Kijk daar heb je... een heel jong ventje (Dat hoor je zeker graag hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
er gaat nog steeds geen belletje rinkelen
Ja, ik begreep net dat je Huub hebt aangerand.....quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef Huubdgk het volgende:
niet zo hypocriet, bah bah,
Ik stoor me aan die selectieve verontwaardiging. Alles wat jij hebt gedaan wordt op een vergrootglas gelegd.quote:
Laat waarvóór?!?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bent aan de late kant Eric, jammer!
Behalve Lieke dan hè? Dat was gewoon een hoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Alles wat daar binnenkwam was hoer, zoiets?
Ik ben nog aan het draaien apie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef Prospera het volgende:
Volgens mij zijn ze ze hier allemaal onder invloed van iets
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Alles wat daar binnenkwam was hoer, zoiets?
Daar is mij niks van bekendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, ik begreep net dat je Huub hebt aangerand.....
Hey Eric, ben ook ex Leidenaar, de stad met het laagste iq van Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laat waarvóór?!?!
Ik ben een nachtvlindertje he
Ja, ik eigenlijk ook, maar ik moet altijd zo vroeg opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laat waarvóór?!?!
Ja, dat is waar, maar ja, ik moet morgen weer vroeg uit de veren, en om half 9 op het werk verschijnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laat waarvóór?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |