Hahaha, Huub vertelde dat na de finale vlak voordat ie over Jaap zijn hand heen ging pissen, vraag me niet waarom ik het heb onthouden, soms sla je nu eenmaal nutteloze informatie op, hahaha....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Euuhh.. wat weet jij ervan?![]()
Ik ga ff boodschappen doen aan de overkant.. iemand nog iets nodig?!?!
xie jullie zo in #23
Wat vraag je nu gemiddeld voor zo'n pijpsessie Eric?quote:
Mwah, ik kan je meedelen dat alvast niet alles lam was........Jezus, die Eric leek wel een lam dat al drie dagen niet gedronken had......quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=295730&Page=1&BM=293557&PP=2&Cnt=268&Period=1&q=dgkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
met iedereen achter bedoelde ik de mensen van achter de schermen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik kan je meedelen dat alvast niet alles lam was........Jezus, die Eric leek wel een lam dat al drie dagen niet gedronken had......
Even zonder dollen. Wordt het DGK verhaal al wat diffuus in je koppie? Mensen passen zich redelijk snel aan en vergeten al na vrij korte tijd details....hoe zit dat bij jou.....lijkt het al maanden geleden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met iedereen achter bedoelde ik de mensen van achter de schermen,
enne ja die champagne flessen heb ik de volgende dag meegekregen!
Lift mee!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
Hier moet ik even een tvp zetten.
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Wordt het DGK verhaal al wat diffuus in je koppie? Mensen passen zich redelijk snel aan en vergeten al na vrij korte tijd details....hoe zit dat bij jou.....lijkt het al maanden geleden?
Half uurtje ofzo. Ik deed heel even mijn ogen dicht en hij ook en nu hadden we al weg moeten zijn. Story of my life. Hoe ga ik dit de boze buurvrouw uitleggen? De overdracht had allang plaats moeten vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Noek........auto al ingepakt..en hoe laat vertrek je?
Gewoon je horloge een half uur terugzetten.....haar vertellen dat d'r klok niet goed loopt....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo. Ik deed heel even mijn ogen dicht en hij ook en nu hadden we al weg moeten zijn. Story of my life. Hoe ga ik dit de boze buurvrouw uitleggen? De overdracht had allang plaats moeten vinden.
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.
Echter veel details komen pas boven als je eraan herinnerd word, bijvoorbeeld hier op fok
ben best slim zegmaar, en we hadden daar altijd veel vogels rondvliegen die je het een en ander influisterdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.
Ben je er inmiddels een beetje achter wie die fervente streamers waren en was het in sommige gevallen nogal confronterend kennis maken of wist je wie er achter je aan zaten te rennen...
Ja leuk is dat hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.
Echter veel details komen pas boven als je eraan herinnerd word, bijvoorbeeld hier op fok
Ja, lijkt idd lang geleden. Al moet ik bekennen dat ik het op het laatst wel kende. De discussies met het avondeten etc. De leukste streamdag vond ik de terror van Huub en Palma die 10 rosé's later toch maar eens op huis aan ging. De ochtenden waren ook altijd leuker dan de avonden, heel vreemd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben best slim zegmaar, en we hadden daar altijd veel vogels rondvliegen die je het een en ander influisterden
Noekje, Eric leest graag cossen terug, ik ook ,quote:
De Gouden Kooiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Noekje, Eric leest graag cossen terug, ik ook
maar sinds we hier zitten, kan ik het archief van DGK niet meer vinden.
WTF is Merel, nu wil ik het weten ook of vertel je dat vanavond aan de telefoon met Peet?quote:
Heb jij nog contact met Nicolaas? Die wist je af en toe aardig met beide benen op de grond te zetten....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef Huubdgk het volgende:
de lijn tussen zelfverzekerdheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hem met wisselend succes
Ach heb er alle vertrouwen in dat Claire je ten alle tijde snel weer op de grond schoptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef Huubdgk het volgende:
de lijn tussen zelfverzekerdheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hem met wisselend succes
Merel is een hele leuke merel die 's avonds als de schemering begon in te vallen ons op hele fluitconcerten trakteerde vanaf de schoorsteen, waar ik erg van kon genieten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is Merel, nu wil ik het weten ook of vertel je dat vanavond aan de telefoon met Peet?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds... ik ben er weg van.. moet m'n hutkoffers voor komend weekend nog inpakken en heb een vriendin met luduveduh die me even nodig heeft...
Tot strax op de radio!!
kusss
Die was inderdaad maf.....en volgens mij nog meer verslingerd aan drank dan jijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:16 schreef Huubdgk het volgende:
tell me! Juud!
heb wel eens contact met Nicolaas, die kerel is gek, maar ik mag hem wel
Op die fietsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Merel is een hele leuke merel die 's avonds als de schemering begon in te vallen ons op hele fluitconcerten trakteerde vanaf de schoorsteen, waar ik erg van kon genieten...
Huub bedoelt andere vogeltjes
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds... ik ben er weg van.. moet m'n hutkoffers voor komend weekend nog inpakken en heb een vriendin met luduveduh die me even nodig heeft...
Tot strax op de radio!!
kusss
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net wegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die was inderdaad maf.....en volgens mij nog meer verslingerd aan drank dan jij
Maar hij was ook de gast die Jaap deed beseffen dat er wat moest gebeuren wilde hij een kans maken. Wat dat betreft een goede zet van de FEBO (al deed hij verder geen moer)
Oh ja, Eric bijna in elkaar meppen (terecht trouwens...) in die bewuste nacht dat Eric's handjes los zaten.
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_alles__.html?p=26,1
of zoiets?
The Shawshank redemption!! Is zeker een aanrader, heb hem meerdere keren gezien en kijk hem zo nog een keer als het moet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Relax, relax......ik kon enkel de beelden maar zien.....die waren vast fake.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
hey, ben al weer terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Nu weet ik weer hoe een addict ik was, dat heb ik gezien dat je dat vertelde aan Claire, weird is dat..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Huubdgk het volgende:
heb hem met het nieuwe lekkere weer dit jaar weer gezien Eric,
of het was een andere merel en die kutbeesten vinden het gewoon fijn om daar op te zitten,
maar heb Claire het verhaal in de villa ook verteld....
MEREL! en maar fluiten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Was je dronken??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
lachen joh
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....![]()
TOESPRAAK NETTY.
Hoi Huub,
Dit is de moeder van Brian.
En uhhh bij deze heb ik een boodschap voor jou en uh wil dat even aan jou voorlezen.
Beste Huub,
Ik ken je inmiddels ook één jaar en ik kan zeggen dat je wat rustiger bent geworden.
In het begin was je een stille water wat bleek diepe gronden te hebben.
Als moeder van Brian zou het misschien niet leuk zijn om te horen wat je heel de mensen pijn gedaan met je woorden en daden in 2007.
Dat ik als moeder vaak moet horen hoe je Brian haat kan ik niet begrijpen.
Het was toch een spel? Wat heeft hij jou aangedaan?
Je ging je spel spelen om hem te breken maar ik ken mijn zoon en hij is inmiddels ook sterker geworden en daar ben ik trots op.
Iederen die in de Goud Skooi komt zichzelf tegen en jij ook Huub.
Liefde is wat ons voed. Wij allemaal zijn mensen van vlees en bloed.
Je zegt van alles over moeders, vaders en niet te vergeten over ziektes en dat is best hard. Kan ik niet om heen.
Je kan ook heel goed stoken maar daar maak ik me niet druk over want je medebewoners weten het ook.
Dus Huub een goed advies een beter leven begint bij jezelf. Wie goed doet goed ontmoet.
Ik wens je een menselijk leven. Ik wens je een menselijk jaar in 2008.
Tot zover de kerstboodscahap van Netty aan Huub.
ho, hoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
Voor nu is het mooi dat ze het zo goed samen lijken te hebben. Als stelletje waren ze gewoon kut. Net als Dennis en Nadia. Zoals de meeste stelletjes in een RLS slaapverwekkend en ronduit vervelende verhaallijnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was je dronken??
Nou! Dat had ik nooit kunnen raden
![]()
Maarrrjj ikkjjj bjeennnn tjochhh gjeen sjlechtj mensjj/?
Echt niet! Ikk bjen een gjoeje jonguh hoorrj
[ afbeelding ]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zeiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:52 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zei
Dat was toen ze erachter kwam dat Brian hetzelfde kettinkje voor Tamara had gekocht
Het leek wel of ze instructies had gekregen dat niet meer te zeggen....... ik zat toen echt voor de pc, kom op Amanda je kannut... zeg ut
maar ze deed het niet (zo jammer, het was een slabek maar ze kon soms zo heerlijk uit de hoek komen)
Melissa idd, ze stookte Amanda op om het andere kado te gaan zoeken en uit te pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:57 schreef akveor het volgende:
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.
Net als dat persoonlijk bezit.... dat was toch gewoon hilarisch. Toen dat niet meer mocht was de lol er gewoon af. Mevrouw trok het niet als d'r aan haar spulletjes werd gezeten. Febo was waarschijnlijk bang dat ze op zou stappen dus mocht het niet meer. En daar ging het toch om? Dat ze op zouden stappen.... Het was gewoon een kutspel.
Ik vraag me dan ook af in hoeverre het drankgebruik van Huub die voordeeltjes voor B en A in de hand hebben gewerkt.
Volgens mij is er bij heel veel miljonairs moeite gedaan om ze in het programma te houden, niet alleen bij Amanda. Zij en Brian waren er wel sterren in om te doen alsof de wereld verging en ze het allemaal niet meer trokken, aanstellerig en aandachttrekkerij.... Maar ja als dat succes heeft blijven mensen dat doen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.
Ze heeft iedere regel met voeten getreden.
Oooooh, ik ga naar de radio van Peet, Eric aan de foon.
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.
Maar het was wel overduidelijk dronkemanspraat
Maar hoeveel leuker was het nog om te zien wat een slechte verliezers rat en del waren![]()
Vooral toen del door al haar verdriet vanwege het verlies niet meer kon lopen, pieste ik haast in mijn broek![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd.... de andere 'verliezer'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was wel een verrassing, had volgens mij niemand verwacht, was ook mooi om de omslag bij de miljonairs te zien, ze even normaal met elkaar zien doen. Vond de nacht ok, maar vooral de ochtend van het afscheid was mooi om te zien. Iedere op zijn eigen manier afscheid aan het nemen van een lange periode in de Kooi...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.
Huub vindt je het ook niet erg stil rond B&A? Horen jullie nog wel eens iets van al het personeel, zoals Mitch, Dimi en Tommy?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
shawshank redemption is echt een goeie film!
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi,
besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....
pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.
Ik dacht finale, klaar, streams op zwart, nee,
en Claire die lekker mocht blijven.
In de ochtend , 23 mei, zat je met een biertje in bed.
Al een aantal aanmeldingen voor de fandag 3 augustus?
Is toch niet maf,je heb er meer dan 15 maanden gewoond .Ik vind het al raar als ik dat filmpje zie van dat nieuwe programma.Denk dan echt wat doen die vreemde mensen daar in dat huis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Pssst.... je vergeet Sylquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Huubdgk het volgende:
was zeker heftige 24 uur, nee had het niet afgedeald, ze vroegen of we wilden blijven, eerst wilde ik dat niet, kwamen ze met een verhaal is beter voor je verwerkings proces anders ga je midden in de nacht naar huis en dan is het de volgende dag heel moeilijk wakker worden,
ik had zoiets van ja mazzel jullie willen gewoon die tv,
ben er de volgende dag op teruggekomen, het was idd veel beter voor je verwerkingsproces
ik spreek iedereen van wie je zou verwachten die ik zou spreken, eigenlijk spreek ik maar een paar mensen niet, Lieke en Natasia,
Brian en Amanda zie ik af en toe op optredens of feestjes, contact is dan hartelijk, maar we sms en niet ofzo,
Jaap heb ik veel contact mee net als met Eric,
Nena, Ilona, Palma, Mitch, Tommy, en zal nu ongetwijfeld wel wat mensen vergeten, oh ja Dennis en Nadia spreek ik regelmatig
leuk zeg, ben benieuwd of het luktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga morgen btw met Joris, Annemarijn en Claire naar de Haarlemse Honkbal week, bel ik ff van te voren met de organisatie en dan hoop ik dat ik het NL team ff kan spreken, zoals ze hebben gezegd in die videoboodschap
Weemoedig of verdrietig? Heb je dat als je vervelende dingen terugkijkt of ook als je de mooie dingen terugkijkt, ik zou denken dat je van het laatste juist blij wordt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Kan me die emoties goed voorstellen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar,
voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken,
dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Ik ben nog steeds benieuwd wat voor een deal hij toen uitonderhandeld had met zijn 'bankzaken'quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, howilde je zeggen dat jij lekker bezig was als Natrasha... kom op zeg, dat was een waardige
![]()
De dag erna was Nicolaas bijna een hele dag offstream
http://www.korrelatie.nl/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...
Ik bedoel ,jij hebt ook veel los gemaakt bij veel mensen ,bedankt voor alles Huub...
Ik vind je een schatje ...,ben wel blij dat je niet mijn zoon bent ,want ik geef teveel om je om gekwetst te worden door jou ha ha ...Trustehhhhh
´quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
p.s Huub ,1000 Schitterende zonnen ,ben ik aan begonnen ,is mooi,graag meer tips!Vliegeraar ga ik ook beslist lezen als de fokkers het er mee eens zijn ...Fokkers kunnen ook lief zijn..![]()
en zo had je er nog wel meer,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Claire is beschikbaar.....voor mijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijn
Huub ik geloof dat in jou een tv-maker zit, zowel voor als achter de schermen, een producentje,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Nu maar hopen dat ik daar streams kan kijken..quote:
En daar koop ik wat voorquote:
Succes, maar gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
we gaan het in ieder geval proberen zometeen eerst de pilot daarna meteen cant buy me love
Tje zeg hoe kom je te kort zeg,als je zo met dat gewip van Huub en Claire bezig bentquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:29 schreef spapaars het volgende:
-----------
Alles op een rijtje.
Met dank aan John-dk.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=891&sid=be2df783f40c54cc3698dcb8e52f3068
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:29 schreef spapaars het volgende:
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=891&sid=be2df783f40c54cc3698dcb8e52f3068
Zoals ik gisteren al aangaf, voor mij lijkt DGK al maanden geleden en het wordt allemaal wat grijzig.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en zo had je er nog wel meer,
he neem mij niet serieus....
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d. Vind het jammer dat je er niet op bent teruggekomen, dat zou je sieren zeg maar. Kritiek uiten prima, onderbouwen prima, maar als je het fout hebt....
typisch geval van jammer joh!
Ook filmpjes met sfeer, Elly gezellie.........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:05 schreef rooie3 het volgende:
Tje zeg hoe kom je te kort zeg,als je zo met dat gewip van Huub en Claire bezig bent
Jaap natuurlijk.....dat was voor mij verreweg de beste speler, puur op eigen kracht, heeft niemand nodig gehad, altijd weer goed voor iets hilarisch en de laatste maanden in z'n eentje de kar trekken plus.....zo goed als geweldloos. En ja, duidelijk zichtbaar was dat hij tv maakte, maar dat boeide mij in het geheel niet. Fantastische vent om naar te kijken!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
NMNS, ik vraag me af naar wie je dan wel graag keek? Ik bedoel, als ze er 10 van die lieve mensen zoals Sylvia en Claire in hadden gezet dan was het me een Brady Bunch van heb ik jou daar geworden.
Vertel dat vooral aan hen die dure telefoonrekeningen kregen, kaarten, brieven en vliegtuigen stuurdenquote:Enne het was maar een spelletje hoor, don't take everything to serious....
Dus jij keek graag naar streams waarop Jaap te zien was die twaalf uur per dag zat te schaken en brieven te schrijven in kantoor en die ongeveer een uurtje per dag contact had met andere mensen uit de Villa?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap natuurlijk.....dat was voor mij verreweg de beste speler, puur op eigen kracht, heeft niemand nodig gehad, altijd weer goed voor iets hilarisch en de laatste maanden in z'n eentje de kar trekken plus.....zo goed als geweldloos. En ja, duidelijk zichtbaar was dat hij tv maakte, maar dat boeide mij in het geheel niet. Fantastische vent om naar te kijken!
[..]
Vertel dat vooral aan hen die dure telefoonrekeningen kregen, kaarten, brieven en vliegtuigen stuurdenJdM heeft van mij geen cent gekregen (op de betaalde streams na).
Jaap deed amper wat,Ja gasten beledigen en zeuren en zeiken.Beetje boeren en scheten laten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus jij keek graag naar streams waarop Jaap te zien was die twaalf uur per dag zat te schaken en brieven te schrijven in kantoor en die ongeveer een uurtje per dag contact had met andere mensen uit de Villa?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf, voor mij lijkt DGK al maanden geleden en het wordt allemaal wat grijzig.
Er waren er twee waar ik tijdens het streamen een pokkehekel aan had in die Kooi. Jij stond met stip op 1 en Eric op 2. Dat is ondertussen een beetje veranderd, Eric, die wannabee miljonair, staat nu met stip op 1, waar ik jou moet plaatsen weet ik op dit moment nog niet helemaal.
Juist die twee die ik niet mocht, die verschijnen hier. Als dat is vanwege het aandachtshoer zijn (Eric?), dan is dat minder. Is het vanwege het feit dat jullie het gewoon leuk vinden om met kijkers van gedachten te wisselen, dan is dat top.
--- even een stukje eruit geknipt, ivm scrollen --
Ik wens je in ieder geval veel succes en zal je (en Eric) misschien af en toe een beetje plagen als ik vind dat je te hoog in de boom klimt en je jezelf teveel status aanmeet.....
Mooi geschreven.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
knip
Ik keek naar je met meerdere brillen op. Speltechnisch speelde je het goed (tot ongeveer oktober 2007, daarna bracht je niet zoveel meer en trok voornamelijk Jaap de kar waarbij jij inhaakte en/of hem nodig had), de mens Huub die je liet zien kon ik niet echt waarderen
knip
en neuspeuteren.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap deed amper wat,Ja gasten beledigen en zeuren en zeiken.Beetje boeren en scheten laten.
Jaap had een geluk ,hij had zijn lichaam mee,dus was alles wat Jaap deed was komisch.Had een ander het allemaal geflikt dan was het een viespeuk geweest .
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen; ik weet het hélemaal niet meer![]()
eerst was ik groot Huub Fan (nou ja fan, fan, klinkt ook weer overdreven...), ik wilde nog steeds tot op het laatste moment dat ie won, terwijl ik me toch rot hebt geërgerd aan dat gedram met tussen Huub en Lieke, ik vond ze allebei onuitstaanbaar op een gegeven moment, maar wat ik dan weer nog onuitstaanbaarder (is dat goed Nederlands?) vond, was dat eeuwig geleuter van Brian en Amanda, dat totaal zwartmaken en gewoon bijna demoniseren van Huub.
Tja en Jaap was Jaap..... soms saai, maar soms weer harstikke grappig, en op sommige momensen zelfs ontroerend, zo vond ik het ook ontroerend dat Jaap toch zijn vader ging bellen dat ie gewonnen had, dat was volgens mij (volgens mij dan hé....) geen t.v. maken (hij had immers al gewonnen) maar gewoon omdat ie écht zijn vaders stem even wilde horen, in héle kleine dingetjes zag je soms een ''lieve'' Jaap........
Ja en voor de rest...... ach inderdaad tis afgelopen nou, en ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen, Jaap zijn plannen weten we al, weet niet goed wat ik daar nou weer van moet denken, is het leuk? taboe doorbrekend? of juist een beetje gebruik maken van mensen die het al moeilijk genoeg hebben?
dus nogmaals ik ben het spoor een beetje bijster wat de ex- gouden kooi bewoners betreft.
ik ook hoor, en met name huub.quote:[b]Op zaterdag 12 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/
dus nogmaals ik ben het spoor een beetje bijster wat de ex- gouden kooi bewoners betreft.
Welnee joh.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
Moreel verwerpelijk was het gedrag van Huub wel eens, maar t was wel wat het programma op de kaart heeft gezet, samen met de acties van Jaap en het gedrag van Brian en Amanda...
Aaaarch je edit de verkeerde.... lolquote:
Precies.... allleen zie ik het Jaap niet redden... die heeft iemand nodig.... Als ie iets alleen moet ondernemen is het denk ik een blue jongentje. Intelligent maar zeker niet ad rem genoeg en te weinig sociaal betrokken om een reeks van shows te trekken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:48 schreef sunny16947 het volgende:
En bij voorgaande posts sluit ik me aan. De 1e keer dat Jaap overliep van Brian naar Huub en Eric, heb ik eens 1 kaart gestuurd waarin ik schreef dat Jaap zoveel leuker was om naar te kijken i.s.m. Huub en Eric en dat dat ook in de popo tot uitdrukking kwam.
Het instuderen van het internetshowtje kwam m.i. vooral uit de koker van Huub. Jaap zijn act moest 10 keer op papier uitgewerkt worden, waardoor het te gemaakt werd.
Inderdaad alle acties die Huub tegen B en A verzon werden op het laatste moment door Jaap getorpedeerd.
M.i. redt Huub het wel solo, maar Jaap heeft iemand als Huub als aangever en spontane acties nodig. Het worden m.i. te veel gemaakte toneelstukjes van kleuterniveau. Net zoals je bij Life en Cooking zag.
Ik vermoed dat vanwege z'n gewicht en hoe de meeste mensen daar mee omgaan, ontwijkend gedrag en er niet naast gezien willen worden, hij de enige is die, net zoals hij in DGK liet zien, uitstekend voor zichzelf kan zorgen. Hij heeft het, denk ik, bijna altijd alleen moeten doen....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... allleen zie ik het Jaap niet redden... die heeft iemand nodig.... Als ie iets alleen moet ondernemen is het denk ik een blue jongentje. Intelligent maar zeker niet ad rem genoeg en te weinig sociaal betrokken om een reeks van shows te trekken.
Begin jij nu ook al met '...'quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is een contactgestoorde idioot die eind april 2007 een schitterende gimmick heeft neergezet..Terror Jaap! toen Huub doorkreeg dat Jaap op alle lijstjes van het grote publiek op 1 stond (zo'n radioliijstje waar Huub zelf op 96 stond) heeft Huub steeds verkodnigd dat ie iets samen met Jaap wit doen... Jaap heeft zelf nooit om Huub gevraagd om in zn kont te kruipen... toen Jaap samen ging spelen met Dennis en die anderen vond ik 'm played out, totaal niet grappig.. alles kwam erg gemaakt over.. je hebt mensen die grappig zijn en je hebt mensen die grappig doen... Jaap ging grappig doen maar was het al lang niet meer.. de terugkomst van Terror Jaap met de tafel omgooien was grappig... daarna werd het weer te gemaakt met als dieptepunt die tenenkrommende toneelstukjes... Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
Niet voor de meeste streamers, voor een TV programma (knippen en plakken) is het vermoedelijk redelijk te pruimen.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
Er waren ook momenten dat ik juist vond dat Jaap het beter deed als Huub, bv.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef sunny16947 het volgende:
Gek dat iedereen daar toch heel anders tegenaan kan kijken. Het enige wat Jaap m.i. alleen heeft gedaan was schaken, computeren, lezen etc. Het vervolg op de binnenkomst van Jaap was hilarisch. Waarom was Jaap hilarisch? Omdat Huub en Eric hem bedolven onder voedsel. Als object dus. Het was hilarisch als kleine Huub tegen Jaap opsprong. Jaap bedacht een snood plannetje, maar dat moest uiteindelijk door Huub of Brian worden uitgevoerd. De avond van het komkommergesprek was hilarisch, maar wel met/door Huub. En zo zijn er tal van acties. Maar Jaap heeft in acties nog nooit iets alleen of zelf gedaan. Zelfs het afscheidsfilmpje bij Mc Donalds kwam bij Huub vandaan.
Oh en kijk eens naar de weblogs van Jaap. Die waren briljant, maar altijd als reactie op die van Huub. Nu hij zelf een weblog moet schrijven komt er helemaal niks.
Carlos verhaallijn, z'n periode met Dennis (daar was hij degene die de kar trok), z'n start, het verweer tegen Huub en Eric (verstoppen gasfornuispitten), z'n gedoe met Palma, er zijn momenten te over dat hij iets deed of de aanleiding was van leuke momenten, vele stemmingen waar hij bijna altijd z'n eigen plan trok.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Er waren ook momenten dat ik juist vond dat Jaap het beter deed als Huub, bv.
- rijbewijsstemming... het was door Jaap dat hij uiteindelijk geblokt werd voor Amanda
- ei op het hoofd van Juf Judith (deed Japie toch echt alleen)
- verstieren van het liedje van alleenstaande moeders bij Brian (deed Japie alleen wat)
Jaap zijn manco vond ik, dat hij alles deed voor de show en heel weinig de mens "Jaap" liet zien en dus eigenlijk altijd een showtje opvoerde..... waar dgk toch echt een reallife soap behoorde te wezen.
Ja Jaap was er te laf voor hequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:30 schreef akveor het volgende:
[..]
In die alliantie is er nooit iets van samenwerking vanaf Jaap's kant geweest. Hooguit licht gedoseerd enkele steekjes richting B en A. Wat kwam er uit Jaap's koker? Weinig.
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijnquote:Jaap leverde allleen maar wannneer ie een schop onder zijn reet kreeg van achter. Of wanneer hij dat nodig vond.
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellenquote:Maar ik vind hem geen winnaar.
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijnquote:En zeker niet in zijn opstelling in het spel en zijn zogenaamde TV maken. Nee, dan nog liever Brian als winnaar. Helaas zijn een stel Huub fanatici zo tegen Brian geweest dat ze op Jaap hebbeb gestemd. Daardoor is Jaap een politiek correcte winnaar geworden.
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliserenquote:Daarnaast is Jaap geholpen door die walgelijke halve finale.
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?quote:Tegen Huub... zoals Jaap altijd heeft gespeeld.
Hoog rendement dusquote:In mijn ogen is Jaap een klaploper waar weinig uitkomt. Behalve als het echt moet.
yup idd.... alleen heel de Dennis periode vond ik Jaap helemaal niet leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Carlos verhaallijn, z'n periode met Dennis (daar was hij degene die de kar trok), z'n start, het verweer tegen Huub en Eric (verstoppen gasfornuispitten), z'n gedoe met Palma, er zijn momenten te over dat hij iets deed of de aanleiding was van leuke momenten, vele stemmingen waar hij bijna altijd z'n eigen plan trok.
En gelukkig bijna altijd andere dingen dan dat eeuwige geneuk en relatiegezeik, dat begon mij na drie weken al de keel uit te hangen.
Ja, maar dat is de kracht van Jaap, dat was namelijk niet leuk geweest. Hij weet mensen exact in te schatten en maakt daar optimaal gebruik van. Ken z'n grenzen aardig goed en weet wat haalbaar is. Jaap en sex was dramatisch geworden en had hem enorm verzwakt. Het is nu eenmaal niet z'n sterkste kant.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Denk je niet als bv. Cora ook in de kooi had gezeten, we veel meer kanten van Jaap hadden gezien?
Want een relatie hebben voor de camera en dan ook nog eens 24/7 bij elkaar, zouden we een andere kant van hem hebben gezien, die ik nu gewoon gemist heb.
Talking toquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:44 schreef Prospera het volgende:
Dat is een boel pro Jaap als Brian-fan, of was het brian-amanda.nl teveel voor je
Ik hoef die kant van Jaap niet te zien hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Denk je niet als bv. Cora ook in de kooi had gezeten, we veel meer kanten van Jaap hadden gezien?
Dat gevoel had ik al van tevoren eigenlijk,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:04 schreef hondjes het volgende:
denk meer dat hij door de regie als winnaar werd aangewezen.
Het valt me op uit bovenstaande post dat jij als sporadisch poster in COS (vooral de laatste maanden dan, en in die tijd zeer vaak aanwezig in SC) dat je het live gebeuren toch goed in de gaten hebt gehouden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv)
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn![]()
[..]
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen![]()
[..]
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaarHOE DAN???
[..]
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap![]()
[..]
Hoog rendement dus![]()
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit wilde ik graag even gezegd hebben
Toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gelukkig hebben we onze humor nog![]()
tis toch allemaal één groot drama zo achteraf
vindt ik ookquote:
als je me quote doe het dan goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig voor de kijker kan zijn..........????
Vertel suikeroom, ik heb er nl niets van gezien......het enige gieten wat jaap kan, is een milkshake in zijn strot gieten als hij tenminste de deksel er vanaf heeft gehaald. Ik denk niet dat wij zitten te wachten op een Jaap, er lopen genoeg echt getalenteerde mensen rond in Nederland die echt iets te bieden hebben denk ik.
Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vindt ik ook![]()
dit annaliseren is nog uitputtender dan die hele soap bijelkaar![]()
misschien komt Huub of Eric nog even langs vanavond met een goeie mop![]()
hebben we het gewoon niet meer over de kooi
100% zeker wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag worden
Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwakenquote:
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv)
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn![]()
[..]
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen![]()
[..]
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaarHOE DAN???
[..]
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap![]()
[..]
Hoog rendement dus![]()
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
Daar zeg je wat ..........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwaken![]()
Huub was vandaag aan het genieten op de tribune bij het honkbal in Haarlem, die zal vast nog wel opduiken in de komende uurtjes...
Gaat iemand van hier nog gezellie naar de Palma dag morgen in Amsterdam. Zo ja, laat het dan even weten hier of via de p.m.
Brady Bunch united
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Fandag in Amsterdam, van dacht ik 17:00 tot 21:00 , ze zal ook haar lied Diva zingen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Daar zeg je wat ..........
Palma die had gewoon moeten winnen![]()
probleem opgelost, en ik had het haar nog gegund ook
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds de "vuilniszakaffaire" is Nena voor mij gestegen van "goddelijk" naar "oppergodin" en na haar "trapje"
ontbreekt het mij aan superlatieven
dus toch die rooie knop?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap heeft de halve finale uitstekend gespeeld. Maar met het bekendmaken van de einddatum en het gegeven dat ze zelf ideeën mochten indienen voor het eindspel, was er in 1e instantie helemaal geen sprake van een halve finale. Die is er m.i. pas later tussen gefrommeld. Er was eerder sprake van dat oud miljonairs een stem zouden hebben. En dan weten we wel welke kant die bal opgerold zou zijn toch? Het winnaar worden op eigen kracht en slimheid.......nee daar geloof ik nog steeds niet in.
En jazeker daar heb je d'r weer. Die stem bij de puntenverdeling die tegen Jaap zegt "Huub". Heb het tig keren teruggehoord en ook andere is het opgevallen en hebben het gehoord.quote:
Maar denk jij dat Brian echt meer stemmen had dan Huub.In de halve finale was het verschil maar 2 punten.Maar bij de eerste uitslag stond Brian al op kop na een week bellen.Dus als je het goed bekijkt heeft Brian de meeste smsjes gekregen en ineens kunnen Huubstemmers er wel voor zorgen dat Jaap eerste word,maar ze konden er niet voor zorgen dat Huub meer stemmen kreeg dan Brianquote:
heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A.
o wat heb ik gezegdquote:
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?
Maar je heb nog geen antwoord gegevenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o wat heb ik gezegd![]()
jongens neem mij nou maar niet zo serieus ik lul ook maar wat![]()
weet ik veel, die rooie knop was een geintje van mijn vorige post
kalm nou maar
Ja vind je het gek.Huub heeft mooi baantje gekregen en je baas ga je niet uitmaken voor stemmen vervalsen.Huub wil in de tv wereld en dan is het slimmer om je mond te houden.Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar,hij heeft zijn zaakjes mooi voor elkaar en mag mooi in het hokje gaan werken.Die andere twee zijn nu zeker druk met de parenclubs,meer konden ze ook niet.Dit heeft gewoon zo moeten lopen en ook al is hij geen winnaar met geld,hij is voor een hoop de grootste smaakmaker geweest en dat kan niemand hem meer afpakken.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:24 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat de streamkijkers de enigste zijn die die hele stemming serieus nemen.
Ik merk er in ieder geval niets van terug bij de posts van Huub
fout, Jaap is de winnaar.. en zn dromen gaan in vervulling.. kijk maar, dit is het leven van een miljonair!!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar
ja neem vooral alles heel erg letterlijk.. vooral doorgaanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.
Lees liever die stukjes van jouw dan van al die lui die denken dat dit topic alleen van hun is en er alleen maar genoegen er in scheppen om mensen te beledigen en af te kraken.
Een lang verhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.
In mijn ogen leek het er haast op dat ie braaf orders van Flens en consorten in ontvangst nam. Toeval dat Huub slecht op TV werd neergezet en dat Jaap keer op keer hem naaide? Ik denk het niet.
Het begon ergt op te vallen dat Jaap niets tegen Brian ondernam. Zal ie zelf ook wel gedacht hebben. Vast laf een accoordje met achtergesloten onder het mom van. Dus mocht Brian's single release verstoord worden. Het acteer werk droop ervan af.
Je kan het een goede strategie vinden omdat ie gewonnen heeft. Het gaat dus om het resultaat. Dat is hem idd gelukt. De manier waarop vind ik verre van straight en recht doorzee. Het had een droomkoppel kunnen zijn samen met Huub de anderen weg te spelen. Samen naar de finale. Dan had hij boven Huub uitgestegen. Nu is het een parodie van zichzelf geworden.
Hoog rendement? Voor wie? Schouderklopje van Flens? Ik ga ervan uit dat ze gewoon daar achter niet gedacht hadden dat Jaap zou winnen van Brian. De Huubfans hebben de doorslag gegeven. Op eigen kracht had ie het niet gered. Omdat de Huubfans niet wilden dat Brian zou winnen en hun dat gelukt is is het een politiek correcte winnaar geworden.
Jaapfans zijn blij dat ie uit een onmogelijke positie heeft gewonnen.
Brian en Amanda fans zijn teleurgesteld maar blij dat Huub niet heeft gewonnnen.
Huubfans kunnen zich ook in winnaar Jaap vinden omdat B of A niet hebben gewonnen en hem aan de winst hebben gehoplen. Bij vele voelt het ook als een soort van gerechtigheid jegens de Febo dat niet een kindje van god heeft gewonnen.
Met wat hij, in mijn ogen, heeft laten zien vind ik dat miljoen dik overbetaald. Ik vond het meer het kneusje wat zielig aan de kant stond in de danschool. De danspasjes niet durfde te leren maar wel de anderen belachelijk maakte wanneer zij over de dansvloer zwierden.
Het is overigens ook wat ik Huub verwijt. Politiek correct gedrag wat hij zo verafschuwde. Ook hij heeft zich laten knechten. En dat heeft ie aan zichzelf te wijten door zijn gezuip en de daarop volgende agressie. Huub zegt dat elke situatie per wannabee werd bekeken. Voor mij betekend dat een misstap van Huub toegoedbonnen voor de anderen.
De Gouden Kooi waarvan de ex-wannabees niet over uit de school mogen klappen. Het is ook voornamelijk dat dat deze show is mislukt. Onduidelijkheid zelfs voor de die hard streamer. De show is gewoon geflopt zeker als je bedenkt wat voor potentie deze show had. Constant de regels veranderen en aanpassen. Hoe je daar dan ook patent op kan aanvragen is me dan ook een raadsel.
Voor de wannabees is het een geweldige ervaring geweest. Voor mij waren het gewoon moderne slaven die betaald werden door een voor de neus gehouden wortel die BNN-er zijn heet.
Voor zijn watquote:Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.
Het is mij nog steeds een raadsel hoe Jaap de finale heeft gehaald.... iedereen zou hem weggestemd hebben maar heel toevallig werd er geen ontslagronde voor hem aangevraagd...quote:Op zondag 13 juli 2008 02:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een lang verhaal.
Jaap heeft het enorm slim gespeeld.
Hij had geen vijanden, geen vrienden.
De echte slachting vond plaats in de halve/semi finale, en niet in de finale.
Daar heeft hij zijn uiteindelijke winst gehaald.
En Huub verloren.
Ook in de finale werd dat voor Brian, zijn Waterloo.
[ afbeelding ]
Ik heb die illusie ook nooit gehad hoor, ik zoek, om meerdere redenen graag de andere kant van het 'gelijk' zeg maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Je hebt mij wel eens gebrek aan objectiviteit toegedicht, maar het doet me genoegen dat ook jij toch ook een subject in het omstreden hok had.
Aan de andere kant gaf ( o.a jouw) kritiek stof tot nadenken, maar een adoratie van streamers voor een bepaald persoon is volgens mij daardoor nooit veranderd.
Onder andere ja, ik hou wel van discussie op zijn tijd, maar dat was vaak om meerdere redenen onbegonnen werk en daar word je wel eens een wat zurig vanquote:Iedereen heeft gekeken door zijn eigen brilletje. Kritiek op de gang van zaken, zowel op datgene wat gebeurde in het betreffende hok, als op datgene wat er te lezen was op Fok, om wat dan ook uit te lokken was/is in mijn ogen jouw drijfveer.
Ik heb niet zoveel met die zogenaamde gezelligheid, vooral als ik veel onzin zie staan, verstoor zoiets liever, dat maakt het voor mij dan weer gezelligquote:Mij was het meer te doen om de gezelligheid van een aantal personen die dezelfde klucht volgden. En er zijn mensen die helemaal niet dezelfde voorkeur hadden als ik, waarvan ik zeker weet dat ik er nog steeds mee door eenzelfde deur mee naar binnen kan.
Respect is overratedquote:Kritiek mag zeker geleverd worden, mits dat met respect voor de andere kant gebeurd. Het afbranden van de tegenpartij omdat die minder gebekt is of een lager opleidingsniveau heeft om wat voor reden dan ook, hoort daar niet bij. Mijn vingertje wijst hierbij niet naar jou Eend maar ik spreek over het algemeen.
Dit wilde ik graag even gezegd hebben
Hij acteerde idd heel veel en sinds hij huubs terror niet meer pikte had hij eigen personages bedacht the godfather/king-Jaap/terrorjaap/emo-Jaap enz. hij ging daar heel vaak in op en won daarmee onder een bepaald publiek aan populairiteit.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.
In mijn ogen leek het er haast op dat ie braaf orders van Flens en consorten in ontvangst nam. Toeval dat Huub slecht op TV werd neergezet en dat Jaap keer op keer hem naaide? Ik denk het niet.
Het begon ergt op te vallen dat Jaap niets tegen Brian ondernam. Zal ie zelf ook wel gedacht hebben. Vast laf een accoordje met achtergesloten onder het mom van. Dus mocht Brian's single release verstoord worden. Het acteer werk droop ervan af.
Het was geen doel van het spel om het straight en recht door zee te spelen, integendeel zou ik bijna zeggen en als je daar dan zoveel waarde aan hecht snap ik niet waarom huub dan je favoriet wasquote:Je kan het een goede strategie vinden omdat ie gewonnen heeft. Het gaat dus om het resultaat. Dat is hem idd gelukt. De manier waarop vind ik verre van straight en recht doorzee.
Hij is samen met huub de finale in gegaan en hij is boven hem uitgestegen, dus waar heb je het over?quote:Het had een droomkoppel kunnen zijn samen met Huub de anderen weg te spelen. Samen naar de finale. Dan had hij boven Huub uitgestegen.
Doelbewust met veel zelfspot en af en toe hilarische momentenquote:Nu is het een parodie van zichzelf geworden.
Euhm voor jaap, je weet wel diegene de meer dan een miljoen wonquote:Hoog rendement? Voor wie? Schouderklopje van Flens?
Omdat een paar huubfans op jaap gingen stemmen is jaap opeens een politiek correcte winnaar? Beetje vreemde redenatiequote:Ik ga ervan uit dat ze gewoon daar achter niet gedacht hadden dat Jaap zou winnen van Brian. De Huubfans hebben de doorslag gegeven. Op eigen kracht had ie het niet gered. Omdat de Huubfans niet wilden dat Brian zou winnen en hun dat gelukt is is het een politiek correcte winnaar geworden.
Hoezo onmogelijke positie? Hij ging toch met de meeste punten de finale inquote:Jaapfans zijn blij dat ie uit een onmogelijke positie heeft gewonnen.
Veel huubfans hebben hun eigen logica en als iets daar niet binnen past verzinnen ze er nog van alles bij om het wel binnen hun denkraam te laten vallen, omdat ze het anders niet kunnen handelen, zo lijkt hetquote:Brian en Amanda fans zijn teleurgesteld maar blij dat Huub niet heeft gewonnnen.
Huubfans kunnen zich ook in winnaar Jaap vinden omdat B of A niet hebben gewonnen en hem aan de winst hebben gehoplen. Bij vele voelt het ook als een soort van gerechtigheid jegens de Febo dat niet een kindje van god heeft gewonnen.
Ik heb hem meer dan eens zien dansen, zelfs paaldansen en een striptease.quote:Met wat hij, in mijn ogen, heeft laten zien vind ik dat miljoen dik overbetaald. Ik vond het meer het kneusje wat zielig aan de kant stond in de danschool. De danspasjes niet durfde te leren maar wel de anderen belachelijk maakte wanneer zij over de dansvloer zwierden.
Je zou huub veel kunnen verwijten, maar politiek correct gedrag zou ik daar niet onder laten vallen, hooguit als act om zijn streamende fans te beinvloedenquote:Het is overigens ook wat ik Huub verwijt. Politiek correct gedrag wat hij zo verafschuwde. Ook hij heeft zich laten knechten. En dat heeft ie aan zichzelf te wijten door zijn gezuip en de daarop volgende agressie. Huub zegt dat elke situatie per wannabee werd bekeken. Voor mij betekend dat een misstap van Huub toegoedbonnen voor de anderen.
Het was allang bekend dat JdM daar patent op heeftquote:De Gouden Kooi waarvan de ex-wannabees niet over uit de school mogen klappen. Het is ook voornamelijk dat dat deze show is mislukt. Onduidelijkheid zelfs voor de die hard streamer. De show is gewoon geflopt zeker als je bedenkt wat voor potentie deze show had. Constant de regels veranderen en aanpassen. Hoe je daar dan ook patent op kan aanvragen is me dan ook een raadsel.
Dat raadsel is toch niet zo heel groot. Jaap maakte TV en dat was één van de grootste, zo niet de grootste voorwaarde om het verblijf in die villa te kunnen verlengen. Nu hoor ik je al denken "Amanda en Brian maakten helemaal geen tv". Welnu, dat deden ze wel, getuige de vele COSsen die over hen volgeschreven zijn. En deden ze het niet direct, dan wel indirect doordat ze als een soort van "spinning off" voor de anderen fungeerden.quote:Op zondag 13 juli 2008 04:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds een raadsel hoe Jaap de finale heeft gehaald.... iedereen zou hem weggestemd hebben maar heel toevallig werd er geen ontslagronde voor hem aangevraagd...
Moet het helaas met je eens zijn!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Welnee joh.
Natasia heeft het programma op de kaart gezet.
Toen dat effect uitgewerkt was mocht Jaap even de freak uithangen.
De rest was voer voor een handvol stream-idioten.
Ik ga er maar even vanuit dat hier een autotune overheen gehaald is en dat hij dit playbackt.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
fout, Jaap is de winnaar.. en zn dromen gaan in vervulling.. kijk maar, dit is het leven van een miljonair!!
1 |
Wacht maar tot je Nataaasia een keer per ongeluk tegenkomtquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef happyme28 het volgende:
Leuke blog weer op Rocketmiljonairs! Huub, je zou columnist moeten worden ofzo, je schrijft erg vermakelijke blogs.
quote:ZATERDAG HAARLEMSE HONKBAL WEEK
Heb heerlijke dag gehad gisteren. We kwamen met een beetje vertraging aan. Eerst dus lekker smorgens wakker worden, ontbijtje gemaakt. De Haarlemse Honkbal Week gebeld, Joris gebeld. Joris, Annemarijn en Jake hiernaartoe gereden en met zijn vijven met onze auto naar Haarlem. Bij het oprijden van de snelweg zegt Joris nog (die reed) Jezus wat slingert die auto! Euh Joris wij hebben nooit ergens last van dus zeur niet zo...
Overal file, dus allemaal eromheen rijden, bij Spaarnwoude stond er ivm Dance Valley ook file, had zelf geen cash meer dus wil bij tankstation geld halen, kan ik niet extra pinnen. Beetje gestressed stap ik weer in, kan hier niet! Wij doorrijden.... weer file, de wedstrijd was al begonnen volgens het schema dus wij nog meer balen. Komt er een gozer naast ons rijden....jullie hebben een lekke band! Wij van de snelweg af, ja hoor helemaal zacht rechtsachter....vandaar dat geslinger eerder tijdens de rit! Maar niet helemaal lek, dus zijn we een dorpje ingereden, nieuwe lucht in de band gedaan. Ondertussen kwam ik erachter dat ik mijn nieuwe Fendi zonnebril gewoon bij het tankstation heb laten liggen.... ik nog meer balen.
Eindelijk komen we aan bij Haarlem, wij parkeren onze auto in een woonwijk. Wil mijn telefoon pakken....kan ik hem nergens vinden! NEE, niet mijn telefoon! Claire bellen, ligt die telefoon ook nog bij dat tankstation! Hoe kan ik zo stom zijn! Maar goed het is niet anders en gelukkig is hij veilig samen met mijn zonnebril die halen we later wel op.
Eindelijk zijn we in het stadion hebben we het eerste geluk van de dag.... de wedstrijd is nog niet begonnen. De sfeer is ondertussen bij ons heel jolig, want we merken, alles wat mis kan gaan gaat toch mis vandaag...en ja hoor! De wedstrijd waar we voor kwamen wordt afgelast! We liggen helemaal in een deuk. Ter vermaak van het publiek is er wel een homerun derby voor de toeschouwers tussen Nederland en Dutch Caribean. We zien Tjerk Smeets de homerun derby winnen met in totaal 12 homeruns, en als ik na de derby bij de dugout gaat staan herkent Raily Legito mij meteen.
Dat is de derde honkman van Nederland en hij heeft mij een videoboodschap gestuurd in de kooi samen met een shirt van het Nederlandse Team met alle handtekeningen van spelers en staf erop. Hij haalt mij meteen in de dugout, dus voordat ik het weet sta ik in de dugout van het Nederlandse team! Alle jongens begonnen mijn naam te roepen en te lachen, Robert Eenhoorn de bondscoach, die mij ook eens een videoboodschap stuurde, herkent mij ook direct.
Echt, alles wat er tot dat moment op die dag gebeurd was viel weg want ik vond het zo gaaf om daar in die dugout te staan met al die grote namen. Sommige had ik als kind nog achterna gezeten voor een handtekening tijdens de Haarlemse Honkbal Week. Stond ik daar als 11 jarige te wachten met een bal en een stift en nu kenden ze mij allemaal en kreeg ik een pet van Raily, respect van Robert Eenhoorn en zijn spelers. Heb ze allemaal veel succes in Peking gewenst en ben toen ook weer naar de rest terugegaan.
Blij als een kind ben ik toen met de rest meegegaan naar Zandvoort. De avondwedstrijd tussen USA en Chinees Taipei begon pas over een paar uur en om daar nou 2 uur te staan en handtekeningen uit te delen vonden we een minder idee dus zijn lekker gaan eten. Op naar onze eerste ervaring in een rookvrije horeca! Belachelijk, maar het is niet anders. Nou bij de eerste tent merkte we meteen dat iedere zaak nu zijn eigen geur heeft, en deze rook niet echt lekker, en nadat we onze drankjes hadden gehad en de kaart hadden gezien wisten we het. Hier gaan we niet eten!
Zijn toen lekker wezen eten bij Zout! een deurtje verder. Dit was allemaal prima en we hebben hier met zijn allen super lekker gegeten. Oesters, Lamsrack, Gamba's....ik zeg ik hou dervan!
Daarna weer terug naar Haarlem voor de wedstrijd, hebben de Amerikanen in een aardige wedstrijd zien winnen van de Chinezen. Zijn toen terug naar huis gereden, eerst nog even de zonnebril en de telefoon opgehaald, en kwamen om uurtje of elf bij ons huis aan...wat denk je, krijgen we, met zijn vijven, met geen mogelijkheid de zijdeur van ons appartement open. Joris op de schouders van Jake, die weer op een vuilnis container stond zo via het raam naar binnen. Werkelijk waar, murphy's law, alles wat mis kon gaan, ging ook mis.
Toch een super dag gehad! Honkbal gekeken, mijn helden ontmoet, naar het strand geweest, wezen eten, de hele dag met mijn vrienden opgetrokken en mijn lieve vrouw. Ondanks dat er zoveel mis ging echt een top dag.
Ben nu net wakker en we gaan zometeen naar Oldenzaal..maar eerst maar weer ff een ontbijtje op bed voor Claire maken
lief zijn!
Dat was dan misschien het verschil met je mede-miljonairs. En waarom de teleurstelling bij hun zoveel groter was. Jaap heeft altijd al aangegeven dat hij alleen voor het geld ging. En Brian en Amanda, men men wat ging die familie uit hun plaat. Heb je het telefoongesprek met broer en moeder nog gezien? Wilde niets meer met het corrupte zootje van JdM te maken hebben. Zulke uitspraken geeft toch te denken.quote:Geld is de slechtste motivatie, heb het al zo vaak gezegd...als geld mijn enige motivatie was was ik na drie maanden al opgestapt.
Vergeet niet dat mensen in emotie altijd heftiger reageren dan normaal. De familie van Brian en Brian zelf, was overtuigd dat Brian zou gaan winnen, al heel lang volgens mij. De andere drie hielden er ter dege rekening mee dat zo ook wel eens niet konden winnen. Het wonderbaarlijke bij Huub was dat ie van te voren had gedacht dat ie slecht zou kunnen dealen met evt verlies, maar dat hij eigenlijk er meteen een positieve draai aan gaf na de finale en het toch redelijk goed kon handelen. Je kan emoties ook nooit voorspellen volgens mij, het is gewoon omgaan met de dingen die je overkomen en daar je eigen draai aan geven...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat was dan misschien het verschil met je mede-miljonairs. En waarom de teleurstelling bij hun zoveel groter was. Jaap heeft altijd al aangegeven dat hij alleen voor het geld ging. En Brian en Amanda, men men wat ging die familie uit hun plaat. Heb je het telefoongesprek met broer en moeder nog gezien? Wilde niets meer met het corrupte zootje van JdM te maken hebben. Zulke uitspraken geeft toch te denken.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er nog geen psychische hulp is voor Netty, dat kind heeft ook wat te verduren gehad de afgelopen tijdquote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef sunny16947 het volgende:
Zo waren er nog wel wat dubieuze uitspraken van Brian. Zoals voor het smsen "zet de geldkraan maar open". En naderhand " dat wordt weer keihard werken mama, zucht steun kreun". En nog wat van die opmerkingen die er alle schijn van gaven dat er door familie en/of Brian zelf heel wat geld ingepompt is aan smsjes.
Dat beeld is er heel lang geweest bij streamers, omdat Brian consequent heel positief werd neergezet in de uitzendingen en jij veelal negatief. Ook in de Kooi gebeurde er vaak dingen die positief waren voor hun en negatief voor jou, maar dat is weer een enorm lange discussie op zich...quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
jongens, er was geen gewenste winnaar, waarom? als die er was was ik het geweest want ik was het goedkoopst!
Volgens mij was die verschuiving er enkel en alleen om te zorgen dat de finale spannend zou worden en om ervoor te zorgen dat Brian het ermee eens zou zijn dat er in de finale door sms bepaald zou worden wie er ging winnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
Wie wat wel of niet heeft gedaan, voor zichzelf, het programma of het geld maakt niet uit. En Huub heeft er verder ook geen problemen mee. Maar een weldenkend mens probeert verklaringen te vinden. En zo probeer ik nog steeds een verklaring te vinden voor de enorme verschuiving in popo na 13 x en daarna de einduitslag. Terwijl, als je de mensen op straat hoort, die 13x toch redelijk bij de waarheid zat.
En ze hadden er geen rekening mee gehouden wanneer m'n stufi binnen kwamquote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
ik denk dat die verschuiving in popo ook kwam doordat vanaf die laatste twee popos ineens een einddatum bekend was. En het algemeen kijkend publiek zonder favoriet ging toen ook stemmen omdat de incentives hoger werden. Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
vond een aantal uitspraken van Bridget dubieus, maar ja, wat kan ik daar aan doen. Stond perplex dat sommige opmerkingen van haar die niet positief waren gewoon op de autoque stonden. Aan de andere kant die had ze ook over Jaap en Brian en die stonden ook op de AQ, dus tja....de reden daarachter? Snedige opmerkingen en een scherp sfeertje creeren om de spanning zo hoog mogelijk op te bouwen tijdens die uitzending, als je het mij vraagt,quote:Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
Achteraf redeneren is toch het gemakkelijksteKun je de redenen nog een beetje bijschaven.
![]()
En nog even lekker achteraf praten is toch leuk? Ik denk dat de openlijke uitspraak van JdM dat hij het Brian gunde om te winnen, en Bridget die verkondigde dat ze een hekel aan Huub had, zeker het stemgedrag van de tv kijker heeft beïnvloed. Vond ik wel kwalijk. Wat was daarvan de reden? Zou Huub als miljonair/winnaar minder snel of duurder zijn medewerking aan het nieuwe programma hebben gegeven.
Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
het meest domme argument is wel: "Jaap heeft gewonnen omdat er anders oorlog uitbrak tussen Huub en Brian fans"
tv-kijkers zijn geen debielen hoor.. en denk je nou echt dat er een grote achterliggende reden is waarom die 2 hun persoonlijke voorkeur uitspreken in een interview??quote:Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
Achteraf redeneren is toch het gemakkelijksteKun je de redenen nog een beetje bijschaven.
![]()
En nog even lekker achteraf praten is toch leuk? Ik denk dat de openlijke uitspraak van JdM dat hij het Brian gunde om te winnen, en Bridget die verkondigde dat ze een hekel aan Huub had, zeker het stemgedrag van de tv kijker heeft beïnvloed. Vond ik wel kwalijk. Wat was daarvan de reden? Zou Huub als miljonair/winnaar minder snel of duurder zijn medewerking aan het nieuwe programma hebben gegeven.
(11 mei)quote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
oh dus dan maar door je eigen kots rollen loontquote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.
Nou ik kijk toch liever naar iemand die af en toe doorslaat.Ben benieuwd hoe iedereen had gereageerd als Huub constant scheten had gelaten,lopen boeren,wijven in de tieten pakken en in zijn neus had lopen peuteren.Maar bij Jaap was dat niet erg,want hij was zo grappig.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.
tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tv-kijkers zijn geen debielen hoor.. en denk je nou echt dat er een grote achterliggende reden is waarom die 2 hun persoonlijke voorkeur uitspreken in een interview??![]()
![]()
hoe zie je dat voor je? duistere geheime bijeenkomsten waar plannen worden gemaakt om Huub slecht neer te zetten in de media?![]()
In de uitzending gingen die negatieve opmerkingen over Jaap en Brian dan zeker via een ander kanaal want ik heb ze niet gehoord of niet als zodanig ervaren.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vond een aantal uitspraken van Bridget dubieus, maar ja, wat kan ik daar aan doen. Stond perplex dat sommige opmerkingen van haar die niet positief waren gewoon op de autoque stonden. Aan de andere kant die had ze ook over Jaap en Brian en die stonden ook op de AQ, dus tja....de reden daarachter? Snedige opmerkingen en een scherp sfeertje creeren om de spanning zo hoog mogelijk op te bouwen tijdens die uitzending, als je het mij vraagt,
De grote baas loopt toch al wat langer in de media rond dat hij zich niet tot zulke uitspraken laat verleiden? Als ze het niet in je zagen zitten had je die baan niet gekregen nee. Maar dat is juist het punt. Volgens mij zagen ze het al veel eerder zitten dan jijzelf. En volgens mij (maar wie ben ik) is Remco de enige geweest met een positief geluid.quote:De grote baas heeft pas na doorvragen van RTL boulevard gezegd dat Brian een terechte winnaar zou zijn aangezien hij er het langs erin zit, maar heeft ook gezegd dat het hem niks uitmaakt, maar die quote pakken ze natuurlijk niet. Heb je gezien hoe positief Remco van Westerlo is over mij in dat interview met AD, en geloof mij, ik had geen baan gekregen en een pilot als ze niets in mij zagen zitten....
believe me als ik hier alles over zou vertellen zou je je kapot lachen en zouden alle geruchten over de twee kampen van achter ten opzichte van Huub meteen nergens meer op slaan...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten was het je terugkeer in de villa die "achter" in 2 kampen verdeelde.
Ja klopt,Flens wilde jouw niet terug.En dat was ook vaak te merken .Weet nog goed toen Nadia terug kwam van achter,ze had complimenten gehad dat ze jouw een klap had gegeven.En zo waren er nog wel meer dingen die Flens harstikke goed vond.Ja Huub wij hoorde heel veel,maar daarom werd het ook zo moeilijkquote:Op zondag 13 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
believe me als ik hier alles over zou vertellen zou je je kapot lachen en zouden alle geruchten over de twee kampen van achter ten opzichte van Huub meteen nergens meer op slaan...
weet wel hoe die geruchten in de wereld zijn gekomen. Het persbericht wat vlak voor mijn terugkeer werd uitgestuurd: Talpa top is verdeeld over Huub zijn terugkeer, of iets dergelijks..
Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
ik denk dat die verschuiving in popo ook kwam doordat vanaf die laatste twee popos ineens een einddatum bekend was. En het algemeen kijkend publiek zonder favoriet ging toen ook stemmen omdat de incentives hoger werden. Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
snap het echt wel, maar geloof mij Debora Flens had echt geen hekel aan mij, sorry. Het is niet andersquote:Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja klopt,Flens wilde jouw niet terug.En dat was ook vaak te merken .Weet nog goed toen Nadia terug kwam van achter,ze had complimenten gehad dat ze jouw een klap had gegeven.En zo waren er nog wel meer dingen die Flens harstikke goed vond.Ja Huub wij hoorde heel veel,maar daarom werd het ook zo moeilijk
Maar die heeft Huub wel gezien,volgens mij toen hij of zijn plaat ging opnemen of toen hij naar boulevard ging.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.
Waarom vraag ik me dan af?
die poll was via internet, ik had verreweg de grootste internet achterban, en de actiefste!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.
Waarom vraag ik me dan af?
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
goed die zit naast mij aan haar plannen aan het werken voor studio Claire
Helemaal waar, en de verontwaardiging die dan over internet ging als een van jullie weer eens mocht blijven na fysiek geweld, ongelooflijk hoe mensen zich konden opwinden over die incidenten...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)
ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Moet je ook niet doen,denk dat je beter af ben zonder dat miljoen.Dat geld komt heus wel binnen en je gaat nu ook mooie dingen doen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
die poll was via internet, ik had verreweg de grootste internet achterban, en de actiefste!
Maarre....50.000 internetters, 700.000 tv kijkers.....
heb altijd alle cijfers gezien van de popo en ik stel er geen vraagtekens meer bij
maar kwam er wel terug in tochquote:Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef sunny16947 het volgende:
Als dat een persbericht was van diezelfde top, hebben ze willens en wetens verwarring gezaaid.
Ik zei geen eens meer dat ik het keek.Me schoonmoeder keek alleen via tv,mensje is bijna 70.Maar ze was voor Huub en bleef voor Huub.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik was 22 mei in de tv-studio Aalsmeer werkzaam, om 18:45 waren wij klaar met een
BNN-programma, ik liep naar boven en vanuit de regie riep iemand, allemaal kijken ,
zo de DGK-finale en daarop kwamen 3 reacties, Ik ben voor Huub....Huupje....
de camerman zong Huubje is oke, ole.
Dit kwam zo dichtbij, in mijn uppie volgde ik 20 maanden lang via Fok en streams DGK,
vele mensen in mijn omgeving vonden het een ordinair programma , ik verheugde me
stilletje de hele dag al op de finale en een collega, bleek achteraf een grote fan te zijn.
Tijdens mijn pauzes zag ik de jaren daarvoor ook het BB-huis in Aalsmeer staan en Hummie
die ook haar broodjes en drankje haalde in het restaurant, maar keek alle BB's op de tv
DGK was het eerste programma die ik intensief volgde via fora en streams.
Frappant is wel dat de Huub aanhangers over het algemeen wat ouder zijn. Wat zou dat zijn? Mensenkennis? Iets verder kijken dan de buitenkant zoals teeners? Toch meer voor inhoud gaan?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zei geen eens meer dat ik het keek.Me schoonmoeder keek alleen via tv,mensje is bijna 70.Maar ze was voor Huub en bleef voor Huub.
Ik heb me kapot zitten ergeren aan die uitspraken.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(11 mei)
Brian : Ik hoop dat het Nederlandse publiek het mij gunt dat ik mag winnen,
ik zit vanaf dag 1 in het programma, ik ben de langstwonende.
Dit zei hij ook tegen alle pers die in de villa kwamen.
Kennith had een interview met een krant en zei hetzelfde.
Ook Mike en Charlotte ( House Of Beauty) zeiden dit regelmatig op de streams,
dat Brian als langstwonende het meest recht op te winnen hadden.
Ben op vakantie,vind het echt jammer.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik vind het echt super jammer maar ik kan er niet zijn! Komen jullie ook op mijn fandag 3 augustus?
Ik vind dat acteerwerk idd negatief omdat het niet nodig was. Maar dat was zijn stijl. Vooral maar zo weinig mogelijk van zichzelf laten zien. Goede overlevingstaktiek voor TV als streamer prikte je daar zo doorheen. Meestal vond ik het niet om aan te zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 06:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij acteerde idd heel veel en sinds hij huubs terror niet meer pikte had hij eigen personages bedacht the godfather/king-Jaap/terrorjaap/emo-Jaap enz. hij ging daar heel vaak in op en won daarmee onder een bepaald publiek aan populairiteit.
Jij doet dat acteren af als iets negatiefs, maar (hoewel niet altijd even geslaagd) was het juist een van zijn sterke wapens binnen het spel.
[..]
Het was geen doel van het spel om het straight en recht door zee te spelen, integendeel zou ik bijna zeggen en als je daar dan zoveel waarde aan hecht snap ik niet waarom huub dan je favoriet was
[..]
Hij is samen met huub de finale in gegaan en hij is boven hem uitgestegen, dus waar heb je het over?![]()
[..]
Doelbewust met veel zelfspot en af en toe hilarische momenten
[..]
Euhm voor jaap, je weet wel diegene de meer dan een miljoen won
[..]
Omdat een paar huubfans op jaap gingen stemmen is jaap opeens een politiek correcte winnaar? Beetje vreemde redenatie![]()
Ik zou meer van Brianhaters willen spreken dan van huubfans, als je uit zo een negatieve invalshoek geld gaat uitgeven aan smsjes dan spoor je gewoon niet en zou meer afstand van het spel aan te bevelen zijn geweest.
Overigens ga ik er gewoon vanuit dat die smsjes van hooguit paar honderd huubfans die je op de fora zag gewoon bij het grote totaal in het niet vielen.
[..]
Hoezo onmogelijke positie? Hij ging toch met de meeste punten de finale in
[..]
Veel huubfans hebben hun eigen logica en als iets daar niet binnen past verzinnen ze er nog van alles bij om het wel binnen hun denkraam te laten vallen, omdat ze het anders niet kunnen handelen, zo lijkt het
[..]
Ik heb hem meer dan eens zien dansen, zelfs paaldansen en een striptease.
Hij kent weinig schaamte en had daardoor juist veel lef in dat soort dingenDus ik snap niet hoe je aan je denkwijze komt
[..]
Je zou huub veel kunnen verwijten, maar politiek correct gedrag zou ik daar niet onder laten vallen, hooguit als act om zijn streamende fans te beinvloeden
En hoe heeft hij zich laten knechten dan, als je in een tv programma zit kan het gevaarlijk voor je positie zijn om niet in de pas te lopen, ik vond juist dat hij de grens vaak opzocht.
[..]
Het was allang bekend dat JdM daar patent op heeft![]()
Overigens is het nog te vroeg om te zeggen dat het concept geflopt is en volgens mensen die er verstand van hebben was het zelfs al een succes
Jij hebt toch nog niet zoveel uitzendingen terug gekeken?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)
ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Doe de link naar je Hyves nog eens.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:26 schreef Huubdgk het volgende:
hahahahaha,
de buurvrouw (die geklaagd had in het hotel in Rhodos) heeft het vannacht nodig gevonden om op mijn hyves een heel rot verhaal op te hangen, toen ze de reacties zag heeft ze hem er zelf vanaf gehaald, (het ging o.a. erover hoe trots ze erop was dat ze mij bijna het hotel had laten uitgooien of zoiets van die bullshit)
maar nu wilde ik even terug reageren (nadat ik via mijn gmail tussen al die berichten haar username had gevonden, jaja Huub Tracy in da house) maar heeft ze mij geblokkeerd...
willen jullie dit even doen?
http://daan1907.hyves.nl/
thnx, jullie zijn helden
ps dit zijn wat hyves reacties van mensen op mijn hyves
LaDinda (0)
vandaag, 08:02
Goh Danielle
Wat moet het heerlijk zijn dat je nu eindelijk in alle rust zo een enorm lang, azijnzeikerig, bitter, uitgedroogde pruimen stukje kan neer plempen op de hyves van die ene bnn'r die de aankomende 20 jaar gegarandeert jouw favoriete gespreksonderwerp zal zijn op ieder feestje waar je mag verschijnen.
Het orgastisch genoegen druipt er vanaf wanneer je omschrijft hoe het jullie bijna was gelukt ze uit het hotel te krijgen.
Gelukkig heb je na het moeten aanhoren van andermans seksleven (hadden jullie niet beter zelf kunnen proberen er weer wat passie in te blazen? Probeer het eens op z'n grieks ) tenminste weer iets om op te soppen, scheelt je partner (die schijnbaar ook liever naar de buurtjes luistert dan jou te moeten aanhoren/raken ook weer een hoop voorwerk.
Neem nog een zuurtje en kijk of je volgend jaar een heerlijk stille vakantie bij de nonnetjes kan boeken.
Die neuken ook niet en als ze het al doen dan houden ze het tenminste stil
En voor Huub
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en van elkaar hebben genoten.
Stel je voor dat je in zo een relatie zit waarin je uitgeluld en al, uit pure ellende maar opzoek gaat naar andermans tekortkomingen. Alles om de confrontatie met elkaar en een eenzame oude dag maar te bezweren.
Dat is toch zielig?
reageer
verwijder Joke (18)
vandaag, 01:17
Nou nou Danielle, jij bent toch ook jong geweest. Toch nog even je gram halen om dit naar buiten te brengen. En er dingen bij halen die nergens op slaan.Fijn dat je toch nog een fijne vakantie hebt gehad, Huub en Claire ook en zij hebben heus wel ingezien dat het wat rustiger kon.Je bent schijnbaar toch wel geinteresseerd in Huub want je leest zijn blogs op Rocketmiljonairs.
Ik denk ook dat Huub en natuurlijk Claire dan alleen het laatste uurtje zouden moeten komen, anders wordt het idd een Huub festijn, das nu ook weer niet de bedoeling, Maar goed, als het niet gaat, dan is t jammer. Ik ga vooral omdat er de nodige mensen zijn die ik ken, en we elkaar dan weer eens allemaal tegelijk spreken, vooral om te ouwehoeren dus...quote:Op zondag 13 juli 2008 14:43 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk ook dat het beter is dat je niet bij Palma bent. Het zou denk ik teveel de aandacht van Palma afhalen en das nie leuk voor Palma.
Akveor, wederom een mooie post! respectquote:Op zondag 13 juli 2008 14:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat acteerwerk idd negatief omdat het niet nodig was. Maar dat was zijn stijl. Vooral maar zo weinig mogelijk van zichzelf laten zien. Goede overlevingstaktiek voor TV als streamer prikte je daar zo doorheen. Meestal vond ik het niet om aan te zien.
Het hoefde inderdaad niet straight gespeeld te worden. En dat heeft ie dan ook niet gedaan. Ook dat had niet gehoeven. Ik bedoel te zeggen dat wanneer hij dat wel gedaan had en samen met Huub had gespeeld tegen B en A Jaap boven Huub was uitgestegen in de finale. Huub zijn rol was tegen B en A uitgespeeld. Nu was er een halve finale nodig waar van te voren al vaststond dat Huub genaaid zou worden. Daarbij bleef de onzekere factor bestaan of Jaap Brian zou kunnen verslaan. Daarbij denk ik dat het aandeel van de stemmende TV kijker overschat is. Deze hebben voornamelijk stemmen voor Brian en A opgeleverd door de in mijn ogen gekleurde uitzendingen. Ik geloof dat de anti Brian diehards zich onder de streamers bevonden. Veelal Huubfans. Mensen die ik tegenkwam en die alleen de TV uitzendingen volgenden vonden Huub een irritant mannetje en Jaap een viespeuk en nep. Zo kom ik tot de conclussie dat de streamers een groter aandeel hadden in het aantal stemmen en was het mogelijk voor Jaap uit te lopen.
Hij zat in een onmogelijke positie voor de halve finale. Een halve finale die Jaap 13 procent voordeel heeft opgeleverd. Hier mocht wel het spel gespeeld worden. Vreemd dat hij dan niet ontslagen mocht worden. Of dat er iig geen ontslagronde voor hem is aangevraagd. Dat zal ie dan wel verdient hebben met dat acteren. Oftewel gered door Flens. Zoals ook Huub, Brian en Amanda zijn gered. Waarom Jaap dan 13 procent voordeel moest krijgen is me een raadsel. Het was van te voren al duidelijk dat Huub de minste stemmen zou krijgen. Daarbij werd Huub consequent zwart neergezet op TV. Dat lijken me twee zware handicaps. Waarom werd dan toch voor dit concept gekozen? Daarbij komt dat Huubfans altijd trouw en fanatiek op Huub gestemt hebben en JdM inkomsten heeft opgeleverd. Door Huub een 13% achterstand te geven vind ik dat die SMS-ers (lees trouwe fans) geschoffeerd zijn door deze halve finale. Altijd fanatiek gebeld en nu mag je ook nog eens 13% extra ophoesten. Het is voornamelijk daardoor waarom ik erg bescheiden op Huub heb gestemt richting finale.
Tuurlijk heb je hem zien dansen. Maar niet Jaap maar acteerJaap. Het sneue mannetje wat achter een masker de ander belachelijk maakte. Ik blijf hem een parasiet van de emoties van de anderen vinden. Zelf niets tot weinig van zichzelf laten zien. Die stijl heb ik niets mee. Het is ook daarom waarom ik Huub waardeer. Hij speelde ook spelletjes maar durfde zichzelf wel te laten zien. Vele goede kanten maar ook nare trekjes. Ik vind dat hij gewoon zichzelf durfde te zijn.
Huub zocht idd vaak de grens op en ging er soms overheen. Vooral hoe hij kon spelen met woorden was hij onovertroffen. Als ik dan steeds maar hoor dat er van alles niet mocht als het tegen B en A ging en er wel steeds tegen hem gespeeld mocht worden dan had ie een statement moeten maken. Daarom vind ik hem politiek correct. Hij heeft zich de wil van de Febo op laten leggen. Al dan niet met beloftes voor pilots en een rol spelen in een toekomstig TV programma. Het is moeilijk bijten in de hand die je voed. Voor mij was Huub degene die de kar heeft getrokken. Veel kwam uit zijn koker waar de anderen slechts op anticipeerden. Hij heeft dan ook de waardering van TalpaMedia gekregen die hij verdient: Een pilot en een show. Misschien maakte dit dat het miljoen slechts een poedelprijs werd.
Huub wat heb je uitgevoerd op het balkon boven haar dat jouw buurvrouw in Trianda zo boos is?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:26 schreef Huubdgk het volgende:
hahahahaha,
de buurvrouw (die geklaagd had in het hotel in Rhodos) heeft het vannacht nodig gevonden om op mijn hyves een heel rot verhaal op te hangen, toen ze de reacties zag heeft ze hem er zelf vanaf gehaald, (het ging o.a. erover hoe trots ze erop was dat ze mij bijna het hotel had laten uitgooien of zoiets van die bullshit)
maar nu wilde ik even terug reageren (nadat ik via mijn gmail tussen al die berichten haar
username had gevonden, jaja Huub Tracy in da house) maar heeft ze mij geblokkeerd...
willen jullie dit even doen?
http://daan1907.hyves.nl/
thnx, jullie zijn helden
nix, check mijn blog maar, heb daar ook de foto van de brief van het hotel gepostquote:Op zondag 13 juli 2008 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub wat heb je uitgevoerd op het balkon boven haar dat jouw buurvrouw in Trianda zo boos is?
Naar beneden staan plassen .Liedjes gezongen. Jouw pilot geoefend?
TNXquote:Op zondag 13 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Akveor, wederom een mooie post! respect
Wist niets over mijn pilot en mijn nieuwe baan tot na de finale,
heb absoluut de waardering gekregen zowel tijdens als na De Gouden Kooi van Talpa die ik in jouw ogen verdien.
ben in mijn ogen gered door Talpa dmv de 25000 euro die ze erin deden waarvan iedereen wist dat alleen Claire die zou pakken, was anders gewoon exit geweest in de halve finale
lolquote:
Ik had dan, juist de dagen daarna af en toe nog eens wat lawaai gemaakt, als mensen meteen zo gaan zeuren. Wacht dan eerst af of het de volgende nacht weer zo is of dat het een incident was, blijkbaar had ze gewoon een hekel aan jullie...quote:Op zondag 13 juli 2008 15:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nix, check mijn blog maar, heb daar ook de foto van de brief van het hotel gepost,
gewoon wat gedronken met mensen die we hadden leren kennen in mijn appartement en daarna uitgebreid ge sex et met Claire, ja oeps, iets te hard, maar daarna de rest van de vakantie er ook op gelet dat we geen kabaal meer maakten.... zeikwijf
we kregen wel eens wat te horen, maar je speelt je spel vaak in de hitte van het vuur. en dan sta je niet echt stil bij de meningen van anderen.....quote:Op zondag 13 juli 2008 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik me altijd af heb gevraagd is of jullie in de kooi meekregen hoe het er op sommige fora aan toe ging? Wisten jullie van de wederzijdse haat tussen de Brian en Huubfans? (niet iedereen deed daar aan mee, maar soms ging het gewoon erg ver!) En als jullie het al wisten, waren er dan dingen die jullie deden om de fora wat milder te stemmen?
Groetjes Annelies
En dat zie ik nu weer ff anders. Volgens mij is Jaap daarmee gered. Als jij er in de halve finale uitgegaan was, hadden jouw aanhangers denk ik eerder op Claire dan op Jaap gestemd.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben in mijn ogen gered door Talpa dmv de 25000 euro die ze erin deden waarvan iedereen wist dat alleen Claire die zou pakken, was anders gewoon exit geweest in de halve finale
Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
TNX
Oww okay dat vermoeden bestond bij mij omdat je onstream een paar keer had gezegd dat je iets voor Stijn(?) zou gaan doen. Waar Amanda je nog op probeerde aan te vallen met een SL als gevolg.
Vertel eens waarom jij en/of Claire geen ontslagronde voor Jaap hebben aangevraagd?
Vond je die halve finale ook niet vreemd? Als meest 'gehate' tegenspeler moet het toch vreemd zijn dat plots je medespelers gaan bepalen hoe je de finale ingaat. Plots blijkt je taktiek te ontploffen in je gezicht door deze aangepaste finale.
uhm...maar daardoor ben ik toch nog steeds gered? anders was ik, zoals je zelf zegt, eruit geweest.....quote:Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat zie ik nu weer ff anders. Volgens mij is Jaap daarmee gered. Als jij er in de halve finale uitgegaan was, hadden jouw aanhangers denk ik eerder op Claire dan op Jaap gestemd.
Maar ja hadden is koffiedik kijken. Zonder die puntenverdeling was Amanda er het eerst uitgevlogen. kijk maar naar de publiekspercentages. Zo kunnen we oneindig doorgaan.
hahaha top post!quote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
Okay fair enough, en w.s kregen we door al die heftige reacties steeds vaker streamlocks, voordat 112 weer gebeld werd en de regeringspartijen overladen werden met mail....
Ik heb er nog 1, dkg is iets wat nog nooit eerder uitgezonden is, dus logischerwijs zaten er de nodige kinderziektes in het concept, stel er komt een dgk2 en jij zou de regie in handen krijgen (iets wat mij in de verre toekomst niet onmogelijk lijkt, zolang je geen calvados gaat drinken uit een koffiemok) wat zou jij dan anders doen? MBT tot regels, screening enzv?
Nou, nou. Zelfs de plasma gaf aan dat Amanda haar slabek moest houden, dat zal toch niet voor niets zijn geweest hè?quote:Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.
Nee, eigenlijk niet Het enige wat ik kan bedenken is dat jullie al maanden met zijn vieren op affiches prijkten.quote:denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,
Je mag toch hopen dat de REDACTIE of wie dan ook daar over heeft nagedacht, nogal onprofessioneel als dat niet is gebeurd.quote:de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Wij hadden zoveel ideeën hier. Zelf dacht ik aan een finale met een soort van kwis. Iets zoals jullie ook gedaan hebben bij 1 jaar Gouden Kooi. En iets met de ex-wannabees. (jammer dat er weinig met de ex wannabees gedaan is).quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.
denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,
de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Nou ik niet... snap er geen reet van. Omdat je het hem gunde de finale te bereiken? Dat was dan lekker dom om jezelf in je voet te schieten.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.
denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,
de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Ik zou gaan voor een concept met zo weinig mogelijk regels. Alleen fysiek geweld is exit. Verder nog een afstandsregel. Eventueel een vluchtkamer waar je op adem kunt komen. Ik zou ze 1 vierkante meter geven waar hun persoonlijke bezittingen veilig zijn. Terugkijkend zou dat een hoger verloop opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
Okay fair enough, en w.s kregen we door al die heftige reacties steeds vaker streamlocks, voordat 112 weer gebeld werd en de regeringspartijen overladen werden met mail....
Ik heb er nog 1, dkg is iets wat nog nooit eerder uitgezonden is, dus logischerwijs zaten er de nodige kinderziektes in het concept, stel er komt een dgk2 en jij zou de regie in handen krijgen (iets wat mij in de verre toekomst niet onmogelijk lijkt, zolang je geen calvados gaat drinken uit een koffiemok) wat zou jij dan anders doen? MBT tot regels, screening enzv?
Jups, dat zal het zijn....quote:Op zondag 13 juli 2008 14:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Frappant is wel dat de Huub aanhangers over het algemeen wat ouder zijn. Wat zou dat zijn? Mensenkennis? Iets verder kijken dan de buitenkant zoals teeners? Toch meer voor inhoud gaan?
Wil je het nu écht niet begrijpen? De mensen die in de finale zaten hebben die finale verdiend vanwege TV maken. Daar werden die spelers op afgerekend! Daarom hield Jaap ooit ook Huub erin en vice versa.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik niet... snap er geen reet van. Omdat je het hem gunde de finale te bereiken? Dat was dan lekker dom om jezelf in je voet te schieten.
Ow mocht dat het geval zijn he, dan wil ik even zeggen dat wij geen streamlocks meer willenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:28 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahaha top post!
maar stel ik zou, puur hypothetisch, bij dgk2 komen te werken, dan zou ik wel een aantal dingen anders voorstellen,
maar....dat zou ik hier nooit vertellen....
Verkade houdt zijn koekjes recept ook geheim
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je het nu écht niet begrijpen? De mensen die in de finale zaten hebben die finale verdiend vanwege TV maken. Daar werden die spelers op afgerekend! Daarom hield Jaap ooit ook Huub erin en vice versa.
Mocht het spel op één hebben gestaan, dan had Jaap over iedereen heen zitten schijten en ranzen en had hij iedereen eruit gekregen op die manier. Maar dan was de kritische massa om het voor de TV-kijker nog aantrekkelijk te maken te gering geweest. Twee of drie spelers in één huis die elkaar ontlopen, daar kun je geen beelden van maken.....
Claire verdiende objectief gezien die finale niet, die is in de halve finale de ¤ 25.000 euro exit voor de neus gehouden met de bedoeling dat ze die dan wél zou nemen.
Voor mij is het ook nog steeds onbegrijpelijk dat Jaap er niet uitgekickt is.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.
Ik snap dat inderdaad niet... ze laten elkaar erin maar Jaap naait Huub.![]()
Jaap is idd een harde speler die vele malen terug leek te zijn gefloten. Door die harde opstelling probeerden ze bijna allemaal hem in hun kamp te krijgen. Maar daarin voelde hij zich dan vaak ondergeschikt. Het meest logische was dan ook dat ze hem hadden gedumpt. Het is weer Huub die hem erin heeft gelaten. Wat voor mij onverklaarbaar is. Wat hgeeft Huub aan die gast gehad? Toch helemaal niets zeker. Alles wat Huub deed stak Jaap een stokje voor. Samen spelen was er niet bij.
De kritische maasa had dat niet geaccepteerd... precies... Jaap's binnenkomst was korte termijn politiek in mijn ogen. Voor mij heeft ie zo goed als niet betekend voor DGK.
Hij had hem er gewoon uit moeten schoppen...
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
Voor mij is het ook nog steeds onbegrijpelijk dat Jaap er niet uitgekickt is.
Ik vond Jaap niet zozeer een harde speler, maar een laffe speler, en ja, ik weet dat hij gewonnen heeft, maar dat doet niets af aan zijn laffe houding. Nooit eens écht partij kiezen voor Huub, nee, de ene keer met Brian meedoen (bruiloft verzieken voor Huub en Claire) en de dag erna weer met Huub meepraten over Brian en Amanda. Ach, sommigen zullen dat wel slim vinden, maar ik vind het laf.
Gewoon mijn mening, meer niet.
Blijkbaarquote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.![]()
Jaap mocht niet weggestemd worden.
Dat denk ik ook, anders was hij al weggeweest toen hij voor de eerste keer in de ontslagronde zat. Iedereen kotste hem uit, maar Brian hield 'm erin voor een zgn. tweede kans.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.![]()
Jaap mocht niet weggestemd worden.
Jaap naait Huub, Huub naait Brian, Brian naait Amanda, whatever.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.
Ik snap dat inderdaad niet... ze laten elkaar erin maar Jaap naait Huub.![]()
Jaap is idd een harde speler die vele malen terug leek te zijn gefloten. Door die harde opstelling probeerden ze bijna allemaal hem in hun kamp te krijgen. Maar daarin voelde hij zich dan vaak ondergeschikt. Het meest logische was dan ook dat ze hem hadden gedumpt. Het is weer Huub die hem erin heeft gelaten. Wat voor mij onverklaarbaar is. Wat hgeeft Huub aan die gast gehad? Toch helemaal niets zeker. Alles wat Huub deed stak Jaap een stokje voor. Samen spelen was er niet bij.
De kritische maasa had dat niet geaccepteerd... precies... Jaap's binnenkomst was korte termijn politiek in mijn ogen. Voor mij heeft ie zo goed als niet betekend voor DGK.
Hij had hem er gewoon uit moeten schoppen...
Ik vroeg me vaak af waarom Jaap door sommige laf gevonden werd, maar dat komt natuurlijk omdat hij nooit echt voor Heilige Huub koosquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vond Jaap niet zozeer een harde speler, maar een laffe speler, en ja, ik weet dat hij gewonnen heeft, maar dat doet niets af aan zijn laffe houding. Nooit eens écht partij kiezen voor Huub, nee, de ene keer met Brian meedoen (bruiloft verzieken voor Huub en Claire) en de dag erna weer met Huub meepraten over Brian en Amanda. Ach, sommigen zullen dat wel slim vinden, maar ik vind het laf.
Als je even goed zoekt vind je altijd wel iets waarop je iemand kunt pakken he lief schattig Eendje?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vroeg me vaak af waarom Jaap door sommige laf gevonden werd, maar dat komt natuurlijk omdat hij nooit echt voor Heilige Huub koos![]()
Gewoon mijn mening meer niet
hehe je snapt het nog steeds niet.. door de positie die Jaap innam kreeg ie juist van beide kanten veel punten.. het was juist de zwakte van Huub dat Jaap zo makkelijk steeds kon switchen.. kijk dat Claire het pas doorhad toen ze thuis was dat snap ik want zij was een erg zwakke speler maar dat Huub het pas doorhad toen Claire op bezoek kwam tja dat was wel erg laat..quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen punten en van Amanda kreeg Jaap amper wat.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe je snapt het nog steeds niet.. door de positie die Jaap innam kreeg ie juist van beide kanten veel punten.. het was juist de zwakte van Huub dat Jaap zo makkelijk steeds kon switchen.. kijk dat Claire het pas doorhad toen ze thuis was dat snap ik want zij was een erg zwakke speler maar dat Huub het pas doorhad toen Claire op bezoek kwam tja dat was wel erg laat..
ik ben benieuwd naar Huub zn reactie als die de uitzendingen gaat terugkijken.. vaak waar hij dacht de touwtjes in handen te hebben was Jaap m steeds een stap voor en Huub had niks door
Ik ben een hoop vergeten, had het graag na willen kijken op een filmpje,quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen
punten en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
Welke zoek je ,dan help ik je wel met zoeken.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben een hoop vergeten, had het graag na willen kijken op een filmpje,
alle 460 filmpjes zijn weg van petermarjan, ik zal eens kijken bij Talpafan1.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Welke zoek je ,dan help ik je wel met zoeken.
Wat wil je dan precies weten.Misschien weet ik het welquote:Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je had het over punten verdeling.
Hoeveel punten ze elkaar gaven.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen punten
en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
Dank je wel, dat is handig.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef Lady-night het volgende:
Hier heb je een site met filmpjes, maar ook niet de oude filmpjes.
http://www.youtube.com/profile_favorites?p=r&user=KleineFrankie&page=15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |