ik wilde net wat zeggen en het fototoestel afpakkenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Hahaha, geweldige foto. Alleen had ik er boos bij gekeken, voor het extra dramatisch detail
.
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Aventura het volgende:
Die was snel dicht!!
Ff op herhaling dus...Ik heb dan wel geen flubberarmen maar wel bolle bovenarmen die snel boller worden naarmate ik aankom. Afvallen die ik eerst op de buik, taille, bovenbenen en kont. Armpjes zijn hardnekkig. Mijn plan is om af te vallen tot ver onder mijn streefgewicht om het weg te krijgen maarrrr ben bang dat ik dan ook tiet-en heuploos word. Volgens mij was hier ook een bollebovenarmpjes-lotgenoot, ben even vergeten wie!
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breienquote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk trouwens dat de afvalstoffen naar mijn hoofd zijn gestegen. Ik wil Uggs.
[ afbeelding ]
Ze lijken me zo fijn voor de winter.
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???quote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef SHE het volgende:
Lukt wel hoor BJ, het valt nog hartstikke mee bij jou. Blijkbaar is je huid nog redelijk elastisch.
Alleen moet je dan wel die spieren geisoleerd trainen; dan kun je de boel aardig straktrekken.
Over is de flubberarm zo'n beetje vrouwenaandoening numero uno. Ik zie tegenwoordig zelfs meisjes van 15/16 met flubber-vanalles.
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;
http://www.xco.nl/wat-bereik-ik-met-de-xco.html
Xcoooooo.
.
.
Pics!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breienBrrr.
Maar ik mag niets zeggen; ik wil die Shabbies van Fred de la Bretonnière
Het is echt leuk om te doen, en de volgende dag heb je spierpijnquote:Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.
Yup:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind deze uggs (dat bontje bij te tenen) wel leuk:
[ afbeelding ]
100 euroDus ik zou ze nooit kopen, aangezien ik dan het gevoel heb ontzettend genaaid te worden. Die sleehak-espadrilles haal je namelijk voor een tientje in de uitverkoopbakken bij Schoenenreus.
Hm. Ik vind ze een beetje saai. Maar dat vind ik ook van de gewone Ugg laarzenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. De net wat mooiere variant van Uggs. Mooie materialen! (vind ik sowieso wel van fred de la b, maar wel een beetje prijzig)
OK, ik wil dus een leren schoudertas, formaatje kleine weekendtas, maar dan niet zo'n lomp vierkant ding maar gewoon een leuk hip vrouwelijk model. Zoeentje die nog wel als handbagage kan als je gaat vliegen, maar die te groot is om mee uit te gaan. Budget iets van 400-500 euro. Maar hij moet natuurlijk wel echt mooi zijn, voor dat geld.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Tassen en schoenen. En ik ben er trots op. Tevens twee van mijn weinige echt vrouwelijke kwaliteiten, voor de rest ben ik een vent
.
Nog niet helemaal genoeg info om echt gericht naar dé tas te zoeken, maar kijk hier eens rond http://www.modebags.com/index.php ?? De Marc Jacobs tassen vind ik leuke tussen zitten en Miu Miu ook. En in dollars, dus kassaquote:Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, ik wil dus een leren schoudertas, formaatje kleine weekendtas, maar dan niet zo'n lomp vierkant ding maar gewoon een leuk hip vrouwelijk model. Zoeentje die nog wel als handbagage kan als je gaat vliegen, maar die te groot is om mee uit te gaan. Budget iets van 400-500 euro. Maar hij moet natuurlijk wel echt mooi zijn, voor dat geld.
Waar koop ik zoiets?
Fred de la Bretonnière heeft dus heel erg mooie nubuck en suede tassen die mooi en hip zijn - maar die waren net te klein allemaal.
Je had een tan kleurige lederen tas bij de H&M die daar wel wat van weg had (100-200 euri)quote:Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, ha, daar ga ik lekker even rondneuzen! Vierkante modellen an sich zijn prima, als het maar niet zo'n halve sporttas is, niet zoiets bijvoorbeeld...
[ afbeelding ]
Meer zoiets, maar dan nog wel wat groter (en een neutralere kleur)
[ afbeelding ]
PF, weet je al wat je wil worden? Is anders personal shopper niks voor jou??quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je had een tan kleurige lederen tas bij de H&M die daar wel wat van weg had (100-200 euri)
Niet deze
ik zoek nog even door
http://runwaytoday.blogspot.com/2008/04/that-h-bag.html
Ik ga voeding studeren (joyquote:Op zondag 13 juli 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
[..]
PF, weet je al wat je wil worden? Is anders personal shopper niks voor jou??
Ga dan gelijk aan de Cambridge, als je toch voor instant voedsel gaat. Dan krijg je er nog een consulente bij die je voor je aars schopt ook, als je het niet meer volhoudtquote:Op zondag 13 juli 2008 22:40 schreef Vivi het volgende:
Kim, ik wilde net zeggen dat die tassen een te hoog Oilily gehalte hebben, maar ze zijn dus van Oilily. Dus ik zeg niks.
O bleuhh, ik heb dit weekend echt niet goed gegeten, en nu voel ik me yukkie. Morgenochtend spinnen voor straf (hoewel, "straf" met het uitzicht op de glinsterend zwetende armen van de veuls te jonge spinningleraar...mwoh....) én ik ga een weekje Modifasten heb ik bedacht. Ik kan Kim natuurlijk niet over mijn (vier)kant laten gaan
.
Nee kom maar terug als je een BMI van 27,0 hebtquote:Op zondag 13 juli 2008 23:06 schreef Isegrim het volgende:
Mijn BMI is 27,1, mag ik hier meedoen?
Ben in de laatste twee jaar meer dan tien kilo aangekomen. Wat een relatie al niet voor je doet.Heb dit weekend besloten dat ik het zat ben en dat er in elk geval tien kilo af moet. Ik ga geen speciaal dieet volgen, maar gewoon minder eten, kappen met ongezonde tussendoortjes e.d. Ik heb een pesthekel aan de sportschool, dus de beweging moet vooral komen vanuit het fietsen dat ik dagelijks doe, naar mijn werk en naar alle andere plaatsen waar ik naartoe moet. Gelukkig heb ik per 1 september een nieuwe baan die op 8,5 km van mijn huis ligt (mijn huidige baan ligt op ruim 4 km).
Ik wil meedoen aan het topic als stok achter de deur.
Vent dumpen, ben je in 1 klap 85 kilo én de oorzaak van de ellende kwijtquote:Op zondag 13 juli 2008 23:06 schreef Isegrim het volgende:
...Wat een relatie al niet voor je doet.Heb dit weekend besloten dat ik het zat ben en dat er in elk geval tien kilo af moet.
gewoon een keer flink poepen dusquote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee kom maar terug als je een BMI van 27,0 hebt![]()
Succes
Doe jij dat ook? Waar haal ik dat dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ga dan gelijk aan de Cambridge, als je toch voor instant voedsel gaat. Dan krijg je er nog een consulente bij die je voor je aars schopt ook, als je het niet meer volhoudt.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Vent dumpen, ben je in 1 klap 85 kilo én de oorzaak van de ellende kwijt
Als je het toch gaat doen, kijk dan eerst even of het klikt met hem/haar. Ik heb namelijk een super begeleidster waar ik graag naartoe ga. Het lijkt me veel vervelender als je een keer een rotweek met weinig afvallen hebt en er zit een of andere lul/trut tegen je te zeiken dat het niet goed is.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe jij dat ook? Waar haal ik dat dan?
Al gevonden. Klinkt goed idd Kim! Ik ga morgen de consulente hier in Zeist eens bellen!
Kipsate natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 10:34 schreef k_i_m het volgende:
SHE, wat is het spannendste gerecht wat je van groenten en kip (of vis) kan maken? Moet zo ongeveer rond de 500kcal zijn. Ik kan niks verzinnen behalve de groente stomen en kip grillen.
Hoeveel gram kipfilet reken je p.p.?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef SHE het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen:
Zoet/hete kip ( 210 kcal p.p )
1 hele kipfilet p.pquote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoeveel gram kipfilet reken je p.p.?
Het is een sekte Kim!!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet alleen effe niet meer wat de theorie erachter was, maar het is de bedoeling dat ik zo weinig mogelijk toevoegingen aan de groente en kip/vis doe. Dus jam is bijvoorbeeld al helemáál uit den boze. Dus een beetje kruiden mag wel, maar saus maken weer niet.
Haha thanks, hoofdfase, die is 180 en de propedeuse fase die is ook 60. Maar op mijn opleiding móet je de P-fase al halen met de volledige punten anders kun je weg. 180+60=240quote:Op maandag 14 juli 2008 11:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Super, die kiptips.
Gefeliciteerd, Zwahiel! Een collegejaar kent toch 60 ECTS, dan zou je toch 240 ECTS moeten hebben om te zijn afgestudeerd?
Ja, de suikervrije sekte! Ik denk ook niet dat ik lang lid blijfquote:
Ik heb net gekeken op de fles Kikkoman en er zit geen suiker in. Alleen sojabonen, zout, tarwe en water. 5 gram KH's, die zullen van de tarwe komen dan.... Vandaar dat boze kapitalengebruik van SHE: it makes sense!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel zout en suiker er in PRB of kikkoman zit...
5,5 gram Na per 100 gram is ook best veel
wbt "oer en puur" zeker, als het een boek is vol met jouw relatief eenvoudige recepten zou ik het zeker kopen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef SHE het volgende:
Dames en de verdwaalde heer her en der; ik heb het concept voor mijn uit te brengen boek kort omschreven in de CUL SC, zouden jullie er als je tijd hebt naar willen kijken en laten weten of je er iets in ziet?.
Hangt er vanaf wat je ermee wil doen. Zit veel zout in.quote:
Het moet absoluut serieus zijn; ik ga natuurlijk ook met keiharde wetenschappelijke feiten smijten.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
wbt "oer en puur" zeker, als het een boek is vol met jouw relatief eenvoudige recepten zou ik het zeker kopen.
Termen als skinny bitch en zwangerschapskilo's daar knap ik op af, evenals beauty tips. Maar dat maakt het boek wel weer gevarieerd qua inhoud.
In de winkel zou ik, net als bij alle andere boeken die ik bekijk, checken hoeveel "serieuze" informatie (waar ik iets van leer of praktisch iets aan heb) erin staat en hoe veel "onzin/popijopi meuk" erin staat (waar ik overheen lees).
Een kwart blokje in de jusquote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef SHE het volgende:
Hangt er vanaf wat je ermee wil doen. Zit veel zout in.
Dus als je die dag geen zout hebt gehad, dan mag je wel freaken met een paar blokjes.
quote:
Ik heb ´m laten opdrogen, maar als ik ´m opstart klinkt er nog steeds een alarmtoon. Het beeldscherm doet het wel, ik vermoed dat er ergens een draadje kapot is. Laptop is vandaag naar de reparateur gebracht, dat gaat 3-4 weken duren.quote:
Die kan naar het archief.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ik heb mijn laptop gesloopt door er een glas drinken overheen te gooien
Aiaiai. Je weet natuurlijk ook niet hoevaak hij piepte he? Daaruit kan je vaak afleiden welk onderdeel kapot is. Nouja, boeiend, hij wordt al nagekeken. Overigens heb ik hier nog een laptop die over isquote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ´m laten opdrogen, maar als ik ´m opstart klinkt er nog steeds een alarmtoon. Het beeldscherm doet het wel, ik vermoed dat er ergens een draadje kapot is. Laptop is vandaag naar de reparateur gebracht, dat gaat 3-4 weken duren.
Als het te duur is mag ik een nieuwe gaan aanschaffen. Zonde, want hij was nog geen jaar oud.
Het is een doordringende toon die niet ophoudt met piepen. Ik wacht even het aanbod van de reparateur af, daarna zie ik wel verder. Als de reparatie meer dan 300 kost, denk ik dat ik liever een andere koop.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aiaiai. Je weet natuurlijk ook niet hoevaak hij piepte he? Daaruit kan je vaak afleiden welk onderdeel kapot is. Nouja, boeiend, hij wordt al nagekeken. Overigens heb ik hier nog een laptop die over is. Voor wênag
.
Ik denk er nog even over na, iig bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:
http://www.compupoint.ca/ibmr51.htm
Zoéén. En de accu doet het ongeveer 5 minuten, dus als je hem voor losgebruik wil hebben zal je een nieuwe accu moeten scoren. Die zijn tussen de 50-80 euro. Dus ik durf er niet meer dan 150,- voor te vragen, zonder me te gaan schamen.
Hier in huis ook; ik heb zeker 6 verschillende mayonaises, ex zelfgemaakte.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nogal!!
Conleche, ik heb t volgens mij weleens zien staan hier, ja. Ik word hier wel zo vreselijk moe van het mayonaise-aanbod hè. Even een potje halen, no way. Serieuze wetenschap hier. Mosterd trouwens ook
Die zijn echt fijnquote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:
http://www.compupoint.ca/ibmr51.htm
Zoéén. En de accu doet het ongeveer 5 minuten, dus als je hem voor losgebruik wil hebben zal je een nieuwe accu moeten scoren. Die zijn tussen de 50-80 euro. Dus ik durf er niet meer dan 150,- voor te vragen, zonder me te gaan schamen.
I hear you!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
Jaaahhaaa! zure vlaamse en franse mayo!!! Dan pas merk je hoeveel suiker ze in de Nederlandse stoppen!!!
Over mosterd: hoewel ik natuurlijk ook allerlei franse en belgische mosterdjes heb, heeft Nederland ook iets wat zij niet hebben: grove Zaanse mosterd!! Die is ook onontbeerlijk in je keukenkastje!!!
Ok! Tof!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb twee keiharde voedingswetenschappers ingeschakeld voor de fundering.
Zonder onomstotelijk bewijs; roep ik niets. Promise.
Ik geloof niet dat ik het snap, maar van mij mag jequote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die zijn echt fijnm'n zus heeft er een en dat ding is een stuk steviger dan m'n goedkope acer laptop
Mag ik het ook doorgeven aan m'n zusje? Zij is aan het sparen voor een... hoewel ze "natuurlijk" een apple wil vanwege de looks maar dat terzijde
Hier was bij het eten gewoon de sambal op, morgen maar gauw nieuwe halen want je mist toch wel wat zeg
Dat had ik al begrepen ja! Ben jij er geweest en is het echt zo erg of nog erger?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
DourWat een tof en ontzettend ranzig festival is dat.
Ik ben er vorig jaar geweest, toen was het heel het festival 30 graden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja! Ben jij er geweest en is het echt zo erg of nog erger?
Ik neem m'n laarzen, m'n gare oude kleren en m'n 12 jaar oude festivaltentje mee en daarmee hoop ik de 'schade' te kunnen beperken. En ach, thuis word ik wel weer echt schoon hoor. 'k Ga alleen wel met de trein, dus ook terug
Ja hoor dat kan welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht tijd te besparen door voor de hele week eieren te koken en die geschild in water te bewaren in de koelkast. Maar eigenlijk zijn koude eieren helemaal niet lekker.Zou je een reeds gekookt ei kunnen opwarmen in de magnetron?
Want ik heb nog voor de hele week koude eieren liggen.
Edit: nee, dat kan dus niet aldus Google.
Dat van die kaartjes vervangen door bandjes zal hopelijk wel loslopen, als je kaartjes wint ga je via de vipingangquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, toen was het heel het festival 30 graden.
Organisatorisch gezien is het echt een ramp, voor de ingang moest je eerst op een groot veld rechts je kaartje af laten scheuren, vervolgens aan de andere kant van het veld je bandje ophalen en weer helemaal aan de andere kant moest je dat bandje dicht laten drukken. We hebben er echt letterlijk uren gestaan (we waren om 22.30 bij de bussen en onze tent stond om een uur of 6.00!)
Verder is het echt zo vies als men zegt. Overstroomde pisbakken op het terrein (de grond sloeg serieus paars uit), overstroomde wasbakken op de camping (gigantische modderplassen) en de combinatie 30 graden en dixie-parken hoef ik je niet uit te leggen.
Het is wel een ontzettend leuk festival, hele aparte sfeer. Ik heb het zelf alleen niet zo op Walen, ze zijn behoorlijk lomp en arrogant, de security weigerde in het Engels over te gaan, terwijl de portemonnee van een Nederlander gejat was en die van m'n vriend net niet uit z'n kontzak gesleurd werd.
Oh ja, ook heel veel drugsgebruik. Heb nog nooit zoveel ehbo-mensen met een brancard af en aan zien rennen in 3 dagen tijdEn mensen met "I need Weed/XTC/andere drugs"-bordjes om hun nek op de camping
.
Ik geef toe dat ik n.a.v. de verhalen erover niet weet of ik wel kaartjes ervoor gekocht zou hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Ik zou er lekker een eiersalade van maken, want hardgekookte eieren zijn alleen maar lekker als je ze dezelfde dag opeet. Geen idee waarom, maar na een tijd verandert de structuur en de smaak gaat eraf.
Dat festival klinkt mij niet echt aantrekkelijk in de oren, o god, ik ben veranderd in een luxepaardje
Zeg je nou dat ze oud is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik n.a.v. de verhalen erover niet weet of ik wel kaartjes ervoor gekocht zou hebbenMaar nu ga ik wel dus
![]()
En jij bent al een echte mevrouw natuurlijk he, dan doe je dat soort dingen vast niet meer. Wel in een hotel en dan naar north sea jazz ofzo of andere grote-mensen-dingen![]()
Net een bruin broodje appelstroop en een met kaas op. Ik had meer trek in de kaas, maar appelstroop smaakte me beter.
Nee joh, natuurlijk nietquote:
Oooh, elke keer als ik dat zie dan wil ik ook! Maar ik trek absolute goorheid ook niet meer zoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Er is veel electro, behoorlijk wat hiphop en punkrock/metal bandjes. Ook voor mij is lang niet alles bekend. Hier kan je lezen wat er allemaal komt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Ja, ik zweer bij Levi's. Ik heb alleen nooit een 501 aan gehad. (Toen dat model in de mode was, paste sowieso geen enkele spijkerbroek mij .quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding.
Herkenbaar.quote:Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Ik was toen heel blij dat ze eindelijk maat 27 hadden uitgevonden. Dan slobberde het niet meer zo om mijn bovenbenenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog een oude 501 uit eind jaren 80 ()van maat 30. Die zit loeistrak. Het rare is dat ik nu van andere jeans maat 29 heb. (replay, miss sixty) Dus óf Levi's valt klein, óf de maten zijn echt groter geworden.
Met sporten goed, met eten redelijk tot goed. Iets te veel gedronken dit weekend en een zelfgemaakte pizza tonijn en ui gegeten en een pannenkoekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe staat het met het eten, marz? En sporten natuurlijk.
Die levi's zit NU loeistrak he, toen niet! Toen moest je hem fijn aansnoeren, dat was mode.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik was toen heel blij dat ze eindelijk maat 27 hadden uitgevonden. Dan slobberde het niet meer zo om mijn bovenbenen.
Merk je al iets aan kleding/gewicht/centimeters?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -marz- het volgende:
[..]
Met sporten goed, met eten redelijk tot goed. Iets te veel gedronken dit weekend en een zelfgemaakte pizza tonijn en ui gegeten en een pannenkoek![]()
Nu ben ik weer helemaal back in business. Hele week alleen thuis = hele week hele gezonde low-calorie hapjes eten.
Nou, dat was wat inderdaad. Mijn allereerste Levi's broekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Die levi's zit NU loeistrak he, toen niet! Toen moest je hem fijn aansnoeren, dat was mode.....
Van wie mag je geen spa rood drinken en waarom?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Merk je al iets aan kleding/gewicht/centimeters?
Ik mis m'n koolhydraten bij het avondeten nog steeds niet, merkwaardig genoeg. Ik vind het wel echt klote dat ik geen Spa Rood meer kan drinken.
Volgens SHE krijg je van de bubbels een pafferige buik, als ik het me goed herinner. En verdomd, m'n buik is tegenwoordig 's avonds platter. Het lijkt te lonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:39 schreef conleche het volgende:
Van wie mag je geen spa rood drinken en waarom?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:59 schreef -marz- het volgende:
Qua gewicht 3kg afgevallen ofzo, qua kleding merk ik heel duidelijk verschil en mijn vriend zegt steeds dat mn kont zo klein is (hij was huge dus hij is nu niet klein, maar wel relatief klein).
Ik ben misschien wat te braaf. Nou ja, ik heb nog steeds niet genoeg vegetarische dagen in m'n week zitten, maar ik vind het ook echt moeilijk om geen vlees/vis te eten 's avonds. Er zijn prima recepten voorbij gekomen, daar niet van, maar veel dingen vind ik smerig (courgette, komkommer, rauwe tomaat, rauwe paprika, alle paddenstoelen). De meeste groentes vind ik vooral in kleine porties lekker. Rode bietjes zijn bijvoorbeeld een uitzondering.quote:Ik drink wel spa rood heur ook al wil SHE het niet
Okee, ga ik dat proberen, thanks.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan wel
Maarrr je moet ze wel door midden snijden anders ontploffen ze
Een doorslaand succes is het in elk geval niet, dus in het vervolg kook ik er wel gewoon 's ochtends twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Ik zou er lekker een eiersalade van maken, want hardgekookte eieren zijn alleen maar lekker als je ze dezelfde dag opeet. Geen idee waarom, maar na een tijd verandert de structuur en de smaak gaat eraf.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
straks, als we terug zijn van vakantie, wil ik ook maar eens aan de spijkerbroek (heb er geen).
Welk een model (Levi's ofzo? weetikveel) heb ik nodig denkt men die er verstand van heeft?
Ik heb:
hele dikke bovenbenen
bijna geen taille
een niet al te dikke kont meer
stevige kuiten
kortom: ik ben een ramp met broeken
Okee, da's nog veel lekkerder.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:50 schreef SHE het volgende:
nope, alleen pure chocolade mag.
Jij zou de "Play-Fit" broeken van Esprit eens moeten proberen, ik denk dat die jou heel goed staan!! Die zijn wat wijder bij de bovenbenen, niet al te laag op de heupen en zeker niet strak bij de kuiten, want een beetje bootcut. Voorts hebben ze zodanig geplaatste achterzakken, dat je kont er mooi inzit. Je hebt ook verschillende stoffen en kleuren. En dus ook jeans.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
straks, als we terug zijn van vakantie, wil ik ook maar eens aan de spijkerbroek (heb er geen).
Welk een model (Levi's ofzo? weetikveel) heb ik nodig denkt men die er verstand van heeft?
Ik heb:
hele dikke bovenbenen
bijna geen taille
stevige kuiten
dank!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij zou de "Play-Fit" broeken van Esprit eens moeten proberen, ik denk dat die jou heel goed staan!! Die zijn wat wijder bij de bovenbenen, niet al te laag op de heupen en zeker niet strak bij de kuiten, want een beetje bootcut. Voorts hebben ze zodanig geplaatste achterzakken, dat je kont er mooi inzit. Je hebt ook verschillende stoffen en kleuren. En dus ook jeans.
-edit- Ha! Ik zie dat BJ er hetzelfde over denkt!
Ja, geweldig, ik ben helemaal blij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
pure chocolade is de (letterlijke) bom!
na 2 van die kleine blokjes zit ik écht voldus doe er idd altijd maar één. Gewoon voor de smaak, én je zit er snel vol van
Dat eet ik ook regelmatig als ontbijt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:14 schreef -marz- het volgende:
Ohja en je mag ook als ontbijtje een lekkere zoete smoothie met fruitjes en zoetstof.
Liever geen suiker nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:18 schreef Isegrim het volgende:
Ja, duh, snap ik, maar ik doel meer op SHE's 'ideale eetpatroon', of dat geheel en al zonder (toegevoegde) suiker is.
Oh, SHE, nog iets. Ik drink altijd water met citroen (uit zo'n flesje, van Sicilia). In hoeverre kan ik dat blijven doen? Alternatief is gewoon water, maar omdat ik dat niet lekker vind, drink ik vaak niet voldoende en daarom doe ik er een beetje citroensap in.
Da's waar, maar het is toch anders hoor. Maar goed, misschien voel ik me over een paar weken wel zo geweldig dat ik nooit meer suiker wil.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Liever geen suiker nee.
Zoet kun je ook op andere manieren bereiken zonder dat je meteen tegen het dak zit van de suikers.
quote:Water met citroen kun je niet vaak genoeg drinken; dat je het wegkrijgt !
Dat is onder elke omstandigheid bewonderenswaardigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef Fruity het volgende:
heb ik niet eens de mars/snicker/bounty zak die open is aangevallen.
Dit went echt. De eerste week zonder suiker is echt wennen, maar het gaat echt minder worden en meevallen! Ik doe dan wel geen SHE dieet, maar eet geen snoep/zoet meer. Op zoet fruit na dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef Isegrim het volgende:
@SHE: Ik ben nogal een toetjesfan en als gevolg daarvan heb ik na het avondeten een enorme zoet-craving. Is er iets wat ik na het eten kan nemen om die craving te lijf te gaan? Gedroogd fruit misschien?
Mijn strategie is om eens in de zoveel tijd een middag een winkel in te duiken en alle mogelijke modellen te passen. Dan noteer ik de geschikte modellen en maten, en bestel ik ze een paar jaar lang online.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb:
hele dikke bovenbenen
bijna geen taille
stevige kuiten
Inderdaad! Die dingen zijn evil en komen er hier niet in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat is onder elke omstandigheid bewonderenswaardig
Ik ben van 86kg naar nu 77,5kg. In centimeters ben ik denk ik bijna 3 maten gekrompen. Maat 44 zat te strak en nu zit maat 40 nog net niet helemaal fris aan de onderkant. Mijn bovenkant is 38.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:28 schreef Vivi het volgende:
Kim, dinsdag ga ik naar de Cambridge muts alhier...hoeveel ben jij nu afgevallen ermee?
En smeerkaas. De duivel openbaart zich ook in de vorm van smeerkaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Die dingen zijn evil en komen er hier niet in.
Kaas in het algemeen dan toch zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef SHE het volgende:
[..]
En smeerkaas. De duivel openbaart zich ook in de vorm van smeerkaas.
Honest.
Ik vind echt alles lekker, als het maar geen groente is. Drop, chocola, worst, kaas. Bring it on.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Gelukkig is mijn lief niet zo van de zoete zooi en heb ik geen kinderen.Hartige snacks kan ik wel laten liggen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
En hij koopt uitsluitend ranzig spul. Zo ranzig dat ik er niet in de buurt kom. Mannen kunnen zo fantastisch ranzig eten. Mannen.
De kazen kun je terugkrijgen, moet je er helaas wel brood en rijst voor inleveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kaas in het algemeen dan toch zeker.
De kaasboer zal me wel erg missen. Ik kwam er altijd op zaterdag van alle kazen snoepen. Oh man.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Ik at vandaag chili con carne met een plakje cheddarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
De kazen kun je terugkrijgen, moet je er helaas wel brood en rijst voor inleveren.
Brood en rijst eruit, kaas erin.
Pick a door![]()
De ranzigheid is hier in huis ook aanwezig hoor. Ik heb standaard chili in de vriezer, er liggen plakjes cheddar in de koeling, bonen, chips, chocolade ( mijn vent is er dol op, ik lust het niet ) , donkerbruintjes, tortilla chips...moe word ik ervan.
iig 10, dan zit ik weer op mijn oude gewicht, maar liever 15, want ik was toen ook al iets té euhh..gezelligquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Hee, maar als je in september klaar moet zijn ga je dat makkelijk redden hoor. Hoeveel moet er nog af?
Toen ik 20 was droeg ik veeeel te strakke broeken, Edwin slim fit maat 27 (ik heb 'em bewaard om aan het nageslacht te laten zien: "kijk, mama was vroeger echt zo slank"). En die ging met wat op en neer springen dicht. Nu kijk ik ook of een broek me wel staat als 'ie dicht zit. Slappe lellen heb ik niet echt, maar het woord 'hansworst' komt vast wel in mensen op als ik in die Levi's over straat zou gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Wat bedoel je precies? Ik ben nu 30, krijg ik binnen een paar jaar ineens slappe lellen overal?
Dan koop je er toch gewoon wat meer van? Eet hij ook meteen gezonder.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:31 schreef Isegrim het volgende:
Zijn vanmorgen ineens mijn hazelnoten verdwenen, heeft vriendlief de helft zitten opeten.Ik dacht dat 'ie ze zeker niet lekker zou vinden aangezien ze ongebrand zijn en er geen zout op zit... Dat valt dus tegen. En die pure (72% cacao) chocoreep die ik vandaag ga kopen, die moet ik echt gaan verstoppen, want die is op zodra hij 'm vindt.
Een geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef loveli het volgende:
Kutdag. Had ik net besloten m'n emo-bui weg te werken met een pond bonbons van de lekkerste chocolatier in de streek, stond ik daar voor een dichte deur tijdens de lunchpauze.
Iets eten met suiker. Liefst fruit!! Dan voel je je binnen een minuut beter!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:15 schreef -marz- het volgende:
Ik ben misselijk![]()
Moest op een ongelukkige tijd naar een klant toe, sindsdien ontzettende honger en nu helemaal geen trek meer.
Appelsap werkt ook altijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets eten met suiker. Liefst fruit!! Dan voel je je binnen een minuut beter!!
Da's makkelijk; Ik ben 1m.75 en ik weeg 65 kilo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: gekookt eitje, stukjes gerookte kip, rauwe rode ui, koriander en sambalmayonaise.
L: zelfgemaakte soep van kip, tomaat, paprika, ui en kruiden. (beetje Chineesachtig, maar dan helder.)
T: wodka (nu, na een reis van 2 uur: geen files, kan Nederland niet altijd op vakantie zijn??)
Vanavond: lamskarboodjes van gister. Aangevuld met snijbonen, doperwten en boterbonen, nog even snel uit de moestuin geplukt voordat ik wegging. Ik ga ze gewoon koken in zout water en als het klaar is alleen roomboter erover en wat nootmuskaat.![]()
O, Kim: hoe mooi een tafel of bureau ook is: als ik m'n benen niet over elkaar kan doen dan hoef ik 'm niet.![]()
Hoe lang en dik ben jij eigenlijk en is er een reden waarom je niet in het lijstje staat?? Geldt ook voor Vivi en SHE en anderen. Ik ben dol op lijstjes en wil graag af en toe spieken. Als iemand zegt: ik weeg 77 kilo, denk ik direct: so, die is best zwaar. Maar dan blijkt dat hij of zij 1m80 is en ja, dan is het plots heel anders. Niet dat mijn lijstjes-fetisjisme jullie natuurlijk iets uitmaakt, maar toch
Gaat hard Kim..jij hardcore dieet-bitch, jij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen kracht om Troel te pm-en. Ik ben 1.80 en nu 77,5kg
.
Ben jij niet een halve pinda??quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef mordradead het volgende:
Ik ben altijd te lui om dat bij te houdenzeker nu er geen schot in de zaak zit..... nu 74 bij 1.83.
Ik ben trouwens de langste thuis, m'n vader is denk ik 1.80 en m'n moeder... ja, een stuk kleiner
Vandaag weer gesport, crosstrainer (40 min) en hardlopen (20 min), maar mijn vraag is er nog steeds. Kunnen jullie die mee beantwoorden?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:57 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, ik ben ook nog steeds bezig. Ben niet echt aangekomen dus zit nog steeds op ~-10kg maar ik wil nog een paar kilo kwijt voor een echt gezond gewicht. Nu ben ik aan het sporten geslagen, en begin ik het eindelijk een beetje leuk te vinden. Ik ga altijd fitnessen en ben dan bezig met hardlopen, crosstrainer, stairs en een beetje ergometeren. Nu heb ik het idee dat ik daarmee vooral mijn benen train, terwijl mijn overtollige vet toch echt op mijn buik zit. Kan iemand mij vertellen wat ik nou het beste kan doen om dat buikvet kwijt te raken?
Roman raisequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:58 schreef -marz- het volgende:
Ergens aan hangen en benen optrekken is trouwens mijn lievelings buikspieroefening! Alleen waar ik nu sport hebben ze daar niets voor dus ik heb het al meer dan een jaar niet gedaan![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind 1m75 al best lang!!
Srsly: ik ben 1m68 en ook nog blond: ik ben zo toegankelijk dat men na een half uur altijd schrikt: hoezo is dat blonde mollige engeltje nu zo kattig tegen me????
Dat is het leuke: "een paar sets" volgens mij ben ik nog nooit zo ver gekomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Roman raise
Dat is zo'n beetje de allerzwaarste oefening.
Ik heb weleens gehuild na een paar sets
Make my day, over hoeveel kilo onder ons streefgewicht praten we? En wat is volgens deze norm mijn streefgewicht? Ben nu 1.78 en 66 kg, met buik- taille en bovenarmvet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:57 schreef SHE het volgende:
Volgens mij was ie wel beantwoord; maar voor de zekerheid nog eens;
buikvet is lastig; het is hardnekkig vet wat zich meestal pas afzet als je net even iets meer afvalt dan de bedoeling was.
Buikspieren ( schuine ) trainen helpt iets in toning, maar het echte werk komt pas als je echt onder je streefgewicht gaat zitten.
Ik zie er ook uit als een echt hollander hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk met je lengte!!
Natte vingerwerk, maar ik denk dat je bij 62 kg duidelijk een plat buikje zou moeten zien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Make my day, over hoeveel kilo onder ons streefgewicht praten we? En wat is volgens deze norm mijn streefgewicht? Ben nu 1.78 en 66 kg, met buik- taille en bovenarmvet.
O ja, er is ook goed nieuws, bij AH zijn de blauwe bessen weer in grote verpakkingen te koop. *burp*
Dat kan wel aardig kloppen, want bij 63kg ben ik zo goed als vetloos.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Natte vingerwerk, maar ik denk dat je bij 62 kg duidelijk een plat buikje zou moeten zien.
Hangt een beetje van je genetische predispositie af en die kan ik onmogelijk inschatten.
Dit had ik ook! Het duurde een dag of 3, daarna was het over. Geduld!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Knallende koppijn hè? Vandaag dus wel. En niet zo'n beetje ook.![]()
![]()
De godganse dag het gevoel dat mijn kop elk moment kon ontploffen, werd er op een gegeven moment misselijk van.
Ik voel me net een afkickende heroïnejunk.
Drie dagen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit had ik ook! Het duurde een dag of 3, daarna was het over. Geduld!
Als je wat fruit (sap) neemt, helpt dat niet? Ben je soms ook gestopt met koffie drinken? Daar krijg ik altijd idiote hoofdpijn van!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Drie dagen?Gelukkig heb ik morgen vrij, want zo kan ik niet echt werken. Ibuprofen werkt niet echt. Een deel van de koppijn is gezakt maar het vormt zich nu om tot migraine...
Meer water drinkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Drie dagen?Gelukkig heb ik morgen vrij, want zo kan ik niet echt werken. Ibuprofen werkt niet echt. Een deel van de koppijn is gezakt maar het vormt zich nu om tot migraine...
Simpel, door suiker weg te laten krijgt je lichaam eindelijk de kans de echte troep in je lijf af te breken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Knallende koppijn hè? Vandaag dus wel. En niet zo'n beetje ook.![]()
![]()
De godganse dag het gevoel dat mijn kop elk moment kon ontploffen, werd er op een gegeven moment misselijk van.
Ik voel me net een afkickende heroïnejunk.
SHE, leg mij eens even iets uit over de fysiologische achtergrond van deze afkickverschijnselen...? Hoe komt het dat je lijf zo reageert als je ineens (cold turkey) de suiker weglaat?
Als jouw boek uitkomt, moet jij ook helemaal strak zijn, dus fort met die kaascake (of istie met zoetstof??)quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
* SHE neemt nog een hapje van haar cheesecake
Nee; hij is van de amerikaanse italiaan op de hoekquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jouw boek uitkomt, moet jij ook helemaal strak zijn, dus fort met die kaascake (of istie met zoetstof??)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef SHE het volgende:
Staat in deze OP, Kaneelpopje
Yep, die staat ( uit mijn hoofd ) precies 2 SC-'s terug.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Die link in de OP is het SHE-plan, dat ik sinds die dag religiously volg!
Maar ik dacht dat je later ook nog een concept voor je uit te komen boek had gepost in CUL! Dan heb ik dat verkeerd begrepen...
Ik lust geen koffie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je wat fruit (sap) neemt, helpt dat niet? Ben je soms ook gestopt met koffie drinken? Daar krijg ik altijd idiote hoofdpijn van!
Volgens mij drink ik momenteel meer dan genoeg water. Ik breng de helft van mijn dag op de plee door.quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Simpel, door suiker weg te laten krijgt je lichaam eindelijk de kans de echte troep in je lijf af te breken.
Dat doet ie dan zo enthousiast, dat je ontzettende koppijn kan krijgen.
De een heeft er meer last van dan de ander, afhankelijk van hoeveel suiker je gewend was te eten.
Suiker zorgt voor enorme ruis in je stofwisseling.
Daarom zegt SHE![]()
* SHE neemt nog een hapje van haar cheesecake
Maar goed, eigenlijk moet je dus heel blij zijn dat je pijn hebt; het is een supergoed teken en het verdwijnt echt vanzelf.
Ibu slikken, niet morren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |