abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 12:54:03 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60073166
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
jongens, er was geen gewenste winnaar, waarom? als die er was was ik het geweest want ik was het goedkoopst!
Dat beeld is er heel lang geweest bij streamers, omdat Brian consequent heel positief werd neergezet in de uitzendingen en jij veelal negatief. Ook in de Kooi gebeurde er vaak dingen die positief waren voor hun en negatief voor jou, maar dat is weer een enorm lange discussie op zich...
  zondag 13 juli 2008 @ 13:02:14 #202
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60073315
Wie wat wel of niet heeft gedaan, voor zichzelf, het programma of het geld maakt niet uit. En Huub heeft er verder ook geen problemen mee. Maar een weldenkend mens probeert verklaringen te vinden. En zo probeer ik nog steeds een verklaring te vinden voor de enorme verschuiving in popo na 13 x en daarna de einduitslag. Terwijl, als je de mensen op straat hoort, die 13x toch redelijk bij de waarheid zat.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:22 #203
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60073513
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
Wie wat wel of niet heeft gedaan, voor zichzelf, het programma of het geld maakt niet uit. En Huub heeft er verder ook geen problemen mee. Maar een weldenkend mens probeert verklaringen te vinden. En zo probeer ik nog steeds een verklaring te vinden voor de enorme verschuiving in popo na 13 x en daarna de einduitslag. Terwijl, als je de mensen op straat hoort, die 13x toch redelijk bij de waarheid zat.
Volgens mij was die verschuiving er enkel en alleen om te zorgen dat de finale spannend zou worden en om ervoor te zorgen dat Brian het ermee eens zou zijn dat er in de finale door sms bepaald zou worden wie er ging winnen.

Het laatste dat je zegt geloof ik niet, Huub had op i-net heel veel fans, maar dat wil niet zeggen dat dat overal zo was. Het merendeel van de mensen die ik sprak over de Kooi, keek alleen naar tv en vond Huub een enorme klootzak, en Brian vonden ze wel ok en Jaap was enorm grappig en gestoord, dat was zo'n beetje de standaard reactie van mensen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 13-07-2008 13:18:44 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 13:23:31 #204
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60073713
hehe die mensen die achteraf gaan redeneren waarom dingen zijn gebeurd.. en dan de meest idiote argumenten aandragen.. als Brian had gewonnen was hij de gewenste winnaar, als Amanda had gewonnen was zij het, en als Huub had gewonnen was hij het...
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 13 juli 2008 @ 13:30:53 #205
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60073848
ik denk dat die verschuiving in popo ook kwam doordat vanaf die laatste twee popos ineens een einddatum bekend was. En het algemeen kijkend publiek zonder favoriet ging toen ook stemmen omdat de incentives hoger werden. Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:33:11 #206
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60073894
Achteraf redeneren is toch het gemakkelijkste Kun je de redenen nog een beetje bijschaven.

En nog even lekker achteraf praten is toch leuk? Ik denk dat de openlijke uitspraak van JdM dat hij het Brian gunde om te winnen, en Bridget die verkondigde dat ze een hekel aan Huub had, zeker het stemgedrag van de tv kijker heeft beïnvloed. Vond ik wel kwalijk. Wat was daarvan de reden? Zou Huub als miljonair/winnaar minder snel of duurder zijn medewerking aan het nieuwe programma hebben gegeven.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:36:49 #207
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60073968
het meest domme argument is wel: "Jaap heeft gewonnen omdat er anders oorlog uitbrak tussen Huub en Brian fans"

hoe zie je dat voor je? email-bommen?? huisvrouwen die de straat op gaan?? dat zou toch alleen maar goed zijn, komen die ook weer is buiten
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 13:37:18 #208
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60073976
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
ik denk dat die verschuiving in popo ook kwam doordat vanaf die laatste twee popos ineens een einddatum bekend was. En het algemeen kijkend publiek zonder favoriet ging toen ook stemmen omdat de incentives hoger werden. Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
En ze hadden er geen rekening mee gehouden wanneer m'n stufi binnen kwam
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 13 juli 2008 @ 13:38:13 #209
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074001
Huub ben jij bekend met de stemcijfers per popo? Want dat meestemmen van de tvkijker is m.i. pas met de halve finale mee gaan spelen.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:41:44 #210
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074084
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
Achteraf redeneren is toch het gemakkelijkste Kun je de redenen nog een beetje bijschaven.

En nog even lekker achteraf praten is toch leuk? Ik denk dat de openlijke uitspraak van JdM dat hij het Brian gunde om te winnen, en Bridget die verkondigde dat ze een hekel aan Huub had, zeker het stemgedrag van de tv kijker heeft beïnvloed. Vond ik wel kwalijk. Wat was daarvan de reden? Zou Huub als miljonair/winnaar minder snel of duurder zijn medewerking aan het nieuwe programma hebben gegeven.
vond een aantal uitspraken van Bridget dubieus, maar ja, wat kan ik daar aan doen. Stond perplex dat sommige opmerkingen van haar die niet positief waren gewoon op de autoque stonden. Aan de andere kant die had ze ook over Jaap en Brian en die stonden ook op de AQ, dus tja....de reden daarachter? Snedige opmerkingen en een scherp sfeertje creeren om de spanning zo hoog mogelijk op te bouwen tijdens die uitzending, als je het mij vraagt,

De grote baas heeft pas na doorvragen van RTL boulevard gezegd dat Brian een terechte winnaar zou zijn aangezien hij er het langs erin zit, maar heeft ook gezegd dat het hem niks uitmaakt, maar die quote pakken ze natuurlijk niet. Heb je gezien hoe positief Remco van Westerlo is over mij in dat interview met AD, en geloof mij, ik had geen baan gekregen en een pilot als ze niets in mij zagen zitten....
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:42:09 #211
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074096
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
het meest domme argument is wel: "Jaap heeft gewonnen omdat er anders oorlog uitbrak tussen Huub en Brian fans"
Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:42:27 #212
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60074106
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef sunny16947 het volgende:

tv-kijkers zijn geen debielen hoor.. en denk je nou echt dat er een grote achterliggende reden is waarom die 2 hun persoonlijke voorkeur uitspreken in een interview??

hoe zie je dat voor je? duistere geheime bijeenkomsten waar plannen worden gemaakt om Huub slecht neer te zetten in de media?
  zondag 13 juli 2008 @ 13:43:12 #213
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60074132
quote:
Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
(11 mei)
Brian : Ik hoop dat het Nederlandse publiek het mij gunt dat ik mag winnen,
ik zit vanaf dag 1 in het programma, ik ben de langstwonende.

Dit zei hij ook tegen alle pers die in de villa kwamen.

Kennith had een interview met een krant en zei hetzelfde.

Ook Mike en Charlotte ( House Of Beauty) zeiden dit regelmatig op de streams,
dat Brian als langstwonende het meest recht op te winnen hadden.

P.s. Ik keek de finale zonder streams , alleen, ik vond het te spannend,
Huub lag eruit, een kennisje en tv-kijker belde me op en zei, dacht ik wel,
Huub ligt eruit, dat joch is ook zo vervelend geweest,
Brian vond zij een leuke lieve zorgzame knul en ze kon zien dat Bridget net als
zij een hekel aan Huub had. Haar telefoontje en haar haar mening vond ik om
te kotsen , kwam rauw mijn huiskamer in als 20 maanden volger via de fora en streams,
en ik verder ging met de finale kijken.

44.000 streamers ? kennen de Huub van de streams,

620.000 tv kijkers, dagelijks reguliere en herhaling kennen de Huub van de tv.

[ Bericht 5% gewijzigd door tuinfluiter op 13-07-2008 19:31:43 (Het is zoals het is, niks meer aan te doen.) ]
  zondag 13 juli 2008 @ 13:45:48 #214
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60074201
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.
oh dus dan maar door je eigen kots rollen loont
pi_60074243
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nou ik kijk toch liever naar iemand die af en toe doorslaat.Ben benieuwd hoe iedereen had gereageerd als Huub constant scheten had gelaten,lopen boeren,wijven in de tieten pakken en in zijn neus had lopen peuteren.Maar bij Jaap was dat niet erg,want hij was zo grappig.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:49:46 #216
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074297
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

tv-kijkers zijn geen debielen hoor.. en denk je nou echt dat er een grote achterliggende reden is waarom die 2 hun persoonlijke voorkeur uitspreken in een interview??

hoe zie je dat voor je? duistere geheime bijeenkomsten waar plannen worden gemaakt om Huub slecht neer te zetten in de media?
tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)

ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:50:35 #217
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074323
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

vond een aantal uitspraken van Bridget dubieus, maar ja, wat kan ik daar aan doen. Stond perplex dat sommige opmerkingen van haar die niet positief waren gewoon op de autoque stonden. Aan de andere kant die had ze ook over Jaap en Brian en die stonden ook op de AQ, dus tja....de reden daarachter? Snedige opmerkingen en een scherp sfeertje creeren om de spanning zo hoog mogelijk op te bouwen tijdens die uitzending, als je het mij vraagt,
In de uitzending gingen die negatieve opmerkingen over Jaap en Brian dan zeker via een ander kanaal want ik heb ze niet gehoord of niet als zodanig ervaren.
quote:
De grote baas heeft pas na doorvragen van RTL boulevard gezegd dat Brian een terechte winnaar zou zijn aangezien hij er het langs erin zit, maar heeft ook gezegd dat het hem niks uitmaakt, maar die quote pakken ze natuurlijk niet. Heb je gezien hoe positief Remco van Westerlo is over mij in dat interview met AD, en geloof mij, ik had geen baan gekregen en een pilot als ze niets in mij zagen zitten....
De grote baas loopt toch al wat langer in de media rond dat hij zich niet tot zulke uitspraken laat verleiden? Als ze het niet in je zagen zitten had je die baan niet gekregen nee. Maar dat is juist het punt. Volgens mij zagen ze het al veel eerder zitten dan jijzelf. En volgens mij (maar wie ben ik) is Remco de enige geweest met een positief geluid.

Volgens de geruchten was het je terugkeer in de villa die "achter" in 2 kampen verdeelde.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:53:09 #218
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074388
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Volgens de geruchten was het je terugkeer in de villa die "achter" in 2 kampen verdeelde.
believe me als ik hier alles over zou vertellen zou je je kapot lachen en zouden alle geruchten over de twee kampen van achter ten opzichte van Huub meteen nergens meer op slaan...

weet wel hoe die geruchten in de wereld zijn gekomen. Het persbericht wat vlak voor mijn terugkeer werd uitgestuurd: Talpa top is verdeeld over Huub zijn terugkeer, of iets dergelijks..
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 13:55:00 #219
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60074430
Hoe is het met Claire nu?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60074474
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

believe me als ik hier alles over zou vertellen zou je je kapot lachen en zouden alle geruchten over de twee kampen van achter ten opzichte van Huub meteen nergens meer op slaan...

weet wel hoe die geruchten in de wereld zijn gekomen. Het persbericht wat vlak voor mijn terugkeer werd uitgestuurd: Talpa top is verdeeld over Huub zijn terugkeer, of iets dergelijks..
Ja klopt,Flens wilde jouw niet terug.En dat was ook vaak te merken .Weet nog goed toen Nadia terug kwam van achter,ze had complimenten gehad dat ze jouw een klap had gegeven.En zo waren er nog wel meer dingen die Flens harstikke goed vond.Ja Huub wij hoorde heel veel,maar daarom werd het ook zo moeilijk
  zondag 13 juli 2008 @ 13:57:26 #221
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074478
Nou laat ons dan weer eens hartelijk lachen en vertel.................
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:57:51 #222
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074485
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:55 schreef Manu82 het volgende:
Hoe is het met Claire nu?
goed die zit naast mij aan haar plannen aan het werken voor studio Claire
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:59:47 #223
16715 Mylene
*schatje*
pi_60074522
quote:
Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.

Waarom vraag ik me dan af?
  zondag 13 juli 2008 @ 14:00:38 #224
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074545
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja klopt,Flens wilde jouw niet terug.En dat was ook vaak te merken .Weet nog goed toen Nadia terug kwam van achter,ze had complimenten gehad dat ze jouw een klap had gegeven.En zo waren er nog wel meer dingen die Flens harstikke goed vond.Ja Huub wij hoorde heel veel,maar daarom werd het ook zo moeilijk
snap het echt wel, maar geloof mij Debora Flens had echt geen hekel aan mij, sorry. Het is niet anders
Nil Volentibus Arduum
pi_60074563
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.

Waarom vraag ik me dan af?
Maar die heeft Huub wel gezien,volgens mij toen hij of zijn plaat ging opnemen of toen hij naar boulevard ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')