Hahaha, Huub vertelde dat na de finale vlak voordat ie over Jaap zijn hand heen ging pissen, vraag me niet waarom ik het heb onthouden, soms sla je nu eenmaal nutteloze informatie op, hahaha....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Euuhh.. wat weet jij ervan?![]()
Ik ga ff boodschappen doen aan de overkant.. iemand nog iets nodig?!?!
xie jullie zo in #23
Wat vraag je nu gemiddeld voor zo'n pijpsessie Eric?quote:
Mwah, ik kan je meedelen dat alvast niet alles lam was........Jezus, die Eric leek wel een lam dat al drie dagen niet gedronken had......quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=295730&Page=1&BM=293557&PP=2&Cnt=268&Period=1&q=dgkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
met iedereen achter bedoelde ik de mensen van achter de schermen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik kan je meedelen dat alvast niet alles lam was........Jezus, die Eric leek wel een lam dat al drie dagen niet gedronken had......
Even zonder dollen. Wordt het DGK verhaal al wat diffuus in je koppie? Mensen passen zich redelijk snel aan en vergeten al na vrij korte tijd details....hoe zit dat bij jou.....lijkt het al maanden geleden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met iedereen achter bedoelde ik de mensen van achter de schermen,
enne ja die champagne flessen heb ik de volgende dag meegekregen!
Lift mee!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
Hier moet ik even een tvp zetten.
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Wordt het DGK verhaal al wat diffuus in je koppie? Mensen passen zich redelijk snel aan en vergeten al na vrij korte tijd details....hoe zit dat bij jou.....lijkt het al maanden geleden?
Half uurtje ofzo. Ik deed heel even mijn ogen dicht en hij ook en nu hadden we al weg moeten zijn. Story of my life. Hoe ga ik dit de boze buurvrouw uitleggen? De overdracht had allang plaats moeten vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Noek........auto al ingepakt..en hoe laat vertrek je?
Gewoon je horloge een half uur terugzetten.....haar vertellen dat d'r klok niet goed loopt....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo. Ik deed heel even mijn ogen dicht en hij ook en nu hadden we al weg moeten zijn. Story of my life. Hoe ga ik dit de boze buurvrouw uitleggen? De overdracht had allang plaats moeten vinden.
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.
Echter veel details komen pas boven als je eraan herinnerd word, bijvoorbeeld hier op fok
ben best slim zegmaar, en we hadden daar altijd veel vogels rondvliegen die je het een en ander influisterdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.
Ben je er inmiddels een beetje achter wie die fervente streamers waren en was het in sommige gevallen nogal confronterend kennis maken of wist je wie er achter je aan zaten te rennen...
Ja leuk is dat hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.
Echter veel details komen pas boven als je eraan herinnerd word, bijvoorbeeld hier op fok
Ja, lijkt idd lang geleden. Al moet ik bekennen dat ik het op het laatst wel kende. De discussies met het avondeten etc. De leukste streamdag vond ik de terror van Huub en Palma die 10 rosé's later toch maar eens op huis aan ging. De ochtenden waren ook altijd leuker dan de avonden, heel vreemd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben best slim zegmaar, en we hadden daar altijd veel vogels rondvliegen die je het een en ander influisterden
Noekje, Eric leest graag cossen terug, ik ook ,quote:
De Gouden Kooiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Noekje, Eric leest graag cossen terug, ik ook
maar sinds we hier zitten, kan ik het archief van DGK niet meer vinden.
WTF is Merel, nu wil ik het weten ook of vertel je dat vanavond aan de telefoon met Peet?quote:
Heb jij nog contact met Nicolaas? Die wist je af en toe aardig met beide benen op de grond te zetten....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef Huubdgk het volgende:
de lijn tussen zelfverzekerdheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hem met wisselend succes
Ach heb er alle vertrouwen in dat Claire je ten alle tijde snel weer op de grond schoptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef Huubdgk het volgende:
de lijn tussen zelfverzekerdheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hem met wisselend succes
Merel is een hele leuke merel die 's avonds als de schemering begon in te vallen ons op hele fluitconcerten trakteerde vanaf de schoorsteen, waar ik erg van kon genieten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is Merel, nu wil ik het weten ook of vertel je dat vanavond aan de telefoon met Peet?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds... ik ben er weg van.. moet m'n hutkoffers voor komend weekend nog inpakken en heb een vriendin met luduveduh die me even nodig heeft...
Tot strax op de radio!!
kusss
Die was inderdaad maf.....en volgens mij nog meer verslingerd aan drank dan jijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:16 schreef Huubdgk het volgende:
tell me! Juud!
heb wel eens contact met Nicolaas, die kerel is gek, maar ik mag hem wel
Op die fietsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Merel is een hele leuke merel die 's avonds als de schemering begon in te vallen ons op hele fluitconcerten trakteerde vanaf de schoorsteen, waar ik erg van kon genieten...
Huub bedoelt andere vogeltjes
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds... ik ben er weg van.. moet m'n hutkoffers voor komend weekend nog inpakken en heb een vriendin met luduveduh die me even nodig heeft...
Tot strax op de radio!!
kusss
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net wegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die was inderdaad maf.....en volgens mij nog meer verslingerd aan drank dan jij
Maar hij was ook de gast die Jaap deed beseffen dat er wat moest gebeuren wilde hij een kans maken. Wat dat betreft een goede zet van de FEBO (al deed hij verder geen moer)
Oh ja, Eric bijna in elkaar meppen (terecht trouwens...) in die bewuste nacht dat Eric's handjes los zaten.
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_alles__.html?p=26,1
of zoiets?
The Shawshank redemption!! Is zeker een aanrader, heb hem meerdere keren gezien en kijk hem zo nog een keer als het moet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Relax, relax......ik kon enkel de beelden maar zien.....die waren vast fake.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
hey, ben al weer terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Nu weet ik weer hoe een addict ik was, dat heb ik gezien dat je dat vertelde aan Claire, weird is dat..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Huubdgk het volgende:
heb hem met het nieuwe lekkere weer dit jaar weer gezien Eric,
of het was een andere merel en die kutbeesten vinden het gewoon fijn om daar op te zitten,
maar heb Claire het verhaal in de villa ook verteld....
MEREL! en maar fluiten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Was je dronken??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
lachen joh
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....![]()
TOESPRAAK NETTY.
Hoi Huub,
Dit is de moeder van Brian.
En uhhh bij deze heb ik een boodschap voor jou en uh wil dat even aan jou voorlezen.
Beste Huub,
Ik ken je inmiddels ook één jaar en ik kan zeggen dat je wat rustiger bent geworden.
In het begin was je een stille water wat bleek diepe gronden te hebben.
Als moeder van Brian zou het misschien niet leuk zijn om te horen wat je heel de mensen pijn gedaan met je woorden en daden in 2007.
Dat ik als moeder vaak moet horen hoe je Brian haat kan ik niet begrijpen.
Het was toch een spel? Wat heeft hij jou aangedaan?
Je ging je spel spelen om hem te breken maar ik ken mijn zoon en hij is inmiddels ook sterker geworden en daar ben ik trots op.
Iederen die in de Goud Skooi komt zichzelf tegen en jij ook Huub.
Liefde is wat ons voed. Wij allemaal zijn mensen van vlees en bloed.
Je zegt van alles over moeders, vaders en niet te vergeten over ziektes en dat is best hard. Kan ik niet om heen.
Je kan ook heel goed stoken maar daar maak ik me niet druk over want je medebewoners weten het ook.
Dus Huub een goed advies een beter leven begint bij jezelf. Wie goed doet goed ontmoet.
Ik wens je een menselijk leven. Ik wens je een menselijk jaar in 2008.
Tot zover de kerstboodscahap van Netty aan Huub.
ho, hoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
Voor nu is het mooi dat ze het zo goed samen lijken te hebben. Als stelletje waren ze gewoon kut. Net als Dennis en Nadia. Zoals de meeste stelletjes in een RLS slaapverwekkend en ronduit vervelende verhaallijnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was je dronken??
Nou! Dat had ik nooit kunnen raden
![]()
Maarrrjj ikkjjj bjeennnn tjochhh gjeen sjlechtj mensjj/?
Echt niet! Ikk bjen een gjoeje jonguh hoorrj
[ afbeelding ]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zeiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:52 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zei
Dat was toen ze erachter kwam dat Brian hetzelfde kettinkje voor Tamara had gekocht
Het leek wel of ze instructies had gekregen dat niet meer te zeggen....... ik zat toen echt voor de pc, kom op Amanda je kannut... zeg ut
maar ze deed het niet (zo jammer, het was een slabek maar ze kon soms zo heerlijk uit de hoek komen)
Melissa idd, ze stookte Amanda op om het andere kado te gaan zoeken en uit te pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:57 schreef akveor het volgende:
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.
Net als dat persoonlijk bezit.... dat was toch gewoon hilarisch. Toen dat niet meer mocht was de lol er gewoon af. Mevrouw trok het niet als d'r aan haar spulletjes werd gezeten. Febo was waarschijnlijk bang dat ze op zou stappen dus mocht het niet meer. En daar ging het toch om? Dat ze op zouden stappen.... Het was gewoon een kutspel.
Ik vraag me dan ook af in hoeverre het drankgebruik van Huub die voordeeltjes voor B en A in de hand hebben gewerkt.
Volgens mij is er bij heel veel miljonairs moeite gedaan om ze in het programma te houden, niet alleen bij Amanda. Zij en Brian waren er wel sterren in om te doen alsof de wereld verging en ze het allemaal niet meer trokken, aanstellerig en aandachttrekkerij.... Maar ja als dat succes heeft blijven mensen dat doen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.
Ze heeft iedere regel met voeten getreden.
Oooooh, ik ga naar de radio van Peet, Eric aan de foon.
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.
Maar het was wel overduidelijk dronkemanspraat
Maar hoeveel leuker was het nog om te zien wat een slechte verliezers rat en del waren![]()
Vooral toen del door al haar verdriet vanwege het verlies niet meer kon lopen, pieste ik haast in mijn broek![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd.... de andere 'verliezer'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was wel een verrassing, had volgens mij niemand verwacht, was ook mooi om de omslag bij de miljonairs te zien, ze even normaal met elkaar zien doen. Vond de nacht ok, maar vooral de ochtend van het afscheid was mooi om te zien. Iedere op zijn eigen manier afscheid aan het nemen van een lange periode in de Kooi...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.
Huub vindt je het ook niet erg stil rond B&A? Horen jullie nog wel eens iets van al het personeel, zoals Mitch, Dimi en Tommy?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
shawshank redemption is echt een goeie film!
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi,
besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....
pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.
Ik dacht finale, klaar, streams op zwart, nee,
en Claire die lekker mocht blijven.
In de ochtend , 23 mei, zat je met een biertje in bed.
Al een aantal aanmeldingen voor de fandag 3 augustus?
Is toch niet maf,je heb er meer dan 15 maanden gewoond .Ik vind het al raar als ik dat filmpje zie van dat nieuwe programma.Denk dan echt wat doen die vreemde mensen daar in dat huis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Pssst.... je vergeet Sylquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Huubdgk het volgende:
was zeker heftige 24 uur, nee had het niet afgedeald, ze vroegen of we wilden blijven, eerst wilde ik dat niet, kwamen ze met een verhaal is beter voor je verwerkings proces anders ga je midden in de nacht naar huis en dan is het de volgende dag heel moeilijk wakker worden,
ik had zoiets van ja mazzel jullie willen gewoon die tv,
ben er de volgende dag op teruggekomen, het was idd veel beter voor je verwerkingsproces
ik spreek iedereen van wie je zou verwachten die ik zou spreken, eigenlijk spreek ik maar een paar mensen niet, Lieke en Natasia,
Brian en Amanda zie ik af en toe op optredens of feestjes, contact is dan hartelijk, maar we sms en niet ofzo,
Jaap heb ik veel contact mee net als met Eric,
Nena, Ilona, Palma, Mitch, Tommy, en zal nu ongetwijfeld wel wat mensen vergeten, oh ja Dennis en Nadia spreek ik regelmatig
leuk zeg, ben benieuwd of het luktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga morgen btw met Joris, Annemarijn en Claire naar de Haarlemse Honkbal week, bel ik ff van te voren met de organisatie en dan hoop ik dat ik het NL team ff kan spreken, zoals ze hebben gezegd in die videoboodschap
Weemoedig of verdrietig? Heb je dat als je vervelende dingen terugkijkt of ook als je de mooie dingen terugkijkt, ik zou denken dat je van het laatste juist blij wordt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Kan me die emoties goed voorstellen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar,
voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken,
dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Ik ben nog steeds benieuwd wat voor een deal hij toen uitonderhandeld had met zijn 'bankzaken'quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, howilde je zeggen dat jij lekker bezig was als Natrasha... kom op zeg, dat was een waardige
![]()
De dag erna was Nicolaas bijna een hele dag offstream
http://www.korrelatie.nl/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...
Ik bedoel ,jij hebt ook veel los gemaakt bij veel mensen ,bedankt voor alles Huub...
Ik vind je een schatje ...,ben wel blij dat je niet mijn zoon bent ,want ik geef teveel om je om gekwetst te worden door jou ha ha ...Trustehhhhh
´quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
p.s Huub ,1000 Schitterende zonnen ,ben ik aan begonnen ,is mooi,graag meer tips!Vliegeraar ga ik ook beslist lezen als de fokkers het er mee eens zijn ...Fokkers kunnen ook lief zijn..![]()
en zo had je er nog wel meer,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Claire is beschikbaar.....voor mijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijn
Huub ik geloof dat in jou een tv-maker zit, zowel voor als achter de schermen, een producentje,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Nu maar hopen dat ik daar streams kan kijken..quote:
En daar koop ik wat voorquote:
Succes, maar gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
we gaan het in ieder geval proberen zometeen eerst de pilot daarna meteen cant buy me love
Tje zeg hoe kom je te kort zeg,als je zo met dat gewip van Huub en Claire bezig bentquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:29 schreef spapaars het volgende:
-----------
Alles op een rijtje.
Met dank aan John-dk.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=891&sid=be2df783f40c54cc3698dcb8e52f3068
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:29 schreef spapaars het volgende:
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=891&sid=be2df783f40c54cc3698dcb8e52f3068
Zoals ik gisteren al aangaf, voor mij lijkt DGK al maanden geleden en het wordt allemaal wat grijzig.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en zo had je er nog wel meer,
he neem mij niet serieus....
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d. Vind het jammer dat je er niet op bent teruggekomen, dat zou je sieren zeg maar. Kritiek uiten prima, onderbouwen prima, maar als je het fout hebt....
typisch geval van jammer joh!
Ook filmpjes met sfeer, Elly gezellie.........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:05 schreef rooie3 het volgende:
Tje zeg hoe kom je te kort zeg,als je zo met dat gewip van Huub en Claire bezig bent
Jaap natuurlijk.....dat was voor mij verreweg de beste speler, puur op eigen kracht, heeft niemand nodig gehad, altijd weer goed voor iets hilarisch en de laatste maanden in z'n eentje de kar trekken plus.....zo goed als geweldloos. En ja, duidelijk zichtbaar was dat hij tv maakte, maar dat boeide mij in het geheel niet. Fantastische vent om naar te kijken!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
NMNS, ik vraag me af naar wie je dan wel graag keek? Ik bedoel, als ze er 10 van die lieve mensen zoals Sylvia en Claire in hadden gezet dan was het me een Brady Bunch van heb ik jou daar geworden.
Vertel dat vooral aan hen die dure telefoonrekeningen kregen, kaarten, brieven en vliegtuigen stuurdenquote:Enne het was maar een spelletje hoor, don't take everything to serious....
Dus jij keek graag naar streams waarop Jaap te zien was die twaalf uur per dag zat te schaken en brieven te schrijven in kantoor en die ongeveer een uurtje per dag contact had met andere mensen uit de Villa?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap natuurlijk.....dat was voor mij verreweg de beste speler, puur op eigen kracht, heeft niemand nodig gehad, altijd weer goed voor iets hilarisch en de laatste maanden in z'n eentje de kar trekken plus.....zo goed als geweldloos. En ja, duidelijk zichtbaar was dat hij tv maakte, maar dat boeide mij in het geheel niet. Fantastische vent om naar te kijken!
[..]
Vertel dat vooral aan hen die dure telefoonrekeningen kregen, kaarten, brieven en vliegtuigen stuurdenJdM heeft van mij geen cent gekregen (op de betaalde streams na).
Jaap deed amper wat,Ja gasten beledigen en zeuren en zeiken.Beetje boeren en scheten laten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus jij keek graag naar streams waarop Jaap te zien was die twaalf uur per dag zat te schaken en brieven te schrijven in kantoor en die ongeveer een uurtje per dag contact had met andere mensen uit de Villa?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al aangaf, voor mij lijkt DGK al maanden geleden en het wordt allemaal wat grijzig.
Er waren er twee waar ik tijdens het streamen een pokkehekel aan had in die Kooi. Jij stond met stip op 1 en Eric op 2. Dat is ondertussen een beetje veranderd, Eric, die wannabee miljonair, staat nu met stip op 1, waar ik jou moet plaatsen weet ik op dit moment nog niet helemaal.
Juist die twee die ik niet mocht, die verschijnen hier. Als dat is vanwege het aandachtshoer zijn (Eric?), dan is dat minder. Is het vanwege het feit dat jullie het gewoon leuk vinden om met kijkers van gedachten te wisselen, dan is dat top.
--- even een stukje eruit geknipt, ivm scrollen --
Ik wens je in ieder geval veel succes en zal je (en Eric) misschien af en toe een beetje plagen als ik vind dat je te hoog in de boom klimt en je jezelf teveel status aanmeet.....
Mooi geschreven.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
knip
Ik keek naar je met meerdere brillen op. Speltechnisch speelde je het goed (tot ongeveer oktober 2007, daarna bracht je niet zoveel meer en trok voornamelijk Jaap de kar waarbij jij inhaakte en/of hem nodig had), de mens Huub die je liet zien kon ik niet echt waarderen
knip
en neuspeuteren.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap deed amper wat,Ja gasten beledigen en zeuren en zeiken.Beetje boeren en scheten laten.
Jaap had een geluk ,hij had zijn lichaam mee,dus was alles wat Jaap deed was komisch.Had een ander het allemaal geflikt dan was het een viespeuk geweest .
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen; ik weet het hélemaal niet meer![]()
eerst was ik groot Huub Fan (nou ja fan, fan, klinkt ook weer overdreven...), ik wilde nog steeds tot op het laatste moment dat ie won, terwijl ik me toch rot hebt geërgerd aan dat gedram met tussen Huub en Lieke, ik vond ze allebei onuitstaanbaar op een gegeven moment, maar wat ik dan weer nog onuitstaanbaarder (is dat goed Nederlands?) vond, was dat eeuwig geleuter van Brian en Amanda, dat totaal zwartmaken en gewoon bijna demoniseren van Huub.
Tja en Jaap was Jaap..... soms saai, maar soms weer harstikke grappig, en op sommige momensen zelfs ontroerend, zo vond ik het ook ontroerend dat Jaap toch zijn vader ging bellen dat ie gewonnen had, dat was volgens mij (volgens mij dan hé....) geen t.v. maken (hij had immers al gewonnen) maar gewoon omdat ie écht zijn vaders stem even wilde horen, in héle kleine dingetjes zag je soms een ''lieve'' Jaap........
Ja en voor de rest...... ach inderdaad tis afgelopen nou, en ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen, Jaap zijn plannen weten we al, weet niet goed wat ik daar nou weer van moet denken, is het leuk? taboe doorbrekend? of juist een beetje gebruik maken van mensen die het al moeilijk genoeg hebben?
dus nogmaals ik ben het spoor een beetje bijster wat de ex- gouden kooi bewoners betreft.
ik ook hoor, en met name huub.quote:[b]Op zaterdag 12 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/
dus nogmaals ik ben het spoor een beetje bijster wat de ex- gouden kooi bewoners betreft.
Welnee joh.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
Moreel verwerpelijk was het gedrag van Huub wel eens, maar t was wel wat het programma op de kaart heeft gezet, samen met de acties van Jaap en het gedrag van Brian en Amanda...
Aaaarch je edit de verkeerde.... lolquote:
Precies.... allleen zie ik het Jaap niet redden... die heeft iemand nodig.... Als ie iets alleen moet ondernemen is het denk ik een blue jongentje. Intelligent maar zeker niet ad rem genoeg en te weinig sociaal betrokken om een reeks van shows te trekken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:48 schreef sunny16947 het volgende:
En bij voorgaande posts sluit ik me aan. De 1e keer dat Jaap overliep van Brian naar Huub en Eric, heb ik eens 1 kaart gestuurd waarin ik schreef dat Jaap zoveel leuker was om naar te kijken i.s.m. Huub en Eric en dat dat ook in de popo tot uitdrukking kwam.
Het instuderen van het internetshowtje kwam m.i. vooral uit de koker van Huub. Jaap zijn act moest 10 keer op papier uitgewerkt worden, waardoor het te gemaakt werd.
Inderdaad alle acties die Huub tegen B en A verzon werden op het laatste moment door Jaap getorpedeerd.
M.i. redt Huub het wel solo, maar Jaap heeft iemand als Huub als aangever en spontane acties nodig. Het worden m.i. te veel gemaakte toneelstukjes van kleuterniveau. Net zoals je bij Life en Cooking zag.
Ik vermoed dat vanwege z'n gewicht en hoe de meeste mensen daar mee omgaan, ontwijkend gedrag en er niet naast gezien willen worden, hij de enige is die, net zoals hij in DGK liet zien, uitstekend voor zichzelf kan zorgen. Hij heeft het, denk ik, bijna altijd alleen moeten doen....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... allleen zie ik het Jaap niet redden... die heeft iemand nodig.... Als ie iets alleen moet ondernemen is het denk ik een blue jongentje. Intelligent maar zeker niet ad rem genoeg en te weinig sociaal betrokken om een reeks van shows te trekken.
Begin jij nu ook al met '...'quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is een contactgestoorde idioot die eind april 2007 een schitterende gimmick heeft neergezet..Terror Jaap! toen Huub doorkreeg dat Jaap op alle lijstjes van het grote publiek op 1 stond (zo'n radioliijstje waar Huub zelf op 96 stond) heeft Huub steeds verkodnigd dat ie iets samen met Jaap wit doen... Jaap heeft zelf nooit om Huub gevraagd om in zn kont te kruipen... toen Jaap samen ging spelen met Dennis en die anderen vond ik 'm played out, totaal niet grappig.. alles kwam erg gemaakt over.. je hebt mensen die grappig zijn en je hebt mensen die grappig doen... Jaap ging grappig doen maar was het al lang niet meer.. de terugkomst van Terror Jaap met de tafel omgooien was grappig... daarna werd het weer te gemaakt met als dieptepunt die tenenkrommende toneelstukjes... Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
Niet voor de meeste streamers, voor een TV programma (knippen en plakken) is het vermoedelijk redelijk te pruimen.....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
Er waren ook momenten dat ik juist vond dat Jaap het beter deed als Huub, bv.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef sunny16947 het volgende:
Gek dat iedereen daar toch heel anders tegenaan kan kijken. Het enige wat Jaap m.i. alleen heeft gedaan was schaken, computeren, lezen etc. Het vervolg op de binnenkomst van Jaap was hilarisch. Waarom was Jaap hilarisch? Omdat Huub en Eric hem bedolven onder voedsel. Als object dus. Het was hilarisch als kleine Huub tegen Jaap opsprong. Jaap bedacht een snood plannetje, maar dat moest uiteindelijk door Huub of Brian worden uitgevoerd. De avond van het komkommergesprek was hilarisch, maar wel met/door Huub. En zo zijn er tal van acties. Maar Jaap heeft in acties nog nooit iets alleen of zelf gedaan. Zelfs het afscheidsfilmpje bij Mc Donalds kwam bij Huub vandaan.
Oh en kijk eens naar de weblogs van Jaap. Die waren briljant, maar altijd als reactie op die van Huub. Nu hij zelf een weblog moet schrijven komt er helemaal niks.
Carlos verhaallijn, z'n periode met Dennis (daar was hij degene die de kar trok), z'n start, het verweer tegen Huub en Eric (verstoppen gasfornuispitten), z'n gedoe met Palma, er zijn momenten te over dat hij iets deed of de aanleiding was van leuke momenten, vele stemmingen waar hij bijna altijd z'n eigen plan trok.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Er waren ook momenten dat ik juist vond dat Jaap het beter deed als Huub, bv.
- rijbewijsstemming... het was door Jaap dat hij uiteindelijk geblokt werd voor Amanda
- ei op het hoofd van Juf Judith (deed Japie toch echt alleen)
- verstieren van het liedje van alleenstaande moeders bij Brian (deed Japie alleen wat)
Jaap zijn manco vond ik, dat hij alles deed voor de show en heel weinig de mens "Jaap" liet zien en dus eigenlijk altijd een showtje opvoerde..... waar dgk toch echt een reallife soap behoorde te wezen.
Ja Jaap was er te laf voor hequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:30 schreef akveor het volgende:
[..]
In die alliantie is er nooit iets van samenwerking vanaf Jaap's kant geweest. Hooguit licht gedoseerd enkele steekjes richting B en A. Wat kwam er uit Jaap's koker? Weinig.
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijnquote:Jaap leverde allleen maar wannneer ie een schop onder zijn reet kreeg van achter. Of wanneer hij dat nodig vond.
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellenquote:Maar ik vind hem geen winnaar.
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijnquote:En zeker niet in zijn opstelling in het spel en zijn zogenaamde TV maken. Nee, dan nog liever Brian als winnaar. Helaas zijn een stel Huub fanatici zo tegen Brian geweest dat ze op Jaap hebbeb gestemd. Daardoor is Jaap een politiek correcte winnaar geworden.
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliserenquote:Daarnaast is Jaap geholpen door die walgelijke halve finale.
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?quote:Tegen Huub... zoals Jaap altijd heeft gespeeld.
Hoog rendement dusquote:In mijn ogen is Jaap een klaploper waar weinig uitkomt. Behalve als het echt moet.
yup idd.... alleen heel de Dennis periode vond ik Jaap helemaal niet leukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Carlos verhaallijn, z'n periode met Dennis (daar was hij degene die de kar trok), z'n start, het verweer tegen Huub en Eric (verstoppen gasfornuispitten), z'n gedoe met Palma, er zijn momenten te over dat hij iets deed of de aanleiding was van leuke momenten, vele stemmingen waar hij bijna altijd z'n eigen plan trok.
En gelukkig bijna altijd andere dingen dan dat eeuwige geneuk en relatiegezeik, dat begon mij na drie weken al de keel uit te hangen.
Ja, maar dat is de kracht van Jaap, dat was namelijk niet leuk geweest. Hij weet mensen exact in te schatten en maakt daar optimaal gebruik van. Ken z'n grenzen aardig goed en weet wat haalbaar is. Jaap en sex was dramatisch geworden en had hem enorm verzwakt. Het is nu eenmaal niet z'n sterkste kant.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Denk je niet als bv. Cora ook in de kooi had gezeten, we veel meer kanten van Jaap hadden gezien?
Want een relatie hebben voor de camera en dan ook nog eens 24/7 bij elkaar, zouden we een andere kant van hem hebben gezien, die ik nu gewoon gemist heb.
Talking toquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:44 schreef Prospera het volgende:
Dat is een boel pro Jaap als Brian-fan, of was het brian-amanda.nl teveel voor je
Ik hoef die kant van Jaap niet te zien hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Denk je niet als bv. Cora ook in de kooi had gezeten, we veel meer kanten van Jaap hadden gezien?
Dat gevoel had ik al van tevoren eigenlijk,quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:04 schreef hondjes het volgende:
denk meer dat hij door de regie als winnaar werd aangewezen.
Het valt me op uit bovenstaande post dat jij als sporadisch poster in COS (vooral de laatste maanden dan, en in die tijd zeer vaak aanwezig in SC) dat je het live gebeuren toch goed in de gaten hebt gehouden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv)
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn![]()
[..]
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen![]()
[..]
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaarHOE DAN???
[..]
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap![]()
[..]
Hoog rendement dus![]()
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit wilde ik graag even gezegd hebben
Toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gelukkig hebben we onze humor nog![]()
tis toch allemaal één groot drama zo achteraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |