker, dus aardig kapot nu
Lijkt me wel handig bij een operatie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordt
Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hou van het LUMC! Ze hebben daar heeeeerlijke roesjes voor je geopereerd wordt
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mn avatar is Nena![]()
Nena is hier nog populairder dan Tanja toen van BB nogwat, en Tanja gaf ons
dagelijks recepten van wat ze ging koken![]()
Nena willen we terug.
(niet voor haar recepten trouwens)
Dag Ruudje, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er nou echt van tussen. Prettige nacht(rust) en tot de volgende keer![]()
I knowww, ik ben daar zo'n beetje opgegroeidquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Denk dat ze hier liever iemand anders met de billen bloot zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hier
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.
Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, nu met de billen bloot Gert, komt ze hier of komt ze niet hier
Wél herkend op DanceValley, maar niet veel... was echt een verademing!! Lang leve de petjes en zonnebrillen!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo dat is tenminste een weekend.... niet herkend?
En waarom hoor ik toch altijd een dag later dat er een fandag was....?![]()
Dita en ZsaZsa heb ik nog nooit van gehoord.
Uhm, Tanja kon je ook hier niet zonder handschoenen aanpakken hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...
Die van Gertquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....
Je vergeet de letters illquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Lang leve de petjes en zonnebrillen!!
Zo mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet de billen van Gert.... die van Nena....
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo mooikan er geen afscheid van nemen...
Verander eens van onderwerp. Ik moet naar mijn nest
Hoezo? Neem aan dat ze hier enorm veel fans had.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhm, Tanja kon je ook hier niet zonder handschoenen aanpakken hoor
LOLquote:
Slaap lekker Ruudquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okay... Nena is even passe...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Damn waar was je toen ik je nodig hadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb BB hier op Fok niet gevolgd.... maar Tanja is een van mijn meest favoriete bewoners ever.... wat een heerlijk mens...
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!quote:
Tanja had helemaal geen fans hier, totdat ze hier kwam en enkele vaste posters haar gingen stalkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Neem aan dat ze hier enorm veel fans had.
Dam wat heb in nu zin om die BB terug te kijken. Helaas zijn die TV uitzendingen ook van de Tien site afgehaald.
Jpinte erbij en het is zo weer ochtend.
Ze hebben gebrek aan sexquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!
stelletje perverts!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hou toch 'ns op jullie met al je aanrandingen.... lijkt wel een ware obsessie!!
stelletje perverts!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay... Nena is even passe...
Het onderwerp is nu billen.... slaap lekker....
[ afbeelding ]
Was je de enige?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Damn waar was je toen ik je nodig had
Ohww.. de laatste keer.. ik word altijd hartstikke ziek van narcoses. Maar nu was er een ontzettend leuk wijffie die me eerst half onder zeil maakte (ik lag echt te spacen (net als gister en eergister)) en daarna helemaal weg maakte...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja zo'n roesje is heerlijk, en ook zo fijn als ze het doen vóórdat je geopereerd wordt en niet daarna.
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LSquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Was je de enige?
Jee wat heb ik die mensen gek gemaakt op die Tienchat (Ja ja daar bivakeerde ik toen... ben daar zelfs de volgende BB nog Mod geweest.... wat een hondebaan)... heerlijk hoe die zich kon laten gaan en heerlijk dwars.... Die hadden ze ook zo DGK in kunnen stoppen....
Eric komt net binnen en is bovendien een beetje moequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef irma45 het volgende:
er is helemaal niemand aangerand
Nou vóórdat ze hier kwam niet toch?quote:
Lekker is dat he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohww.. de laatste keer.. ik word altijd hartstikke ziek van narcoses. Maar nu was er een ontzettend leuk wijffie die me eerst half onder zeil maakte (ik lag echt te spacen (net als gister en eergister)) en daarna helemaal weg maakte...
Ik werd toch een partij lekker wakker! (Toen, gister en vanochtend..)
Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LS
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
En dan krijg je nog morfine, kortom, het is verrukkelijk om geopereerd te worden.
Wat mij enorm verbaasde aan mezelf.... op die chat site was het ook erg negatief over haar waar ikzelf aan meeded. Voor de grap nam ik een pro Tanja houding aan... toen begon ik haar veel meer te mogen en begon haar echt leuk te vinden. Vond ik zo vreemd van mezelf dat mijn gevoel toen ook helemaal omsloeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tanja had helemaal geen fans hier, totdat ze hier kwam en enkele vaste posters haar gingen stalken
en ze aan ons elke dag haar avondeten doorgaf![]()
LS was haar trouwste stalker, die zelfs haar familie ging bellen, om contact met Tanja te krijgen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:56 schreef ruudpuntenel het volgende:Weg, nest in _-_-_-_______________________________________
![]()
Tering... nou maar goed dat ik hier niet was... zoiets schept dan toch een band....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was in het goede gezelschap van peter6000 en LS
Hoe heette hij ook alweerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgenMaar ik ben ECHT fan van de anesthesist
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.
Versabommiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, die ander, die hele mooie man. Hoe heet hij ook alweer, is verdwenen naar VOL.
We moeten nog ex wannabees aan een streng verhoor onderwerpen... momenteel spelen we de Good Cop.quote:
Jah, je bent Manu zeker vergetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen idee
In mijn beleving waren we met z'n 3en
Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Allemaal lieve verplegertjes, stoere co-assistenten en knappe chirurgenMaar ik ben ECHT fan van de anesthesist
![]()
![]()
![]()
Nou dat was nog best een drama bij de gast... Een week voor m'n operatie moest ik m'n laatste controles, m'n pa ging mee. En dus ook een intakegesprek bij de anesthesist. Paps gezellig mee naar binnen...quote:
Kon er ook maar 1 zijnquote:
Heul niet, LUMC is coolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...
Deze wordt door de verzekering vergoedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal zeg.... je moet toch maar eens een andere dealer opzoeken...
Als je regelmatig drugs/alcohol gebruikt moeten ze dat weten ivm de hoeveelheid narcose en de mogelijkheid op een ademstilstand als je gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou dat was nog best een drama bij de gast... Een week voor m'n operatie moest ik m'n laatste controles, m'n pa ging mee. En dus ook een intakegesprek bij de anesthesist. Paps gezellig mee naar binnen...
Krijg je echt de vraag: "Meneer 't Mannetje: heeft u drugs gebruikt de afgelopen 3 maanden en zoja wat?"![]()
Ik heb heel ff getwijfeld en toen heb ik maar heel snel de hele riedel eruit geratelt. Ik voelde dat m'n pa z'n hoofd naar me toedraaide, en z'n wenkbrauwen fronste... Best genant, maar hij heeft er nooit meer iets over gezegd
Ik ben die BB aan het teruglezen.... hilarisch...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef Peter6000 het volgende:
Er was toen nog een Tanja-fantopic.![]()
![]()
Het grote Tanja support topic - deel 01
Tanja schreeuwde als Natasia, dus wat denk je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon er ook maar 1 zijn
Maar was hij voor tanja dan
Was hij uberhaupt wel hier toen
Wat zou Huub trouwens van Tanja vinden
Dat weet ik ook wel, maar 't was gewoon genant dat m'n pa er naast zat en ik meer dan 5 verschillende soorten opnoemdequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je regelmatig drugs/alcohol gebruikt moeten ze dat weten ivm de hoeveelheid narcose en de mogelijkheid op een ademstilstand als je gebruikt.
Gewoon voorzorg.
Zullen we bij de volgende RLS gezellig samen fan worden van het meest weerzinwekkende figuur dat eraan meedoet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben die BB aan het teruglezen.... hilarisch...
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1
Jij post vorig topic door het slot heenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was toen... nu ben ik braaf.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij post vorig topic door het slot heen
Palma ziet er goed uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:21 schreef DGK-Eric het volgende:
zo, ff een fotootje van afgelopen nacht (uurtje of 3) voor jullie:
[ afbeelding ]
OMG.. m'n pupillen
Ik vond dat felle persoonlijk leuker, maar ze zag er idd goed uit (alhoewel op het moment van de foto iets minder goed dan daarvoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Palma ziet er goed uitMooie haarkleur nu, in de kooi vond ik het te oranje.
Kan ik me voorstellen, ik zou nog getwijfeld hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar 't was gewoon genant dat m'n pa er naast zat en ik meer dan 5 verschillende soorten opnoemde
Ik kan hem ook wel een goede reis wensen, maar hij wou rellen hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef irma45 het volgende:
nou pc eend waar slaat dat nou weer op
Was die foto voor of na de shoarmabar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond dat felle persoonlijk leuker, maar ze zag er idd goed uit (alhoewel op het moment van de foto iets minder goed dan daarvoor)
Alweer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zullen we bij de volgende RLS gezellig samen fan worden van het meest weerzinwekkende figuur dat eraan meedoet?
Ik 20 jaar vrij van gebruik?!?! Hmm... ik hoop dat ik dan nog leefquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik zou nog getwijfeld hebben.
Die informatie gaat naar je huisarts, waar je 20 jaar later nog mee geconfronteerd word als
er om wat voor reden ook een verwijsbrief moet worden geschreven.
Zo van: patient heeft in die periode dat en dat regelmatig gebruikt.
En daar wordt je weer op beoordeelt, ook al ben je 20 jaar vrij van gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |