abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60118517
VS, wie komen er dan allemaal? Neem aan dat je 'voor de artiesten' gaat?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:05:59 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60118565
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik n.a.v. de verhalen erover niet weet of ik wel kaartjes ervoor gekocht zou hebben Maar nu ga ik wel dus
En jij bent al een echte mevrouw natuurlijk he, dan doe je dat soort dingen vast niet meer. Wel in een hotel en dan naar north sea jazz ofzo of andere grote-mensen-dingen

Net een bruin broodje appelstroop en een met kaas op. Ik had meer trek in de kaas, maar appelstroop smaakte me beter.
Zeg je nou dat ze oud is?
pi_60118754
Nou, die lineup is niet geweldig, daarom ga ik in augustus nog een keer festivallen
Er is veel electro, behoorlijk wat hiphop en punkrock/metal bandjes. Ook voor mij is lang niet alles bekend. Hier kan je lezen wat er allemaal komt. En ik ga inderdaad voor de muziek, maar zo krijg ik toch iets meer vakantiegevoel ook.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Zeg je nou dat ze oud is?
Nee joh, natuurlijk niet Conleche zegt zelf dat het niet luxe genoeg voor haar is

[ Bericht 2% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 15-07-2008 13:22:36 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_60118915
Waar ga je in augustus heen dan?

Ik heb net als lunch een restje koude couscous-salade op van gisterenavond.
pi_60118983
Hallo,
Ik heb geen idee hoeveel ik weeg, persoonlijk boeit mij dat ook weinig.
Wat mij wel kan schelen is hoe ik zelf vind dat ik er uit zie en hoe ik mij voel.

Ik wil wat kilo's kwijt en ik zou dat graag met jullie samen doen.
Voor het topic zal ik vandaag een weegschaal opzoeken en mijzelf even wegen.

31 januari ben ik bevallen en sindsdien ben ik al wat kilo's kwijt. (niet door dieten maar gewoon vanzelf)
DIt is inmiddels gestagneerd en ik heb geen zin om te wachten tot het heel langzaam verder gaat.
Even een extra afval boost dus.

eerst maar eens even het SHE dieet bekijken en beoordelen of dat ook voor kinderen in de groei gezond is. (of wat ik er voor hun eventueel extra bij klaar moet maken)
pi_60119127
Welkom rimpelhond! Ik zou wel even je icoontje veranderen in dat van een vrouwtje
Als het je er vooral om gaat hoe je eruit ziet, vergeet dan vooral ook niet te gaan sporten!
Het evy hardloopschema is een goede. In 10 weken heb je een heel behoorlijke conditie en het is echt zichtbaar aan benen, buik en armen.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:19:20 #157
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60120452
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Er is veel electro, behoorlijk wat hiphop en punkrock/metal bandjes. Ook voor mij is lang niet alles bekend. Hier kan je lezen wat er allemaal komt.
Oooh, elke keer als ik dat zie dan wil ik ook! Maar ik trek absolute goorheid ook niet meer zo .

Tip van k_i_m; Wat je ook doet. je moet absoluut mr. Scruff gaan kijken! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60120531
Ik had een broek bij Esprit besteld in maat 40 en maat 38, en de 38 zat zelfs erg ruim. Ik wil dus niet horen dat maten bij Esprit groot vallen, dat begrijpen jullie wel. Het lijkt de goede kant op te gaan, al heb ik geen officiële stats voor jullie. (Mijn papieren meetlint van de Ikea liet het afweten. En aan de weegschaal hecht ik niet zoveel waarde, dus daar sta ik niet meer op.)

M'n spijkerbroeken zitten ook wat ruimer, dus ik denk dat ik weer in een 30 pas (29 is m'n doel). Welke maat spijkerbroeken hebben jullie eigenlijk? Ik heb het idee dat ik aan de olifantenkant van het spijkerbroekenspectrum zit, want ik heb meestal een van de grotere broeken in de stapel.

Erg fijn overigens, die kiprecepten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2008 @ 14:32:40 #159
70532 loveli
N
pi_60120860
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
crap in = crap out
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:36:41 #160
14746 k_i_m
pi_60120965
. Dicht met vetlellen .
In my life
Why do I smile
pi_60120982
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding. Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.

pi_60121118
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef loveli het volgende:
Maat 29 van Levi's? Dan heb ik nog een 501 in de aanbieding.
Ja, ik zweer bij Levi's. Ik heb alleen nooit een 501 aan gehad. (Toen dat model in de mode was, paste sowieso geen enkele spijkerbroek mij . Ze gingen 'maar' tot maat 36.)
quote:
Nu ik ouder dan 30 ben snap ik eindelijk dat het dichtkrijgen van een spijkerbroek niet noodzakelijkerwijs betekent dat 'ie past.
Herkenbaar.
pi_60121308
Hoi Claudia en welkom rimpelhond ah je hebt ook een kleine rimpelhond

Na die festivalverhalen heb ik ook zin. Alleen het gevoel van natte, zware broekspijpen en koude tenen in natte schoenen begint me heel erg tegen te staan. Maar ik wil zo graag jong blijven
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60121441
Hoe staat het met het eten, marz? En sporten natuurlijk.
pi_60121772
Ik heb nog een oude 501 uit eind jaren 80 ( )van maat 30. Die zit loeistrak. Het rare is dat ik nu van andere jeans maat 29 heb. (replay, miss sixty) Dus óf Levi's valt klein, óf de maten zijn echt groter geworden.
  Vis een optie? dinsdag 15 juli 2008 @ 15:12:24 #166
70532 loveli
N
pi_60121827
Levi's maat 29 gaat echt niet, die van Lee kan ik van m'n heupen trekken.
crap in = crap out
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:19:00 #167
14746 k_i_m
pi_60121979
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog een oude 501 uit eind jaren 80 ( )van maat 30. Die zit loeistrak. Het rare is dat ik nu van andere jeans maat 29 heb. (replay, miss sixty) Dus óf Levi's valt klein, óf de maten zijn echt groter geworden.
Ik was toen heel blij dat ze eindelijk maat 27 hadden uitgevonden. Dan slobberde het niet meer zo om mijn bovenbenen .
In my life
Why do I smile
pi_60121996
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe staat het met het eten, marz? En sporten natuurlijk.
Met sporten goed, met eten redelijk tot goed. Iets te veel gedronken dit weekend en een zelfgemaakte pizza tonijn en ui gegeten en een pannenkoek
Nu ben ik weer helemaal back in business. Hele week alleen thuis = hele week hele gezonde low-calorie hapjes eten.
pi_60122036
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik was toen heel blij dat ze eindelijk maat 27 hadden uitgevonden. Dan slobberde het niet meer zo om mijn bovenbenen .
Die levi's zit NU loeistrak he, toen niet! Toen moest je hem fijn aansnoeren, dat was mode.....
pi_60122170
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -marz- het volgende:

[..]

Met sporten goed, met eten redelijk tot goed. Iets te veel gedronken dit weekend en een zelfgemaakte pizza tonijn en ui gegeten en een pannenkoek
Nu ben ik weer helemaal back in business. Hele week alleen thuis = hele week hele gezonde low-calorie hapjes eten.
Merk je al iets aan kleding/gewicht/centimeters?

Ik mis m'n koolhydraten bij het avondeten nog steeds niet, merkwaardig genoeg. Ik vind het wel echt klote dat ik geen Spa Rood meer kan drinken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:35:03 #171
14746 k_i_m
pi_60122321
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Die levi's zit NU loeistrak he, toen niet! Toen moest je hem fijn aansnoeren, dat was mode.....
Nou, dat was wat inderdaad. Mijn allereerste Levi's broek .
In my life
Why do I smile
pi_60122414
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Merk je al iets aan kleding/gewicht/centimeters?

Ik mis m'n koolhydraten bij het avondeten nog steeds niet, merkwaardig genoeg. Ik vind het wel echt klote dat ik geen Spa Rood meer kan drinken.
Van wie mag je geen spa rood drinken en waarom?
pi_60122785
spa rood

waarom niet meer?
Ja doei.
pi_60122889
Qua gewicht 3kg afgevallen ofzo, qua kleding merk ik heel duidelijk verschil en mijn vriend zegt steeds dat mn kont zo klein is (hij was huge dus hij is nu niet klein, maar wel relatief klein).
Vorige keren dat ik probeerde af te vallen waren direct mijn borsten kleiner, nu zijn ze nog steeds even groot die kipfilet werkt echt. Als ik nu nog meer afval en ze blijven even groot word ik wel een borstenmonster

Ik drink wel spa rood heur ook al wil SHE het niet
pi_60123537
whehe

goed toch?

tenminste, dat ze niet krimpen... en bij jou gaat dus ook veel van de kont af? Idem hier, is niets van over
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')