Hahaha, Huub vertelde dat na de finale vlak voordat ie over Jaap zijn hand heen ging pissen, vraag me niet waarom ik het heb onthouden, soms sla je nu eenmaal nutteloze informatie op, hahaha....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Euuhh.. wat weet jij ervan?![]()
Ik ga ff boodschappen doen aan de overkant.. iemand nog iets nodig?!?!
xie jullie zo in #23
Wat vraag je nu gemiddeld voor zo'n pijpsessie Eric?quote:
Mwah, ik kan je meedelen dat alvast niet alles lam was........Jezus, die Eric leek wel een lam dat al drie dagen niet gedronken had......quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=295730&Page=1&BM=293557&PP=2&Cnt=268&Period=1&q=dgkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah wist dat zelf niet eens! was echt lam zeg.... leuke informatie voor jullie
ben die avond uitmezelf naar achter gelopen, helemaal zat... met mijn alchohol verbod, iedereen was daar aanwezig een biertje drinken, ook de boze buurvrouw was lachen joh,
iedereen keek mij aan zo van huh wat doe jij hier... de regisseur kwam binnenlopen met IK BEN HUUB KWIJT,
terwijl ik de buurvrouw zag zei ik sssst niet tegen de buurvrouw vertellen, maarre ik ben hardstikke dronken!
lachen joh
met iedereen achter bedoelde ik de mensen van achter de schermen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik kan je meedelen dat alvast niet alles lam was........Jezus, die Eric leek wel een lam dat al drie dagen niet gedronken had......
Even zonder dollen. Wordt het DGK verhaal al wat diffuus in je koppie? Mensen passen zich redelijk snel aan en vergeten al na vrij korte tijd details....hoe zit dat bij jou.....lijkt het al maanden geleden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met iedereen achter bedoelde ik de mensen van achter de schermen,
enne ja die champagne flessen heb ik de volgende dag meegekregen!
Lift mee!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
Hier moet ik even een tvp zetten.
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Wordt het DGK verhaal al wat diffuus in je koppie? Mensen passen zich redelijk snel aan en vergeten al na vrij korte tijd details....hoe zit dat bij jou.....lijkt het al maanden geleden?
Half uurtje ofzo. Ik deed heel even mijn ogen dicht en hij ook en nu hadden we al weg moeten zijn. Story of my life. Hoe ga ik dit de boze buurvrouw uitleggen? De overdracht had allang plaats moeten vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hé Noek........auto al ingepakt..en hoe laat vertrek je?
Gewoon je horloge een half uur terugzetten.....haar vertellen dat d'r klok niet goed loopt....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Half uurtje ofzo. Ik deed heel even mijn ogen dicht en hij ook en nu hadden we al weg moeten zijn. Story of my life. Hoe ga ik dit de boze buurvrouw uitleggen? De overdracht had allang plaats moeten vinden.
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.
Echter veel details komen pas boven als je eraan herinnerd word, bijvoorbeeld hier op fok
ben best slim zegmaar, en we hadden daar altijd veel vogels rondvliegen die je het een en ander influisterdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.
Ben je er inmiddels een beetje achter wie die fervente streamers waren en was het in sommige gevallen nogal confronterend kennis maken of wist je wie er achter je aan zaten te rennen...
Ja leuk is dat hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja zeker wordt het al diffuus, echter ik denk bij jullie meer dan bij mij want ik word er iedere, maar dan ook iedere dag tientallen keer mee geconfronteerd.
Echter veel details komen pas boven als je eraan herinnerd word, bijvoorbeeld hier op fok
Ja, lijkt idd lang geleden. Al moet ik bekennen dat ik het op het laatst wel kende. De discussies met het avondeten etc. De leukste streamdag vond ik de terror van Huub en Palma die 10 rosé's later toch maar eens op huis aan ging. De ochtenden waren ook altijd leuker dan de avonden, heel vreemd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij lijkt het eigenlijk alsof het zich afspeelde in 2007, een eeuwigheid geleden. Terwijl ik toch best verslingerd was aan die streams.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:01 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben best slim zegmaar, en we hadden daar altijd veel vogels rondvliegen die je het een en ander influisterden
Noekje, Eric leest graag cossen terug, ik ook ,quote:
De Gouden Kooiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Noekje, Eric leest graag cossen terug, ik ook
maar sinds we hier zitten, kan ik het archief van DGK niet meer vinden.
WTF is Merel, nu wil ik het weten ook of vertel je dat vanavond aan de telefoon met Peet?quote:
Heb jij nog contact met Nicolaas? Die wist je af en toe aardig met beide benen op de grond te zetten....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef Huubdgk het volgende:
de lijn tussen zelfverzekerdheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hem met wisselend succes
Ach heb er alle vertrouwen in dat Claire je ten alle tijde snel weer op de grond schoptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:09 schreef Huubdgk het volgende:
de lijn tussen zelfverzekerdheid en arrogantie is flinterdun,
en ik bewandel hem met wisselend succes
Merel is een hele leuke merel die 's avonds als de schemering begon in te vallen ons op hele fluitconcerten trakteerde vanaf de schoorsteen, waar ik erg van kon genieten...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF is Merel, nu wil ik het weten ook of vertel je dat vanavond aan de telefoon met Peet?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds... ik ben er weg van.. moet m'n hutkoffers voor komend weekend nog inpakken en heb een vriendin met luduveduh die me even nodig heeft...
Tot strax op de radio!!
kusss
Die was inderdaad maf.....en volgens mij nog meer verslingerd aan drank dan jijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:16 schreef Huubdgk het volgende:
tell me! Juud!
heb wel eens contact met Nicolaas, die kerel is gek, maar ik mag hem wel
Op die fietsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Merel is een hele leuke merel die 's avonds als de schemering begon in te vallen ons op hele fluitconcerten trakteerde vanaf de schoorsteen, waar ik erg van kon genieten...
Huub bedoelt andere vogeltjes
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds... ik ben er weg van.. moet m'n hutkoffers voor komend weekend nog inpakken en heb een vriendin met luduveduh die me even nodig heeft...
Tot strax op de radio!!
kusss
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net wegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die was inderdaad maf.....en volgens mij nog meer verslingerd aan drank dan jij
Maar hij was ook de gast die Jaap deed beseffen dat er wat moest gebeuren wilde hij een kans maken. Wat dat betreft een goede zet van de FEBO (al deed hij verder geen moer)
Oh ja, Eric bijna in elkaar meppen (terecht trouwens...) in die bewuste nacht dat Eric's handjes los zaten.
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_alles__.html?p=26,1
of zoiets?
The Shawshank redemption!! Is zeker een aanrader, heb hem meerdere keren gezien en kijk hem zo nog een keer als het moet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Relax, relax......ik kon enkel de beelden maar zien.....die waren vast fake.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
hey, ben al weer terugquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens dodgeball (leuke lachfilm)
of
the shawshank redemption (heb ik nog nooit gezien)
Nu weet ik weer hoe een addict ik was, dat heb ik gezien dat je dat vertelde aan Claire, weird is dat..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Huubdgk het volgende:
heb hem met het nieuwe lekkere weer dit jaar weer gezien Eric,
of het was een andere merel en die kutbeesten vinden het gewoon fijn om daar op te zitten,
maar heb Claire het verhaal in de villa ook verteld....
MEREL! en maar fluiten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe nou niet, nu moet ik weer denken aan Brian als zijnde paardenfluisteraarrukker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Lady-night het volgende:
Huub weet je die kerstboodschap nog van Netty, dat was toch wel lullig?
[ afbeelding ]
Was je dronken??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Huubdgk het volgende:
lachen joh
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Die was werkelijk hilarisch.... ongetwijfeld niet zo bedoeld als het overkwam...maar die tik zit waarschijnlijk in de familie....![]()
TOESPRAAK NETTY.
Hoi Huub,
Dit is de moeder van Brian.
En uhhh bij deze heb ik een boodschap voor jou en uh wil dat even aan jou voorlezen.
Beste Huub,
Ik ken je inmiddels ook één jaar en ik kan zeggen dat je wat rustiger bent geworden.
In het begin was je een stille water wat bleek diepe gronden te hebben.
Als moeder van Brian zou het misschien niet leuk zijn om te horen wat je heel de mensen pijn gedaan met je woorden en daden in 2007.
Dat ik als moeder vaak moet horen hoe je Brian haat kan ik niet begrijpen.
Het was toch een spel? Wat heeft hij jou aangedaan?
Je ging je spel spelen om hem te breken maar ik ken mijn zoon en hij is inmiddels ook sterker geworden en daar ben ik trots op.
Iederen die in de Goud Skooi komt zichzelf tegen en jij ook Huub.
Liefde is wat ons voed. Wij allemaal zijn mensen van vlees en bloed.
Je zegt van alles over moeders, vaders en niet te vergeten over ziektes en dat is best hard. Kan ik niet om heen.
Je kan ook heel goed stoken maar daar maak ik me niet druk over want je medebewoners weten het ook.
Dus Huub een goed advies een beter leven begint bij jezelf. Wie goed doet goed ontmoet.
Ik wens je een menselijk leven. Ik wens je een menselijk jaar in 2008.
Tot zover de kerstboodscahap van Netty aan Huub.
ho, hoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
je bent wel weer lekker bezig he?! Gelukkig ging ik net weg
Voor nu is het mooi dat ze het zo goed samen lijken te hebben. Als stelletje waren ze gewoon kut. Net als Dennis en Nadia. Zoals de meeste stelletjes in een RLS slaapverwekkend en ronduit vervelende verhaallijnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef Juud79 het volgende:
Ja, toen ik dat zag dacht ik, nu weet ik hoe het komt dat Brian zo rot uit zijn woorden komt en verbaal niet zo sterk is, je krijgt dat voor een groot deel toch van je ouders mee, die broer van hem is al net zo, lijkt mij enorm vervelend... Brian had gelukkig Amanda in de Kooi, die voor hem kon spreken en discussie kon voeren...die waren dan wel niet op inhoud gericht, maar er kwam genoeg uit die troela aan volzinnen...
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was je dronken??
Nou! Dat had ik nooit kunnen raden
![]()
Maarrrjj ikkjjj bjeennnn tjochhh gjeen sjlechtj mensjj/?
Echt niet! Ikk bjen een gjoeje jonguh hoorrj
[ afbeelding ]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zeiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, vooral: Sterruf jonguh en zulks.
Mèn, wat heb ik vaak gemute als die slabek aan het woord was, té erg.
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:52 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je nog dat ze opeens geen "sterufff jonguh" meer zei
Dat was toen ze erachter kwam dat Brian hetzelfde kettinkje voor Tamara had gekocht
Het leek wel of ze instructies had gekregen dat niet meer te zeggen....... ik zat toen echt voor de pc, kom op Amanda je kannut... zeg ut
maar ze deed het niet (zo jammer, het was een slabek maar ze kon soms zo heerlijk uit de hoek komen)
Melissa idd, ze stookte Amanda op om het andere kado te gaan zoeken en uit te pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Een hartje wat later een tulp bleek te zijn... hahaha... was toen toch een butler die aan het stoken was?
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:57 schreef akveor het volgende:
Amanda was gewoon een pest voor DGK.... teveel regels zijn aangepast in haar voordeel.
Net als dat persoonlijk bezit.... dat was toch gewoon hilarisch. Toen dat niet meer mocht was de lol er gewoon af. Mevrouw trok het niet als d'r aan haar spulletjes werd gezeten. Febo was waarschijnlijk bang dat ze op zou stappen dus mocht het niet meer. En daar ging het toch om? Dat ze op zouden stappen.... Het was gewoon een kutspel.
Ik vraag me dan ook af in hoeverre het drankgebruik van Huub die voordeeltjes voor B en A in de hand hebben gewerkt.
Volgens mij is er bij heel veel miljonairs moeite gedaan om ze in het programma te houden, niet alleen bij Amanda. Zij en Brian waren er wel sterren in om te doen alsof de wereld verging en ze het allemaal niet meer trokken, aanstellerig en aandachttrekkerij.... Maar ja als dat succes heeft blijven mensen dat doen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat Roevka, de boze buuf deed er alles aan om dat ordinaire mormel in het programma te houden, don't ask me why.
Ze heeft iedere regel met voeten getreden.
Oooooh, ik ga naar de radio van Peet, Eric aan de foon.
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou hij kwam daar toch nog aardig uit zijn woorden, dat was enorm aandoenlijk, 'Liever met jou en geen 723.000 euro, dan zonder jou met 723.000 euro' en 'Ik heb uiteindelijk toch gewonnen omdat ik jou heb' hoe lief was dat... En wat een verschil hoe Huub reageerde op zijn verlies, tegenover Brian... Huub bekeek het van de positieve kant, terwijl Brian haast een boom ging opzoeken, en dan niet om tegenaan te piesen...
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartstikke lief om te zien.
Maar het was wel overduidelijk dronkemanspraat
Maar hoeveel leuker was het nog om te zien wat een slechte verliezers rat en del waren![]()
Vooral toen del door al haar verdriet vanwege het verlies niet meer kon lopen, pieste ik haast in mijn broek![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd.... de andere 'verliezer'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was wel een verrassing, had volgens mij niemand verwacht, was ook mooi om de omslag bij de miljonairs te zien, ze even normaal met elkaar zien doen. Vond de nacht ok, maar vooral de ochtend van het afscheid was mooi om te zien. Iedere op zijn eigen manier afscheid aan het nemen van een lange periode in de Kooi...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een mooie beelden zeg,was echt gaaf dat we na de finale nog beelden kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |