abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:44:12 #101
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60057564
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:

jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d.
Huub ik geloof dat in jou een tv-maker zit, zowel voor als achter de schermen, een producentje,
met een goed team ver komen, veelzijdig , kent veel Tv-mensen en zit er nu middenin om door te kunnen.

Alleen te sterke glaasjes, te kort slapen, kunnen meer kapot maken dan je lief is.

Halve .finale 1.080.000 tv-kijkers ,
Finale kreeg 1.539.000 tv-kijkers .

In deze cos, de eerste reacties dat Huub geen miljonair werd in DGK..
[COS#3779] HUUB ERUIT
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:05:22 #102
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60057877
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 05:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

http://www.korrelatie.nl/
Nu maar hopen dat ik daar streams kan kijken..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 13:08:33 #103
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60057918
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:29 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Claire is beschikbaar.....voor mij
En daar koop ik wat voor

Ga je deze week nog bij de Brooke langs trouwens?
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:17:43 #104
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60058024
we gaan het in ieder geval proberen zometeen eerst de pilot daarna meteen cant buy me love
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2008 @ 13:28:49 #105
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60058153
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:17 schreef Huubdgk het volgende:
we gaan het in ieder geval proberen zometeen eerst de pilot daarna meteen cant buy me love
Succes, maar gaat vast lukken
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:29:22 #106
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60058158
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....

-----------

Alles op een rijtje.
Met dank aan John-dk.

http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=891&sid=be2df783f40c54cc3698dcb8e52f3068
pi_60058680
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:29 schreef spapaars het volgende:
ben vorige week een aantal keren in de villa geweest, heel erg raar, voel mij dan enorm emotioneel, krijg dat ook bij dingen terug kijken, dus doe dat ook niet veel, maf he.....

-----------

Alles op een rijtje.
Met dank aan John-dk.

http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=891&sid=be2df783f40c54cc3698dcb8e52f3068
Tje zeg hoe kom je te kort zeg,als je zo met dat gewip van Huub en Claire bezig bent
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:16:05 #109
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60059618
Een uur voor jouw post al gedaan.
pi_60060062
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

en zo had je er nog wel meer,

he neem mij niet serieus....

jammer he dat ik niet bezweken ben aan groupies drank e.d. Vind het jammer dat je er niet op bent teruggekomen, dat zou je sieren zeg maar. Kritiek uiten prima, onderbouwen prima, maar als je het fout hebt....

typisch geval van jammer joh!
Zoals ik gisteren al aangaf, voor mij lijkt DGK al maanden geleden en het wordt allemaal wat grijzig.

Er waren er twee waar ik tijdens het streamen een pokkehekel aan had in die Kooi. Jij stond met stip op 1 en Eric op 2. Dat is ondertussen een beetje veranderd, Eric, die wannabee miljonair, staat nu met stip op 1, waar ik jou moet plaatsen weet ik op dit moment nog niet helemaal.

Juist die twee die ik niet mocht, die verschijnen hier. Als dat is vanwege het aandachtshoer zijn (Eric?), dan is dat minder. Is het vanwege het feit dat jullie het gewoon leuk vinden om met kijkers van gedachten te wisselen, dan is dat top.

De wijze waarop jij je hebt zitten profileren in die Kooi vond ik regelmatig onuitstaanbaar, walgelijk en manipulerend tot en met. Bijna iedere dag sprak je jezelf meerdere keren tegen, ondanks dat je er regelmatig prat op ging dat je eerlijk was. Door je capaciteit tot het produceren van spraakwatervalletjes viel het de meesten niet op, konden je medespelers het niet hanteren. Nicolaas overigens wel, die prikte er redelijk snel doorheen en zette je op die ene avond bij dat keukeneiland drie keer schaakmat. Vond ik fantastisch om te zien

Ik keek naar je met meerdere brillen op. Speltechnisch speelde je het goed (tot ongeveer oktober 2007, daarna bracht je niet zoveel meer en trok voornamelijk Jaap de kar waarbij jij inhaakte en/of hem nodig had), de mens Huub die je liet zien kon ik niet echt waarderen.

Vandaar ook mijn eerste vraag, toen je hier op het forum kwam: "Was je de echte Huub in DGK of was het de spelende Huub daar?". Je antwoord "De echte Huub" was voor mij een bevestiging van dat wat ik al die tijd dacht. Huub is een persoon die wil scoren over de rug van derden, het verschil zoekt in een discussie en vervolgens iemand wil afmaken met z'n verbale "kwaliteiten". Daarbij een leugentje, draaien, drammen en fysiek contact niet schuwend als hij z'n zin niet snel genoeg krijgt.

Er zit, vind ik, iets verknipts in je gedrag. Je bent voor mij het type dat vanwege slimheid, kennis en verbaal vermogen in staat is om snel iets op te bouwen, waarbij je jezelf op een voetstuk zet. Maar zodra je die positie hebt bereikt breek je die vanwege verveling en de drang om blijvend te willen scoren, anderen dat niet te gunnen, met dezelfde snelheid weer af. Dat verklaard voor mij het succes van jou met Clair. Zij gunt je die nummer één positie en laat je daar, is tevreden met een bijrol en acteren in de schaduw van jou.

Als jij mij nu komt vertellen dat ik het helemaal fout heb met dat groupie verhaal, drank etc, dan verwijs ik je wat drank betreft even naar je fax/schrijven wat je hebt mogen ontvangen op Rodos van het hotelmanagement en je vol trots op je website hebt gezet. Ik denk nog steeds dat je slecht met drank kunt omgaan en je je maat niet kent. Dat groupie verhaal; het lijkt goed te gaan tussen jou en Claire. Dat kan drie redenen hebben, 1) je hebt minder groupies dan je dacht, 2) je bent zo lelijk dat groupies afhaken of 3) je hebt echt karakter en wil trouw zijn. Ik ga er maar vanuit dat het 3 is en dat ik daar fout zat. Ik geef je voorlopig het voordeel van de twijfel (maar je bent er nog niet zo lang uit, eerst maar eens kijken over een jaar waar je staat)

Wat ik enorm in je kan waarderen is het feit dat je je verlies zo goed hebt genomen en er het beste van lijkt te maken, tezamen met het feit dat je hier komt en de kritiek niet schuwt. Niet gelijk in een spagaat positie zit bij die kritiek en niet, zoals je maatje Eric, net zoals hij in DGK liet zien, gelijk van zich af begint te hakken (nog even en hij laat ook hier de juten op komen draven).

Maar joh, DGK is afgelopen, je bent voor mij nu min of meer één van de zestien miljoen Nederlanders met slechte en goede kanten. Ik zie je niet meer, DGK is voor mij ver weg, 't zal mij met gemak ook wel worst zijn. Je moet, net zoals ik en iedereen, gewoon je ding doen, 'n beetje leren van je fouten, vallen, opstaan en weer doorgaan.

Ik wens je in ieder geval veel succes en zal je (en Eric) misschien af en toe een beetje plagen als ik vind dat je te hoog in de boom klimt en je jezelf teveel status aanmeet.....
  zaterdag 12 juli 2008 @ 16:17:55 #111
162917 tuinfluiter
pi_60060334
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:05 schreef rooie3 het volgende:

Tje zeg hoe kom je te kort zeg,als je zo met dat gewip van Huub en Claire bezig bent
Ook filmpjes met sfeer, Elly gezellie.........

Claire 3 weken in DGK.

zaterdag 12 juli 2008 @ 17:15:42 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60061156
NMNS, ik vraag me af naar wie je dan wel graag keek? Ik bedoel, als ze er 10 van die lieve mensen zoals Sylvia en Claire in hadden gezet dan was het me een Brady Bunch van heb ik jou daar geworden. Als ze nu een paar dagen vrij hadden liep iedereen al te verzuchten dat het zo saai was op de streams... Moreel verwerpelijk was het gedrag van Huub wel eens, maar t was wel wat het programma op de kaart heeft gezet, samen met de acties van Jaap en het gedrag van Brian en Amanda... Het zorgde allemaal voor kijkcijfers, iets waar tv programma's bestaansrecht aan ontlenen.... enne het was maar een spelletje hoor, don't take everything to serious....
pi_60061291
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:
NMNS, ik vraag me af naar wie je dan wel graag keek? Ik bedoel, als ze er 10 van die lieve mensen zoals Sylvia en Claire in hadden gezet dan was het me een Brady Bunch van heb ik jou daar geworden.
Jaap natuurlijk.....dat was voor mij verreweg de beste speler, puur op eigen kracht, heeft niemand nodig gehad, altijd weer goed voor iets hilarisch en de laatste maanden in z'n eentje de kar trekken plus.....zo goed als geweldloos. En ja, duidelijk zichtbaar was dat hij tv maakte, maar dat boeide mij in het geheel niet. Fantastische vent om naar te kijken!
quote:
Enne het was maar een spelletje hoor, don't take everything to serious....
Vertel dat vooral aan hen die dure telefoonrekeningen kregen, kaarten, brieven en vliegtuigen stuurden JdM heeft van mij geen cent gekregen (op de betaalde streams na).
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:36:29 #114
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60061535
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jaap natuurlijk.....dat was voor mij verreweg de beste speler, puur op eigen kracht, heeft niemand nodig gehad, altijd weer goed voor iets hilarisch en de laatste maanden in z'n eentje de kar trekken plus.....zo goed als geweldloos. En ja, duidelijk zichtbaar was dat hij tv maakte, maar dat boeide mij in het geheel niet. Fantastische vent om naar te kijken!
[..]

Vertel dat vooral aan hen die dure telefoonrekeningen kregen, kaarten, brieven en vliegtuigen stuurden JdM heeft van mij geen cent gekregen (op de betaalde streams na).
Dus jij keek graag naar streams waarop Jaap te zien was die twaalf uur per dag zat te schaken en brieven te schrijven in kantoor en die ongeveer een uurtje per dag contact had met andere mensen uit de Villa?
pi_60062041
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dus jij keek graag naar streams waarop Jaap te zien was die twaalf uur per dag zat te schaken en brieven te schrijven in kantoor en die ongeveer een uurtje per dag contact had met andere mensen uit de Villa?
Jaap deed amper wat,Ja gasten beledigen en zeuren en zeiken.Beetje boeren en scheten laten.
Jaap had een geluk ,hij had zijn lichaam mee,dus was alles wat Jaap deed was komisch.Had een ander het allemaal geflikt dan was het een viespeuk geweest .
pi_60062088
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zoals ik gisteren al aangaf, voor mij lijkt DGK al maanden geleden en het wordt allemaal wat grijzig.

Er waren er twee waar ik tijdens het streamen een pokkehekel aan had in die Kooi. Jij stond met stip op 1 en Eric op 2. Dat is ondertussen een beetje veranderd, Eric, die wannabee miljonair, staat nu met stip op 1, waar ik jou moet plaatsen weet ik op dit moment nog niet helemaal.

Juist die twee die ik niet mocht, die verschijnen hier. Als dat is vanwege het aandachtshoer zijn (Eric?), dan is dat minder. Is het vanwege het feit dat jullie het gewoon leuk vinden om met kijkers van gedachten te wisselen, dan is dat top.

--- even een stukje eruit geknipt, ivm scrollen --

Ik wens je in ieder geval veel succes en zal je (en Eric) misschien af en toe een beetje plagen als ik vind dat je te hoog in de boom klimt en je jezelf teveel status aanmeet.....
NMNS prachtig verwoord hoe jij erover denkt (en dacht)
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:15:29 #117
162917 tuinfluiter
pi_60062119

Na voorkeur om Claire of Huub DGK te zien winnen,
stond Jaap bij mij op 3, gewoon om de persoon Jaap,
niet om zijn grappen en grollen.

Mijn favoriete filmpje van Jaap is dat er een insluiper was in de villa
en Jaap net lekker in bed gaat liggen, boekje erbij en iets hoort,
helaas zie ik dit filmpje niet meer, ook alle 486 filmpjes van petermarjan zijn bij Youtube weg,
eerder waren er duizenden films van Talpafan weg bij Youtube , door te veel liefde en sex
in sommige films (18 plus logo of zoiets) hij heeft ze weer proberen terug te zetten.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:30:10 #118
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60062303
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

knip

Ik keek naar je met meerdere brillen op. Speltechnisch speelde je het goed (tot ongeveer oktober 2007, daarna bracht je niet zoveel meer en trok voornamelijk Jaap de kar waarbij jij inhaakte en/of hem nodig had), de mens Huub die je liet zien kon ik niet echt waarderen
knip
Mooi geschreven.

Laat me niet lachen... Hij stond juist altijd op de rem. Jaap was alleen achter zijn PC bezig. Daarnaast heeft Jaap altijd tegen Huub gespeeld. Jaap kon de populariteit van Huub niet verdragen. Alles wat Huub probeerde te ondernemen stak hij op de een of andere manier een stokje voor. Op een nare en vervelende manier was hij bezig met het spel.

Keer op keer heeft Huub Jaap proberen over te halen iets tegen B en A te ondernemen. Keer op keer liet Jaap dat ploffen in Huub's gezicht. Ik heb Huub dan ook nooit begrepen waarom hij met Jaap wilde spelen. Het was Huub's grootste speltechnische blunder hem zg over te laten lopen van Dennis naar toen nog Huub en Lieke. Ik voor dat overgelopen toen al voorgewaarschuwt.

In die alliantie is er nooit iets van samenwerking vanaf Jaap's kant geweest. Hooguit licht gedoseerd enkele steekjes richting B en A. Wat kwam er uit Jaap's koker? Weinig. Alleen maar reactie op Huub's akties. Jaap leverde allleen maar wannneer ie een schop onder zijn reet kreeg van achter. Of wanneer hij dat nodig vond.

De PP's waren ook negatief. De kar trekken....? Keer op keer kwam Jaap met dezelfde flauwekul. Weer een slap toneelstukje voor TV. En weer was Huub de pineut.

Het is dat Huub mensen om zich heen nodig heeft van enig niveau. Dat is wat Huub en Jaap bond. Jaap deed daar weinig tot geen moeite voor. Loste alles leiver in zijn eentje achter de PC op.

Het is niet dat ik het Jaap niet gun. Maar ik vind hem geen winnaar. En zeker niet in zijn opstelling in het spel en zijn zogenaamde TV maken. Nee, dan nog liever Brian als winnaar. Helaas zijn een stel Huub fanatici zo tegen Brian geweest dat ze op Jaap hebbeb gestemd. Daardoor is Jaap een politiek correcte winnaar geworden.

Daarnaast is Jaap geholpen door die walgelijke halve finale. Waar toen al vast stond dat Huub's kansen minimaal zouden zijn. Ze kunnen niet bepalen wie wint maar wel wie niet wint. Het is ook precies daarom waarom ik vind dat Claire die koffer niet had moeten nemen. Dan was Jaap's rol meteen duidelijk geweest.

Tegen Huub... zoals Jaap altijd heeft gespeeld. Het is dat Huub spel en de buitenwereld goed wil scheiden. In het spel heb ik geen enkele vriendschap van Jaap richting Huub gezien. Alleen afgunst en jaloezie op de status van Huub. Iets wat je goed terug zag in Jaap's omgang met vrouwen.

In mijn ogen is Jaap een klaploper waar weinig uitkomt. Behalve als het echt moet.
Op zaterdag 12 juli 2008 18:09 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Jaap deed amper wat,Ja gasten beledigen en zeuren en zeiken.Beetje boeren en scheten laten.
Jaap had een geluk ,hij had zijn lichaam mee,dus was alles wat Jaap deed was komisch.Had een ander het allemaal geflikt dan was het een viespeuk geweest .
en neuspeuteren.....
pi_60062336
ging weer eens iets mis........

edit dus
pi_60062364
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen; ik weet het hélemaal niet meer

eerst was ik groot Huub Fan (nou ja fan, fan, klinkt ook weer overdreven...), ik wilde nog steeds tot op het laatste moment dat ie won, terwijl ik me toch rot hebt geërgerd aan dat gedram met tussen Huub en Lieke, ik vond ze allebei onuitstaanbaar op een gegeven moment, maar wat ik dan weer nog onuitstaanbaarder (is dat goed Nederlands?) vond, was dat eeuwig geleuter van Brian en Amanda, dat totaal zwartmaken en gewoon bijna demoniseren van Huub.

Tja en Jaap was Jaap..... soms saai, maar soms weer harstikke grappig, en op sommige momensen zelfs ontroerend, zo vond ik het ook ontroerend dat Jaap toch zijn vader ging bellen dat ie gewonnen had, dat was volgens mij (volgens mij dan hé....) geen t.v. maken (hij had immers al gewonnen) maar gewoon omdat ie écht zijn vaders stem even wilde horen, in héle kleine dingetjes zag je soms een ''lieve'' Jaap........

Ja en voor de rest...... ach inderdaad tis afgelopen nou, en ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen, Jaap zijn plannen weten we al, weet niet goed wat ik daar nou weer van moet denken, is het leuk? taboe doorbrekend? of juist een beetje gebruik maken van mensen die het al moeilijk genoeg hebben?

dus nogmaals ik ben het spoor een beetje bijster wat de ex- gouden kooi bewoners betreft.
pi_60062380
sorry
pi_60062405
quote:
[b]Op zaterdag 12 juli 2008 18:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/

dus nogmaals ik ben het spoor een beetje bijster wat de ex- gouden kooi bewoners betreft.
ik ook hoor, en met name huub.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:40:38 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_60062449
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:15 schreef Juud79 het volgende:

Moreel verwerpelijk was het gedrag van Huub wel eens, maar t was wel wat het programma op de kaart heeft gezet, samen met de acties van Jaap en het gedrag van Brian en Amanda...
Welnee joh.
Natasia heeft het programma op de kaart gezet.
Toen dat effect uitgewerkt was mocht Jaap even de freak uithangen.

De rest was voer voor een handvol stream-idioten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:44:51 #125
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60062504
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Aaaarch je edit de verkeerde.... lol
Ik vind dat Jaap zo goed als niets van zichzelf heeft laten zien. Het is een profiteur van andermans emotie. Achteraf heeft ie gewonnen. Maar niet op eigen kracht. Nee met dank aan de Huub fans. Onbegrijpelijk dat juist de Huub fans Jaap aan de overwinning hebben geholpen als je in ogeschouw neemt dat Jaap altijd tegen Huub gespeeld is.

Jaap had gewoon de strijd open en eerlijk moeten aangaan. Sommigen noemen het speltaktiek. Ik noem het laf. Laf zoals Jaap zich altijd heeft gedragen in de villa.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')