Relax, relax......ik kon enkel de beelden maar zien.....die waren vast fake.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
hey, ben al weer terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Nu weet ik weer hoe een addict ik was, dat heb ik gezien dat je dat vertelde aan Claire, weird is dat..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Huubdgk het volgende:
heb hem met het nieuwe lekkere weer dit jaar weer gezien Eric,
of het was een andere merel en die kutbeesten vinden het gewoon fijn om daar op te zitten,
maar heb Claire het verhaal in de villa ook verteld....
MEREL! en maar fluiten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Was je dronken??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....![]()
TOESPRAAK NETTY.
Hoi Huub,
Dit is de moeder van Brian.
En uhhh bij deze heb ik een boodschap voor jou en uh wil dat even aan jou voorlezen.
Beste Huub,
Ik ken je inmiddels ook één jaar en ik kan zeggen dat je wat rustiger bent geworden.
In het begin was je een stille water wat bleek diepe gronden te hebben.
Als moeder van Brian zou het misschien niet leuk zijn om te horen wat je heel de mensen pijn gedaan met je woorden en daden in 2007.
Dat ik als moeder vaak moet horen hoe je Brian haat kan ik niet begrijpen.
Het was toch een spel? Wat heeft hij jou aangedaan?
Je ging je spel spelen om hem te breken maar ik ken mijn zoon en hij is inmiddels ook sterker geworden en daar ben ik trots op.
Iederen die in de Goud Skooi komt zichzelf tegen en jij ook Huub.
Liefde is wat ons voed. Wij allemaal zijn mensen van vlees en bloed.
Je zegt van alles over moeders, vaders en niet te vergeten over ziektes en dat is best hard. Kan ik niet om heen.
Je kan ook heel goed stoken maar daar maak ik me niet druk over want je medebewoners weten het ook.
Dus Huub een goed advies een beter leven begint bij jezelf. Wie goed doet goed ontmoet.
Ik wens je een menselijk leven. Ik wens je een menselijk jaar in 2008.
Tot zover de kerstboodscahap van Netty aan Huub.
ho, hoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
Voor nu is het mooi dat ze het zo goed samen lijken te hebben. Als stelletje waren ze gewoon kut. Net als Dennis en Nadia. Zoals de meeste stelletjes in een RLS slaapverwekkend en ronduit vervelende verhaallijnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was je dronken??
Nou! Dat had ik nooit kunnen raden
![]()
Maarrrjj ikkjjj bjeennnn tjochhh gjeen sjlechtj mensjj/?
Echt niet! Ikk bjen een gjoeje jonguh hoorrj
[ afbeelding ]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zeiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:52 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zei
Dat was toen ze erachter kwam dat Brian hetzelfde kettinkje voor Tamara had gekocht
Het leek wel of ze instructies had gekregen dat niet meer te zeggen....... ik zat toen echt voor de pc, kom op Amanda je kannut... zeg ut
maar ze deed het niet (zo jammer, het was een slabek maar ze kon soms zo heerlijk uit de hoek komen)
Melissa idd, ze stookte Amanda op om het andere kado te gaan zoeken en uit te pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:57 schreef akveor het volgende:
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.
Net als dat persoonlijk bezit.... dat was toch gewoon hilarisch. Toen dat niet meer mocht was de lol er gewoon af. Mevrouw trok het niet als d'r aan haar spulletjes werd gezeten. Febo was waarschijnlijk bang dat ze op zou stappen dus mocht het niet meer. En daar ging het toch om? Dat ze op zouden stappen.... Het was gewoon een kutspel.
Ik vraag me dan ook af in hoeverre het drankgebruik van Huub die voordeeltjes voor B en A in de hand hebben gewerkt.
Volgens mij is er bij heel veel miljonairs moeite gedaan om ze in het programma te houden, niet alleen bij Amanda. Zij en Brian waren er wel sterren in om te doen alsof de wereld verging en ze het allemaal niet meer trokken, aanstellerig en aandachttrekkerij.... Maar ja als dat succes heeft blijven mensen dat doen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.
Ze heeft iedere regel met voeten getreden.
Oooooh, ik ga naar de radio van Peet, Eric aan de foon.
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.
Maar het was wel overduidelijk dronkemanspraat
Maar hoeveel leuker was het nog om te zien wat een slechte verliezers rat en del waren![]()
Vooral toen del door al haar verdriet vanwege het verlies niet meer kon lopen, pieste ik haast in mijn broek![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd.... de andere 'verliezer'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was wel een verrassing, had volgens mij niemand verwacht, was ook mooi om de omslag bij de miljonairs te zien, ze even normaal met elkaar zien doen. Vond de nacht ok, maar vooral de ochtend van het afscheid was mooi om te zien. Iedere op zijn eigen manier afscheid aan het nemen van een lange periode in de Kooi...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.
Huub vindt je het ook niet erg stil rond B&A? Horen jullie nog wel eens iets van al het personeel, zoals Mitch, Dimi en Tommy?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
shawshank redemption is echt een goeie film!
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi,
besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....
pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.
Ik dacht finale, klaar, streams op zwart, nee,
en Claire die lekker mocht blijven.
In de ochtend , 23 mei, zat je met een biertje in bed.
Al een aantal aanmeldingen voor de fandag 3 augustus?
Is toch niet maf,je heb er meer dan 15 maanden gewoond .Ik vind het al raar als ik dat filmpje zie van dat nieuwe programma.Denk dan echt wat doen die vreemde mensen daar in dat huis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Pssst.... je vergeet Sylquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Huubdgk het volgende:
was zeker heftige 24 uur, nee had het niet afgedeald, ze vroegen of we wilden blijven, eerst wilde ik dat niet, kwamen ze met een verhaal is beter voor je verwerkings proces anders ga je midden in de nacht naar huis en dan is het de volgende dag heel moeilijk wakker worden,
ik had zoiets van ja mazzel jullie willen gewoon die tv,
ben er de volgende dag op teruggekomen, het was idd veel beter voor je verwerkingsproces
ik spreek iedereen van wie je zou verwachten die ik zou spreken, eigenlijk spreek ik maar een paar mensen niet, Lieke en Natasia,
Brian en Amanda zie ik af en toe op optredens of feestjes, contact is dan hartelijk, maar we sms en niet ofzo,
Jaap heb ik veel contact mee net als met Eric,
Nena, Ilona, Palma, Mitch, Tommy, en zal nu ongetwijfeld wel wat mensen vergeten, oh ja Dennis en Nadia spreek ik regelmatig
leuk zeg, ben benieuwd of het luktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga morgen btw met Joris, Annemarijn en Claire naar de Haarlemse Honkbal week, bel ik ff van te voren met de organisatie en dan hoop ik dat ik het NL team ff kan spreken, zoals ze hebben gezegd in die videoboodschap
Weemoedig of verdrietig? Heb je dat als je vervelende dingen terugkijkt of ook als je de mooie dingen terugkijkt, ik zou denken dat je van het laatste juist blij wordt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Kan me die emoties goed voorstellen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar,
voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken,
dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Ik ben nog steeds benieuwd wat voor een deal hij toen uitonderhandeld had met zijn 'bankzaken'quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, howilde je zeggen dat jij lekker bezig was als Natrasha... kom op zeg, dat was een waardige
![]()
De dag erna was Nicolaas bijna een hele dag offstream
http://www.korrelatie.nl/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...
Ik bedoel ,jij hebt ook veel los gemaakt bij veel mensen ,bedankt voor alles Huub...
Ik vind je een schatje ...,ben wel blij dat je niet mijn zoon bent ,want ik geef teveel om je om gekwetst te worden door jou ha ha ...Trustehhhhh
´quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
p.s Huub ,1000 Schitterende zonnen ,ben ik aan begonnen ,is mooi,graag meer tips!Vliegeraar ga ik ook beslist lezen als de fokkers het er mee eens zijn ...Fokkers kunnen ook lief zijn..![]()
en zo had je er nog wel meer,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Claire is beschikbaar.....voor mijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |