Een geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:27 schreef loveli het volgende:
Kutdag. Had ik net besloten m'n emo-bui weg te werken met een pond bonbons van de lekkerste chocolatier in de streek, stond ik daar voor een dichte deur tijdens de lunchpauze.
Iets eten met suiker. Liefst fruit!! Dan voel je je binnen een minuut beter!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:15 schreef -marz- het volgende:
Ik ben misselijk![]()
Moest op een ongelukkige tijd naar een klant toe, sindsdien ontzettende honger en nu helemaal geen trek meer.
Appelsap werkt ook altijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Iets eten met suiker. Liefst fruit!! Dan voel je je binnen een minuut beter!!
Da's makkelijk; Ik ben 1m.75 en ik weeg 65 kilo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:17 schreef conleche het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: gekookt eitje, stukjes gerookte kip, rauwe rode ui, koriander en sambalmayonaise.
L: zelfgemaakte soep van kip, tomaat, paprika, ui en kruiden. (beetje Chineesachtig, maar dan helder.)
T: wodka (nu, na een reis van 2 uur: geen files, kan Nederland niet altijd op vakantie zijn??)
Vanavond: lamskarboodjes van gister. Aangevuld met snijbonen, doperwten en boterbonen, nog even snel uit de moestuin geplukt voordat ik wegging. Ik ga ze gewoon koken in zout water en als het klaar is alleen roomboter erover en wat nootmuskaat.![]()
O, Kim: hoe mooi een tafel of bureau ook is: als ik m'n benen niet over elkaar kan doen dan hoef ik 'm niet.![]()
Hoe lang en dik ben jij eigenlijk en is er een reden waarom je niet in het lijstje staat?? Geldt ook voor Vivi en SHE en anderen. Ik ben dol op lijstjes en wil graag af en toe spieken. Als iemand zegt: ik weeg 77 kilo, denk ik direct: so, die is best zwaar. Maar dan blijkt dat hij of zij 1m80 is en ja, dan is het plots heel anders. Niet dat mijn lijstjes-fetisjisme jullie natuurlijk iets uitmaakt, maar toch
Gaat hard Kim..jij hardcore dieet-bitch, jij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen kracht om Troel te pm-en. Ik ben 1.80 en nu 77,5kg
.
Ben jij niet een halve pinda??quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef mordradead het volgende:
Ik ben altijd te lui om dat bij te houdenzeker nu er geen schot in de zaak zit..... nu 74 bij 1.83.
Ik ben trouwens de langste thuis, m'n vader is denk ik 1.80 en m'n moeder... ja, een stuk kleiner
Vandaag weer gesport, crosstrainer (40 min) en hardlopen (20 min), maar mijn vraag is er nog steeds. Kunnen jullie die mee beantwoorden?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:57 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, ik ben ook nog steeds bezig. Ben niet echt aangekomen dus zit nog steeds op ~-10kg maar ik wil nog een paar kilo kwijt voor een echt gezond gewicht. Nu ben ik aan het sporten geslagen, en begin ik het eindelijk een beetje leuk te vinden. Ik ga altijd fitnessen en ben dan bezig met hardlopen, crosstrainer, stairs en een beetje ergometeren. Nu heb ik het idee dat ik daarmee vooral mijn benen train, terwijl mijn overtollige vet toch echt op mijn buik zit. Kan iemand mij vertellen wat ik nou het beste kan doen om dat buikvet kwijt te raken?
Roman raisequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:58 schreef -marz- het volgende:
Ergens aan hangen en benen optrekken is trouwens mijn lievelings buikspieroefening! Alleen waar ik nu sport hebben ze daar niets voor dus ik heb het al meer dan een jaar niet gedaan![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
Ik vind 1m75 al best lang!!
Srsly: ik ben 1m68 en ook nog blond: ik ben zo toegankelijk dat men na een half uur altijd schrikt: hoezo is dat blonde mollige engeltje nu zo kattig tegen me????
Dat is het leuke: "een paar sets" volgens mij ben ik nog nooit zo ver gekomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Roman raise
Dat is zo'n beetje de allerzwaarste oefening.
Ik heb weleens gehuild na een paar sets
Make my day, over hoeveel kilo onder ons streefgewicht praten we? En wat is volgens deze norm mijn streefgewicht? Ben nu 1.78 en 66 kg, met buik- taille en bovenarmvet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:57 schreef SHE het volgende:
Volgens mij was ie wel beantwoord; maar voor de zekerheid nog eens;
buikvet is lastig; het is hardnekkig vet wat zich meestal pas afzet als je net even iets meer afvalt dan de bedoeling was.
Buikspieren ( schuine ) trainen helpt iets in toning, maar het echte werk komt pas als je echt onder je streefgewicht gaat zitten.
Ik zie er ook uit als een echt hollander hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk met je lengte!!
Natte vingerwerk, maar ik denk dat je bij 62 kg duidelijk een plat buikje zou moeten zien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Make my day, over hoeveel kilo onder ons streefgewicht praten we? En wat is volgens deze norm mijn streefgewicht? Ben nu 1.78 en 66 kg, met buik- taille en bovenarmvet.
O ja, er is ook goed nieuws, bij AH zijn de blauwe bessen weer in grote verpakkingen te koop. *burp*
Dat kan wel aardig kloppen, want bij 63kg ben ik zo goed als vetloos.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Natte vingerwerk, maar ik denk dat je bij 62 kg duidelijk een plat buikje zou moeten zien.
Hangt een beetje van je genetische predispositie af en die kan ik onmogelijk inschatten.
Dit had ik ook! Het duurde een dag of 3, daarna was het over. Geduld!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Knallende koppijn hè? Vandaag dus wel. En niet zo'n beetje ook.![]()
![]()
De godganse dag het gevoel dat mijn kop elk moment kon ontploffen, werd er op een gegeven moment misselijk van.
Ik voel me net een afkickende heroïnejunk.
Drie dagen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit had ik ook! Het duurde een dag of 3, daarna was het over. Geduld!
Als je wat fruit (sap) neemt, helpt dat niet? Ben je soms ook gestopt met koffie drinken? Daar krijg ik altijd idiote hoofdpijn van!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Drie dagen?Gelukkig heb ik morgen vrij, want zo kan ik niet echt werken. Ibuprofen werkt niet echt. Een deel van de koppijn is gezakt maar het vormt zich nu om tot migraine...
Meer water drinkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Drie dagen?Gelukkig heb ik morgen vrij, want zo kan ik niet echt werken. Ibuprofen werkt niet echt. Een deel van de koppijn is gezakt maar het vormt zich nu om tot migraine...
Simpel, door suiker weg te laten krijgt je lichaam eindelijk de kans de echte troep in je lijf af te breken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Knallende koppijn hè? Vandaag dus wel. En niet zo'n beetje ook.![]()
![]()
De godganse dag het gevoel dat mijn kop elk moment kon ontploffen, werd er op een gegeven moment misselijk van.
Ik voel me net een afkickende heroïnejunk.
SHE, leg mij eens even iets uit over de fysiologische achtergrond van deze afkickverschijnselen...? Hoe komt het dat je lijf zo reageert als je ineens (cold turkey) de suiker weglaat?
Als jouw boek uitkomt, moet jij ook helemaal strak zijn, dus fort met die kaascake (of istie met zoetstof??)quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
* SHE neemt nog een hapje van haar cheesecake
Nee; hij is van de amerikaanse italiaan op de hoekquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jouw boek uitkomt, moet jij ook helemaal strak zijn, dus fort met die kaascake (of istie met zoetstof??)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef SHE het volgende:
Staat in deze OP, Kaneelpopje
Yep, die staat ( uit mijn hoofd ) precies 2 SC-'s terug.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Die link in de OP is het SHE-plan, dat ik sinds die dag religiously volg!
Maar ik dacht dat je later ook nog een concept voor je uit te komen boek had gepost in CUL! Dan heb ik dat verkeerd begrepen...
Ik lust geen koffie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je wat fruit (sap) neemt, helpt dat niet? Ben je soms ook gestopt met koffie drinken? Daar krijg ik altijd idiote hoofdpijn van!
Volgens mij drink ik momenteel meer dan genoeg water. Ik breng de helft van mijn dag op de plee door.quote:
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Simpel, door suiker weg te laten krijgt je lichaam eindelijk de kans de echte troep in je lijf af te breken.
Dat doet ie dan zo enthousiast, dat je ontzettende koppijn kan krijgen.
De een heeft er meer last van dan de ander, afhankelijk van hoeveel suiker je gewend was te eten.
Suiker zorgt voor enorme ruis in je stofwisseling.
Daarom zegt SHE![]()
* SHE neemt nog een hapje van haar cheesecake
Maar goed, eigenlijk moet je dus heel blij zijn dat je pijn hebt; het is een supergoed teken en het verdwijnt echt vanzelf.
Ibu slikken, niet morren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |