Hier in huis ook; ik heb zeker 6 verschillende mayonaises, ex zelfgemaakte.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nogal!!
Conleche, ik heb t volgens mij weleens zien staan hier, ja. Ik word hier wel zo vreselijk moe van het mayonaise-aanbod hè. Even een potje halen, no way. Serieuze wetenschap hier. Mosterd trouwens ook
Die zijn echt fijnquote:Op maandag 14 juli 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:
http://www.compupoint.ca/ibmr51.htm
Zoéén. En de accu doet het ongeveer 5 minuten, dus als je hem voor losgebruik wil hebben zal je een nieuwe accu moeten scoren. Die zijn tussen de 50-80 euro. Dus ik durf er niet meer dan 150,- voor te vragen, zonder me te gaan schamen.
I hear you!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
Jaaahhaaa! zure vlaamse en franse mayo!!! Dan pas merk je hoeveel suiker ze in de Nederlandse stoppen!!!
Over mosterd: hoewel ik natuurlijk ook allerlei franse en belgische mosterdjes heb, heeft Nederland ook iets wat zij niet hebben: grove Zaanse mosterd!! Die is ook onontbeerlijk in je keukenkastje!!!
Ok! Tof!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
Ik heb twee keiharde voedingswetenschappers ingeschakeld voor de fundering.
Zonder onomstotelijk bewijs; roep ik niets. Promise.
Ik geloof niet dat ik het snap, maar van mij mag jequote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die zijn echt fijnm'n zus heeft er een en dat ding is een stuk steviger dan m'n goedkope acer laptop
Mag ik het ook doorgeven aan m'n zusje? Zij is aan het sparen voor een... hoewel ze "natuurlijk" een apple wil vanwege de looks maar dat terzijde
Hier was bij het eten gewoon de sambal op, morgen maar gauw nieuwe halen want je mist toch wel wat zeg
Dat had ik al begrepen ja! Ben jij er geweest en is het echt zo erg of nog erger?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
DourWat een tof en ontzettend ranzig festival is dat.
Ik ben er vorig jaar geweest, toen was het heel het festival 30 graden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja! Ben jij er geweest en is het echt zo erg of nog erger?
Ik neem m'n laarzen, m'n gare oude kleren en m'n 12 jaar oude festivaltentje mee en daarmee hoop ik de 'schade' te kunnen beperken. En ach, thuis word ik wel weer echt schoon hoor. 'k Ga alleen wel met de trein, dus ook terug
Ja hoor dat kan welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht tijd te besparen door voor de hele week eieren te koken en die geschild in water te bewaren in de koelkast. Maar eigenlijk zijn koude eieren helemaal niet lekker.Zou je een reeds gekookt ei kunnen opwarmen in de magnetron?
Want ik heb nog voor de hele week koude eieren liggen.
Edit: nee, dat kan dus niet aldus Google.
Dat van die kaartjes vervangen door bandjes zal hopelijk wel loslopen, als je kaartjes wint ga je via de vipingangquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, toen was het heel het festival 30 graden.
Organisatorisch gezien is het echt een ramp, voor de ingang moest je eerst op een groot veld rechts je kaartje af laten scheuren, vervolgens aan de andere kant van het veld je bandje ophalen en weer helemaal aan de andere kant moest je dat bandje dicht laten drukken. We hebben er echt letterlijk uren gestaan (we waren om 22.30 bij de bussen en onze tent stond om een uur of 6.00!)
Verder is het echt zo vies als men zegt. Overstroomde pisbakken op het terrein (de grond sloeg serieus paars uit), overstroomde wasbakken op de camping (gigantische modderplassen) en de combinatie 30 graden en dixie-parken hoef ik je niet uit te leggen.
Het is wel een ontzettend leuk festival, hele aparte sfeer. Ik heb het zelf alleen niet zo op Walen, ze zijn behoorlijk lomp en arrogant, de security weigerde in het Engels over te gaan, terwijl de portemonnee van een Nederlander gejat was en die van m'n vriend net niet uit z'n kontzak gesleurd werd.
Oh ja, ook heel veel drugsgebruik. Heb nog nooit zoveel ehbo-mensen met een brancard af en aan zien rennen in 3 dagen tijdEn mensen met "I need Weed/XTC/andere drugs"-bordjes om hun nek op de camping
.
Ik geef toe dat ik n.a.v. de verhalen erover niet weet of ik wel kaartjes ervoor gekocht zou hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef conleche het volgende:
Ik zou er lekker een eiersalade van maken, want hardgekookte eieren zijn alleen maar lekker als je ze dezelfde dag opeet. Geen idee waarom, maar na een tijd verandert de structuur en de smaak gaat eraf.
Dat festival klinkt mij niet echt aantrekkelijk in de oren, o god, ik ben veranderd in een luxepaardje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |