ik wilde net wat zeggen en het fototoestel afpakkenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Hahaha, geweldige foto. Alleen had ik er boos bij gekeken, voor het extra dramatisch detail
.
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Aventura het volgende:
Die was snel dicht!!
Ff op herhaling dus...Ik heb dan wel geen flubberarmen maar wel bolle bovenarmen die snel boller worden naarmate ik aankom. Afvallen die ik eerst op de buik, taille, bovenbenen en kont. Armpjes zijn hardnekkig. Mijn plan is om af te vallen tot ver onder mijn streefgewicht om het weg te krijgen maarrrr ben bang dat ik dan ook tiet-en heuploos word. Volgens mij was hier ook een bollebovenarmpjes-lotgenoot, ben even vergeten wie!
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breienquote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk trouwens dat de afvalstoffen naar mijn hoofd zijn gestegen. Ik wil Uggs.
[ afbeelding ]
Ze lijken me zo fijn voor de winter.
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???quote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef SHE het volgende:
Lukt wel hoor BJ, het valt nog hartstikke mee bij jou. Blijkbaar is je huid nog redelijk elastisch.
Alleen moet je dan wel die spieren geisoleerd trainen; dan kun je de boel aardig straktrekken.
Over is de flubberarm zo'n beetje vrouwenaandoening numero uno. Ik zie tegenwoordig zelfs meisjes van 15/16 met flubber-vanalles.
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;
http://www.xco.nl/wat-bereik-ik-met-de-xco.html
Xcoooooo.
.
.
Pics!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breienBrrr.
Maar ik mag niets zeggen; ik wil die Shabbies van Fred de la Bretonnière
Het is echt leuk om te doen, en de volgende dag heb je spierpijnquote:Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.
Yup:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind deze uggs (dat bontje bij te tenen) wel leuk:
[ afbeelding ]
100 euroDus ik zou ze nooit kopen, aangezien ik dan het gevoel heb ontzettend genaaid te worden. Die sleehak-espadrilles haal je namelijk voor een tientje in de uitverkoopbakken bij Schoenenreus.
Hm. Ik vind ze een beetje saai. Maar dat vind ik ook van de gewone Ugg laarzenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. De net wat mooiere variant van Uggs. Mooie materialen! (vind ik sowieso wel van fred de la b, maar wel een beetje prijzig)
OK, ik wil dus een leren schoudertas, formaatje kleine weekendtas, maar dan niet zo'n lomp vierkant ding maar gewoon een leuk hip vrouwelijk model. Zoeentje die nog wel als handbagage kan als je gaat vliegen, maar die te groot is om mee uit te gaan. Budget iets van 400-500 euro. Maar hij moet natuurlijk wel echt mooi zijn, voor dat geld.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Tassen en schoenen. En ik ben er trots op. Tevens twee van mijn weinige echt vrouwelijke kwaliteiten, voor de rest ben ik een vent
.
Nog niet helemaal genoeg info om echt gericht naar dé tas te zoeken, maar kijk hier eens rond http://www.modebags.com/index.php ?? De Marc Jacobs tassen vind ik leuke tussen zitten en Miu Miu ook. En in dollars, dus kassaquote:Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, ik wil dus een leren schoudertas, formaatje kleine weekendtas, maar dan niet zo'n lomp vierkant ding maar gewoon een leuk hip vrouwelijk model. Zoeentje die nog wel als handbagage kan als je gaat vliegen, maar die te groot is om mee uit te gaan. Budget iets van 400-500 euro. Maar hij moet natuurlijk wel echt mooi zijn, voor dat geld.
Waar koop ik zoiets?
Fred de la Bretonnière heeft dus heel erg mooie nubuck en suede tassen die mooi en hip zijn - maar die waren net te klein allemaal.
Je had een tan kleurige lederen tas bij de H&M die daar wel wat van weg had (100-200 euri)quote:Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, ha, daar ga ik lekker even rondneuzen! Vierkante modellen an sich zijn prima, als het maar niet zo'n halve sporttas is, niet zoiets bijvoorbeeld...
[ afbeelding ]
Meer zoiets, maar dan nog wel wat groter (en een neutralere kleur)
[ afbeelding ]
PF, weet je al wat je wil worden? Is anders personal shopper niks voor jou??quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je had een tan kleurige lederen tas bij de H&M die daar wel wat van weg had (100-200 euri)
Niet deze
ik zoek nog even door
http://runwaytoday.blogspot.com/2008/04/that-h-bag.html
Ik ga voeding studeren (joyquote:Op zondag 13 juli 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
[..]
PF, weet je al wat je wil worden? Is anders personal shopper niks voor jou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |