die poll was via internet, ik had verreweg de grootste internet achterban, en de actiefste!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.
Waarom vraag ik me dan af?
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
goed die zit naast mij aan haar plannen aan het werken voor studio Claire
Helemaal waar, en de verontwaardiging die dan over internet ging als een van jullie weer eens mocht blijven na fysiek geweld, ongelooflijk hoe mensen zich konden opwinden over die incidenten...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)
ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Moet je ook niet doen,denk dat je beter af ben zonder dat miljoen.Dat geld komt heus wel binnen en je gaat nu ook mooie dingen doen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
die poll was via internet, ik had verreweg de grootste internet achterban, en de actiefste!
Maarre....50.000 internetters, 700.000 tv kijkers.....
heb altijd alle cijfers gezien van de popo en ik stel er geen vraagtekens meer bij
maar kwam er wel terug in tochquote:Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef sunny16947 het volgende:
Als dat een persbericht was van diezelfde top, hebben ze willens en wetens verwarring gezaaid.
Ik zei geen eens meer dat ik het keek.Me schoonmoeder keek alleen via tv,mensje is bijna 70.Maar ze was voor Huub en bleef voor Huub.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik was 22 mei in de tv-studio Aalsmeer werkzaam, om 18:45 waren wij klaar met een
BNN-programma, ik liep naar boven en vanuit de regie riep iemand, allemaal kijken ,
zo de DGK-finale en daarop kwamen 3 reacties, Ik ben voor Huub....Huupje....
de camerman zong Huubje is oke, ole.
Dit kwam zo dichtbij, in mijn uppie volgde ik 20 maanden lang via Fok en streams DGK,
vele mensen in mijn omgeving vonden het een ordinair programma , ik verheugde me
stilletje de hele dag al op de finale en een collega, bleek achteraf een grote fan te zijn.
Tijdens mijn pauzes zag ik de jaren daarvoor ook het BB-huis in Aalsmeer staan en Hummie
die ook haar broodjes en drankje haalde in het restaurant, maar keek alle BB's op de tv
DGK was het eerste programma die ik intensief volgde via fora en streams.
Frappant is wel dat de Huub aanhangers over het algemeen wat ouder zijn. Wat zou dat zijn? Mensenkennis? Iets verder kijken dan de buitenkant zoals teeners? Toch meer voor inhoud gaan?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zei geen eens meer dat ik het keek.Me schoonmoeder keek alleen via tv,mensje is bijna 70.Maar ze was voor Huub en bleef voor Huub.
Ik heb me kapot zitten ergeren aan die uitspraken.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(11 mei)
Brian : Ik hoop dat het Nederlandse publiek het mij gunt dat ik mag winnen,
ik zit vanaf dag 1 in het programma, ik ben de langstwonende.
Dit zei hij ook tegen alle pers die in de villa kwamen.
Kennith had een interview met een krant en zei hetzelfde.
Ook Mike en Charlotte ( House Of Beauty) zeiden dit regelmatig op de streams,
dat Brian als langstwonende het meest recht op te winnen hadden.
Ben op vakantie,vind het echt jammer.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik vind het echt super jammer maar ik kan er niet zijn! Komen jullie ook op mijn fandag 3 augustus?
Ik vind dat acteerwerk idd negatief omdat het niet nodig was. Maar dat was zijn stijl. Vooral maar zo weinig mogelijk van zichzelf laten zien. Goede overlevingstaktiek voor TV als streamer prikte je daar zo doorheen. Meestal vond ik het niet om aan te zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 06:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij acteerde idd heel veel en sinds hij huubs terror niet meer pikte had hij eigen personages bedacht the godfather/king-Jaap/terrorjaap/emo-Jaap enz. hij ging daar heel vaak in op en won daarmee onder een bepaald publiek aan populairiteit.
Jij doet dat acteren af als iets negatiefs, maar (hoewel niet altijd even geslaagd) was het juist een van zijn sterke wapens binnen het spel.
[..]
Het was geen doel van het spel om het straight en recht door zee te spelen, integendeel zou ik bijna zeggen en als je daar dan zoveel waarde aan hecht snap ik niet waarom huub dan je favoriet was
[..]
Hij is samen met huub de finale in gegaan en hij is boven hem uitgestegen, dus waar heb je het over?![]()
[..]
Doelbewust met veel zelfspot en af en toe hilarische momenten
[..]
Euhm voor jaap, je weet wel diegene de meer dan een miljoen won
[..]
Omdat een paar huubfans op jaap gingen stemmen is jaap opeens een politiek correcte winnaar? Beetje vreemde redenatie![]()
Ik zou meer van Brianhaters willen spreken dan van huubfans, als je uit zo een negatieve invalshoek geld gaat uitgeven aan smsjes dan spoor je gewoon niet en zou meer afstand van het spel aan te bevelen zijn geweest.
Overigens ga ik er gewoon vanuit dat die smsjes van hooguit paar honderd huubfans die je op de fora zag gewoon bij het grote totaal in het niet vielen.
[..]
Hoezo onmogelijke positie? Hij ging toch met de meeste punten de finale in
[..]
Veel huubfans hebben hun eigen logica en als iets daar niet binnen past verzinnen ze er nog van alles bij om het wel binnen hun denkraam te laten vallen, omdat ze het anders niet kunnen handelen, zo lijkt het
[..]
Ik heb hem meer dan eens zien dansen, zelfs paaldansen en een striptease.
Hij kent weinig schaamte en had daardoor juist veel lef in dat soort dingenDus ik snap niet hoe je aan je denkwijze komt
[..]
Je zou huub veel kunnen verwijten, maar politiek correct gedrag zou ik daar niet onder laten vallen, hooguit als act om zijn streamende fans te beinvloeden
En hoe heeft hij zich laten knechten dan, als je in een tv programma zit kan het gevaarlijk voor je positie zijn om niet in de pas te lopen, ik vond juist dat hij de grens vaak opzocht.
[..]
Het was allang bekend dat JdM daar patent op heeft![]()
Overigens is het nog te vroeg om te zeggen dat het concept geflopt is en volgens mensen die er verstand van hebben was het zelfs al een succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |