Liever geen suiker nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:18 schreef Isegrim het volgende:
Ja, duh, snap ik, maar ik doel meer op SHE's 'ideale eetpatroon', of dat geheel en al zonder (toegevoegde) suiker is.
Oh, SHE, nog iets. Ik drink altijd water met citroen (uit zo'n flesje, van Sicilia). In hoeverre kan ik dat blijven doen? Alternatief is gewoon water, maar omdat ik dat niet lekker vind, drink ik vaak niet voldoende en daarom doe ik er een beetje citroensap in.
Da's waar, maar het is toch anders hoor. Maar goed, misschien voel ik me over een paar weken wel zo geweldig dat ik nooit meer suiker wil.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Liever geen suiker nee.
Zoet kun je ook op andere manieren bereiken zonder dat je meteen tegen het dak zit van de suikers.
quote:Water met citroen kun je niet vaak genoeg drinken; dat je het wegkrijgt !
Dat is onder elke omstandigheid bewonderenswaardigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef Fruity het volgende:
heb ik niet eens de mars/snicker/bounty zak die open is aangevallen.
Dit went echt. De eerste week zonder suiker is echt wennen, maar het gaat echt minder worden en meevallen! Ik doe dan wel geen SHE dieet, maar eet geen snoep/zoet meer. Op zoet fruit na dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef Isegrim het volgende:
@SHE: Ik ben nogal een toetjesfan en als gevolg daarvan heb ik na het avondeten een enorme zoet-craving. Is er iets wat ik na het eten kan nemen om die craving te lijf te gaan? Gedroogd fruit misschien?
Mijn strategie is om eens in de zoveel tijd een middag een winkel in te duiken en alle mogelijke modellen te passen. Dan noteer ik de geschikte modellen en maten, en bestel ik ze een paar jaar lang online.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
straks, als we terug zijn van vakantie, wil ik ook maar eens aan de spijkerbroek (heb er geen).
Welk een model (Levi's ofzo? weetikveel) heb ik nodig denkt men die er verstand van heeft?
Ik heb:
hele dikke bovenbenen
bijna geen taille
een niet al te dikke kont meer
stevige kuiten
kortom: ik ben een ramp met broeken
Inderdaad! Die dingen zijn evil en komen er hier niet in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat is onder elke omstandigheid bewonderenswaardig
Ik ben van 86kg naar nu 77,5kg. In centimeters ben ik denk ik bijna 3 maten gekrompen. Maat 44 zat te strak en nu zit maat 40 nog net niet helemaal fris aan de onderkant. Mijn bovenkant is 38.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:28 schreef Vivi het volgende:
Kim, dinsdag ga ik naar de Cambridge muts alhier...hoeveel ben jij nu afgevallen ermee?
En smeerkaas. De duivel openbaart zich ook in de vorm van smeerkaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Die dingen zijn evil en komen er hier niet in.
Kaas in het algemeen dan toch zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef SHE het volgende:
[..]
En smeerkaas. De duivel openbaart zich ook in de vorm van smeerkaas.
Honest.
Ik vind echt alles lekker, als het maar geen groente is. Drop, chocola, worst, kaas. Bring it on.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Gelukkig is mijn lief niet zo van de zoete zooi en heb ik geen kinderen.Hartige snacks kan ik wel laten liggen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
En hij koopt uitsluitend ranzig spul. Zo ranzig dat ik er niet in de buurt kom. Mannen kunnen zo fantastisch ranzig eten. Mannen.
De kazen kun je terugkrijgen, moet je er helaas wel brood en rijst voor inleveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kaas in het algemeen dan toch zeker.
De kaasboer zal me wel erg missen. Ik kwam er altijd op zaterdag van alle kazen snoepen. Oh man.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Ik at vandaag chili con carne met een plakje cheddarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:10 schreef SHE het volgende:
[..]
De kazen kun je terugkrijgen, moet je er helaas wel brood en rijst voor inleveren.
Brood en rijst eruit, kaas erin.
Pick a door![]()
De ranzigheid is hier in huis ook aanwezig hoor. Ik heb standaard chili in de vriezer, er liggen plakjes cheddar in de koeling, bonen, chips, chocolade ( mijn vent is er dol op, ik lust het niet ) , donkerbruintjes, tortilla chips...moe word ik ervan.
iig 10, dan zit ik weer op mijn oude gewicht, maar liever 15, want ik was toen ook al iets té euhh..gezelligquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Hee, maar als je in september klaar moet zijn ga je dat makkelijk redden hoor. Hoeveel moet er nog af?
Toen ik 20 was droeg ik veeeel te strakke broeken, Edwin slim fit maat 27 (ik heb 'em bewaard om aan het nageslacht te laten zien: "kijk, mama was vroeger echt zo slank"). En die ging met wat op en neer springen dicht. Nu kijk ik ook of een broek me wel staat als 'ie dicht zit. Slappe lellen heb ik niet echt, maar het woord 'hansworst' komt vast wel in mensen op als ik in die Levi's over straat zou gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Wat bedoel je precies? Ik ben nu 30, krijg ik binnen een paar jaar ineens slappe lellen overal?
Dan koop je er toch gewoon wat meer van? Eet hij ook meteen gezonder.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:31 schreef Isegrim het volgende:
Zijn vanmorgen ineens mijn hazelnoten verdwenen, heeft vriendlief de helft zitten opeten.Ik dacht dat 'ie ze zeker niet lekker zou vinden aangezien ze ongebrand zijn en er geen zout op zit... Dat valt dus tegen. En die pure (72% cacao) chocoreep die ik vandaag ga kopen, die moet ik echt gaan verstoppen, want die is op zodra hij 'm vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |