abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:02:22 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60062752

Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1174427>

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby
Beessie-Jen = Jennifer

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:10:00 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60062875
zo een nieuw deeltje alweer

@Razzzzt, idd je bent maar een paar cm korter. (ben 185cm). En dat is superirritant met die panty's, ik moet echt heel erg trekken om hem hoog genoeg te krijgen... (en dan heb ik weer een ladder... )
dus die lange leggings zijn dan lekker toch ideaal en niemand ziet dat ik een legging aanheb ipv een panty.

@SHE: die armen is idd wel erg vervelend. Maar mijn vel is toch wel dusdanig opgerekt, dat ik denk dat het niet meer helemaal weg trekt... (ben in totaal nu wel 40 kg lichter...)

@MoBlo, volgens mij zitten wij qua BMI wel aardig gelijk? alleen een hele andere bouw denk ik idd...

@Chico, succes met vakantie vieren en ik hoop dat het weer nog een beetje beter wordt.

@PF, bijna 2 weken zonder je vriendje! sterkte ermee lekker veel andere leuke dingen gaan doen, die je normaal niet met hem doet?

@Kwak, te laat, maar wens je ook een fijne vakantie toe....

nou volgens mij heb ik nu iedereen gehad haha
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:31:38 #3
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60063262
ter ilustratie mijn flubberarmen (actiefotow )

en we krijgen zo de eerste verjaardagvisite... dus gaat niet een heel gezond weekend worden, maar komende week weer veel werken, dus kan weer balansen....
  zondag 13 juli 2008 @ 12:57:42 #4
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60073221
topickick
  zondag 13 juli 2008 @ 12:59:35 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60073263
Hahaha, geweldige foto . Alleen had ik er boos bij gekeken, voor het extra dramatisch detail .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60073289
Ik geloof niet dat ik erg dikke armen krijg als ik aankom; wel houd ik altijd bolle kuiten, hoe gespierd ze ook worden Ik geloof dat ik, genetisch gezien, fietsbenen heb
  zondag 13 juli 2008 @ 13:01:08 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60073292
Die was snel dicht!!
Ff op herhaling dus...Ik heb dan wel geen flubberarmen maar wel bolle bovenarmen die snel boller worden naarmate ik aankom. Afvallen die ik eerst op de buik, taille, bovenbenen en kont. Armpjes zijn hardnekkig. Mijn plan is om af te vallen tot ver onder mijn streefgewicht om het weg te krijgen maarrrr ben bang dat ik dan ook tiet-en heuploos word. Volgens mij was hier ook een bollebovenarmpjes-lotgenoot, ben even vergeten wie!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:01:37 #8
14746 k_i_m
pi_60073299
Ik denk trouwens dat de afvalstoffen naar mijn hoofd zijn gestegen. Ik wil Uggs .

Ze lijken me zo fijn voor de winter .
In my life
Why do I smile
pi_60073304
flubber-armen

mogge
Ja doei.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:01:47 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60073305
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Hahaha, geweldige foto . Alleen had ik er boos bij gekeken, voor het extra dramatisch detail .
ik wilde net wat zeggen en het fototoestel afpakken
  zondag 13 juli 2008 @ 13:05:52 #11
14746 k_i_m
pi_60073388
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef Aventura het volgende:
Die was snel dicht!!
Ff op herhaling dus...Ik heb dan wel geen flubberarmen maar wel bolle bovenarmen die snel boller worden naarmate ik aankom. Afvallen die ik eerst op de buik, taille, bovenbenen en kont. Armpjes zijn hardnekkig. Mijn plan is om af te vallen tot ver onder mijn streefgewicht om het weg te krijgen maarrrr ben bang dat ik dan ook tiet-en heuploos word. Volgens mij was hier ook een bollebovenarmpjes-lotgenoot, ben even vergeten wie!
Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;

http://www.xco.nl/wat-bereik-ik-met-de-xco.html

Xcoooooo . . .
In my life
Why do I smile
pi_60073396
Ik bestond eerst voor 70% uit flubberarmen en voor de rest uit spier/bot
Nu heb ik nog maar 20% flubberarm

Komt door het kickboksen/opdrukken etc.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:06:25 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60073400
Lukt wel hoor BJ, het valt nog hartstikke mee bij jou. Blijkbaar is je huid nog redelijk elastisch.
Alleen moet je dan wel die spieren geisoleerd trainen; dan kun je de boel aardig straktrekken.

Over is de flubberarm zo'n beetje vrouwenaandoening numero uno. Ik zie tegenwoordig zelfs meisjes van 15/16 met flubber-vanalles.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:08:08 #14
14746 k_i_m
pi_60073433
Ik denk tegenwoordig dat de helft van de 15/16 jarige meisjes zwanger zijn .
In my life
Why do I smile
pi_60073441
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk trouwens dat de afvalstoffen naar mijn hoofd zijn gestegen. Ik wil Uggs .

[ afbeelding ]

Ze lijken me zo fijn voor de winter .
Ieh, die kun je zelf ook nog wel breien Brrr.
Maar ik mag niets zeggen; ik wil die Shabbies van Fred de la Bretonnière
pi_60073448
Teveel suiker, te weinig sporten oid?
pi_60073455
kickboksen, ik ga het écht doen als ik verhuisd ben

hoop dat we binnenkort een huisje hebben in Nijmegen..

zo maar eens beginnen aan onze drukke dag...

Eerst naar Doetinchem, tent ophalen voor vakantie (schoonouders wonen daar), dan naar Geesteren (bij Borculo) oma van René gedag zeggen, daarna weer was opvouwen/wassen/droger/beginnen met bij elkaar rapen van spullen...

en dan moet ik ook nog wat in orde maken voor mn afsluitend werkstuk
Ja doei.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:09:58 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60073473
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef SHE het volgende:
Lukt wel hoor BJ, het valt nog hartstikke mee bij jou. Blijkbaar is je huid nog redelijk elastisch.
Alleen moet je dan wel die spieren geisoleerd trainen; dan kun je de boel aardig straktrekken.

Over is de flubberarm zo'n beetje vrouwenaandoening numero uno. Ik zie tegenwoordig zelfs meisjes van 15/16 met flubber-vanalles.
dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???
  zondag 13 juli 2008 @ 13:10:22 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60073482
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Geen hele lotgenoot (wel dikke armen, maar die verdwijnen rond het streefgewicht) maar ik denk dat je toch wel eens gelijk zou kunnen hebben dat je meer af moet vallen dan je streefgewicht. Bij mij is dat laatste punt mijn kont en bovenbenen. Wil ik die echt wegkrijgen, moet ik méér afvallen. Totnutoe is de rest altijd wel blijven zitten, dus ik was niet uit proportie. En in de herhaling;

http://www.xco.nl/wat-bereik-ik-met-de-xco.html

Xcoooooo . . .
Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:11:13 #20
14746 k_i_m
pi_60073493
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ieh, die kun je zelf ook nog wel breien Brrr.
Maar ik mag niets zeggen; ik wil die Shabbies van Fred de la Bretonnière
Pics! .
In my life
Why do I smile
  zondag 13 juli 2008 @ 13:14:23 #21
14746 k_i_m
pi_60073546
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

Interesting! Ik ga dat 's nader onderzoeken...Ik ben sowieso van plan om weer 's naar de gym te gaan. Beweging krijg ik genoeg, ik fiets dagelijks 2 keer een half uur van en naar mijn werk. Maar krachttraining is het middel om alles ook wat meer te vormen. Bovendien verbrand je ook na het trainen meer kcal, omdat je spieren dat nodig hebben. Tip: op marktplaats zie je, vooral in deze periode, tientallen aanbiedingen van mensen die hun sportabbo ter overname aanbieden. Scheel in elk geval inschrijfgeld.
Het is echt leuk om te doen, en de volgende dag heb je spierpijn . Ik heb mijn eigen setje inmiddels aangeschaft dus ik sta ook thuis nog voor de tv te shaken.

Die abbo's aanbieden vind ik raar. Je mag bij de meeste sportscholen je abbo voor de vakantie opschorten om daarna weer verder te gaan. Of bedenken die mensen na een half jaar dat ze nooit meer gaan sporten ofzo? .
In my life
Why do I smile
  zondag 13 juli 2008 @ 13:14:56 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60073562
Ik vind deze uggs (dat bontje bij te tenen ) wel leuk:

100 euro Dus ik zou ze nooit kopen, aangezien ik dan het gevoel heb ontzettend genaaid te worden. Die sleehak-espadrilles haal je namelijk voor een tientje in de uitverkoopbakken bij Schoenenreus.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:15:13 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60073567
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:09 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dus toch maar aan de dumbells?? of zijn er nog andere oefeningen die ik zo ff kan doen???
Yup:

dippen en opdrukken op je knietjes.

Dippen:

Zet een stoel tegenover een stevige bank/muurtje. Ga op de bank ( liever muurtje want is hoger dan bank ) en leg je onderbenen op de stoel.
Armen naast je , handen plat en laat jezelf dan zakken en til jezelf op. Voor de oefening zo langzaam mogelijk uit.

Opdrukken:

Ga op z'n hondjes zitten, benen stijf tegen elkaar. Hel iets voorover en handen uit elkaar , waarbij je handen recht onder je schouders komen.
Langzaam laten zakken, langzaam weer omhoog.
pi_60073568
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:11 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Pics! .

Zoiets. De net wat mooiere variant van Uggs. Mooie materialen! (vind ik sowieso wel van fred de la b, maar wel een beetje prijzig)
pi_60073596
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vind deze uggs (dat bontje bij te tenen ) wel leuk:

[ afbeelding ]

100 euro Dus ik zou ze nooit kopen, aangezien ik dan het gevoel heb ontzettend genaaid te worden. Die sleehak-espadrilles haal je namelijk voor een tientje in de uitverkoopbakken bij Schoenenreus.
Dan ben je idd echt niet wijs! Je hebt ze in veel leukere stoffen en modellen voor minder dan 25 euro!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:36:50 #26
14746 k_i_m
pi_60073969
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets. De net wat mooiere variant van Uggs. Mooie materialen! (vind ik sowieso wel van fred de la b, maar wel een beetje prijzig)
Hm. Ik vind ze een beetje saai. Maar dat vind ik ook van de gewone Ugg laarzen . Daarom schrok ik ook zo van mezelf dat ik die gebreide leuk vond! Ik heb laatst deze gekocht;

Eigenlijk vind ik espadrilles niet zo mooi, maar ze lopen wel heeeeel lekker. En ze waren meer dan de helft goedkoper, dus toen kon ik niet meer terug . Maar over het algemeen zijn mijn schoenen of plat, of met een echte hak.
In my life
Why do I smile
pi_60074060
Ja, daarom KIM. Maar ik ben wel een materialenfreak, ik val echt voor mooie stoffen en leersoorten. En ze zijn er dus in van dat heel erg mooie nubuck in wat donkerder kleuren

Speaking of which, jij bent een redelijke tassenfreak, of niet? Kun jij me adviseren?
  zondag 13 juli 2008 @ 13:44:02 #28
14746 k_i_m
pi_60074155
Tassen en schoenen . En ik ben er trots op. Tevens twee van mijn weinige echt vrouwelijke kwaliteiten, voor de rest ben ik een vent .
In my life
Why do I smile
pi_60074399
Ik wil witte TH espradilles (8cm oid) maar ik kan nergens de gene vinden die ik bedoel
pi_60074751
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Tassen en schoenen . En ik ben er trots op. Tevens twee van mijn weinige echt vrouwelijke kwaliteiten, voor de rest ben ik een vent .
OK, ik wil dus een leren schoudertas, formaatje kleine weekendtas, maar dan niet zo'n lomp vierkant ding maar gewoon een leuk hip vrouwelijk model. Zoeentje die nog wel als handbagage kan als je gaat vliegen, maar die te groot is om mee uit te gaan. Budget iets van 400-500 euro. Maar hij moet natuurlijk wel echt mooi zijn, voor dat geld.
Waar koop ik zoiets?
Fred de la Bretonnière heeft dus heel erg mooie nubuck en suede tassen die mooi en hip zijn - maar die waren net te klein allemaal.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:19:50 #31
14746 k_i_m
pi_60074966
Leer. Ik ga er even overna denken! Eerst even alle luiertassen uit mijn hoofd zetten .
In my life
Why do I smile
pi_60075523
Leer! Dat heb ik nu aan

lekker even met de motor weg
Ja doei.
pi_60079507
Ik heb het idee dat van hardlopen je armen ook strakker worden. Het is ook wel logisch: je beweegt ze toch continue mee. Evenals buikspieren, die train ik er ook mee. Heb net 7k gerend en het was heerlijk, ik moet er raar genoeg nog steeds inkomen de eerste paar minuten, maar daarna gaat het als vanzelf.
Lijstje voor vandaag:
BR: smurrie-smurrie (kleine ui snipperen en fruiten, tomaat meebakken, als ui zo'n beetje zacht is 2 eitjes erdoorheen roeren, zout en peper en voilà. (op te leuken eventueel met champignons en/of ham).

T: schaaltje aardbeien
T: wodka (heb van "onze" Polen een flesje kado gehad de vorige x, meestal krijg ik dan wodka's met smaakjes of sprietjes en dat vind ik vies, maar deze is heel fijn: Sobieski heet 't) klein bakje pistache nootjes.

Voor vanavond: kip uit braadzak (met provencaalse kruiden) een groene salade erbij en doperwten en peultjes. (de groenten allemaal uit eigen tuin!!)
  zondag 13 juli 2008 @ 19:25:10 #34
14746 k_i_m
pi_60080566
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

OK, ik wil dus een leren schoudertas, formaatje kleine weekendtas, maar dan niet zo'n lomp vierkant ding maar gewoon een leuk hip vrouwelijk model. Zoeentje die nog wel als handbagage kan als je gaat vliegen, maar die te groot is om mee uit te gaan. Budget iets van 400-500 euro. Maar hij moet natuurlijk wel echt mooi zijn, voor dat geld.
Waar koop ik zoiets?
Fred de la Bretonnière heeft dus heel erg mooie nubuck en suede tassen die mooi en hip zijn - maar die waren net te klein allemaal.
Nog niet helemaal genoeg info om echt gericht naar dé tas te zoeken, maar kijk hier eens rond http://www.modebags.com/index.php ?? De Marc Jacobs tassen vind ik leuke tussen zitten en Miu Miu ook. En in dollars, dus kassa . Helaas is vierkant wel een beetje in de mode dit seizoen, dus je moet goed zoeken .
In my life
Why do I smile
pi_60080813
KIM, ha, daar ga ik lekker even rondneuzen! Vierkante modellen an sich zijn prima, als het maar niet zo'n halve sporttas is, niet zoiets bijvoorbeeld...

Meer zoiets, maar dan nog wel wat groter (en een neutralere kleur )
pi_60082135
Vanavond hardgelopen. Vandaag gegeten
ochtend: 1,5 boterham met boter en filet americain'
middag: doperwten prut geprobeerd wat laatst hier ergens stond met dille, vond het wel ok, maar niet super, verder thaise kokossoep (rode curry, wat kokosmelk, bouillon en verse kruiden), ovenbroodje met een banaan en boter als beleg
Tussendoor: sinaasappel, peer, Optimel vla met beetje yogurt
avond: nasi (zilvervliesrijst, knoflook, groentemix, garnalen en kipfilet, scheutje ketjap) 2 eetleper satesaus

bij honger neem ik een appelhapje met zoetstof en kaneel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fruity op 13-07-2008 20:29:52 ]
pi_60083345
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, ha, daar ga ik lekker even rondneuzen! Vierkante modellen an sich zijn prima, als het maar niet zo'n halve sporttas is, niet zoiets bijvoorbeeld...
[ afbeelding ]

Meer zoiets, maar dan nog wel wat groter (en een neutralere kleur )
[ afbeelding ]
Je had een tan kleurige lederen tas bij de H&M die daar wel wat van weg had (100-200 euri)

Niet deze
ik zoek nog even door
http://runwaytoday.blogspot.com/2008/04/that-h-bag.html
pi_60083408
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je had een tan kleurige lederen tas bij de H&M die daar wel wat van weg had (100-200 euri)

Niet deze
ik zoek nog even door
http://runwaytoday.blogspot.com/2008/04/that-h-bag.html
PF, weet je al wat je wil worden? Is anders personal shopper niks voor jou??
pi_60083426
misschien staat hier wat inspiratie?
http://www.bagborroworsteal.com/

Deze is van H&M, echt leer

maar ook niet de gene die ik bedoelde
pi_60083447
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:22 schreef conleche het volgende:

[..]

PF, weet je al wat je wil worden? Is anders personal shopper niks voor jou??
Ik ga voeding studeren (joy )
dat is het enige wat mij een beetje leuk lijkt (in dit topic rondhangen en koken)

Ik had natuurlijk scheikunde moeten studeren maar goed
pi_60083451
Maar hij moet echt groot zijn he, er moeten twee broeken en twee shirts en een paar sneakers en een toilettas en een pyjama en een boek enzo inkunnen.
pi_60083465
Oo je bedoeld een mooie logeertas ?
Kijk eens bij de Episode..

DUDE IK WAS VERGETEN IN EPISODE IN ANTWERP JEWEETS AL DIE TASSEN

*kwijlt*******

ik dacht aan die in adam

maar dit is antwerp
dude! srsly !

o ik word enthousiast

hiervandaan: http://www.shopgirl.nl/nl(...)episode_amsterd.html

in Antwerpen is echt meer keuze volgens mij! Wel toen ik er was
Maar weet niet of het je smaak is
pi_60083577
Mijn type vaardigheden zijn omgekeerd evenredig aan mijn enthousiasme
  zondag 13 juli 2008 @ 22:02:28 #44
14746 k_i_m
pi_60084277
Ik vind deze zo leuk als reistas .

In my life
Why do I smile
pi_60084541
Moet het wel je smaak zijn haha
pi_60084842
Hallo, ik ben volgens de weegschaal in een week tijd 1,5 kg afgevallen wtf
  zondag 13 juli 2008 @ 22:40:08 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60085196
Kim, ik wilde net zeggen dat die tassen een te hoog Oilily gehalte hebben, maar ze zijn dus van Oilily. Dus ik zeg niks .

O bleuhh, ik heb dit weekend echt niet goed gegeten, en nu voel ik me yukkie. Morgenochtend spinnen voor straf (hoewel, "straf" met het uitzicht op de glinsterend zwetende armen van de veuls te jonge spinningleraar...mwoh.... ) én ik ga een weekje Modifasten heb ik bedacht. Ik kan Kim natuurlijk niet over mijn (vier)kant laten gaan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60085321
http://www.youstyle.nl/FA(...)n/c1_7_65/index.html

Deze vind ik allemaal wel leuk, beetje stoer, maar niet te sporterig.
pi_60085371
Die zijn mooi Zo iets zoek ik ook al lang
Bij de Episode heb je dus vaak dat soort modellen (tussen de 50 en 100 euro)
Maar aangezien je budget wat hoger is zou ik voor een nieuwe gaan met garantie
pi_60085744
Oilily lijkt me niet zo'n goed plan... Volgens mij ben ik die na twee keer gebruiken zat. Ik vind die uit de link van conleche wel erg mooi!

Ik denk dat ik zaterdag maar eens lekker ga shoppen in Brussel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')