abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 14:02:18 #226
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074585
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.

Waarom vraag ik me dan af?
die poll was via internet, ik had verreweg de grootste internet achterban, en de actiefste!

Maarre....50.000 internetters, 700.000 tv kijkers.....

heb altijd alle cijfers gezien van de popo en ik stel er geen vraagtekens meer bij
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 14:02:35 #227
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074592
Als dat een persbericht was van diezelfde top, hebben ze willens en wetens verwarring gezaaid.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 14:05:57 #228
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60074661
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

goed die zit naast mij aan haar plannen aan het werken voor studio Claire
Mooi
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 13 juli 2008 @ 14:08:02 #229
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60074699
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)

ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Helemaal waar, en de verontwaardiging die dan over internet ging als een van jullie weer eens mocht blijven na fysiek geweld, ongelooflijk hoe mensen zich konden opwinden over die incidenten...

Ik geloof ook wel dat achter het beste met jullie voor had en dat ze goed voor jullie hebben gezorgd, jullie maakte tenslotte iets waarvoor zij net zo hard aan het werk waren, denk dat er altijd op een werkplek wel eens onderling onenigheid is en dat sommige mensen elkaar wel of niet mogen. Hoe is jouw relatie nu met de boze buurvrouw, neem aan dat zij CBML ook gaat doen?
pi_60074710
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

die poll was via internet, ik had verreweg de grootste internet achterban, en de actiefste!

Maarre....50.000 internetters, 700.000 tv kijkers.....

heb altijd alle cijfers gezien van de popo en ik stel er geen vraagtekens meer bij
Moet je ook niet doen,denk dat je beter af ben zonder dat miljoen.Dat geld komt heus wel binnen en je gaat nu ook mooie dingen doen.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:08:33 #231
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60074713
Ik was 22 mei in de tv-studio Aalsmeer werkzaam, om 18:45 waren wij klaar met een
BNN-programma, ik liep naar boven en vanuit de regie riep iemand, allemaal kijken ,
zo de DGK-finale en daarop kwamen 3 reacties, Ik ben voor Huub....Huupje....
de camerman zong Huubje is oke, ole.

Dit kwam zo dichtbij, in mijn uppie volgde ik 20 maanden lang via Fok en streams DGK,
vele mensen in mijn omgeving vonden het een ordinair programma , ik verheugde me
stilletjes de hele dag al op de finale en een collega, bleek achteraf een grote fan te zijn.

Tijdens mijn pauzes zag ik de jaren daarvoor ook het BB-huis in Aalsmeer staan en Hummie
die ook haar broodjes en drankjes haalde in het restaurant, maar ik keek alle BB's op de tv
DGK was het eerste programma die ik intensief volgde via fora en streams.

Deborah Flens houdt van vakmensen, het vak kan je leren, maar het is makkelijker
wanneer het in je zit.

[ Bericht 11% gewijzigd door tuinfluiter op 13-07-2008 14:17:41 (DGK WAS DE MOEITE WAARD OM 20 MAANDEN TE VOLGEN.) ]
  zondag 13 juli 2008 @ 14:09:05 #232
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074726
Debora Flens is directeur van Talpa Producties, als ze een hekel aan mij had, had ik daar nu echt niet gewerkt
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 14:10:14 #233
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074757
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef sunny16947 het volgende:
Als dat een persbericht was van diezelfde top, hebben ze willens en wetens verwarring gezaaid.
maar kwam er wel terug in toch
Nil Volentibus Arduum
pi_60074867
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik was 22 mei in de tv-studio Aalsmeer werkzaam, om 18:45 waren wij klaar met een
BNN-programma, ik liep naar boven en vanuit de regie riep iemand, allemaal kijken ,
zo de DGK-finale en daarop kwamen 3 reacties, Ik ben voor Huub....Huupje....
de camerman zong Huubje is oke, ole.

Dit kwam zo dichtbij, in mijn uppie volgde ik 20 maanden lang via Fok en streams DGK,
vele mensen in mijn omgeving vonden het een ordinair programma , ik verheugde me
stilletje de hele dag al op de finale en een collega, bleek achteraf een grote fan te zijn.

Tijdens mijn pauzes zag ik de jaren daarvoor ook het BB-huis in Aalsmeer staan en Hummie
die ook haar broodjes en drankje haalde in het restaurant, maar keek alle BB's op de tv
DGK was het eerste programma die ik intensief volgde via fora en streams.
Ik zei geen eens meer dat ik het keek.Me schoonmoeder keek alleen via tv,mensje is bijna 70.Maar ze was voor Huub en bleef voor Huub.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:16:39 #235
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074905
Je kunt iemand niet mogen, maar toch nemen omdat het the best man for the job is.

En de polls via internet was een grote farce. Er is wat gesjoemeld met ip adressen. Alleen de forums gaven een duidelijk beeld. En daar stond jij altijd tussen de 60 en 70%. Brian kwam nooit hoger dan 11%
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 14:22:51 #236
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60075036
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:14 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik zei geen eens meer dat ik het keek.Me schoonmoeder keek alleen via tv,mensje is bijna 70.Maar ze was voor Huub en bleef voor Huub.
Frappant is wel dat de Huub aanhangers over het algemeen wat ouder zijn. Wat zou dat zijn? Mensenkennis? Iets verder kijken dan de buitenkant zoals teeners? Toch meer voor inhoud gaan?

Van een knap gezicht kun je niet eten toch.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 14:26:16 #237
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075111
hahahahaha,

de buurvrouw (die geklaagd had in het hotel in Rhodos) heeft het vannacht nodig gevonden om op mijn hyves een heel rot verhaal op te hangen, toen ze de reacties zag heeft ze hem er zelf vanaf gehaald, (het ging o.a. erover hoe trots ze erop was dat ze mij bijna het hotel had laten uitgooien of zoiets van die bullshit)

maar nu wilde ik even terug reageren (nadat ik via mijn gmail tussen al die berichten haar username had gevonden, jaja Huub Tracy in da house) maar heeft ze mij geblokkeerd...

willen jullie dit even doen?

http://daan1907.hyves.nl/

thnx, jullie zijn helden

ps dit zijn wat hyves reacties van mensen op mijn hyves

LaDinda (0)
vandaag, 08:02

Goh Danielle
Wat moet het heerlijk zijn dat je nu eindelijk in alle rust zo een enorm lang, azijnzeikerig, bitter, uitgedroogde pruimen stukje kan neer plempen op de hyves van die ene bnn'r die de aankomende 20 jaar gegarandeert jouw favoriete gespreksonderwerp zal zijn op ieder feestje waar je mag verschijnen.
Het orgastisch genoegen druipt er vanaf wanneer je omschrijft hoe het jullie bijna was gelukt ze uit het hotel te krijgen.
Gelukkig heb je na het moeten aanhoren van andermans seksleven (hadden jullie niet beter zelf kunnen proberen er weer wat passie in te blazen? Probeer het eens op z'n grieks ) tenminste weer iets om op te soppen, scheelt je partner (die schijnbaar ook liever naar de buurtjes luistert dan jou te moeten aanhoren/raken ook weer een hoop voorwerk.

Neem nog een zuurtje en kijk of je volgend jaar een heerlijk stille vakantie bij de nonnetjes kan boeken.
Die neuken ook niet en als ze het al doen dan houden ze het tenminste stil

En voor Huub
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en van elkaar hebben genoten.
Stel je voor dat je in zo een relatie zit waarin je uitgeluld en al, uit pure ellende maar opzoek gaat naar andermans tekortkomingen. Alles om de confrontatie met elkaar en een eenzame oude dag maar te bezweren.
Dat is toch zielig?

reageer

verwijder Joke (18)
vandaag, 01:17
Nou nou Danielle, jij bent toch ook jong geweest. Toch nog even je gram halen om dit naar buiten te brengen. En er dingen bij halen die nergens op slaan.Fijn dat je toch nog een fijne vakantie hebt gehad, Huub en Claire ook en zij hebben heus wel ingezien dat het wat rustiger kon.Je bent schijnbaar toch wel geinteresseerd in Huub want je leest zijn blogs op Rocketmiljonairs.
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 14:28:57 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075169
Ik kan daar ook niet posten, je moet eerst haar vriend zijn om te kunnen posten, grmbl...

Ik ben weg naar Amsterdam, heb een fijne dag allemaal!
  zondag 13 juli 2008 @ 14:31:11 #239
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075216
Juud ga je naar de fandag van Palma?
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 14:33:47 #240
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075266
Ja huub, daar ga ik naartoe :-) Is leuk man, zo'n fandag, moet je ook eens proberen, jij bent toch fan van Palma?
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 14:33:48 #241
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60075267
Wat had Daan getypt dan?
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 13 juli 2008 @ 14:34:48 #242
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60075283
Ik ga ook effe bij Palma kijken maar ben er met 20 minuutjes. Dus heb nog effe tijd.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 14:37:01 #243
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075316
Ik ben er met 50 minuten ongeveer, dus heb ook niet echt haast. Hoef er niet stipt om 16.00 uur voor de deur te staan...
pi_60075336
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(11 mei)
Brian : Ik hoop dat het Nederlandse publiek het mij gunt dat ik mag winnen,
ik zit vanaf dag 1 in het programma, ik ben de langstwonende.

Dit zei hij ook tegen alle pers die in de villa kwamen.

Kennith had een interview met een krant en zei hetzelfde.

Ook Mike en Charlotte ( House Of Beauty) zeiden dit regelmatig op de streams,
dat Brian als langstwonende het meest recht op te winnen hadden.

Ik heb me kapot zitten ergeren aan die uitspraken.

Waren de regels ook niet dat je elke nacht in het huis moest zijn geweest? Oftewel aaneengesloten dagen?
En was Brian niet eens een nacht in een hotel gestopt omdat hij "parra" werd?
Dus wat nou langstzittende miljonair...
  zondag 13 juli 2008 @ 14:38:03 #245
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075340
ja ik vind het echt super jammer maar ik kan er niet zijn! Komen jullie ook op mijn fandag 3 augustus?
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 14:41:11 #246
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075404
Ik kan niet he, ben dan op vakantie. Dus verzet je plannen en kom gezellig langs ;-)
  zondag 13 juli 2008 @ 14:41:57 #247
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60075420
Ijs en weder dienende........We zijn er weer bij en dat is pri-i-i-ima.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 14:43:19 #248
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60075442
Ik denk ook dat het beter is dat je niet bij Palma bent. Het zou denk ik teveel de aandacht van Palma afhalen en das nie leuk voor Palma.
Snooker is top!!!
pi_60075444
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik vind het echt super jammer maar ik kan er niet zijn! Komen jullie ook op mijn fandag 3 augustus?
Ben op vakantie,vind het echt jammer.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:43:34 #250
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60075447
quote:
Op zondag 13 juli 2008 06:13 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij acteerde idd heel veel en sinds hij huubs terror niet meer pikte had hij eigen personages bedacht the godfather/king-Jaap/terrorjaap/emo-Jaap enz. hij ging daar heel vaak in op en won daarmee onder een bepaald publiek aan populairiteit.
Jij doet dat acteren af als iets negatiefs, maar (hoewel niet altijd even geslaagd) was het juist een van zijn sterke wapens binnen het spel.
[..]

Het was geen doel van het spel om het straight en recht door zee te spelen, integendeel zou ik bijna zeggen en als je daar dan zoveel waarde aan hecht snap ik niet waarom huub dan je favoriet was
[..]

Hij is samen met huub de finale in gegaan en hij is boven hem uitgestegen, dus waar heb je het over?
[..]

Doelbewust met veel zelfspot en af en toe hilarische momenten
[..]

Euhm voor jaap, je weet wel diegene de meer dan een miljoen won
[..]

Omdat een paar huubfans op jaap gingen stemmen is jaap opeens een politiek correcte winnaar? Beetje vreemde redenatie
Ik zou meer van Brianhaters willen spreken dan van huubfans, als je uit zo een negatieve invalshoek geld gaat uitgeven aan smsjes dan spoor je gewoon niet en zou meer afstand van het spel aan te bevelen zijn geweest.
Overigens ga ik er gewoon vanuit dat die smsjes van hooguit paar honderd huubfans die je op de fora zag gewoon bij het grote totaal in het niet vielen.
[..]

Hoezo onmogelijke positie? Hij ging toch met de meeste punten de finale in
[..]

Veel huubfans hebben hun eigen logica en als iets daar niet binnen past verzinnen ze er nog van alles bij om het wel binnen hun denkraam te laten vallen, omdat ze het anders niet kunnen handelen, zo lijkt het
[..]

Ik heb hem meer dan eens zien dansen, zelfs paaldansen en een striptease.
Hij kent weinig schaamte en had daardoor juist veel lef in dat soort dingen Dus ik snap niet hoe je aan je denkwijze komt
[..]

Je zou huub veel kunnen verwijten, maar politiek correct gedrag zou ik daar niet onder laten vallen, hooguit als act om zijn streamende fans te beinvloeden
En hoe heeft hij zich laten knechten dan, als je in een tv programma zit kan het gevaarlijk voor je positie zijn om niet in de pas te lopen, ik vond juist dat hij de grens vaak opzocht.
[..]

Het was allang bekend dat JdM daar patent op heeft
Overigens is het nog te vroeg om te zeggen dat het concept geflopt is en volgens mensen die er verstand van hebben was het zelfs al een succes
Ik vind dat acteerwerk idd negatief omdat het niet nodig was. Maar dat was zijn stijl. Vooral maar zo weinig mogelijk van zichzelf laten zien. Goede overlevingstaktiek voor TV als streamer prikte je daar zo doorheen. Meestal vond ik het niet om aan te zien.

Het hoefde inderdaad niet straight gespeeld te worden. En dat heeft ie dan ook niet gedaan. Ook dat had niet gehoeven. Ik bedoel te zeggen dat wanneer hij dat wel gedaan had en samen met Huub had gespeeld tegen B en A Jaap boven Huub was uitgestegen in de finale. Huub zijn rol was tegen B en A uitgespeeld. Nu was er een halve finale nodig waar van te voren al vaststond dat Huub genaaid zou worden. Daarbij bleef de onzekere factor bestaan of Jaap Brian zou kunnen verslaan. Daarbij denk ik dat het aandeel van de stemmende TV kijker overschat is. Deze hebben voornamelijk stemmen voor Brian en A opgeleverd door de in mijn ogen gekleurde uitzendingen. Ik geloof dat de anti Brian diehards zich onder de streamers bevonden. Veelal Huubfans. Mensen die ik tegenkwam en die alleen de TV uitzendingen volgenden vonden Huub een irritant mannetje en Jaap een viespeuk en nep. Zo kom ik tot de conclussie dat de streamers een groter aandeel hadden in het aantal stemmen en was het mogelijk voor Jaap uit te lopen.

Hij zat in een onmogelijke positie voor de halve finale. Een halve finale die Jaap 13 procent voordeel heeft opgeleverd. Hier mocht wel het spel gespeeld worden. Vreemd dat hij dan niet ontslagen mocht worden. Of dat er iig geen ontslagronde voor hem is aangevraagd. Dat zal ie dan wel verdient hebben met dat acteren. Oftewel gered door Flens. Zoals ook Huub, Brian en Amanda zijn gered. Waarom Jaap dan 13 procent voordeel moest krijgen is me een raadsel. Het was van te voren al duidelijk dat Huub de minste stemmen zou krijgen. Daarbij werd Huub consequent zwart neergezet op TV. Dat lijken me twee zware handicaps. Waarom werd dan toch voor dit concept gekozen? Daarbij komt dat Huubfans altijd trouw en fanatiek op Huub gestemt hebben en JdM inkomsten heeft opgeleverd. Door Huub een 13% achterstand te geven vind ik dat die SMS-ers (lees trouwe fans) geschoffeerd zijn door deze halve finale. Altijd fanatiek gebeld en nu mag je ook nog eens 13% extra ophoesten. Het is voornamelijk daardoor waarom ik erg bescheiden op Huub heb gestemt richting finale.

Tuurlijk heb je hem zien dansen. Maar niet Jaap maar acteerJaap. Het sneue mannetje wat achter een masker de ander belachelijk maakte. Ik blijf hem een parasiet van de emoties van de anderen vinden. Zelf niets tot weinig van zichzelf laten zien. Die stijl heb ik niets mee. Het is ook daarom waarom ik Huub waardeer. Hij speelde ook spelletjes maar durfde zichzelf wel te laten zien. Vele goede kanten maar ook nare trekjes. Ik vind dat hij gewoon zichzelf durfde te zijn.

Huub zocht idd vaak de grens op en ging er soms overheen. Vooral hoe hij kon spelen met woorden was hij onovertroffen. Als ik dan steeds maar hoor dat er van alles niet mocht als het tegen B en A ging en er wel steeds tegen hem gespeeld mocht worden dan had ie een statement moeten maken. Daarom vind ik hem politiek correct. Hij heeft zich de wil van de Febo op laten leggen. Al dan niet met beloftes voor pilots en een rol spelen in een toekomstig TV programma. Het is moeilijk bijten in de hand die je voed. Voor mij was Huub degene die de kar heeft getrokken. Veel kwam uit zijn koker waar de anderen slechts op anticipeerden. Hij heeft dan ook de waardering van TalpaMedia gekregen die hij verdient: Een pilot en een show. Misschien maakte dit dat het miljoen slechts een poedelprijs werd.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')