abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60062527
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Aaaarch je edit de verkeerde.... lol

ja

enne voor de rest, pffffff ik vin het wel goed zo eigenlijk
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:48:25 #127
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60062549
En bij voorgaande posts sluit ik me aan. De 1e keer dat Jaap overliep van Brian naar Huub en Eric, heb ik eens 1 kaart gestuurd waarin ik schreef dat Jaap zoveel leuker was om naar te kijken i.s.m. Huub en Eric en dat dat ook in de popo tot uitdrukking kwam.

Het instuderen van het internetshowtje kwam m.i. vooral uit de koker van Huub. Jaap zijn act moest 10 keer op papier uitgewerkt worden, waardoor het te gemaakt werd.

Inderdaad alle acties die Huub tegen B en A verzon werden op het laatste moment door Jaap getorpedeerd.

M.i. redt Huub het wel solo, maar Jaap heeft iemand als Huub als aangever en spontane acties nodig. Het worden m.i. te veel gemaakte toneelstukjes van kleuterniveau. Net zoals je bij Life en Cooking zag.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:58:33 #128
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60062697
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:48 schreef sunny16947 het volgende:
En bij voorgaande posts sluit ik me aan. De 1e keer dat Jaap overliep van Brian naar Huub en Eric, heb ik eens 1 kaart gestuurd waarin ik schreef dat Jaap zoveel leuker was om naar te kijken i.s.m. Huub en Eric en dat dat ook in de popo tot uitdrukking kwam.

Het instuderen van het internetshowtje kwam m.i. vooral uit de koker van Huub. Jaap zijn act moest 10 keer op papier uitgewerkt worden, waardoor het te gemaakt werd.

Inderdaad alle acties die Huub tegen B en A verzon werden op het laatste moment door Jaap getorpedeerd.

M.i. redt Huub het wel solo, maar Jaap heeft iemand als Huub als aangever en spontane acties nodig. Het worden m.i. te veel gemaakte toneelstukjes van kleuterniveau. Net zoals je bij Life en Cooking zag.
Precies.... allleen zie ik het Jaap niet redden... die heeft iemand nodig.... Als ie iets alleen moet ondernemen is het denk ik een blue jongentje. Intelligent maar zeker niet ad rem genoeg en te weinig sociaal betrokken om een reeks van shows te trekken.
Op zaterdag 12 juli 2008 18:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies.... allleen zie ik het Jaap niet redden... die heeft iemand nodig.... Als ie iets alleen moet ondernemen is het denk ik een blue jongentje. Intelligent maar zeker niet ad rem genoeg en te weinig sociaal betrokken om een reeks van shows te trekken.
Ik vermoed dat vanwege z'n gewicht en hoe de meeste mensen daar mee omgaan, ontwijkend gedrag en er niet naast gezien willen worden, hij de enige is die, net zoals hij in DGK liet zien, uitstekend voor zichzelf kan zorgen. Hij heeft het, denk ik, bijna altijd alleen moeten doen....

Die gast wint de hoofdprijs, vult z'n zakken, heeft iedereen bij de veter genomen en dan nog hoor ik hier dat hij niet voor zichzelf kan zorgen
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:40:12 #130
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60063406
Jaap is een contactgestoorde idioot die eind april 2007 een schitterende gimmick heeft neergezet..Terror Jaap! toen Huub doorkreeg dat Jaap op alle lijstjes van het grote publiek op 1 stond (zo'n radioliijstje waar Huub zelf op 96 stond) heeft Huub steeds verkodnigd dat ie iets samen met Jaap wit doen... Jaap heeft zelf nooit om Huub gevraagd om in zn kont te kruipen... toen Jaap samen ging spelen met Dennis en die anderen vond ik 'm played out, totaal niet grappig.. alles kwam erg gemaakt over.. je hebt mensen die grappig zijn en je hebt mensen die grappig doen... Jaap ging grappig doen maar was het al lang niet meer.. de terugkomst van Terror Jaap met de tafel omgooien was grappig... daarna werd het weer te gemaakt met als dieptepunt die tenenkrommende toneelstukjes... Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:43:42 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_60063479
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap is een contactgestoorde idioot die eind april 2007 een schitterende gimmick heeft neergezet..Terror Jaap! toen Huub doorkreeg dat Jaap op alle lijstjes van het grote publiek op 1 stond (zo'n radioliijstje waar Huub zelf op 96 stond) heeft Huub steeds verkodnigd dat ie iets samen met Jaap wit doen... Jaap heeft zelf nooit om Huub gevraagd om in zn kont te kruipen... toen Jaap samen ging spelen met Dennis en die anderen vond ik 'm played out, totaal niet grappig.. alles kwam erg gemaakt over.. je hebt mensen die grappig zijn en je hebt mensen die grappig doen... Jaap ging grappig doen maar was het al lang niet meer.. de terugkomst van Terror Jaap met de tafel omgooien was grappig... daarna werd het weer te gemaakt met als dieptepunt die tenenkrommende toneelstukjes... Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
Begin jij nu ook al met '...'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:48:20 #132
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60063551
Gek dat iedereen daar toch heel anders tegenaan kan kijken. Het enige wat Jaap m.i. alleen heeft gedaan was schaken, computeren, lezen etc. Het vervolg op de binnenkomst van Jaap was hilarisch. Waarom was Jaap hilarisch? Omdat Huub en Eric hem bedolven onder voedsel. Als object dus. Het was hilarisch als kleine Huub tegen Jaap opsprong. Jaap bedacht een snood plannetje, maar dat moest uiteindelijk door Huub of Brian worden uitgevoerd. De avond van het komkommergesprek was hilarisch, maar wel met/door Huub. En zo zijn er tal van acties. Maar Jaap heeft in acties nog nooit iets alleen of zelf gedaan. Zelfs het afscheidsfilmpje bij Mc Donalds kwam bij Huub vandaan.

Oh en kijk eens naar de weblogs van Jaap. Die waren briljant, maar altijd als reactie op die van Huub. Nu hij zelf een weblog moet schrijven komt er helemaal niks.
Snooker is top!!!
pi_60063647
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig kan zijn maar hij kan het denk ik niet in een vorm gieten wat leuk is voor de kijker..
Niet voor de meeste streamers, voor een TV programma (knippen en plakken) is het vermoedelijk redelijk te pruimen.....
pi_60063876
jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig voor de kijker kan zijn..........????

Vertel suikeroom, ik heb er nl niets van gezien......het enige gieten wat jaap kan, is een milkshake in zijn strot gieten als hij tenminste de deksel er vanaf heeft gehaald. Ik denk niet dat wij zitten te wachten op een Jaap, er lopen genoeg echt getalenteerde mensen rond in Nederland die echt iets te bieden hebben denk ik.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_60063907
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef sunny16947 het volgende:
Gek dat iedereen daar toch heel anders tegenaan kan kijken. Het enige wat Jaap m.i. alleen heeft gedaan was schaken, computeren, lezen etc. Het vervolg op de binnenkomst van Jaap was hilarisch. Waarom was Jaap hilarisch? Omdat Huub en Eric hem bedolven onder voedsel. Als object dus. Het was hilarisch als kleine Huub tegen Jaap opsprong. Jaap bedacht een snood plannetje, maar dat moest uiteindelijk door Huub of Brian worden uitgevoerd. De avond van het komkommergesprek was hilarisch, maar wel met/door Huub. En zo zijn er tal van acties. Maar Jaap heeft in acties nog nooit iets alleen of zelf gedaan. Zelfs het afscheidsfilmpje bij Mc Donalds kwam bij Huub vandaan.

Oh en kijk eens naar de weblogs van Jaap. Die waren briljant, maar altijd als reactie op die van Huub. Nu hij zelf een weblog moet schrijven komt er helemaal niks.
Er waren ook momenten dat ik juist vond dat Jaap het beter deed als Huub, bv.
- rijbewijsstemming... het was door Jaap dat hij uiteindelijk geblokt werd voor Amanda
- ei op het hoofd van Juf Judith (deed Japie toch echt alleen)
- verstieren van het liedje van alleenstaande moeders bij Brian (deed Japie alleen wat)
- Jaap en de waarzegster (lag echt helemaal in een deuk)

Jaap zijn manco vond ik, dat hij alles deed voor de show en heel weinig de mens "Jaap" liet zien en dus eigenlijk altijd een showtje opvoerde..... waar dgk toch echt een reallife soap behoorde te wezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Desii op 12-07-2008 20:40:34 ]
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:13:52 #136
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60064030
Zelfs bij het ei van Juf Judith zet ik vraagtekens. Was het niet Juf Judith die schreeuwde "Stijn klootzak".
Snooker is top!!!
pi_60064213
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:06 schreef Desii het volgende:

[..]

Er waren ook momenten dat ik juist vond dat Jaap het beter deed als Huub, bv.
- rijbewijsstemming... het was door Jaap dat hij uiteindelijk geblokt werd voor Amanda
- ei op het hoofd van Juf Judith (deed Japie toch echt alleen)
- verstieren van het liedje van alleenstaande moeders bij Brian (deed Japie alleen wat)

Jaap zijn manco vond ik, dat hij alles deed voor de show en heel weinig de mens "Jaap" liet zien en dus eigenlijk altijd een showtje opvoerde..... waar dgk toch echt een reallife soap behoorde te wezen.
Carlos verhaallijn, z'n periode met Dennis (daar was hij degene die de kar trok), z'n start, het verweer tegen Huub en Eric (verstoppen gasfornuispitten), z'n gedoe met Palma, er zijn momenten te over dat hij iets deed of de aanleiding was van leuke momenten, vele stemmingen waar hij bijna altijd z'n eigen plan trok.

En gelukkig bijna altijd andere dingen dan dat eeuwige geneuk en relatiegezeik, dat begon mij na drie weken al de keel uit te hangen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:28:03 #138
2018 PC eend
relativist
pi_60064289
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:30 schreef akveor het volgende:

[..]
In die alliantie is er nooit iets van samenwerking vanaf Jaap's kant geweest. Hooguit licht gedoseerd enkele steekjes richting B en A. Wat kwam er uit Jaap's koker? Weinig.
Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv )
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
quote:
Jaap leverde allleen maar wannneer ie een schop onder zijn reet kreeg van achter. Of wanneer hij dat nodig vond.
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn
quote:
Maar ik vind hem geen winnaar.
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen
quote:
En zeker niet in zijn opstelling in het spel en zijn zogenaamde TV maken. Nee, dan nog liever Brian als winnaar. Helaas zijn een stel Huub fanatici zo tegen Brian geweest dat ze op Jaap hebbeb gestemd. Daardoor is Jaap een politiek correcte winnaar geworden.
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaar HOE DAN???
quote:
Daarnaast is Jaap geholpen door die walgelijke halve finale.
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
quote:
Tegen Huub... zoals Jaap altijd heeft gespeeld.
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap
quote:
In mijn ogen is Jaap een klaploper waar weinig uitkomt. Behalve als het echt moet.
Hoog rendement dus
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60064499
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Carlos verhaallijn, z'n periode met Dennis (daar was hij degene die de kar trok), z'n start, het verweer tegen Huub en Eric (verstoppen gasfornuispitten), z'n gedoe met Palma, er zijn momenten te over dat hij iets deed of de aanleiding was van leuke momenten, vele stemmingen waar hij bijna altijd z'n eigen plan trok.

En gelukkig bijna altijd andere dingen dan dat eeuwige geneuk en relatiegezeik, dat begon mij na drie weken al de keel uit te hangen.
yup idd.... alleen heel de Dennis periode vond ik Jaap helemaal niet leuk

Denk je niet als bv. Cora ook in de kooi had gezeten, we veel meer kanten van Jaap hadden gezien?
Want een relatie hebben voor de camera en dan ook nog eens 24/7 bij elkaar, zouden we een andere kant van hem hebben gezien, die ik nu gewoon gemist heb.

Daarbij vond ik Huub gewoon nog net ietsje leuker, al moet ik zeggen dat bij tijden Japie.. akelig dichtbij kwam
pi_60064565
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:

[..]

Denk je niet als bv. Cora ook in de kooi had gezeten, we veel meer kanten van Jaap hadden gezien?
Want een relatie hebben voor de camera en dan ook nog eens 24/7 bij elkaar, zouden we een andere kant van hem hebben gezien, die ik nu gewoon gemist heb.
Ja, maar dat is de kracht van Jaap, dat was namelijk niet leuk geweest. Hij weet mensen exact in te schatten en maakt daar optimaal gebruik van. Ken z'n grenzen aardig goed en weet wat haalbaar is. Jaap en sex was dramatisch geworden en had hem enorm verzwakt. Het is nu eenmaal niet z'n sterkste kant.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:44:41 #141
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60064568
Dat is een boel pro Jaap als Brian-fan, of was het brian-amanda.nl teveel voor je
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_60064614
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:44 schreef Prospera het volgende:
Dat is een boel pro Jaap als Brian-fan, of was het brian-amanda.nl teveel voor je
Talking to
pi_60064941
denk meer dat hij door de regie als winnaar werd aangewezen.
pi_60065329
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef Desii het volgende:

[..]

Ik hoef die kant van Jaap niet te zien hoor

was misschien leuk geweest als we een beetje meer van Jaap hadden gezien hoe hij zicht gedraagt in een relatie, en hetzelfde geldt voor Cora, maar aangezien de camera's ook altijd blijven draaien wanneer het konijnen begon, nah, nee moet ik toch echt niet aan denken, Jaap en Cora

Ik denk dat het wel beter is dat ie dat stukje voor zichzelf heeft gehouden,

stukje kun je letterlijk én figuurlijk opvatten in dit geval
pi_60065414
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:04 schreef hondjes het volgende:
denk meer dat hij door de regie als winnaar werd aangewezen.
Dat gevoel had ik al van tevoren eigenlijk,
of Brian of Huub nou had gewonnen in beide gevallen was zo gezegd ''de pleuris uitgebroken''
als was het maar tussen de fanatieke fans van beide, die deden ook rare dingen hoor, eng gewoon

Amanda had gewoon ook teveel haters, en Jaap was nog het veiligste alternatief misschien?

Kan het trouwens niet gebeuren dat de regie nét op tijd bepaald wanneer de lijnen worden dichtgegooid met
één druk op de knop? Aangezien het verschil zó klein was tussen Jaap en Brian zie ik het al zo voor me, iemand met zijn vinger boven een rode knop, en dan iemand die roept JA NU !!

ja dan kan je het toch ook zelf regelen? Hoef je niet eens een notaris voor om te kopen
pi_60065487
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv )
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]

Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn
[..]

Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen
[..]

Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaar HOE DAN???
[..]

Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]

Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap
[..]

Hoog rendement dus
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
Het valt me op uit bovenstaande post dat jij als sporadisch poster in COS (vooral de laatste maanden dan, en in die tijd zeer vaak aanwezig in SC) dat je het live gebeuren toch goed in de gaten hebt gehouden.

Je hebt mij wel eens gebrek aan objectiviteit toegedicht, maar het doet me genoegen dat ook jij toch ook een subject in het omstreden hok had. Aan de andere kant gaf ( o.a jouw) kritiek stof tot nadenken, maar een adoratie van streamers voor een bepaald persoon is volgens mij daardoor nooit veranderd.

Iedereen heeft gekeken door zijn eigen brilletje. Kritiek op de gang van zaken, zowel op datgene wat gebeurde in het betreffende hok, als op datgene wat er te lezen was op Fok, om wat dan ook uit te lokken was/is in mijn ogen jouw drijfveer. Mij was het meer te doen om de gezelligheid van een aantal personen die dezelfde klucht volgden. En er zijn mensen die helemaal niet dezelfde voorkeur hadden als ik, waarvan ik zeker weet dat ik er nog steeds mee door eenzelfde deur mee naar binnen kan.

Kritiek mag zeker geleverd worden, mits dat met respect voor de andere kant gebeurd. Het afbranden van de tegenpartij omdat die minder gebekt is of een lager opleidingsniveau heeft om wat voor reden dan ook, hoort daar niet bij. Mijn vingertje wijst hierbij niet naar jou Eend maar ik spreek over het algemeen.

Dit wilde ik graag even gezegd hebben
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60065538
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dit wilde ik graag even gezegd hebben

gelukkig hebben we onze humor nog

tis toch allemaal één groot drama zo achteraf
pi_60065556
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende: