Leuke foto... waarom thumbs down?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Juud79 het volgende:
Dan doe ik even mijn versie, hahaha....en Huub ik ben blij dat je even de eerlijke verklaring erbij geeft. Grin, volgens mij was ik echt de enige, die niet op de foto met je wou en waarvan je het ook van te voren al wist. Te grappig....
[ afbeelding ]
Hij staat bij mij tussen mijn geblokkeerde sites voor het geval ik er per ongeluk toch op mocht klikken.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het boeit hem niet eens of je er op klikt of niet zolang hij maar die url kan spammen, dat is goed voor de google quality rating van zijn site.
Thumbs down ? voor mij is het over een minuut of vijf eyelids downquote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:
thumbs down om haar niet te veel op een groupie te laten lijken.....
wat ze wel is natuurlijk
love ya juud:D:D:D
Echt niet...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
Commotie om Huub # 25: Huub is GEEN aanrander... next...
Heb ik dicht gegooid.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
Commotie om Huub # 25: Huub is GEEN aanrander... next...
Heb ik dicht gegooid.
Jij bent ook wel aardig hoor Huub....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:
thumbs down om haar niet te veel op een groupie te laten lijken.....
wat ze wel is natuurlijk
love ya juud:D:D:D
Ja, deze bedoelde ik: Commotie om Huub# 25quote:Op maandag 14 juli 2008 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hahaha, die andere moet het zijn.
Dankzij ons heeft SHO bestaansrechtquote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij de weg, hebben jullie de lijst "gesloten topics" in dit subforum gezien? Hoe heet het hier ook alweer? SHO?
Niets, denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat heeft Dementor met Juud te maken?
Het was ook wel relaxed, toen Huub en Claire ten tonele verschenen was het even wat druk, maar na 45 minuten foto's maken en handtekeningen uitdelen kon Huub zijn gang gaan en overal een praatje maken.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
(fandag Palma)
Wat een leuke foto van Juud en Huub,
lekker ontspannen sfeertje bij de Toren,
lijkt me een pracht locatie en leuk om
elkaar te ontmoeten.
Huub wat doe jij met je Smiley's?![]()
Wat een puike tip. Kijken of ik er tegen kan (buikgriep ofzo).quote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
Jeee het is al bijna 0.00u en nog geenh blow gerookt.....
Ik meen daar vanvond toch wat over gelezen te hebben !quote:Op maandag 14 juli 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Wat ik frapant vind, sorry voor het opnieuw aanhalen, is dat Jaap helemaal niet wordt beschuldigd van aanranden terwijl dit overduidelijk wel het geval was. Hij was die meisjes toen in bad aan het betasten terwijl ze een paar keer nee hadden gezegd.
Laten we vooral niet vergeten hoe hij Lieke de jurk van het lijf scheurde.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Wat ik frapant vind, sorry voor het opnieuw aanhalen, is dat Jaap helemaal niet wordt beschuldigd van aanranden terwijl dit overduidelijk wel het geval was. Hij was die meisjes toen in bad aan het betasten terwijl ze een paar keer nee hadden gezegd.
Goed punt hoor schatje. Jaap was de enige échte aanrander.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Lieke is een beetje klaar met het show-bizz wereldje.. ze vindt het een enorm lege en oppervlakkige wereld.. (las ik op hyves) is de AIVD niets voor haar?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Lieke geeft een goede stripact toch?
ze heeft nog boekingen nodig geloof ik,
jezus ik ben echt in een recalcitrante bui, zin in een goede gouden kooi ruzie, met geschreeuw en kapotte spullen, beveiliging derin en een topaflevering maken........:D
Daar is ook nog ergens een langere versie van, wil ik die opzoeken? Te ranzig, maar zooo geestig....quote:
Even in het kader van en misschien heb je die vraag ook wel beantwoord.quote:
Okay, dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik meen daar vanvond toch wat over gelezen te hebben !
ehhh wie?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
weet je wat erg is, Rietk Schagen is dood
dat is pas erg!
LS is ook weer losquote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik je net duidelijk te maken. Alleen kan je het niet af. Nu verlang je al weer naar de beveiliging.
Waarom los je niet een keer zelf je zaakjes op? Bij het rellen dirigeerde je ook altijd anderen. En als je eens recalsitrant was, dan wist je dat de beveiliging wel achter de deur stond.
Wees eens een vent en doe eens iets alleen. Altijd maar terugvallen op een ander.
ach, shit happens, uitgesproken, zand erover klaarquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Even in het kader van en misschien heb je die vraag ook wel beantwoord.
Dat gedoe met Eric toen je lag te slapen... had je daar niet en raar gevoel over? Je leek te slapen.
Als er ergens sprake van aanranding was dacht ik dat het die nacht in de MB was gebeurd.![]()
De dag erna leek je niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt was.
Hoe oud is Amanda nou werkelijk, jij had haar paspoort toch gezien ofzo iets?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ach, shit happens, uitgesproken, zand erover klaarEric is mijn vriend toen, en nog steeds!
Uhm, ze konden geen kant op haar. Jaap hield dat ene meisje in bedwangquote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
lieve schatje,
die meisjes (weet niet wie je bedoelde) vonden het allemaal prima want dan hadden ze hun minutes of fame, ik bedoel je gaat de Gouden Kooi in en je gaat met Jaap in bad zitten, hallo! Ze bleven toch zitten?
niet zo hypocriet, bah bah,quote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, ze konden geen kant op haar. Jaap hield dat ene meisje in bedwang.
Maar goed, kennelijk mocht je ongevraagd betast worden als je de kooi in ging.
Ah joh, ik geloof dat ze graag betast wilden worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, ze konden geen kant op haar. Jaap hield dat ene meisje in bedwang.
Maar goed, kennelijk mocht je ongevraagd betast worden als je de kooi in ging.
Zielige saartje,maar die is minstens wel over de 100.Toen ik het keek vond ik haar al oudquote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
lieve schatje,
die meisjes (weet niet wie je bedoelde) vonden het allemaal prima want dan hadden ze hun minutes of fame, ik bedoel je gaat de Gouden Kooi in en je gaat met Jaap in bad zitten, hallo! Ze bleven toch zitten?
weet je wat erg is, Rietk Schagen is dood
dat is pas erg!
ik ben van 1984..quote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoeveel jonger ben jij dan Huub dat jij dat niet weet
Ja, eerst voor en achter de schermen jezelf omhoog neuken om een baantje bij JDM te krijgen en uiteindelijk jezelf hoereren aan een paal. Dat moet een vreselijke domper zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Lieke is een beetje klaar met het show-bizz wereldje.. ze vindt het een enorm lege en oppervlakkige wereld.. (las ik op hyves) is de AIVD niets voor haar?
94quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zielige saartje,maar die is minstens wel over de 100.Toen ik het keek vond ik haar al oud
Dat vind ik het mooie van jullie. Je mag fouten maken. En met het uitspreken is het rechtgezet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ach, shit happens, uitgesproken, zand erover klaarEric is mijn vriend toen, en nog steeds!
heel eerlijk gezegd, heel allround, gisteren sta ik 10 minuten buiten bij de fandag te roken stoppen er 3 auto's en krijg ik 5 reacties van passerende mensenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
In welke categorie mensen zitten je meeste fans?
man/vrouw/oud/jong?
Kijk daar heb je... een heel jong ventje (Dat hoor je zeker graag hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
er gaat nog steeds geen belletje rinkelen
Ja, ik begreep net dat je Huub hebt aangerand.....quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef Huubdgk het volgende:
niet zo hypocriet, bah bah,
Ik stoor me aan die selectieve verontwaardiging. Alles wat jij hebt gedaan wordt op een vergrootglas gelegd.quote:
Laat waarvóór?!?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bent aan de late kant Eric, jammer!
Behalve Lieke dan hè? Dat was gewoon een hoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Alles wat daar binnenkwam was hoer, zoiets?
Ik ben nog aan het draaien apie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij zijn ze ze hier allemaal onder invloed van iets
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Alles wat daar binnenkwam was hoer, zoiets?
Daar is mij niks van bekendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik begreep net dat je Huub hebt aangerand.....
Hey Eric, ben ook ex Leidenaar, de stad met het laagste iq van Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laat waarvóór?!?!
Ik ben een nachtvlindertje he
Ja, ik eigenlijk ook, maar ik moet altijd zo vroeg opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laat waarvóór?!?!
Ja, dat is waar, maar ja, ik moet morgen weer vroeg uit de veren, en om half 9 op het werk verschijnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laat waarvóór?!?!
Never mind, er loopt hier een hoop testosteron rond, die zich allemaal willen bewijzen.quote:
Allemaal moppies onder de 20.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik niet hoor Prospera, heb gewoon slaap.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij zijn ze ze hier allemaal onder invloed van iets
en niks was wat het leekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Dementor het volgende:
Als je in DGK komt en je in bad gaat zitten met Jaap kun je zulke dingen verwachten.
Klaar.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ja, ik moet morgen weer vroeg uit de veren, en om half 9 op het werk verschijnen.
Bummer.
weet je dat ik de meest positieve reacties krijg uit de allochtone hoek?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef elcastel het volgende:
Zeg Huub, dit heb je vast al honderd keer beantwoord, maar heb je nou nog last gehad van je controversiele uitspraken in de kooi ? Over bv Marokanen enzo.
Tof.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
weet je dat ik de meest positieve reacties krijg uit de allochtone hoek?
vooral antilianen en surinamers die hun excuses aanbieden voor brian en natasia,
daarnaast zeggen de meeste marokanen dat ik brian op zijn bek had moeten slaan (maar ze zullen hetzelfde zeggen tegen Brian over mij)
he maar ik ga ermee nokken voor vandaag, weer lang genoeg gepost hiero
bedankt voor de discussies en ruzies en mooie vragen en mooie discussies, ik kom hier graag en zie jullie morgen!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vooral antilianen en surinamers die hun excuses aanbieden voor brian en natasia,
daarnaast zeggen de meeste marokanen dat ik brian op zijn bek had moeten slaan (maar ze zullen hetzelfde zeggen tegen Brian over mij)
bedankt voor de discussies en ruzies en mooie vragen en mooie discussies, ik kom hier graag en zie jullie morgen!
LOOP MAAR WEER WEG!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Riek Schagen is van 15 november 1913quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Zielige saartje,maar die is minstens wel over de 100.Toen ik het keek vond ik haar al oud
Tot morgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ruud moet rond 5ven op, half negen is al een halve werkdag verder.quote:
NMNS, hij gaat het niet uit de wegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Kom nu niet te vaak, voor je het weet is je uurtje Fok ook het hoogtepunt van je dagelijks bestaan
Trusten ventje!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha Claire heeft de fles Cola gejat en ik vraag haar jij hebt de cola,
zegt ze ja ik ben jou aan het lokken, zometeen pak ik de fles bacardi,
thats my que,
love to you all
Huub
Zit je ook nog op gay.nl?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Trusten ventje!!!![]()
Kusje voor Claire!!
Lief zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |