Huub vindt je het ook niet erg stil rond B&A? Horen jullie nog wel eens iets van al het personeel, zoals Mitch, Dimi en Tommy?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
shawshank redemption is echt een goeie film!
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi,
besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....
pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zeker veel door je heen, en nu wordt het zelfs weer je werkplek.
Ik dacht finale, klaar, streams op zwart, nee,
en Claire die lekker mocht blijven.
In de ochtend , 23 mei, zat je met een biertje in bed.
Al een aantal aanmeldingen voor de fandag 3 augustus?
Is toch niet maf,je heb er meer dan 15 maanden gewoond .Ik vind het al raar als ik dat filmpje zie van dat nieuwe programma.Denk dan echt wat doen die vreemde mensen daar in dat huis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Pssst.... je vergeet Sylquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:51 schreef Huubdgk het volgende:
was zeker heftige 24 uur, nee had het niet afgedeald, ze vroegen of we wilden blijven, eerst wilde ik dat niet, kwamen ze met een verhaal is beter voor je verwerkings proces anders ga je midden in de nacht naar huis en dan is het de volgende dag heel moeilijk wakker worden,
ik had zoiets van ja mazzel jullie willen gewoon die tv,
ben er de volgende dag op teruggekomen, het was idd veel beter voor je verwerkingsproces
ik spreek iedereen van wie je zou verwachten die ik zou spreken, eigenlijk spreek ik maar een paar mensen niet, Lieke en Natasia,
Brian en Amanda zie ik af en toe op optredens of feestjes, contact is dan hartelijk, maar we sms en niet ofzo,
Jaap heb ik veel contact mee net als met Eric,
Nena, Ilona, Palma, Mitch, Tommy, en zal nu ongetwijfeld wel wat mensen vergeten, oh ja Dennis en Nadia spreek ik regelmatig
leuk zeg, ben benieuwd of het luktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga morgen btw met Joris, Annemarijn en Claire naar de Haarlemse Honkbal week, bel ik ff van te voren met de organisatie en dan hoop ik dat ik het NL team ff kan spreken, zoals ze hebben gezegd in die videoboodschap
Weemoedig of verdrietig? Heb je dat als je vervelende dingen terugkijkt of ook als je de mooie dingen terugkijkt, ik zou denken dat je van het laatste juist blij wordt...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
finale nacht en de dag erna waren idd fokking bizar maar ook heel erg mooi, besefte mij toen enorm goed dat dit dus echt de laatste 24 uur waren....pfff na zo lang er gezeten te hebben, het maakte echt enorm veel bij mij los
Kan me die emoties goed voorstellen,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Huubdgk het volgende:
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar,
voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken,
dus doe dat ook niet veel, maf he.....
Ik ben nog steeds benieuwd wat voor een deal hij toen uitonderhandeld had met zijn 'bankzaken'quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, howilde je zeggen dat jij lekker bezig was als Natrasha... kom op zeg, dat was een waardige
![]()
De dag erna was Nicolaas bijna een hele dag offstream
http://www.korrelatie.nl/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Huub,...veel streamers zaten anderhalf jaar achter hun computertje/laptop....zaten zich aan jou te irriteren,soms om jou te huilen,juist ook om de ontroerende dingen die jij liet zien..."Uitleg aan Amanda over zon,maan en planeten" ,meestal zaten we onwijs om jou te lachen, en bovenal...wij/ikging/en steeds meer van jou houden...
Ik bedoel ,jij hebt ook veel los gemaakt bij veel mensen ,bedankt voor alles Huub...
Ik vind je een schatje ...,ben wel blij dat je niet mijn zoon bent ,want ik geef teveel om je om gekwetst te worden door jou ha ha ...Trustehhhhh
´quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:27 schreef mooiiiiii het volgende:
p.s Huub ,1000 Schitterende zonnen ,ben ik aan begonnen ,is mooi,graag meer tips!Vliegeraar ga ik ook beslist lezen als de fokkers het er mee eens zijn ...Fokkers kunnen ook lief zijn..![]()
en zo had je er nog wel meer,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bestaat niet, daar gaan wel wat maanden overheen. Hij hanteert het op het oog wel beter, al ben ik bang dat hij zichzelf nu volledig gaat verliezen in groupies en drank.
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Claire is beschikbaar.....voor mijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eigenlijk best jammer ja, zou Claire weer beschikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |