abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juli 2008 @ 15:36:36 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60098198
Ah, ik zie nu de post van Conleche...heb ik zomaar goed gegokt door te zeggen dat je het door de helft mag doen voor Kikkoman.

*trots is*

Goede kaliumbron trouwens!
pi_60098605
Hoewel het aantal KH's niet stond op de kikkoman, maar een vergelijkbaar lichte soja saus met dezelfde ingredientenlijst. Op de kikkoman stonden geen voedingswaarden verders, alleen de ingredienten. Ik dacht dat het verplicht was tegenwoordig, die voedingswaardevermelding, maar schijnbaar niet dus.

Lijstje:

O: gekookt eitje
Schaaltje met meloen en aardbeien.

L: tomaat met sjalotjes en 7 grote garnalen met een beetje light mayo.

Voor vanavond: ribeye, met gebakken paddestoelen. en boterboontjes

Over sjalotjes gesproken. Ik had gister sjalotjes uit eigen tuin in een beetje olie aangebakken, veel grove peper erover, zeezout en toen een scheut oxo erop. (oxo is een vloeibare ingedikte bouillon) en toen een paar flinke scheuten lycheelikeur. (die krijg ik ieder jaar van de plaatselijke Chinees hier, ik wist eigenlik niet wat ermee te doen, totdat ik het een keer door de stoofpeertjes gooide, ook lekker!) Afijn, lycheelikeur laten indikken en wat je overhoudt is een heerlijke sjalottenjus zonder veel vet!
pi_60100410
SHE, ik mis de natrium wel op dat lijstje
Ik heb trouwens meestal shoyu, is ongeveer het enige wat ze hier bij de supermarkt verkopen Voortaan inslaan bij de toko als ik in NL ben! Ik heb al een hele collectie patak-potjes ingeslagen voor ik naar Blegië verhuisde - mijn grootste kookzonde, ik vind ze echt heel goed
pi_60101443
Ik heb zoute sojasaus van Hinomoto, maar daar zit wél suiker in zag ik.

Ik heb me vandaag min of meer aan het schema van SHE gehouden om eens te kijken hoe dat bevalt. Ik moet zeggen dat dat zeer goed vol te houden is. Als ik normaal gesproken op dieet ben (wat overigens honderd jaar geleden voor het laatst was), heb ik altijd maar honger, maar daar heb ik vandaag geen last van gehad. Ook heb ik als ik op een dieet ben de neiging om de godganse dag aan eten te denken. Maar als je elke twee uur iets 'mag' eten, dan is dat niet zo erg en misschien gaat het straks wel helemaal weg!

Mijn ontbijt bestond uit twee eitjes. Om 10:00 een VitaLinea yoghurtje, om 12:00 twee Allinson-volkorenboterhammen met tonijn (op water uiteraard), om 14:00 ongeveer een halve ananas, om 16:00 wat pecannoten en straks maak ik kalfslapjes met salade. Die kalfslapjes zullen wel niet echt SHE-verantwoord zijn want die moet je braden, maar ik zal het met weinig boter en veel bouillon doen.

Heb vandaag bij de Turk drie grote zakken ongezouten noten gehaald: amandelen, pecans en hazelnoten. Dan kan ik even vooruit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isegrim op 14-07-2008 17:48:17 ]
  maandag 14 juli 2008 @ 17:44:14 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60101536
Dames en de verdwaalde heer her en der; ik heb het concept voor mijn uit te brengen boek kort omschreven in de CUL SC, zouden jullie er als je tijd hebt naar willen kijken en laten weten of je er iets in ziet?.
pi_60101790
Hoihoi , ik ben ook nog steeds bezig. Ben niet echt aangekomen dus zit nog steeds op ~-10kg maar ik wil nog een paar kilo kwijt voor een echt gezond gewicht. Nu ben ik aan het sporten geslagen, en begin ik het eindelijk een beetje leuk te vinden. Ik ga altijd fitnessen en ben dan bezig met hardlopen, crosstrainer, stairs en een beetje ergometeren. Nu heb ik het idee dat ik daarmee vooral mijn benen train, terwijl mijn overtollige vet toch echt op mijn buik zit. Kan iemand mij vertellen wat ik nou het beste kan doen om dat buikvet kwijt te raken?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 14 juli 2008 @ 18:08:49 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60101973
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Blegië
! Freudiaans?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60102157
@ SHE: 'mogen' bouillonblokjes?
pi_60102186
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef SHE het volgende:
Dames en de verdwaalde heer her en der; ik heb het concept voor mijn uit te brengen boek kort omschreven in de CUL SC, zouden jullie er als je tijd hebt naar willen kijken en laten weten of je er iets in ziet?.
wbt "oer en puur" zeker, als het een boek is vol met jouw relatief eenvoudige recepten zou ik het zeker kopen.

Termen als skinny bitch en zwangerschapskilo's daar knap ik op af, evenals beauty tips. Maar dat maakt het boek wel weer gevarieerd qua inhoud.

In de winkel zou ik, net als bij alle andere boeken die ik bekijk, checken hoeveel "serieuze" informatie (waar ik iets van leer of praktisch iets aan heb) erin staat en hoe veel "onzin/popijopi meuk" erin staat (waar ik overheen lees).
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 14 juli 2008 @ 18:24:23 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60102296
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:18 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE: 'mogen' bouillonblokjes?
Hangt er vanaf wat je ermee wil doen. Zit veel zout in.
Dus als je die dag geen zout hebt gehad, dan mag je wel freaken met een paar blokjes.
  maandag 14 juli 2008 @ 18:26:01 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60102334
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef -marz- het volgende:

[..]

wbt "oer en puur" zeker, als het een boek is vol met jouw relatief eenvoudige recepten zou ik het zeker kopen.

Termen als skinny bitch en zwangerschapskilo's daar knap ik op af, evenals beauty tips. Maar dat maakt het boek wel weer gevarieerd qua inhoud.

In de winkel zou ik, net als bij alle andere boeken die ik bekijk, checken hoeveel "serieuze" informatie (waar ik iets van leer of praktisch iets aan heb) erin staat en hoe veel "onzin/popijopi meuk" erin staat (waar ik overheen lees).
Het moet absoluut serieus zijn; ik ga natuurlijk ook met keiharde wetenschappelijke feiten smijten.
Maar niet te stijf, want te rigide teksten schrikt weer een ander publiek af.
Lastig hoor, iedereen tevreden houden. Zeker voor iemand die alleen maar rekening houd met zichzelf
pi_60102364
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef SHE het volgende:
Hangt er vanaf wat je ermee wil doen. Zit veel zout in.
Dus als je die dag geen zout hebt gehad, dan mag je wel freaken met een paar blokjes.
Een kwart blokje in de jus
pi_60102478
En nee, jus is natuurlijk ook niet geheel en al verantwoord, maar het is ook meer bouillon met een beetje vet.
pi_60103466
O, CF, die Oxo waar ik het over had die komt uit Belgie: moet je eens proberen: het is een makkelijke smaakmaker in sauzen en vleesstoofpotjes enzo!

Over je boek SHE: Ik zou het moeten zien: het klinkt goed en ik zou het waarschijnlijk ook wel kopen. (dat is helaas geen graadmeter, want ik kocht ook het boek van Atkins, Montignac, Fit for Life en zelfs Sonja Bakker) Ik weet alleen niet zeker of je het niet beter kan uitsmeren over 3 delen (marketing technisch gezien dan.) dus eerst die voor vrouwen, dan die voor mannen en dan voor samen.

Vervolg lijstje:

tussendoor: sashimi van zalm en een wodka.

En meneer C. wilde zo héél graag weer witlof met ham en kaas en een korstje eten, dus dat ga ik zo dan maar maken, want ik ben ook de beroerdste niet.
pi_60104424
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

! Freudiaans?
Nogal!!

Conleche, ik heb t volgens mij weleens zien staan hier, ja. Ik word hier wel zo vreselijk moe van het mayonaise-aanbod hè. Even een potje halen, no way. Serieuze wetenschap hier. Mosterd trouwens ook
  maandag 14 juli 2008 @ 20:06:04 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60104596
heeerlijk mosterd, en dan extra scherp
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 14 juli 2008 @ 21:03:10 #117
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60105984
TVP. Ik heb mijn laptop gesloopt door er een glas drinken overheen te gooien
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 14 juli 2008 @ 21:07:48 #118
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60106101
Droogföhnen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 14 juli 2008 @ 21:10:10 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60106177
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef k_i_m het volgende:
Droogföhnen .
Ik heb ´m laten opdrogen, maar als ik ´m opstart klinkt er nog steeds een alarmtoon. Het beeldscherm doet het wel, ik vermoed dat er ergens een draadje kapot is. Laptop is vandaag naar de reparateur gebracht, dat gaat 3-4 weken duren.
Als het te duur is mag ik een nieuwe gaan aanschaffen. Zonde, want hij was nog geen jaar oud.
pi_60106186
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ik heb mijn laptop gesloopt door er een glas drinken overheen te gooien
Die kan naar het archief.
#35.
  maandag 14 juli 2008 @ 21:16:10 #121
14746 k_i_m
pi_60106353
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb ´m laten opdrogen, maar als ik ´m opstart klinkt er nog steeds een alarmtoon. Het beeldscherm doet het wel, ik vermoed dat er ergens een draadje kapot is. Laptop is vandaag naar de reparateur gebracht, dat gaat 3-4 weken duren.
Als het te duur is mag ik een nieuwe gaan aanschaffen. Zonde, want hij was nog geen jaar oud.
Aiaiai. Je weet natuurlijk ook niet hoevaak hij piepte he? Daaruit kan je vaak afleiden welk onderdeel kapot is. Nouja, boeiend, hij wordt al nagekeken. Overigens heb ik hier nog een laptop die over is . Voor wênag .
In my life
Why do I smile
  maandag 14 juli 2008 @ 21:19:02 #122
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60106434
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Aiaiai. Je weet natuurlijk ook niet hoevaak hij piepte he? Daaruit kan je vaak afleiden welk onderdeel kapot is. Nouja, boeiend, hij wordt al nagekeken. Overigens heb ik hier nog een laptop die over is . Voor wênag .
Het is een doordringende toon die niet ophoudt met piepen. Ik wacht even het aanbod van de reparateur af, daarna zie ik wel verder. Als de reparatie meer dan 300 kost, denk ik dat ik liever een andere koop.

Wat zou je er eventueel voor willen hebben en wat kan ie allemaal? .
  maandag 14 juli 2008 @ 21:25:49 #123
14746 k_i_m
pi_60106618
http://www.compupoint.ca/ibmr51.htm

Zoéén. En de accu doet het ongeveer 5 minuten, dus als je hem voor losgebruik wil hebben zal je een nieuwe accu moeten scoren. Die zijn tussen de 50-80 euro. Dus ik durf er niet meer dan 150,- voor te vragen, zonder me te gaan schamen .
In my life
Why do I smile
  maandag 14 juli 2008 @ 21:29:01 #124
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60106696
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:

Zoéén. En de accu doet het ongeveer 5 minuten, dus als je hem voor losgebruik wil hebben zal je een nieuwe accu moeten scoren. Die zijn tussen de 50-80 euro. Dus ik durf er niet meer dan 150,- voor te vragen, zonder me te gaan schamen .
Ik denk er nog even over na, iig bedankt voor het aanbod

Mijne is wel beduidend beter, sneller, met meer geheugen, dus ik hoop dat de rekening niet té hoog uitvalt. Het was namelijk een heel fijn dingetje
  maandag 14 juli 2008 @ 21:31:14 #125
14746 k_i_m
pi_60106759
Ja, klote is dat als er zo'n ongelukje gebeurt. Ik heb het op mijn werk ook nog wel eens, dat mensen nog net niet huilend opbellen dat ze koffie over hun laptop gegooid hebben .
In my life
Why do I smile
  maandag 14 juli 2008 @ 21:35:29 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60106873
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nogal!!

Conleche, ik heb t volgens mij weleens zien staan hier, ja. Ik word hier wel zo vreselijk moe van het mayonaise-aanbod hè. Even een potje halen, no way. Serieuze wetenschap hier. Mosterd trouwens ook
Hier in huis ook; ik heb zeker 6 verschillende mayonaises, ex zelfgemaakte.
Mosterd..(telt) stuk of 4

Met alle respect; maar als die belgen iets goed begrepen hebben, dan is dat wel mayo + mosterd.
Net als de Fransen trouwens.

Obey the mayo!
pi_60108208
Vlaamse mayonaise Ook altijd een feest op Belgische festivals: dikke vlaamse patatten met een klodder zurige mayonaise !

Ik kom net terug van de sportschool. Lekker 3,5 km gerend en een half uurtje m'n arm- buik- en beenspieren getraind met krachttraining.
pi_60108321
Jaaahhaaa! zure vlaamse en franse mayo!!! Dan pas merk je hoeveel suiker ze in de Nederlandse stoppen!!!

Over mosterd: hoewel ik natuurlijk ook allerlei franse en belgische mosterdjes heb, heeft Nederland ook iets wat zij niet hebben: grove Zaanse mosterd!! Die is ook onontbeerlijk in je keukenkastje!!!
  maandag 14 juli 2008 @ 22:32:04 #129
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60108379
SHE, je gaat je boek toch wel beter onderbouwen dan Ivan Woffers heeft gedaan met zijn "dikke afvalboek, de nuchtere waarheid over diëten, afvallen, voeding en ons schoonheidsideaal"?

Mèn, wat stonden daar veel fouten en slecht onderbouwde dingen in. En totaal verkeerde literatuurverwijzingen.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:33:25 #130
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60108419
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:

Die zijn echt fijn m'n zus heeft er een en dat ding is een stuk steviger dan m'n goedkope acer laptop
Mag ik het ook doorgeven aan m'n zusje? Zij is aan het sparen voor een... hoewel ze "natuurlijk" een apple wil vanwege de looks maar dat terzijde

Hier was bij het eten gewoon de sambal op, morgen maar gauw nieuwe halen want je mist toch wel wat zeg
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:33:43 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60108428
Ik heb twee keiharde voedingswetenschappers ingeschakeld voor de fundering.
Zonder onomstotelijk bewijs; roep ik niets. Promise.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:34:41 #132
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60108456
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
Jaaahhaaa! zure vlaamse en franse mayo!!! Dan pas merk je hoeveel suiker ze in de Nederlandse stoppen!!!

Over mosterd: hoewel ik natuurlijk ook allerlei franse en belgische mosterdjes heb, heeft Nederland ook iets wat zij niet hebben: grove Zaanse mosterd!! Die is ook onontbeerlijk in je keukenkastje!!!
I hear you!
Lobbig goud
  maandag 14 juli 2008 @ 22:36:15 #133
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60108501
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb twee keiharde voedingswetenschappers ingeschakeld voor de fundering.
Zonder onomstotelijk bewijs; roep ik niets. Promise.
Ok! Tof!
Graag ook goede bron vermeldingen doen. En consistente cijfers gebruiken graag.
Soms doe ik net alsof ik statistiekjes leuk vind namelijk.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:08:33 #134
14746 k_i_m
pi_60109410
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:

[..]

Die zijn echt fijn m'n zus heeft er een en dat ding is een stuk steviger dan m'n goedkope acer laptop
Mag ik het ook doorgeven aan m'n zusje? Zij is aan het sparen voor een... hoewel ze "natuurlijk" een apple wil vanwege de looks maar dat terzijde

Hier was bij het eten gewoon de sambal op, morgen maar gauw nieuwe halen want je mist toch wel wat zeg
Ik geloof niet dat ik het snap, maar van mij mag je .
In my life
Why do I smile
pi_60109622
Let wel op.
De reperateur kan hem misschien wel aan de gang krijgen, maar voor hoe lang.
Als je over b.v. 2 weken weer problemen krijgt, wat dan, weer wegbrengen. lang verhaal.
Meestal is het over en uit. Hetzelfde verhaal met blikseminslag thuis gehad hebben.
Pc of laptop kapot- laten fixen- 3 weken later heb je geen geluid.oh shit- geluidskaart kapot.
weer xx euro. is allemaal te danken aan je blikseminslag.Snap je.
#35.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:21:28 #136
14746 k_i_m
pi_60109811
Zo te horen moet er iets vervangen worden. Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het na twee weken weer stuk is.
In my life
Why do I smile
pi_60111487
Haha, Kim, ik wist niet dat je computerdeskundige was
Ik ben na 7 jaar relatie met een absolute nerd zo lui als de neten; ik ga direct gillen als er iets mis is met mijn compu

Vanavond maaltijdsalade op; nu wodka met limoen en ijs en een bakje popcorn. Ik moet nog iets afmaken, bwuh.
pi_60112124
Over laptops gesproken, ik heb een powerbook (apple, doh)

En SHE: ik zou je boek kopen als er handige recepten en tips instaan (zoals hier) en vooral mooie foto's plaatjes. (Srsly )
  dinsdag 15 juli 2008 @ 03:28:07 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60113165
Heb mijn iBook 's in een tijl water laten vallen toe ie aanstond. Gewoon ff afgedroogd en lekker verder getypt.

Apple FTW

SHE, ISBN aanvragen en naar lulu.com gaan, PDF erop en je hebt net zo'n sjiek boekwerk als ik vijf van heb hiero. (inmiddels nog maar twee, de rest in ingeleverd) Het resultaat is echt boven mijn verwachting serieus. Iedereen aan wie ik 'm heb laten zien staat er verstelt van (zeker voor een scriptie )
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_60113572
Ik dacht tijd te besparen door voor de hele week eieren te koken en die geschild in water te bewaren in de koelkast. Maar eigenlijk zijn koude eieren helemaal niet lekker. Zou je een reeds gekookt ei kunnen opwarmen in de magnetron? Want ik heb nog voor de hele week koude eieren liggen.

Edit: nee, dat kan dus niet aldus Google.
pi_60114390
Zonde van de eieren isegrim!
Ik zie weleens bij anderen dat ze een aantal eieren vantevoren koken, maar dan laten ze ze niet in het water liggen, dat lijkt me dan een beetje onnodig.
Ik merkte vanochtend wel dat m'n conditie achteruit ging m'n hartslag ging toch echt merkbaar omhoog van het traplopen...
Vrijdag naar het land zonder regering Erg zin in dour
Het mooi kotsende meisje.
pi_60114439
Dour Wat een tof en ontzettend ranzig festival is dat.
pi_60114555
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dour Wat een tof en ontzettend ranzig festival is dat.
Dat had ik al begrepen ja! Ben jij er geweest en is het echt zo erg of nog erger?
Ik neem m'n laarzen, m'n gare oude kleren en m'n 12 jaar oude festivaltentje mee en daarmee hoop ik de 'schade' te kunnen beperken. En ach, thuis word ik wel weer echt schoon hoor. 'k Ga alleen wel met de trein, dus ook terug
pi_60114798
Dour wil ik ook nog steeds een keer naartoe. Veel plezier alvast
pi_60116282
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat had ik al begrepen ja! Ben jij er geweest en is het echt zo erg of nog erger?
Ik neem m'n laarzen, m'n gare oude kleren en m'n 12 jaar oude festivaltentje mee en daarmee hoop ik de 'schade' te kunnen beperken. En ach, thuis word ik wel weer echt schoon hoor. 'k Ga alleen wel met de trein, dus ook terug
Ik ben er vorig jaar geweest, toen was het heel het festival 30 graden.
Organisatorisch gezien is het echt een ramp, voor de ingang moest je eerst op een groot veld rechts je kaartje af laten scheuren, vervolgens aan de andere kant van het veld je bandje ophalen en weer helemaal aan de andere kant moest je dat bandje dicht laten drukken. We hebben er echt letterlijk uren gestaan (we waren om 22.30 bij de bussen en onze tent stond om een uur of 6.00 !)
Verder is het echt zo vies als men zegt. Overstroomde pisbakken op het terrein (de grond sloeg serieus paars uit), overstroomde wasbakken op de camping (gigantische modderplassen) en de combinatie 30 graden en dixie-parken hoef ik je niet uit te leggen .
Het is wel een ontzettend leuk festival, hele aparte sfeer. Ik heb het zelf alleen niet zo op Walen, ze zijn behoorlijk lomp en arrogant, de security weigerde in het Engels over te gaan, terwijl de portemonnee van een Nederlander gejat was en die van m'n vriend net niet uit z'n kontzak gesleurd werd .
Oh ja, ook heel veel drugsgebruik. Heb nog nooit zoveel ehbo-mensen met een brancard af en aan zien rennen in 3 dagen tijd En mensen met "I need Weed/XTC/andere drugs"-bordjes om hun nek op de camping .
pi_60116407
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht tijd te besparen door voor de hele week eieren te koken en die geschild in water te bewaren in de koelkast. Maar eigenlijk zijn koude eieren helemaal niet lekker. Zou je een reeds gekookt ei kunnen opwarmen in de magnetron? Want ik heb nog voor de hele week koude eieren liggen.

Edit: nee, dat kan dus niet aldus Google.
Ja hoor dat kan wel
Maarrr je moet ze wel door midden snijden anders ontploffen ze
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2008 @ 11:33:35 #147
70532 loveli
N
pi_60116571
Nooit geprobeerd, maar ze ontploffen toch alleen in de magnetron als ze rauw zijn? En in water bewaren is de beste methode, omdat de schil poreus is. Water sluit ze af voor de buitenlucht.
crap in = crap out
pi_60116864
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:17 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar geweest, toen was het heel het festival 30 graden.
Organisatorisch gezien is het echt een ramp, voor de ingang moest je eerst op een groot veld rechts je kaartje af laten scheuren, vervolgens aan de andere kant van het veld je bandje ophalen en weer helemaal aan de andere kant moest je dat bandje dicht laten drukken. We hebben er echt letterlijk uren gestaan (we waren om 22.30 bij de bussen en onze tent stond om een uur of 6.00 !)
Verder is het echt zo vies als men zegt. Overstroomde pisbakken op het terrein (de grond sloeg serieus paars uit), overstroomde wasbakken op de camping (gigantische modderplassen) en de combinatie 30 graden en dixie-parken hoef ik je niet uit te leggen .
Het is wel een ontzettend leuk festival, hele aparte sfeer. Ik heb het zelf alleen niet zo op Walen, ze zijn behoorlijk lomp en arrogant, de security weigerde in het Engels over te gaan, terwijl de portemonnee van een Nederlander gejat was en die van m'n vriend net niet uit z'n kontzak gesleurd werd .
Oh ja, ook heel veel drugsgebruik. Heb nog nooit zoveel ehbo-mensen met een brancard af en aan zien rennen in 3 dagen tijd En mensen met "I need Weed/XTC/andere drugs"-bordjes om hun nek op de camping .
Dat van die kaartjes vervangen door bandjes zal hopelijk wel loslopen, als je kaartjes wint ga je via de vipingang En op de website heeft de organisatie beterschap beloofd Op lowlands stinken de wc's ook.
Walen en alleen frans spreken... tja. Daar is mee te leven hoor.
Het lijkt me een erg leuke sfeer hebben wel Ook wat internationaler waarschijnlijk, zoals sziget bv.
pi_60117817
Ik zou er lekker een eiersalade van maken, want hardgekookte eieren zijn alleen maar lekker als je ze dezelfde dag opeet. Geen idee waarom, maar na een tijd verandert de structuur en de smaak gaat eraf.

Dat festival klinkt mij niet echt aantrekkelijk in de oren, o god, ik ben veranderd in een luxepaardje
pi_60118430
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Ik zou er lekker een eiersalade van maken, want hardgekookte eieren zijn alleen maar lekker als je ze dezelfde dag opeet. Geen idee waarom, maar na een tijd verandert de structuur en de smaak gaat eraf.

Dat festival klinkt mij niet echt aantrekkelijk in de oren, o god, ik ben veranderd in een luxepaardje
Ik geef toe dat ik n.a.v. de verhalen erover niet weet of ik wel kaartjes ervoor gekocht zou hebben Maar nu ga ik wel dus
En jij bent al een echte mevrouw natuurlijk he, dan doe je dat soort dingen vast niet meer. Wel in een hotel en dan naar north sea jazz ofzo of andere grote-mensen-dingen

Net een bruin broodje appelstroop en een met kaas op. Ik had meer trek in de kaas, maar appelstroop smaakte me beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')